Danke veur dien oetgebreide reactie!DrivinUCrazy schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:37:
... Verder even rekening mee houden: wil je er mee naar Tirol, dan moet je goed opletten waar je met >95dB niet mag komen. De Tracer heeft immers 96dB op papier.
Op motorforum in het tracer 900 topic biedt overigens net een gebruiker zijn tracer aan. Al wil die er vooral zonder gedoe van af, het kan interessant zijn.
Damn, ik wil wel overal kunnen komen zonder me zorgen te maken om de db politie, dat heb ik lang genoeg gedaan
Ik zag hem net op MF. Persoonlijk vind ik de blauwe accenten echt niet mooi.
Ik heb er wel naar gekeken, maar op een of andere manier trekt een SUV me meer. De rechte zit lijke me heel fijn gezien mijn pols en nek issues. Misschien eens een testritje. De BMW dealer is zo ongeveer om de hoek.noes schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:47:
[...]
Waarom van naked naar SUV? Is een Sport-Tour niet een logischer stap? Ik ben van BMW S1000RR naar BMW R1250RS gegaan, denk dat die ook alle vinkjes wel heeft die je zoekt. Die Moto Guzzi V100 Mandello die @ArjenIsM3 aanraadt lijkt me ook passend. Het sport-tour segment is helaas wel een beetje uitgekleed door al het SUV geweld.
Wat is het budget waar je aan denkt?
Budget heb ik nu gesteld op 15k. Puur omdat je hier een jonge Multistrada 950S voor kan krijgen met alles erop en eraan. En ik heb de indruk dat deze alles bied wat ik zoek, dus geen reden om duurder te gaan. Lager mag altijd natuurlijk.
Dat heb ik ook al enkele keren voorbij zien komen, maar ik denk niet dat dat voor mij een dealbreaker zou zijn aangezien ik nu een Moto Gadget Motoscope Tiny erop heb waar je gegerandeeerd nog veel minder op zietArcalite schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:32:
Gezien ik lees dat de Tracer 900 wat leesbaarheid issues heeft met het display ben ik benieuwd of het 2022 model MT09 dit ook heeft. Iemand hier ervaring mee?
Ik deel die meningUnknown Alien schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:34:
[quote]....al heeft een 2cyl. sws meer karakter dan een 4cyl. <-- eigen mening
:strip_exif()/f/image/FfhmLJBg75Sn5SP2HND5TUAC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gJap9nDXzDeg5rFH33Rptpn4.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/Oq42jLxyi9TfAoCSEqam25QI.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/5wJ3VRnB3NP8gUGCLWQRrsJI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7UgSMPI3N3xOFv9SE4xPjulA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zHiqq8lSdRKn0k2k4WVeN9kf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5xgUyzjqXHXFrJHzepIAyTs6.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HnIwiM0DJbBeFGPQ5PsYNMfI.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/FyWblwx0btQXEskPStZVwdIJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YK6ILxrXdvtI8MrV1wgDOakH.jpg?f=fotoalbum_large)

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G6dRf7TZV3S2PmhoPK1PtODn.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/gVD2BVVTVT9gTdPcFID3TzV0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XQ6J9MzpLqP1DCU3uYCFYZ43.jpg?f=fotoalbum_large)