Ik heb ooit 5 x moeten blazen op 1 avond.DrivinUCrazy schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 08:57:
Verhogen van boetebedragen zitten ook genoeg haken en ogen aan. Word je toevallig een keer door onoplettendheid of onduidelijkheid gepakt, kun je direct gigantische bedragen gaan aftikken.
Er is maar één probleem: de pakkans is véél te laag. Binnen de trajectcontrole kan opeens iedereen netjes de toegestane snelheid (en daaronder) rijden, omdat de pakkans vrijwel 100% is. En daarbuiten is het lang leve de lol.
Laten we eerlijk zijn: hoe vaak ben je ooit aangehouden door de politie voor een controle? Hoe vaak heb je een alcoholcontrole gehad? Hoe vaak zie je iemand vanwege niet-handsfree bellen aan de kant gezet worden?
Zelfs in Duitsland word ik maar zelden aan de kant gezet, en ik gedraag me écht niet als een heilige. Ik zoek alleen niet de drukke plekken op.![]()
@mphilipp Volledig mee eens. Ik rij meestal op de GPS snelheid, en niet de tellersnelheid. BIjvoorbeeld 106 op de teller waar ik 100 mag, dan rij ik daadwerkelijk 99 km/h.
Was een fuik vlakbij het horecagebied en ik reed toen nog taxi, dus tja....
Maar verder inderdaad zo goed als nooit. Terwijl ik mij ook best vaak misdraag. Zeker op de motor wil ik nog wel eens (kort) het gas wat verder opentrekken dan nodig...
[ Voor 4% gewijzigd door darkkingll op 12-08-2022 09:15 ]
:strip_exif()/f/image/DpTm7ynlYRfGe0uk1gPaRcoP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/36jU9rC5Pp0d0OsWCADlY8vl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BGURfGEvEsQgbOhORX8gSuxk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AswvcFNsTLELyliM7n1p3TSt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HOvDk8JrW0rWZxKFdcGomi9F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ls9EXhWux73IvgeEMfKToTEq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/evsBLj6e2yL8wwp5xKG3VJ0o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w7qjxOnMq4mqOFb8Vqgry3WF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xsMAT22mjzQn3lWHX2KTU5X8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jsLzIY8cdvfnnKyAP00EdM8v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0t34g3Q0TTsEupSMU8zb7n4Q.jpg?f=fotoalbum_large)