Hoe komen jullie erop dat het grootlicht is? Dat is het namelijk niet. Het is gewoon 2x dimlicht.
Het zou natuurlijk debiel zijn als ik als voormalig automonteur (incl APK) dat verschil niet zou kennen
Origineel zit dimlicht links, en grootlicht rechts inderdaad. Rechts zit echter een H4 lamp die origineel geen aansluiting heeft voor dimlicht. Die aansluiting heb ik gisteravond gemaakt als nood reparatie (want anders had ik met stads- dan wel grootlicht naar huis moeten rijden), en tot nader order laat ik die aansluiting intact omdat ik het beter vind staan dan 1 brandende lamp. Nu is het dus links en rechts dimlicht, waarbij rechts ook grootlicht kan/doet.
Heb net in het donker nog even het lichtbeeld/de lichtbundel gecheckt, niks mis mee. Ook ben ik recht voor de motor gaan zitten, recht in de koplampen kijkend. En dat gaat ook prima, ik ben niet verblind ofzo.
Wacht ff... Dus 1x dimlicht is geen probleem, maar 2x dimlicht (zoals heel veel motoren hebben...) wel

Of was dit een klassiek gevalletje van jumping to conclusions?

Ik gok het laatste.
LED lampen plaatsen ga ik overigens niet doen. Niet in de laatste plaats omdat er helemaal geen LED lamp in past. Althans, niet als ik de Fazer ook nog op stuurslot wil kunnen zetten..
[
Voor 123% gewijzigd door
Destruction op 19-04-2022 23:15
]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.