Hoi allemaal,
Normaliter wat actiever bij de games etc, maar kwam via het Kia topic (ivm de toekomstige Kia Proceed) uit bij dit topic.
Ik rijd nu al bijna 11 jaar motor. Sinds mei 2013 eigenaar van de prachtige Suzuki GSX-R 750 uit 2005, prachtige motor met een heerlijk blok met 150 pk. Gekocht met 13.500km en staat nu net geen 40k op. Altijd met liefde behandeld en goed onderhouden. Maar die staat inmiddels te koop...
Dit laatste stukje beschouwen wel als V&A en dat is niet toegestaan buiten Vraag & Aanbod overig
Vorig jaar ben ik namelijk gezwicht naar "The Dark Side of Japan" met de Yamaha MT-09 uit 2021 in de kleur Storm Fluo. Redelijk standaard gekocht met net geen 2500km op de teller. En ik heb er sindsdien al aardig wat geld en tijd in gestoken om het echt een dikke motor te maken.
Het koppel van dat CP3 blok is echt fenomenaal, ondanks dat ik 32 pk ingeleverd heb tov de Suzuki, is dit echt een beest en rijdt dit zo enorm lekker.
Ik heb veel eraan vervangen/gesleuteld, maar de grootste blikvangers;
-SC Project STR-1 uitlaat. Deze is echt enorm gaaf en ook nog EURO5. Iets minder qua lawaai, maar kan er gewoon Duitsland mee in
-Bar end spiegels
-Yamaha LED Plus knipperlichten (zowel voor als achter extra verlichting + achter extra remlichten bij de knipperlichten)
-Puig Downforce spoilers met een custom stickersetje erop.
Verder een hele hoop kleine dingen waar ik jullie niet mee lastig zal vallen, geïnteresseerden mogen mij altijd een bericht sturen
De vriendin stuurt ook graag mee met haar MT07 uit 2019 (die is van een Yamaha R6 2000 overgestapt ook in juli vorig jaar)
Hier een paar fotootjes!
Laat het seizoen maar komen!
[
Voor 1% gewijzigd door
deepbass909 op 16-03-2023 14:35
]