Hehe...eindelijk eens wat kilometers erop kunnen zetten. Hoewel...vorige week ben ik even heen en weer naar Gorinchem gereden. Geen echte toerrit, gewoon over de snelweg. Hoewel Rijkswaterstaat mij redelijk gefopt heeft met wegwerkzaamheden en een heel erg dom geplande omleidingsroute die mij 60km liet omrijden...maar goed, water under the bridge.
Vandaag een lekker ritje gemaakt langs de hollandse meren richting Lisse, dus genoeg blommetjes gezien, tot grote vreugde van de mevrouw achterop
Was slechts 180km, maar goed, je moet ergens beginnen. Zeurt dat ding meteen weer dat ie binnenkort een beurt moet. Het is weer bijna een jaar geleden. Zie ik net dat ik in dat jaar maar krap 3000km heb gereden. Schande! Daar moet ik echt iets aan gaan doen dit jaar. Ik kan er misschien nog net even 4000 van maken; ik heb nog een paar weekjes.
Vandaag een lekker ritje gemaakt langs de hollandse meren richting Lisse, dus genoeg blommetjes gezien, tot grote vreugde van de mevrouw achterop
Was slechts 180km, maar goed, je moet ergens beginnen. Zeurt dat ding meteen weer dat ie binnenkort een beurt moet. Het is weer bijna een jaar geleden. Zie ik net dat ik in dat jaar maar krap 3000km heb gereden. Schande! Daar moet ik echt iets aan gaan doen dit jaar. Ik kan er misschien nog net even 4000 van maken; ik heb nog een paar weekjes.
Mac Mini M4Pro | MS Surface Pro 9 | Canon 1Dx III | Bambu Lab H2C | BMW K1600 GTL
:strip_exif()/f/image/jlVnIIyHOgzPWB42FxZolLAD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7fQKiyOGIR3I5IsESLUsmMbG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jzN5xPd93QHERwy6Ecr0TnUX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UazVXJDzZyorqYsMAVbSIdyP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pB3vDqlWLnNVC4UytuFG3QxS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fup7558ubaGk6E6NvhvBsrBJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U928IiXayiAXcDeDk4kOnDdH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qIT1RHb7KQqNmhHrLZ3QDCf9.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/0ej4DT5Kwbsrlxc2izJbJ2Kl.jpg?f=fotoalbum_medium)