* sjunnie meldt zich ook in dit topic.
Sjunnie heeft in Juli 2002 zijn A gehaald en een weekje daarvoor deze '94 NTV650 gekocht. (om eens mee te beginnen.)
Toen nog met aftermarket halfkuip en twee GIVI zijkoffers, maar die kuip heeft de tand des tijds niet doorstaan want verweerd en op meerdere plaatsen gescheurd en dus heb ik de motor een jaar of 2/3 geleden weer teruggebracht naar originele(re) staat. De koffers worden wel nog gebruikt, meestal 1-tje als topkoffer.
Ik moet eens op zoek, als het goed is heb ik nog wel ergens een foto van zoals ik haar destijds gekocht heb.
Jup, ik heb deze motor ruim 20 jaar later nog steeds in bezit en in 20 jaar tijd heeft ze me slechts 1 keer laten staan door een defecte brandstofpomp. schijnbaar 1 van de weinige kwaaltjes van een NTV.
Vooral de laatste jaren heb ik er niet gek veel meer op gereden, ik merk dat ik met mijn 1.84 toch wat aan de grote kant, en met mijn 48 jaar wat aan de oude kant ben voor deze fiets en stap na een uurtje toeren dan ook niet meer erg fris af, ik merk dat dan met name in mijn knieën vanwege de toch wel lage zit met opgetrokken benen.
Afgelopen week heb ik de teller wel nog even op 60.000 gezet, dus eigenlijk net ingereden.
Ik twijfel nog wat ik met de oude dame ga doen, een benaderde opkoper geeft er tussen €350 en max €450 voor en dat is naar mijn smaak wat aan de lage kant, zeker gezien de technische staat. Helaas is de oldtimerregeling opgetrokken naar 40 jaar, dus daar voldoet ze de eerste 12 jaar nog niet aan. Ik denk dat ik haar na schorsen ergens in de opslag zet, dan kan ik altijd nog zien.
Want het kriebelt en afgelopen weekend heb ik dan eindelijk een grotere fiets aangeschaft;
Een '05 Honda XL1000 Varadero met ABS en 70.000 KM ervaring.
Ik moet zeggen dat de week voor mij mij niet snel genoeg voorbij kan gaan, ik kan hem komende zaterdag ophalen en tjonge wat heb ik daar zin an!

De vrouw durfde het een paar jaar geleden aan om toch eens achterop te stappen en is ook verkocht. De zit achterop is een stuk beter dan op de NTV, ze wil graag mee en durft het ook aan om eens wat langere ritten te gaan doen. Met de WAF zit het dus wel snor.
Helaas wordt er regen gemeld van donderdag tot zaterdag.
If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I