FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Het vorige filmpje was vanaf de waterval. Als je dan doorrijdt dan kom je dus ineens over deze weg. Is nog steeds dezelfde weg (er is maar 1 hoofdweg) maar een stukje hoger en dat is echt een verassing na het stuk van het 1e filmpje.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Heb nog meer filmpje maar verbaas me toch al over hoe goed de telefoon verbinding is en de wifi in de hotels waar we verblijven.harley schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 03:11:
Vorige post was niet compleet, excuses.
Het vorige filmpje was vanaf de waterval. Als je dan doorrijdt dan kom je dus ineens over deze weg. Is nog steeds dezelfde weg (er is maar 1 hoofdweg) maar een stukje hoger en dat is echt een verassing na het stuk van het 1e filmpje.
[YouTube: road to kagbeni]
Heb 12 jaar geleden voor het laatst op de crossbaan gezeten. Maar de conclusie is, staan en gas erop houden dan volgt de motor vanzelf. Het gaat me ook beter af dan ik zelf had verwacht, want ik ben toch een "voorzichtige" rijder.Lord_T schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:16:
[...]
prima weg, weinig verkeer
En als je geen of weinig offroad ervaring had, heb je die na deze reis stuk meer
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Nou vroeg ik mij af of het handig is om iets toe te voegen in de brandstof om oxidatie te voorkomen? Voorheen heb ik dat nooit gedaan, maar aangezien ik nu een wat oudere motor rij, met vermoed ik, een metalen tank was ik benieuwd of ik iets moet toevoegen?
De reden: in Euro98 zit minder tot zelfs geen bio-ethanol.
Edit: dat dus.
[ Voor 4% gewijzigd door DrivinUCrazy op 24-10-2022 08:50 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Even schudden, stationair laten lopen (zodat het overal in zit) en dan klaar.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Gamertag: timmie271
bakkie1985 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:15:
[...]
Deze post even teruggezocht omdat ik hem gisteren na bijna 3jaar heb ingeruild voor een BMW S1000R uit 2017 met nog geen 10k op de klok. Kon nog 24 mnd premium selectie garantie afsluiten, ook maar gedaan.
Zaterdag pas ophalen, wachten duurt lang
Die paar weken maakt niet uit.timmie271 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:20:
Denk dat ik hem maar gewoon eens aan moet slingeren binnenkort en de volle tank 95 moet wegrijden. Had hem achteraf af moeten tanken met 98 gezien ie al 6-7 weken stilstaat nu (naja 1 tankritje naar huis van 30km tel ik niet mee).
Heb op 95 ook wel eens ruim een half jaar laten staan, ging ook goed.
Geen enkel probleem voor dit Italiaanse kwaliteits product
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
@Jon156 kwam ik jou gisteren tegen op de a58?
Of het nou echt zo is, ik heb geen idee maar aangezien ik toch maar een 10L tank heb, tank ik gewoon premium en voor de winterstop dus dat additief er in. Die paar centen dat het duurder is lig ik niet van wakker
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De tweede winter die stabilizers erbij gemikt; hetzelfde resultaat. Inmiddels tankte ik wel Euro98.
Derde winter zonder stabilizer: starten en binnen een seconde lopen, ook geen rook of zo. Ik schrok er zelf van.
Daarna hebben de motoren eigenlijk niet lang meer stil gestaan om van een echte winterstop te spreken. Zeg van kerst tot carnaval, en aswoensdag haal ik traditioneel de motor uit de garage.
Die stabilizers laat ik dus ook maar voor wat het is. Iedere 6 weken even een dagje aan de lader, en verder staat de motor relatief warm in de garage. Iedere dag bij het langslopen dus even een troostend praatje, maar meer ook niet.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Nee @R0y. ik heb dit weekend helaas niet geredenR0y. schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:29:
Hier altijd de goedkoopste 95 rommel die ik kan vinden.
@Jon156 kwam ik jou gisteren tegen op de a58?
Kan wel gebeuren dat je me daar eens, je kunt me herkennen aan de laag modder over mijn GS
En ik draag meestal een fluo hesje over mijn motorjas.
Was jij wel met de motor op pad?
Vrijdag schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:19:
Ik tank altjid premium brandstof (toch maar klein tankje).
Je zegt 't nu al 2x, maar wat boeit de grootte van je tank t.a.v. hoe duur de benzine is? Je motor verbruikt simpelweg X aantal liter per 100 km, of je je tank dan 4x of 1x moet vullen per Y aantal km's.. De prijs per kilometer is volledig onafhankelijk van de grootte van je tank en als je zelf anders denkt aan de pomp, dan laat je jezelf wel héél erg makkelijk foppenVrijdag schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:44:
(…) maar aangezien ik toch maar een 10L tank heb, tank ik gewoon premium (…)
Nu hebben privé helaas wat dingen die aan het huis moeten gebeuren en zit de aanschaf van een mooie fiets er nog even niet in
En het verhaal van " Hey, welke motor is nou een goede beginners motor?" heb ik te vaak met bijbehorend antwoord voorbij zien komen dus die laat ik lekker achterwegen!
Wel is mijn vraag aan mede Gelderland/Veluwe bewoners of er een goed adres is om komend voorjaar een aantal verschillende motoren te huren en zo erachter te gaan komen wat ik nou wil gaan aanschaffen t.z.t.
Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?
MotoshareSpacialz schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:32:
Na maanden dit topic met plezier te hebben gevolgd kan ik mijzelf ook trotse eigenaar van het A rijbewijs noemen na afgelopen woensdag![]()
Nu hebben privé helaas wat dingen die aan het huis moeten gebeuren en zit de aanschaf van een mooie fiets er nog even niet in![]()
En het verhaal van " Hey, welke motor is nou een goede beginners motor?" heb ik te vaak met bijbehorend antwoord voorbij zien komen dus die laat ik lekker achterwegen!
Wel is mijn vraag aan mede Gelderland/Veluwe bewoners of er een goed adres is om komend voorjaar een aantal verschillende motoren te huren en zo erachter te gaan komen wat ik nou wil gaan aanschaffen t.z.t.?
Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19
Verder kan je inderdaad op Motoshare kijken en daar een motor voor een dag huren.
Ja was weer toe aan een rondje. Laatste keer was eind augustus met @A13X en @Maegrim dus de motor stond alweer even stil.Jon156 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:20:
[...]
Nee @R0y. ik heb dit weekend helaas niet gereden![]()
Kan wel gebeuren dat je me daar eens, je kunt me herkennen aan de laag modder over mijn GS![]()
En ik draag meestal een fluo hesje over mijn motorjas.
Was jij wel met de motor op pad?
De schok aan de pomp is bij mij altijd beperkt. Vanwege survivor's bias ga ik er aan voorbij dat ik voor een gemiddeld ritje minimaal drie keer moet tankenOsiris schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:28:
[...]
[...]
Je zegt 't nu al 2x, maar wat boeit de grootte van je tank t.a.v. hoe duur de benzine is? Je motor verbruikt simpelweg X aantal liter per 100 km, of je je tank dan 4x of 1x moet vullen per Y aantal km's.. De prijs per kilometer is volledig onafhankelijk van de grootte van je tank en als je zelf anders denkt aan de pomp, dan laat je jezelf wel héél erg makkelijk foppen
"Benzine steeds duurder? Ik tank al jaren voor maar 20 euro aan de pomp"Osiris schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:28:
[...]
[...]
Je zegt 't nu al 2x, maar wat boeit de grootte van je tank t.a.v. hoe duur de benzine is? Je motor verbruikt simpelweg X aantal liter per 100 km, of je je tank dan 4x of 1x moet vullen per Y aantal km's.. De prijs per kilometer is volledig onafhankelijk van de grootte van je tank en als je zelf anders denkt aan de pomp, dan laat je jezelf wel héél erg makkelijk foppen
alleen wel steeds vaker
Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19
Top thanks, had de site voorbij zien komen maar nog niet actief op gekeken aangezien deze stuk liep op mijn Samsung..
Dit klinkt/leest als een leuk uitjeNLDViane schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:06:
@Spacialz Sommige merken doen een promo-tour door Nederland met hun modellen van dat jaar, weet dat Premium Motors in Apeldoorn voor Kawasaki en Honda en André Motors in Ermelo voor KTM daar aan meedoen. Heb van Stella Motoren in Apeldoorn ook wel eens wat gezien voor een BMW Boxer promotie. Vaak houden die dagen in dat je een tochtje met voorrijder maakt van 30-45min.
Verder kan je inderdaad op Motoshare kijken en daar een motor voor een dag huren.
Als Kampen voor je in de buurt is, mag je mijn Virago wel een keer komen uitproberenSpacialz schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:32:
Na maanden dit topic met plezier te hebben gevolgd kan ik mijzelf ook trotse eigenaar van het A rijbewijs noemen na afgelopen woensdag![]()
Nu hebben privé helaas wat dingen die aan het huis moeten gebeuren en zit de aanschaf van een mooie fiets er nog even niet in![]()
Wel is mijn vraag aan mede Gelderland/Veluwe bewoners of er een goed adres is om komend voorjaar een aantal verschillende motoren te huren en zo erachter te gaan komen wat ik nou wil gaan aanschaffen t.z.t.?
De Honda zou ook kunnen als deze weer gebruiksklaar is
[ Voor 3% gewijzigd door s006110 op 24-10-2022 15:13 ]
You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300
Imho niet meer dan past 'ie (b.v. zit je niet met je knieen tegen het stuur en kan je goed bij alle schakelaars komen), een motor leren kennen duurt wmb wel enkele duizenden km's. Sowieso maakt het doorgaans niet uit wat je koopt, je ziet toch een heleboel andere leuke dingen. Ik ken maar één iemand die een dozijn motoren heeft en ze ook nog kan stallen.Spacialz schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:28:
. . . maar in hoeverre kan je goed testen met 30-45 minuten op een fiets
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dat weet ik, maar planning is dat ie wellicht zelfs geen meter meer gaat rijden dit jaar dus dan zijn het alweer meer weken.kneusteun schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:10:
[...]
Die paar weken maakt niet uit.
Heb op 95 ook wel eens ruim een half jaar laten staan, ging ook goed.
Al zit de tank wel helemaal vol en niet kwart vol oid. Ga het wel zien als ik hem weer start
Gamertag: timmie271
Goed testen gaat niet, maar voor een oriënterende fase kan het wel heel nuttig zijn voor de basis. Als je turbulentie krijgt bij 80km/h en het ruitje kan niet aangepast worden, kan dat heel hinderlijk zijn en een reden om verder te kijken. Als dan iets aan die motor wel bij je past (zithouding, karakter van blok) heb je in ieder geval een richting om op te gaan.Spacialz schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:28:
[...]
Dit klinkt/leest als een leuk uitjemaar in hoeverre kan je goed testen met 30-45 minuten op een fiets
Ik had dat met m'n eerste Guzzi. Proefrit van 10 minuten gemaakt en verliefd geworden op de motor. Laat ik nou net na 25-minuten last krijgen van m'n hielspoor en dan niet meer kunnen zitten op de motor. Uiteindelijk dus ook verkocht omdat ik er gewoon niet met plezier op zat (eerste 10 minuten wel).NLDViane schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 15:33:
[...]
Goed testen gaat niet, maar voor een oriënterende fase kan het wel heel nuttig zijn voor de basis. Als je turbulentie krijgt bij 80km/h en het ruitje kan niet aangepast worden, kan dat heel hinderlijk zijn en een reden om verder te kijken. Als dan iets aan die motor wel bij je past (zithouding, karakter van blok) heb je in ieder geval een richting om op te gaan.
Nu een GSX-S die minder trilt, en dus geen last van hielspoor. 't is wel belangrijk om even te kijken hoe je het uit kan houden op een motor.
"dat is een probleem voor toekomstige mij" zeg ik dan altijd maartimmie271 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 15:33:
[...]
Dat weet ik, maar planning is dat ie wellicht zelfs geen meter meer gaat rijden dit jaar dus dan zijn het alweer meer weken.
Al zit de tank wel helemaal vol en niet kwart vol oid. Ga het wel zien als ik hem weer start
In de buurt is een groot woord, één uur een beetje met de autos006110 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 15:13:
[...]
Als Kampen voor je in de buurt is, mag je mijn Virago wel een keer komen uitproberen
De Honda zou ook kunnen als deze weer gebruiksklaar is
Inderdaad, begrijpelijkbotoo schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 15:22:
[...]
Imho niet meer dan past 'ie (b.v. zit je niet met je knieen tegen het stuur en kan je goed bij alle schakelaars komen), een motor leren kennen duurt wmb wel enkele duizenden km's. Sowieso maakt het doorgaans niet uit wat je koopt, je ziet toch een heleboel andere leuke dingen. Ik ken maar één iemand die een dozijn motoren heeft en ze ook nog kan stallen.
Dan vraag ik mijzelf af, is dan een weekendje sturen wel voldoende?NLDViane schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 15:33:
[...]
Goed testen gaat niet, maar voor een oriënterende fase kan het wel heel nuttig zijn voor de basis. Als je turbulentie krijgt bij 80km/h en het ruitje kan niet aangepast worden, kan dat heel hinderlijk zijn en een reden om verder te kijken. Als dan iets aan die motor wel bij je past (zithouding, karakter van blok) heb je in ieder geval een richting om op te gaan.
Al helemaal wanneer ik zie dat je bij Motoshare sommige verhuurders een maximaal aantal KM's hebben staan wat je per dag mag rijden..
Tja, je kan een motor natuurlijk ook gewoon kopen omdat je m mooi vind, niet alles hoeft volledig doordacht in een keuzetabel te staan. Daarnaast hoor je regelmatig voorbij komen dat het ideale aantal motoren altijd n+1 isSpacialz schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:22:
[...]
Dan vraag ik mijzelf af, is dan een weekendje sturen wel voldoende?
Al helemaal wanneer ik zie dat je bij Motoshare sommige verhuurders een maximaal aantal KM's hebben staan wat je per dag mag rijden..
Van de 3 motoren die ik heb gehad heb ik maar ééntje proefgereden, en dat ging ook heel best. De RF600 was lomp en log, maar reed best (op de motorbeurs gekocht, slim was t niet maar wel leuk). Die is binnen een jaar ingeruild op een Ninja 300 (want mooi en een stuk minder log, 10min proefgereden en deal rondgemaakt), geen moment spijt van gehad. Twee jaar later een Street Triple gekocht na voor m'n A rijbewijs, m'n vader laten rijden. De minpunten kwam ik op vakantie achter, en de volgende word dus een comfortabelere motor met bagagemogelijkheden.
Al doende leer je ook, en vergeet vooral niet te genieten als je aan het proefrijden bent. Als je er een paar uur op kan rijden zonder een centje pijn of iets wat je irriteert zit je goed!
[ Voor 3% gewijzigd door NLDViane op 24-10-2022 16:44 ]
Goed verhaalNLDViane schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:42:
[...]
Tja, je kan een motor natuurlijk ook gewoon kopen omdat je m mooi vind, niet alles hoeft volledig doordacht in een keuzetabel te staan. Daarnaast hoor je regelmatig voorbij komen dat het ideale aantal motoren altijd n+1 is![]()
Van de 3 motoren die ik heb gehad heb ik maar ééntje proefgereden, en dat ging ook heel best. De RF600 was lomp en log, maar reed best (op de motorbeurs gekocht, slim was t niet maar wel leuk). Die is binnen een jaar ingeruild op een Ninja 300 (want mooi en een stuk minder log, 10min proefgereden en deal rondgemaakt), geen moment spijt van gehad. Twee jaar later een Street Triple gekocht na voor m'n A rijbewijs, m'n vader laten rijden. De minpunten kwam ik op vakantie achter, en de volgende word dus een comfortabelere motor met bagagemogelijkheden.
Al doende leer je ook, en vergeet vooral niet te genieten als je aan het proefrijden bent. Als je er een paar uur op kan rijden zonder een centje pijn of iets wat je irriteert zit je goed!
Deze gedachtegang is ook hoe ik er wel in zit maar ervaringen leert toch wel ergens.
En 't mooie is als je die ervaring mag "stelen/lenen"
Ik denk ook niet dat je de perfecte motor kan kopen, dat wisselt toch per moment. Ik ben van supersport naar allroad, naked, allroad weer naar een naked.NLDViane schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:42:
[...]
Tja, je kan een motor natuurlijk ook gewoon kopen omdat je m mooi vind, niet alles hoeft volledig doordacht in een keuzetabel te staan. Daarnaast hoor je regelmatig voorbij komen dat het ideale aantal motoren altijd n+1 is![]()
Was nog even in de verleiding om HD oranje je nemen maar saai als ik ben heb ik het toch maar op zwart gehouden
oud
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/M8tGfCqajE9Y84epOeqHGdEg.jpg?f=user_large)
nieuw
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik heb zelf weleens een motor gehuurd bij de Valkenier in Barneveld.Spacialz schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:32:
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
Om mezelf maar eens te quotenZorg schreef op zondag 25 september 2022 @ 08:04:
Ben benieuwd @EJanus !
Gisteren even bij de Indian dealer binnen gesprongen om gewoon even te kijken. Deze had de Dark Horse (1800cc) en de Scout Bobber (1100cc). De Dark horse is mij te groot en te zwaar. Maar het display is wel mooi, multifunctioneel en heeft GPS!
De bobber is prachtig! Ook qua formaat, voelt voor mij comfortabeler. Maar heeft helaas nog het oude display, wat spijtig is want de maat is hetzelfde! En dan hen ik ook liever de Rogue! Maar deze hebben ze niet staan. En het verschil met de bobber is naar het schijnt wel groot.... zal toch eens vragen om een testritten! Levertijd is nu maart, 3 maand voordat ik 40 wordt![]()
[Afbeelding]
https://www.motomarktvrin...ndsmoto/scout-6079#bike-3
Kleurstelling ook niet hetgeen wat ik graag zie dus sowieso een no-go. Wil zeker nog gaan zien bij de Indian Rogue maar zal pas het 2023 (?) Model worden met hopelijk meer de features van de Dark Horse. Moet voor mij toch wat meer touring zijn. Dus misschien toch de Dark Horse? 1800cc is wel veel.... of toch de BMW R18? Zit er aan te denken om deze een paar dagen te huren via BMW (moet naar Frankrijk voor het werk, das een mooie tocht)
Voor mij, de zoektocht is soms leuker dan het bezit
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Motoshare? Ook dealers hebben vaak motoren te huur, in ieder geval de BMW dealer. En proefritten maken! Ze hoeven niet te weten hoeveel geld je nog niet hebt, maar houd het wel binnen redelijkheid natuurlijk.Spacialz schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:32:
Eerste stap lijkt me de grotere motorzaken af te lopen en te kijken wat jou aanspreekt, waar je lekker op zit en wat een beetje binnen je verwachte budget gaat vallen. Dat kan je ook weer helpen met de keuze welke motoren je kan huren.
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Nice, nog een R1250RS rijderMr.Meeuw schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 20:28:
Ik mag mij hier ook melden. Afgelopen zomer A gehaald en nu ook een leuke motor om mee te rijden!![]()
[Afbeelding]
Heerlijke motor. Welke opties heb je erop gekozen? Ik zie al een tourpakket en sportuitlaat
Probeer vooral ook het hogere sportzadel eens, vind ik een toevoeging voor de motor. Maakt de zit net wat actiever, wat imo beter past bij de motor.
Heb m’n bewijs nu een jaar in bezit, en heb 3 motoren probleemloos gehuurd via Motorshare.Spacialz schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:28:
[...]
Top thanks, had de site voorbij zien komen maar nog niet actief op gekeken aangezien deze stuk liep op mijn Samsung..
[...]
Dit klinkt/leest als een leuk uitjemaar in hoeverre kan je goed testen met 30-45 minuten op een fiets
Wegens tijdgebrek begin dit jaar gehuurd op tweede (pinkster of paas)dag, maar dan weken vooruit vastgezet.
Nadeel hiervan was dat het die dag met bakken tegelijk uit de lucht kwam. Was overigens goed voor mijn rij-ervaring
Hierom einde van het seizoen een motor gehuurd, en die een dag van tevoren gereserveerd. Je begrijpt, toen was het droog
Motor rijdt heerlijk inderdaad! Hoewel ik nu nog rustig aan moet doen met inrijden bevalt de motor echt fantastisch. De pakketten comfort, touring en dynamic zitten er op dus erg compleet uitgerust.noes schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 20:34:
[...]
Nice, nog een R1250RS rijder. Heel gaaf, die witte kleurstelling.
Heerlijke motor. Welke opties heb je erop gekozen? Ik zie al een tourpakket en sportuitlaat
Probeer vooral ook het hogere sportzadel eens, vind ik een toevoeging voor de motor. Maakt de zit net wat actiever, wat imo beter past bij de motor.
Van het zadel is iets om te onthouden. Moet nog kijken wat er aftermarket allemaal te krijgen is.
Als je wilt, kunnen we wel wat regelen voor een dagje (al dan niet via motorshare)Spacialz schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:22:
[...]
In de buurt is een groot woord, één uur een beetje met de auto
You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300
Ik zou wel even goed kijken over wat voor motor dit gaat…s006110 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 22:44:
[...]
Als je wilt, kunnen we wel wat regelen voor een dagje (al dan niet via motorshare)
Is er dan iets mis met de virago van @s006110Hkuit schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 23:54:
[...]
Ik zou wel even goed kijken over wat voor motor dit gaat…
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
:strip_exif()/f/image/IeXQK6uAA4WNAviBG3lyXvtT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8QYpVvkCAybO5oHZXurVmIF5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/699vR6VUTzVCIhlUkKa6J5eR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WVG60xghE9ss3IKEe3QHmAhw.jpg?f=fotoalbum_large)
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Hoe heb je die werkend aangesloten zonder meldingen te krijgen? Of heb je daar met de HD nog geen last van? Volgens mij moet ik met weerstandjes e.d. gaan werken om de meldingen etc uit het systeem te houden.botoo schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:26:
Met de donkere dagen in aantocht toch maar een nieuwe koplamp besteld. De gloeiende spijker die er af-fabriek op zat voldeed niet bepaald. Led koplamp van iemand anders overgenomen, die was uitermate gaaf om te zien, ook goed duidelijk voor andere weggebruikers maar het lichtbeeld helaas een stuk minder. Ergo officiele HD store geraadpleegd en daarna Amazon die veelral Ali spullen doorschuift en vervolgens bij Ali zelf waar ik voor minder dan 10% van de HD prijs (maar nog steeds € 45) een knappe led projector op de kop heb getikt.
Was nog even in de verleiding om HD oranje je nemen maar saai als ik ben heb ik het toch maar op zwart gehouden
Beetje denigrerende opmerking…Hkuit schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 23:54:
[...]
@Spacialz geeft aan dat hij verschillende motoren wil proberen, en ik bied hem aan dat hij mijn Virago mag proberen (of eventueel de VFR als deze weer rijklaar is)
Daar ben ik ook wel benieuwd naar …Destruction schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 00:29:
[...]
Is er dan iets mis met de virago van @s006110
Dus als iemand aanbiedt om zijn motor te proberen (en dat aanbiedt aan een beginner), zou mijn eerste gedachte ook zijn "om wat voor motor gaat dit eigenlijk?"
Verder niet spannender maken dan het is, lijkt me.
Pluskut!Mr.Meeuw schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 20:28:
Ik mag mij hier ook melden. Afgelopen zomer A gehaald en nu ook een leuke motor om mee te rijden!![]()
[Afbeelding]
WauwHkuit schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 23:54:
[...]
Dat ja!s006110 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:01:
[...]
Beetje denigrerende opmerking…
@Spacialz geeft aan dat hij verschillende motoren wil proberen, en ik bied hem aan dat hij mijn Virago mag proberen (of eventueel de VFR als deze weer rijklaar is)
Bben benieuwd of ik een Virago wat vind, heb al wat verschillende type motoren gereden(cross en tour) maar nog niet van dit type
Ik wil niet beweren dat het de meest comfortabele motor is (VFR is comfortabeler). Het is echter een compleet ander soort motor dan een cross, toer of sport... En het rijd heel erg relaxed, zonder traag te wezen (die 1100 sleurt er flink aan, lang leve koppel)Spacialz schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:53:
[...]
Wauw
[...]
Dat ja!
Bben benieuwd of ik een Virago wat vind, heb al wat verschillende type motoren gereden(cross en tour) maar nog niet van dit typede zit ziet er erg comfy uit
Heb mijn lessen gehad op een BMW 900R, en daarvoor op een Kawa voor de AVB (3 lessen).noes schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 20:05:
[...]
Motoshare? Ook dealers hebben vaak motoren te huur, in ieder geval de BMW dealer. En proefritten maken! Ze hoeven niet te weten hoeveel geld je nog niet hebt, maar houd het wel binnen redelijkheid natuurlijk.
Eerste stap lijkt me de grotere motorzaken af te lopen en te kijken wat jou aanspreekt, waar je lekker op zit en wat een beetje binnen je verwachte budget gaat vallen. Dat kan je ook weer helpen met de keuze welke motoren je kan huren.
Dus wellicht een optie om hiernaar te kijken
Ik heb inmiddels 3 led koplampen op 3 verschillende HD's, waar H4 op zat, geplaatst zonder problemen. Bouwjaren 2016, 2019 en 2020.nldls schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:44:
[...]
Hoe heb je die werkend aangesloten zonder meldingen te krijgen? Of heb je daar met de HD nog geen last van? Volgens mij moet ik met weerstandjes e.d. gaan werken om de meldingen etc uit het systeem te houden.
Het monteren van led 3 in 1 (knipper/rem/achterlicht) gaf in één geval wel de nodige errors, daar moest idd een loadbalancer geplaatst worden ondanks dat er al led op zat. Na het monteren van de juiste(!) loadbalancer waren de problemen verdwenen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Bij BMW dealers kan je de F900R vast huren. Of probeer de R1200R eens, maatje groterSpacialz schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:23:
[...]
Heb mijn lessen gehad op een BMW 900R, en daarvoor op een Kawa voor de AVB (3 lessen).
Dus wellicht een optie om hiernaar te kijken
Gisteren tijdens het rijden ineens een hoop kabaal en helaas een spijker van het wegdek meegepikt in m'n band.
Gelukkig heeft de pechhulp de band kunnen proppen zodat ik in ieder geval rustig naar huis kon.
Ik denk dat het vanwege de locatie einde verhaal is voor deze band? Of zouden jullie hier gewoon mee verder rijden?
Persoonlijk zou ik hem inderdaad vervangen.FlyingLama schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:49:
Ik kan me hier ook voort melden. Sinds vorig jaar eigenaar van een Triumph Tiger 800 '12.
Gisteren tijdens het rijden ineens een hoop kabaal en helaas een spijker van het wegdek meegepikt in m'n band.
Gelukkig heeft de pechhulp de band kunnen proppen zodat ik in ieder geval rustig naar huis kon.
Ik denk dat het vanwege de locatie einde verhaal is voor deze band? Of zouden jullie hier gewoon mee verder rijden?
[Afbeelding]
Gefeliciteerd ! Geen slechte motor om mee te beginnen.Mr.Meeuw schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 20:28:
[Afbeelding]
Ik rij een oude BMW RS. Die nieuwe blijven prijzig
Dat ligt aan de richting hoe die spijker er in zat. Ging die langs de wang? Vervangen. Zat die in het luchtledige? Dan heb ik er persoonlijk geen moeite mee dat er een prop in het dikste stuk rubber zit, op een stuk waar ik toch al zelden kom. Met een dergelijke band dan, de Road serie rij ik wel tot vrijwel aan de rand op.FlyingLama schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:49:
Ik kan me hier ook voort melden. Sinds vorig jaar eigenaar van een Triumph Tiger 800 '12.
[Afbeelding]
Alles staat of valt dus met hoe de spijker er in zat. En hoe jij je er bij voelt. Ik zou de veter wel wat meer gelijk aan het loopvlak afsnijden.
Je ziet dat de wang uitgezet was door de spijker. De kans lijkt me dus ook aanwezig dat de binnenkant van de band beschadigd is.DrivinUCrazy schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:04:
[...]
Dat ligt aan de richting hoe die spijker er in zat. Ging die langs de wang? Vervangen. Zat die in het luchtledige? Dan heb ik er persoonlijk geen moeite mee dat er een prop in het dikste stuk rubber zit, op een stuk waar ik toch al zelden kom. Met een dergelijke band dan, de Road serie rij ik wel tot vrijwel aan de rand op.![]()
Alles staat of valt dus met hoe de spijker er in zat. En hoe jij je er bij voelt. Ik zou de veter wel wat meer gelijk aan het loopvlak afsnijden.
Oef! Dat ze die nog gepropt kregen! Ik zou ook zeggen, helaas pindakaas...FlyingLama schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:19:
[...]
Je ziet dat de wang uitgezet was door de spijker. De kans lijkt me dus ook aanwezig dat de binnenkant van de band beschadigd is.
[Afbeelding]
Vanaf donderdag een paar dagen vrij, na bijna 3 weken onafgebroken gewerkt te hebben. Ik hoop dat het weer een beetje meehelpt. Vrijdag of maandag ff een dag eruit met de brommer...
Ik zit alleen een beetje te twijfelen wat en waar te gaan rijden...
* botoo gaat ws ook een blokje om :
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
[ Voor 4% gewijzigd door botoo op 26-10-2022 00:00 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Duidelijke verhaal, volgende week maar wegbrengen voor een nieuwe band.FlyingLama schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:49:
[Afbeelding]
Nu nog even kijken wat ik ga doen met de kap die de spijker kapot heeft geslagen..
Mijn punt was alleen maar dat dit een oudere motor is, en een custom, terwijl je hebt gelest op een moderne motor. Dat verschil is flink.Spacialz schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:53:
[...]
Wauw
[...]
Dat ja!
Bben benieuwd of ik een Virago wat vind, heb al wat verschillende type motoren gereden(cross en tour) maar nog niet van dit typede zit ziet er erg comfy uit
Bestel hier meestal 2x per week. Alleen de afgelopen 2 weken niet omdat ik in India zit.botoo schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:05:
Morgen eens kijken of één van de lokale shops dit zadel kan leveren. Staat in de dikke catalogus van het '2022 Fatbook' (kan je niet als particulier uit bestellen) en is nu in de aanbieding, scheelt € 118. Met zo'n korting wil ik de aanschaf wel wat naar voren halen![]()
[Afbeelding]
Dinsdag gaan we weer bestellen
Ik zag er ook nooit het nut van in. En dan moest je voor Skully €1600 neertellen terwijl je niet eens wist of het een fijne helm was. En het bleek uiteindelijk gewoon een scam te zijn.
Een HUD op de motor klinkt leuk, maar wat is er mis met even naar beneden kijken? Het is niet alsof je de bijbel moet lezen en 3 minuten afgeleid bent...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Met een gelijksoortige reactie kan je natuurlijk op veel technologische ontwikkelingen reageren. Neemt niet weg dat ik ook geen behoefte heb aan een hud hoormphilipp schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:50:
maar wat is er mis met even naar beneden kijken?
XXXVI
Klopt, toen ik het schreef dacht ik daar ook aan. Wat is er mis met kaartlezen bijvoorbeeld? Maar dat is dan weer een goed argument voor de GPS, want kaartlezen op een smal bergpad is weer een beetje gevaarlijk.ephymerous schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:52:
Met een gelijksoortige reactie kan je natuurlijk op veel technologische ontwikkelingen reageren. Neemt niet weg dat ik ook geen behoefte heb aan een hud hoor
Ieder het zijne natuurlijk, maar een HUD heb ik echt iets van een oplossing die naar een probleem zoekt.
In een auto is het iets dat (denk ik) goed kan werken. Maar daar heb je ook meer ruimte en niet de problemen van het in een helm moeten inbouwen. Misschien vinden ze over een paar jaar een hele goede, compacte projector uit die het altijd goed doet, ongeacht de zon. Als het goed werkt, kan het een leuke toevoeging zijn. Maar op dit moment is de techniek denk ik nog niet zover om het voor een redelijke prijs te realiseren.
Geen idee of het een goede vergelijking is, maar de Air Force betaalt inderdaad bijna een half miljoen voor een helm met HUD. Misschien is daar een goede reden voor...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
En op de motor is het ook niet ideaal toch?
Technologie moet gewoon vanuit een probleem stelling ontstaan dan is kans veel groter dat mensen hetzelfde probleem hebben en die oplossing kunnen gebruiken.
Simpel:mphilipp schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:01:
[...]
Geen idee of het een goede vergelijking is, maar de Air Force betaalt inderdaad bijna een half miljoen voor een helm met HUD. Misschien is daar een goede reden voor...
* Killcounter
* FPS meter
* Ping
* Healthmeter
* Discord reacties
* Facebooklikes van jouw raketaanval op de bruiloft/speeltuin/basisschool
* Patreon inkomsten
* Spotify playlist
* Twitter likes op die brandbom op het ziekenhuis
* Apple en Tesla koersen livefeed
* Sportuitslagen
* Netflix
* Tinder likes
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Vanmiddag besteld Michelin Commander III Cruiser, nu afwachten wanneer er geleverd kan worden.
:strip_exif()/f/image/K5P7tgYYeKUqk48bBZDft5DD.png?f=user_large)
Nu maar hopen dat ze niet onder mijn kont vandaan slijten met dat dikke koppel van de FXDLS anders zou ik een volgende keer mss voor de Touring versie moeten gaan, die is wat slijtvaster.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Is dit niet de wentworth fall in de blue mountains ?LankHoar schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 01:57:
Zo'n 450km gereden gisteren, voornamelijk langs de kust. Prachtige uitzichten!
[Afbeelding]
"Don't let your dreams be memes"
De 1250 is inmiddels door de dealer opgehaald en weer terug gebracht.VidaR-9 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:48:
Vandaag een lekker rondje van 110km gereden op m’n “nieuwe” 1250 GSA. Heerlijke motor, maar ben er wel achter gekomen dat m’n stuur beweegt boven de 80km/u en dat wordt heftiger bij hogere snelheden. Het viel me op toen ik m’n stuur even los liet om m’n armen te strekken.
Is dat een wiel wat gebalanceerd moet worden of heeft het vaak een andere oorzaak? Mijn 1200 GS had er iig geen last van.
Beetje jammer wel want heb tot de kerst geen tijd om doordeweeks langs te gaan. Maandag maar eens bellen.
[Afbeelding]
Het wiebelen van het stuur werd veroorzaakt door de voorband (Metzeler). De dealer had deze vervangen voor een Bridgestone A41 en toen was het weg. Ik heb echter aangegeven dat ik (1) liever Pirelli Scorpion Trail eronder wou en (2) geen verschillende voor en achterband wou hebben.
Dit is keurig opgelost door de dealer door zowel voor en achter te vervangen met de door mij gewenste Scorpion Trail banden. Erg snel en netjes opgelost dus, heel happy mee!
En het belangrijkste: zojuist een proefritje gemaakt en het rijdt weer zo strak als zou moeten.
Kudo's voor de dealer
Welke fiets?
K to the KillaZ
Maak een shortlist en ga wat proefrijden. Een Harley rijdt anders dan een naked, etc.KillaZ schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:21:
AVD gehaald! Nu het eeuwige dilemma:
Welke fiets?![]()
KillaZ schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:21:
Welke fiets?![]()
Ohh de shortlist is er hoor, al een gepost ook. Ik wil het liefst gewoon doorrijden in de winter, maar iets zegt mij dat dat op de 1 of andere manier ook zonde is met een nieuwe fiets-Muncky- schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:22:
[...]
Maak een shortlist en ga wat proefrijden. Een Harley rijdt anders dan een naked, etc.
Bij mij is het ook de afweging of prive rijden en mooi weer fiets (en een klap goedkoper) of meteen de knip zakelijk trekken en een werkpaard, ook voor het woon werk verkeer.
- Ducati Multistrada V2S
- BMW R1250 GS
- Yamaha MT-09
@Vrijdag Lekker slalommen!
K to the KillaZ
Ik heb zelf een MT09 2021 en dat is sowieso een leuke eerste motor!KillaZ schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:27:
[...]
Ohh de shortlist is er hoor, al een gepost ook. Ik wil het liefst gewoon doorrijden in de winter, maar iets zegt mij dat dat op de 1 of andere manier ook zonde is met een nieuwe fiets![]()
Bij mij is het ook de afweging of prive rijden en mooi weer fiets (en een klap goedkoper) of meteen de knip zakelijk trekken en een werkpaard, ook voor het woon werk verkeer.
- Ducati Multistrada V2S
- BMW R1250 GS
- Yamaha MT-09
Waarschuw je vast: ga niet rijden op een GS(A), dan ben je gelijk verpestKillaZ schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:27:
[...]
Ohh de shortlist is er hoor, al een gepost ook. Ik wil het liefst gewoon doorrijden in de winter, maar iets zegt mij dat dat op de 1 of andere manier ook zonde is met een nieuwe fiets![]()
- Ducati Multistrada V2S
- BMW R1250 GS
- Yamaha MT-09
Heel simpel, een boesaaahhh of een VFRKillaZ schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:21:
Welke fiets?![]()
Waarom twee allroads, en dan niet de Tracer wat gewoon een MT-09 is met ietsje meer kuip en een paar mm extra veerweg?KillaZ schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:27:
[...]
- Ducati Multistrada V2S
- BMW R1250 GS
- Yamaha MT-09
Omdat ik de Tracer echt lelijk vind.DrivinUCrazy schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:01:
[...]
Waarom twee allroads, en dan niet de Tracer wat gewoon een MT-09 is met ietsje meer kuip en een paar mm extra veerweg?
De allroads omdat ze dan op de zaak gaan en ik meer woon-werk verkeer er mee wil doen.
K to the KillaZ
Geen Triumph Tiger 1200? Past wel in dit rijtje thuis.KillaZ schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:27:
[...]
- Ducati Multistrada V2S
- BMW R1250 GS
- Yamaha MT-09
Moet zeggen dat ik BMW niet lekker vind met de boxers en overpriced, viel voor mij af. Multi volgens mij met ketting. Als daily wil ik graag een cardan.
MT tracer was me nog te duur, volgens mij ook ketting maar weet ik niet zeker. Daarnaast had ik al 2 Yamaha's gehad en wilde wel eens wat anders. Nog wel een Super Tenere gereden maar die was erg lomp en heel erg off road georienteerd.
Ben dagelijks ontzettend blij op de TEX.
Goede! Gaat er bijnldls schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:24:
[...]
Geen Triumph Tiger 1200? Past wel in dit rijtje thuis.
Moet zeggen dat ik BMW niet lekker vind met de boxers en overpriced, viel voor mij af. Multi volgens mij met ketting. Als daily wil ik graag een cardan.
MT tracer was me nog te duur, volgens mij ook ketting maar weet ik niet zeker. Daarnaast had ik al 2 Yamaha's gehad en wilde wel eens wat anders. Nog wel een Super Tenere gereden maar die was erg lomp en heel erg off road georienteerd.
Ben dagelijks ontzettend blij op de TEX.
K to the KillaZ
En wat moet je rijden aan kilometers woon-werk?
Ik doe nu namelijk 100km enkele reis op een CB650R met een topkoffer. Niet het mooiste met zo’n koffer maar wel prima te doen nog.
En de koffer kan er natuurlijk ook af
Nu was ik voor 13k zakelijk helemaal klaar en dan heb ik alle comfort pakketten erop, inclusief nieuw pak, helm, topkoffer, full akra handvat verwarming en kettingsmeer systeem.
Ik klikte bij de BMW en zat met alleen de fiets al op 26k.
Voor nu had ik besloten vooral voor looks te gaan (persoonlijk natuurlijk) en eventueel met een paar jaar wellicht naar een BMW over te stappen als ik echt merk heel veel woon-werk te gaan doen.
Het beperkt zich bij mij op mooie weken tot max 2x in de week en dus alleen met “lekker” weer.
[ Voor 18% gewijzigd door GeeMoney op 27-10-2022 16:47 ]
Dat ligt aan de opdrachtgeverGeeMoney schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:44:
@KillaZ ik heb ook nagedacht over een 1250GS(A) zakelijk maar ondanks zakelijk loopt dat behoorlijk op in aanschaf en ruimte in je garage met een BMW. Het blijven lomp grote boxers.
En wat moet je rijden aan kilometers woon-werk?
Ik doe nu namelijk 100km enkele reis op een CB650R met een topkoffer. Niet het mooiste met zo’n koffer maar wel prima te doen nog.
En de koffer kan er natuurlijk ook af.
Nu was ik voor 13k zakelijk helemaal klaar en dan heb ik alle comfort pakketten erop, inclusief nieuw pak, helm, topkoffer, full akra handvat verwarming en kettingsmeer systeem.
Ik klikte bij de BMW en zat met alleen de fiets al op 26k.
Die zit nu op 35 km, maar kan in 2023 zo maar Amersfoort, Boxmeer of NIjmegen worden.
Overigens heb ik nog geen plek om het overdekt weg te zetten, dan had het maar geen motorfiets moeten worden. Beetje extra TLC door het jaar heen en het komt wel goed
[ Voor 8% gewijzigd door KillaZ op 27-10-2022 16:47 ]
K to the KillaZ
Maakt de verzekering nog uit omdat je net je rijbewijs hebt en eventueel >600cc wilt rijden?KillaZ schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:46:
[...]
Dat ligt aan de opdrachtgever![]()
![]()
Die zit nu op 35 km, maar kan in 2023 zo maar Amersfoort, Boxmeer of NIjmegen worden.
Overigens heb ik nog geen plek om het overdekt weg te zetten, dan had het maar geen motorfiets moeten worden. Beetje extra TLC door het jaar heen en het komt wel goed
Die is dan natuurlijk ook zakelijk maar mijn Honda is voor 2 tientjes per maand all risk verzekerd inclusief alle accessoires, kleding etc.
Iets wat bij die BMW ook zal oplopen gezien zijn nieuw waarde alleen al.
Ik heb al 10 jaar mijn rijbewijs dus heb geen last van eventuele extra risico premies.
Ik ken 2 die-hard motorrijders die letterlijk door weer en wind altijd op de motor gaan hoever of hoe slecht het weer ook is. Dan is natuurlijk een echt werkpaard wel aan te raden en uit de wind zitten met cruise control en laag onderhoud wel erg fijn. (Voordeel voor de BMW natuurlijk)
[ Voor 20% gewijzigd door GeeMoney op 27-10-2022 16:53 ]
Ik heb even gekeken, maar dat verschil in premie is 45 euro per maand. Wat natuurlijk volledig ten laste komt van de nieuwwaarde en ik zakelijk nog wel te pruimen vind. Overigens uitgegaan van schadevrije jaren met de auto zoals opgevraagd.GeeMoney schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:49:
[...]
Maakt de verzekering nog uit omdat je net je rijbewijs hebt en eventueel >600cc wilt rijden?
Die is dan natuurlijk ook zakelijk maar mijn Honda is voor 2 tientjes per maand all risk verzekerd inclusief alle accessoires, kleding etc.
Iets wat bij die BMW ook zal oplopen gezien zijn nieuw waarde alleen al.
Ik heb al 10 jaar mijn rijbewijs dus heb geen last van eventuele extra risico premies.
Ik ken 2 die-hard motorrijders die letterlijk door weer en wind altijd op de motor gaan hoever of hoe slecht het weer ook is. Dan is natuurlijk een echt werkpaard wel aan te raden en uit de wind zitten met cruise control en laag onderhoud wel erg fijn. (Voordeel voor de BMW natuurlijk)
Maar he, misschien vind ik een GS wel helemaal kut rijden, weet jij veel
K to the KillaZ
Verwijderd
Bij veel andere verzekeraars moet je dan weer opnieuw beginnen met opbouwen van jaren.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2022 18:59 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
:strip_exif()/f/image/1eT02qQJbQ1aD714oOIwkl1B.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tjk1VKYe8nKLHZ9qdppTxMwD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/opgXIxfBfs0sNhc65HKfCjKU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MF1B3noiplXxlq4RPf1fvDyL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zDxYZy4e9sAOYPoX2LfA2HDz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z9gCPPnczV8ueL0iZEka924W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/axLn2nfc007zlNMUQhhIyORG.jpg?f=fotoalbum_large)