Het leven is te kort om geduld te hebben!
Na goed nadenken toch bedacht dat ik liever een naked wil. Dat vind ik toch leuker rijden. En aangezien ik de Tracer heerlijk vond kom je al snel uit bij een MT-09, ook een naked waar ik met 1.88m toch wel erg lekker op zit. Ik wilde echter graag een MT-09 SP, maar die zijn zeldzaam als occasion en prijzig nieuw. Deze week was er bij Goedhart een gebruikte binnengekomen, iets boven het geplande budget, maar toch maar even gereden. Super!! Wat een heerlijke machine!! En zo gaaf om te zien, zeker in SP uitvoering.VidaR-9 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 19:44:
De Tracer 900 stond al op het lijstje en staat nu denk op 1. Echt een heerlijke motor en ook qua formaat ideaal voor mij. Alleen dat ruitje moet vervangen worden door een zeer laag exemplaar.
Uiteindelijk een nieuwe gekocht die daar op voorraad stond, dus volgende week zaterdag mijn eerste motor ophalen!! En hopen op nog een paar mooie dagen/weekenden. Kon de motor ook in 2020 op kenteken laten zetten, maar wil NU rijden
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
318 bochten in maar 11mijl (+/-17,7km)
Ik vond het al vermoeiend in de auto, wel iets van 10 foto punten met fotograven onderweg
Als je tenminste niet van het asfalt af gaat aan de verkeerde kant 😈
Wel een mooie omgeving volgens mijn vrouw😎.
Als bestuurder zie je daar niks van, doordat je iedere 50m een bocht om moet😋.
[ Voor 34% gewijzigd door S4All op 27-09-2019 21:42 ]
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Jezus, dan ben je echt levensmoe.. wel lekker geluidje in die R6!Joopieboy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 22:04:
Een mooie vind ik deze toch ook wel:
[YouTube: Yamaha R6 VERY LOUD Flybys & Knee Down]

En weer op naar huys

Maar het waren 35800-ish mooie kilometers
[ Voor 3% gewijzigd door steveman op 28-09-2019 18:45 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Idd mooi stukkie weg daar en lekker geluidje, zijn wel wat snellere bochten dan die drakenstaart..Joopieboy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 22:04:
Persoonlijk vind ik beide mooi om te rijden.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Dit doe je niet zonder de weg te kennen en veul circuit ervaring, mijn mening, lekker op circuit laten...Secsytime schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 22:15:
[...]
Jezus, dan ben je echt levensmoe.. wel lekker geluidje in die R6!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik doelde ook op de CZ variant van de ANWB, maar om nou iedere 3 posts te moeten uitleggen dat ik in Praag woon schiet ook niet opmr_zippey schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:51:
@LankHoar Als je dan een banden reparatiesetje (plakken/proppen) in je tas steekt, is het misschien ook handig een minicompressor of zo'n patroon mee te nemen om je band weer te vullen en in het geval dat je niet tubeless rijdt zijn een paar bandenlepels ook zo fijn.
Zo'n anwb pas is natuurlijk handig maar ik weet niet hoe het met de dekking zit als je in Praag verblijft..
Fiets ophalen duurde erg lang. Beetje onbetrouwbare monteur betreft afspraken; ik moest ruim een uur wachten voor hij er was (en ik was zelf al later door file), en toenn bleek er nog wat te moeten gebeuren. Ben pas net thuis.. Heb nu in ieder geval wel een tubeless achterband. Op de terugweg brak mijn achterwiel uit in een bocht (regen + nieuwe achterband = danger). Gelukkig goed gegaan maar het was geen fijne tit zullen we maar zeggen. Daar komt nog bij dat de carburateur nog steeds niet helemaal goed is afgesteld (nog steeds last van "air pockets") en de handlebars zitten toch nog niet lekker... Toch maar risers er op denk ik.
Enfin, heb nu al zin om van het weekend lekker te rijden. Gelukkig goed weer in de vooruitzichten
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Nou... op de S1000RR én Fazer heb ik tot nu toe alle achterbanden vervangen wegens lekrijden. Maar ach, shit happens.botoo schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 19:09:
Hoe vaak rij je nou echt lek? Met de auto (4 wielen dus dubbele kansen) heb ik misschien eenmaal lekgereden in 20+ jaar.
Daar heb je denk ik wel gelijk in. Houd je motor in nette staat en je komt een heel end (opmerkingen over een weigerende kill-switch in DE zullen nu wel komen). Misschien is voor een lange rit een opgeladen powerbank en een flesje water wel het handigste. Al het coördineren met ANWB en de Duitse sleepdienst + het lange wachten op die partij zorgt ervoor dat je telefoon accu snel leeg en je mond snel droog is. Verder zorg je bij een lange rit voor een EHBO kitje en warmtedeken (al is het maar om een ander te kunnen helpen). Fluo hesje indien verplicht in gebied waar je rijdt.botoo schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 19:09:Wmb is inspelen op mogelijke storingen een beetje een kansspel. Behoudens merk/type gebonden storingen die echt vaak voorkomen ga ik geen gereedschapskoffer meezeulen, zoveel ruimte heb je ook weer niet, en bij pech is het ANWB/WW bellen dus tot zover is mijn telefoon mijn gereedschap
Daarbovenop: Het onvoorziene is niet voor niks onvoorzien. Als je inderdaad bekend bent met de kwaaltjes van je motor kan je die proberen te ondervangen... En zal je net zien dat je door iets anders stil komt te staan
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
een opgeladen powerbank en een flesje water
Verwijderd
Dat zouden we NOOOOOOIT doen.... goh wat ken je ons slecht zeg..noes schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 00:43:
[...]
(opmerkingen over een weigerende kill-switch in DE zullen nu wel komen).

We zullen het uiteraard nóóit meer hebben over killswitches, accus of tokkies die niet op tijd tankenVerwijderd schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 09:43:
[...]
Dat zouden we NOOOOOOIT doen.... goh wat ken je ons slecht zeg..![]()
I have stability. The ability to stab.
Laat op tijd je nokkenasketting spanners controleren.LankHoar schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:46:
@Vrijdag @Thoit @Chakotay OK dus een powerbank met startkabels, eens kijken of ik die ergens kan opscharrelen. Banden plakken heb ik echt 0,0 ervaring mee buiten mijn fiets om.. Wellicht een soort ANWB abbo zien af te sluiten.
Eens een Harley forum opzoeken om te kijken wat de meest voorkomende kwalen zijn bij een Dyna uit 2002
Dit is zeker tm de 2006 modellen echt een twincam probleem
Zie ook : https://www.dcamotorcycle...in_cam__cam_chain&lang=nl
Qua gereedschap
In de goldwing heb ik standaard een gereedschapskoffer liggen met daarin metrisch en engels doppen en ringsteeksleutels evenals inbus, torx tangen en schroevendraaiers. Gelukkig zelf nog nooit echt noodzakelijk nodig gehad maar wel veel mensen al mee kunnen helpen. Als ik op vakantie ga, dan gaat er ook een bandenreparatieset, compressortje en reserve remblokkensets mee.
[ Voor 23% gewijzigd door harley op 28-09-2019 10:03 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Daarna heb ik meer bij de instructeur achterop gezeten dan zelf gereden. Ik kon anderhalf uur daarna de les inhalen.
Dit was alleen wel een AVD les, ik weet niet waarom, maar het ging voor geen meter. Ik had het idee dat ik overal zo extreem op moest letten. Ik zat ook niet op mijn trouwe Honda maar een nieuwere Kawasaki. Reed voor mijn gevoel extreem zenuwachtig.
Flinke tegenvaller dus. Dat AVD word nog wel een flinke klus heb ik het idee. Ik was ook aardig moe dus dat speelt ook mee, maar wat kun je dan balen van jezelf zeg...
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Tank als ik. Tank als een man. Tank zoveel mogelijk
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Spanners inderdaad nakijken bij ~30K km hoorde ik. Ik zut nu op 24K dus ik zal daar volgend seizoen wel aan moeten gelovenharley schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 09:57:
[...]
Laat op tijd je nokkenasketting spanners controleren.
Dit is zeker tm de 2006 modellen echt een twincam probleem
Zie ook : https://www.dcamotorcycle...in_cam__cam_chain&lang=nl
Qua gereedschap
In de goldwing heb ik standaard een gereedschapskoffer liggen met daarin metrisch en engels doppen en ringsteeksleutels evenals inbus, torx tangen en schroevendraaiers. Gelukkig zelf nog nooit echt noodzakelijk nodig gehad maar wel veel mensen al mee kunnen helpen. Als ik op vakantie ga, dan gaat er ook een bandenreparatieset, compressortje en reserve remblokkensets mee.
Zoveel gereedschap kan ik niet kwijt op mijn Dyna. Merk wel dat ik echt zsm minstens 1 zadeltas wil aanschaffen aangezien vandaag het gebruik van een spinnekop mijn gisteravond geschilderde sissybar natuurlijk alweer mooi heeft beschadigd
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Misleidende titel, ik zie geen enkele knee down in het filmpje. Fake newsJoopieboy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 22:04:
Verwijderd
FTFY.Vrijdag schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:13:
[...]
Tank als ik. Tank als een man. Tank zoveel zo vaak mogelijk

Wil sowieso de tail tidy aangezien die zonder de oversized nummerplaathouder er echt sleek uitziet.
Qua kleuren wil ik er ook net iets meer geel in (daarom ook de zilvere gekozen) maar ja, zoveel keuzes!
Voorlopig puur dromen maar wat doe je anders op een druilerige zaterdagmiddag..

Olielampje en geratel, en hij laat je doorrijdenDark Master schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:48:
Gisteren hadden we motorpech op de snelweg tijdens het lessen! Het olie lampje begon te branden, wat een geratel daarna! Ik mocht voorop en werd naar de motorzaak geïnstrueerd.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Vandaag weer op midland gereden, maar wat was het me toch een partij nat vandaag
Was zelfs de vraag in de laatste sessie na 2 rondjes of we wel verder wilden rijden
Gamertag: timmie271
Ligt eraan, ik heb een olieniveaulampje en daar durf ik prima rustig mee door te rijdenChakotay schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 18:54:
[...]
Olielampje en geratel, en hij laat je doorrijdenTip, doe dat niet met je eigen motor later
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Zit je hem te stalken?NLDViane schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:53:
@Joopieboy wat zie ik, ben je van je geloof afgestapt? Geen GSX-R plaatje meer?
Weer mijn oude icon terug, en ja ik ben geen 20 meer heNLDViane schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 20:12:
[...]
Ben afgelopen week een beetje afwezig geweest dus zat alles door te lezen en de oranje bal viel op
Tijd voor een ouwe lullen bmw 😂😂😂Joopieboy schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 20:49:
[...]
Weer mijn oude icon terug, en ja ik ben geen 20 meer he
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Vrijdag schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:13:
[...]
Tank als ik. Tank als een man. Tank zoveel mogelijk
Das ook weinig en voor het eerst

Ik heb uit bronnen vernomen dat hij een tijdje Koos zal heten.NLDViane schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:53:
@Joopieboy wat zie ik, ben je van je geloof afgestapt? Geen GSX-R plaatje meer?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Als er nog iemand intresse heeft in een geheel standaard 2018 Tuono Factory met 2100km op de teller dan graag een berichtje.
Gaat het geen terugkeer naar de motorsport worden?xos schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:18:
@lolgast @wimmel_1 de RSV is zojuist opgehaald dus die kan uit de startpost.
Als er nog iemand intresse heeft in een geheel standaard 2018 Tuono Factory met 2100km op de teller dan graag een berichtje.
En hoe gaat het met herstel sinds operatie/ongeluk?
Euhm tja iets met geld en code 80 dus geen Tuono voor mij
Herstel gaat nooit snel genoeg natuurlijk. Eind van de week weer naar het ziekenhuis voor foto's en hopelijk krijg ik dan toestemming om te beginnen met fysio.
Krijg ik voor m'n verjaardag een onderhoudshandleiding voor de motor.
Best top eigenlijk want schoonmaken en onderhoud zijn van die klusjes om je hoofd even leeg te maken.
Onlangs heeft de dealer de toerenteller gerepareerd (viel nog onder garantie) en daarbij maar meteen gratis de ketting gesteld. Klantvriendelijke lui daar. Toch wel anders dan wat ik van de gemiddelde autodealer gewend ben.
Als iemand op de woensdagen over de A12 een Honda Hornet 600 ziet rijden, persoon erop met een zwarte helm, geel/zwarte jas en zwarte rugtas die moeite heeft met de wind en wat onzeker tussen de files doorrijdt: dat ben ik

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Als ik die foto's zie en nu naar buiten kijk moet ik toch stiekem een traantje latenharley schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:49:
De foto's van vorig weekend zijn online gekomen. Dit is dus Ma-Run 2019
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik weet nog een CBR600F te staan die je misschien wel mag lenenJoopieboy schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:17:
[...]
Als ik die foto's zie en nu naar buiten kijk moet ik toch stiekem een traantje laten
De eigenaar komt toch niet echt aan rijden toe momenteel..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
De volle 1 PK?
Gelukkig rijd ik daar nietEliteGhost schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:40:
heheEen vader met humor. Ik ben niet onhandig maar laat veel onderhoudsdingen van auto en motor aan de garage over.
Krijg ik voor m'n verjaardag een onderhoudshandleiding voor de motor.
Best top eigenlijk want schoonmaken en onderhoud zijn van die klusjes om je hoofd even leeg te maken.
Onlangs heeft de dealer de toerenteller gerepareerd (viel nog onder garantie) en daarbij maar meteen gratis de ketting gesteld. Klantvriendelijke lui daar. Toch wel anders dan wat ik van de gemiddelde autodealer gewend ben.
Als iemand op de woensdagen over de A12 een Honda Hornet 600 ziet rijden, persoon erop met een zwarte helm, geel/zwarte jas en zwarte rugtas die moeite heeft met de wind en wat onzeker tussen de files doorrijdt: dat ben ik
Je hebt een nieuwer model, mooi ding! Kachelpijpje eropDarkvisje schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:28:
[...]
Gelukkig rijd ik daar nieten ik heb dan geen geel/zwarte jas
Thanks! Klinkt echt heerlijk! echter staat hij te koopEliteGhost schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:50:
[...]
Je hebt een nieuwer model, mooi ding! Kachelpijpje erop
we gaan het zien!
Ik ga pas naar mijn opties kijken als de mijne weg is! Ik durf nog niet te gaan kijken want ik weet hoe ik zelf ben dan moet ik gelijk weer iets anders hebben
Dit is ook een reden waarom ik een CBR600F heb gekocht. Ze zijn nogsteeds redelijk gewild, dus mocht-ie toch niet zo goed bevallen kan ik 'm ook gewoon weer kwijt, zegmaarDarkvisje schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:51:
[...]
Thanks! Klinkt echt heerlijk! echter staat hij te koopwil volgend seizoen een tussen stopje maken op een supersport. Als het niet bevalt kom ik weer terug naar een naked.
we gaan het zien!
Ik zou terug gaan naar een naked als ik jou wasDestruction schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:11:
[...]
Dit is ook een reden waarom ik een CBR600F heb gekocht. Ze zijn nogsteeds redelijk gewild, dus mocht-ie toch niet zo goed bevallen kan ik 'm ook gewoon weer kwijt, zegmaar
Nee gekkigheid, wil wel iets krachter gaan rijden. Maar het jaar dat ik op deze hornet heb gereden is me echt super bevallen! Maar als iemand van jullie nog een starter/vrouw kent die een leuke lichte motor zoekt! shoot me
Ik had hiervoor een Diversion 900, zo'n ding heeft geloof ik 90pk. Ook een massa rijklaar van 260kgDarkvisje schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:12:
[...]
Ik zou terug gaan naar een naked als ik jou was![]()
Nee gekkigheid, wil wel iets krachter gaan rijden. Maar het jaar dat ik op deze hornet heb gereden is me echt super bevallen! Maar als iemand van jullie nog een starter/vrouw kent die een leuke lichte motor zoekt! shoot me
Snap ik heel goed, voor mij is het alleen maar voor erbij. En rijdt alleen met mooi weer. Ik heb nooit problemen onder vonden binnen door of op de snelweg. Ik heb bij mijn hornet nog wel een windschermpje zitten die er nu niet meer op zit. Maar als ik meer snel weg zou rijden zou die er wel weer terug op komen. Wellicht dat dat iets is voor de nieuwe eigenaar.Destruction schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:16:
[...]
Ik had hiervoor een Diversion 900, zo'n ding heeft geloof ik 90pk. Ook een massa rijklaar van 260kgNaar mijn mening heeft zo'n ding genoeg vermogen voor op de weg, ik reed alleen geen echte afstanden meer (waarin zo'n Div uitblinkt imo), en hij is wat minder geschikt om leuk mee rond te scheuren in de omgeving (wat ik vooral doe). Voorlopig zit ik goed met de CBR, maar ik merk ook dat ik nog wel eens wat verder weg moet (snelweg) en dat is met de CBR wat minder prettig... Tijdje over nadenken of ik er een fiets naast moet zetten, of toch de CBR inruilen voor iets dat meer beide werelden biedt
Wut, wat heb ik gemist?Joopieboy schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:17:
[...]
Als ik die foto's zie en nu naar buiten kijk moet ik toch stiekem een traantje laten
Ik heb al teruggelezen maar volgens mij kijk ik er 3 keer overheen. Heb je hem platgelegd of wat?
@ \/\/\/
Dat kan natuurlijk ook.
[ Voor 5% gewijzigd door DrivinUCrazy op 30-09-2019 14:41 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Kreeg toen van iemand een gsxr 750 srad aangeboden voor 700euro maar heb nog nooit zo oncomfortabel motor gereden

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Wel een les wijzer! Ik heb pas geleden ook op een gsxr750 gereden uit 2007 toen vooral binnen door gereden om te kijken wat het zou doen maar voelde niet percee verkeerd ofzo.Streepje schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:33:
heb een half jaartje een racer gehad omdat bij mijn ktm de cilinder door midden was gescheurd, werd een reparatie van dik 2000 euro en dan zou ik zelf doen.
Kreeg toen van iemand een gsxr 750 srad aangeboden voor 700euro maar heb nog nooit zo oncomfortabel motor geredendus na dat half jaar gauw een naked gekocht
Kijk als het niks is dan wissel ik zo weer om naar een naked. Maar wil wel een keer de ervaring hebben!
Hij wilde heel graag mijn motor overnemen helaas was de motor die ik bij hun had gezien net weg. Aan de telefoon een aardige man verder weet ik het niet. Voor mij was het 2 uur rijden geweest.Booyaa schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:44:
Heeft er hier iemand ervaringen met Barbier Motorsport? Ik zie dat ze immens grote voorraad hebben qua motoren en ik werk toch in de buurt. Misschien binnenkort maar even een kijkje nemen.
En wat wil ik nou precies nog hebben? Juist, windschermpje.Darkvisje schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:18:
[...]
Ik heb bij mijn hornet nog wel een windschermpje zitten die er nu niet meer op zit. Maar als ik meer snel weg zou rijden zou die er wel weer terug op komen. Wellicht dat dat iets is voor de nieuwe eigenaar.
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door EliteGhost op 30-09-2019 16:30 ]
ik heb voor jou een windschermpje! doe een leuk bod op mijn motor krijg je dat windschermpje erbij ;PEliteGhost schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:00:
[...]
En wat wil ik nou precies nog hebben? Juist, windschermpje.
[Afbeelding]
Als je nou de goede url en tag gebruiktEliteGhost schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:00:
[...]
En wat wil ik nou precies nog hebben? Juist, windschermpje.
[Afbeelding]

Stiekem met Keyra rijden hetimmie271 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:01:
Zie iemand iets over tanken hier?![]()
![]()
Vandaag weer op midland gereden, maar wat was het me toch een partij nat vandaag![]()
![]()
Was zelfs de vraag in de laatste sessie na 2 rondjes of we wel verder wilden rijdenmaar ja 2 van de 4 stond op semi-slicks (Circuit motoren) en ik met een GSA1200 op normale straatbanden. Dus zei pech en we gingen door
Here we go againTylen schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:36:
[...]
Stiekem met Keyra rijden he. Ik heb jou wel door

Eigenlijk wel helolgast schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:33:
Misschien mist hij gewoon de zon?
Een kameraad van mij heeft zijn motor daar vandaan en ik heb wel eens wat kleine dingen daar laten doen. Wel goede ervaringen mee. Het zijn echte handelaars. Dat is niet erg maar wel handig om vooraf te weten. Mocht je dus reparaties bij de koop in willen hebben dan zul je dat echt even op moeten laten schrijven.Booyaa schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:44:
Heeft er hier iemand ervaringen met Barbier Motorsport? Ik zie dat ze immens grote voorraad hebben qua motoren en ik werk toch in de buurt. Misschien binnenkort maar even een kijkje nemen.
Hun voorraad is inderdaad heel groot. Staat veel betaalbaar spul te koop. Sowieso leuk om eens doorheen te lopen als je in de buurt bent.
Als je nog specifieke vragen hebt dan hoor ik het wel.
ik hoor gemengde ervaringen om mij heenBooyaa schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:44:
Wel een beetje ervaring:Booyaa schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:44:
BvZwolle in "Hét grote motortopic - Deel 23"
Ardj in "Hét grote motortopic - Deel 22"
Tankiej in "Hét grote motortopic - Deel 22"
MichielK71 in "Hét grote motortopic - Deel 22"
Tankiej in "Het grote motortopic deel 21"
Vorig weekend even weggeweest naar duitsland 1400km in totaal. Echt even genieten met alle bochtige weggetjes en het ontbreken van verkeersdrempels.
Wel uitkijken voor groepen motorrijders, die kijken echt enkel naar de rijder voor hun.
Tijdens het tanken kwam er een undercover politie auto voorbij die toevallig een auto ging staande houden. Even later reden wij weer en hoekte hij hem er ineens voor ... Toen even gestopt, even later kwamen hem weer tegen toen had die een ander slachtoffer gevonden
Asus Zenbook i7 256gb
Ik hou wijs mijn mondTylen schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:36:
[...]
Stiekem met Keyra rijden he. Ik heb jou wel door

https://hypebeast.com/201...onda-fall-2019-collection
Ik moet eerlijk zeggen dat ik stiekem best een helm en outfit wil voor op de twin!
Er komt zelfs een CRF

[ Voor 28% gewijzigd door kneusteun op 30-09-2019 15:50 ]
Hahaha ik las je feedback op de prive pagina
Eigenlijk zijn dit dingen die dus allemaal doen vermoeden?Tankiej schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:03:
[...]
Wel een beetje ervaring:
BvZwolle in "Hét grote motortopic - Deel 23"
Ardj in "Hét grote motortopic - Deel 22"
Tankiej in "Hét grote motortopic - Deel 22"
MichielK71 in "Hét grote motortopic - Deel 22"
Tankiej in "Het grote motortopic deel 21"
Ik bedoel er is niet iemand hier die echt problemen had toch?
Ik ken iemand die bij een zaak een motor (occasion) kocht die een kromme vork bleek te hebben, en de verkopende partij heeft toen gewoon niks gezegd of uberhaupt opgelost en de koper was laaiend. Iemand die ik daar ken als vaste klant heeft niks dan lof over de zaak.
Zelf ook gehad dat ze mij na een grote beurt zeiden dat de accu spanning raar was (bij een twin ongeveer de grootse red flag die je kan hebben want spanningsregelaar...) en vervolgens meegegeven en ja hoor alle electra erdoor. Dat heeft me moeite gekost om dat gefixed te krijgen, en je raadt het al veel bekende van mij zweren bij diezelfde zaak?!?!
Bij elke motorzaak moet je op je hoede zijn helaas
Dat verklaart een hoopTylen schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:53:
[...]
Maar over 2 weken ben ik er wel weer te vinden
Helaas zit ik in Assen dan, anders was ik komen "kijken"timmie271 schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:10:
[...]
Dat verklaart een hoop
Maar over 2 weken ben ik er wel weer te vinden
Merci, ja het ging via de telefoon en dat was wat prutswerk waar ik net niet genoeg zin in had. 😇lolgast schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:32:
[...]
Als je nou de goede url en tag gebruikt
[Afbeelding]
De laatste link die ik plaatste is van een eigen ervaring. Motor had overduidelijk val en schuifschade, verkoper deed het af als 'omgevallen in de showroom'.kneusteun schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:00:
[...]
Eigenlijk zijn dit dingen die dus allemaal doen vermoeden?
Ik bedoel er is niet iemand hier die echt problemen had toch?
[...]
Niet gekocht, dus geen problemen inderdaad. Maar wel genoeg ervaring om daar ook gewoon niet meer heen te gaan
Doe je de groeten aan de koning?Tylen schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:29:
[...]
Helaas zit ik in Assen dan, anders was ik komen "kijken"

https://www.facebook.com/...828439905/?type=3&theater
Ja precies.Tankiej schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:30:
[...]
De laatste link die ik plaatste is van een eigen ervaring. Motor had overduidelijk val en schuifschade, verkoper deed het af als 'omgevallen in de showroom'.
Niet gekocht, dus geen problemen inderdaad. Maar wel genoeg ervaring om daar ook gewoon niet meer heen te gaan
Ik heb zelf geen ervaring met die lui, en vond ze wel beetje eng goedkoop.
Een bekende van me is er geweest en was er prima over te spreken, had hem ook gezegd dat ik het beetje aparte zaak vond en dat ie goed moest opletten.
Nou kun je zeggen dat je zelf beter moet kijken wat je koopt natuurlijk maar een beetje zak poetst zijn motoren niet met vet
Feedback op wat?Tylen schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:53:
[...]
Dat is duidelijk misleiden inderdaad.Streepje schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:38:
maatje van mij heeft zijn MT09 bij barbier gekocht. toen hij hem kwam showen bij mij vond ik hem wat vettig dus even gewassen voor hem, dat was geen goed idee want het ding zat vol krassen.
Nou kun je zeggen dat je zelf beter moet kijken wat je koopt natuurlijk maar een beetje zak poetst zijn motoren niet met vet
Het zijn immers geen schaatsen die in het vet moeten.
Hier hangt mijn broek (jeans) en handschoenen al 3 dagen aan de waslijnthijsq schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:51:
Ik dacht mooi na de buien te rijden en niet nat te worden, maar helaas draaide de wind en zat ik middenin een plensbui met m'n motorjeansdie is inmiddels droog gereden door de rijwind, maar heeft iemand de een tip hoe ik mijn handschoenen weer snel droog heb?
Broek is nu wel eindelijk bijna droog, handschoenen waren dezelfde dag nog droog..
Mijn kleding was niet berekend op die natte middag op midland
Motor aanzetten met handverwarming aan en deze er dan overschuiven.thijsq schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:51:
Ik dacht mooi na de buien te rijden en niet nat te worden, maar helaas draaide de wind en zat ik middenin een plensbui met m'n motorjeansdie is inmiddels droog gereden door de rijwind, maar heeft iemand de een tip hoe ik mijn handschoenen weer snel droog heb?
Zelf schuif ik ze over een handvat van iets heen, zodat ze open kunnen drogen wat papier erin wel ook wel eens helpen.
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
Aaah..... Die machine zal vast nog wel (lekker?) naar de WD40 óf Pledge geroken hebben voordat je 'm ging wassenStreepje schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:38:
maatje van mij heeft zijn MT09 bij barbier gekocht. toen hij hem kwam showen bij mij vond ik hem wat vettig dus even gewassen voor hem, dat was geen goed idee want het ding zat vol krassen.
En voor de mensen die 'Pledge' niet kennen: Dat spul is voor hout / meubels bedoeld en zit hier in NL meestal in 'bruine' spuitbussen (meubelwas en is op basis van 'bijenwas' gemaakt dus het doet echt géén kwaad aan het materiaal).
[ Voor 13% gewijzigd door Will_M op 30-09-2019 18:16 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik leg ze meestal even te drogen in de buurt van / op het motorblok van de 'brommer' op het moment dat ik ergens stop omdat 't regent..... Vaak zijn ze dan al weer droog op het moment dat ik weer verder wens te gaan rijdenthijsq schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:51:
ja het is gewoon zuur, vooral als je er nog 9k voor moet betalen ook. Het is ook nog eens een mat zwarte uitvoering dus krasjes vallen extra op als er geen vette prut op zitwimmel_1 schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:05:
[...]
Aaah..... Die machine zal vast nog wel (lekker?) naar de WD40 óf Pledge geroken hebben voordat je 'm ging wassen
En voor de mensen die 'Pledge' niet kennen: Dat spul is voor hout / meubels bedoeld en zit hier in NL meestal in 'bruine' spuitbussen (meubelwas en is op basis van 'bijenwas' gemaakt dus het doet echt géén kwaad aan het materiaal).
Helaas in februari van de motor af gevallen, en hierdoor klachten aan de enkel.
Maar wat ben ik blij dat ik een "motor schade opzittenden" verzekering heb afgesloten.
Snel samengevat: kost ongeveer 1 à 2 euro per maand extra.
Eenzijdig ongeval van de motor af gevallen, maar ik krijg werkelijk alle medische kosten vergoed.
Scheelt uiteindelijk misschien wel 2000 euro, en de verzekering kost geen drol.
Was er niet iemand hier die was wezen kijken voor een fiets die te netjes was qua kuipen edg, en geen enkele nok meer had bij de voorvork en van dat soort 'gekke' zaken?Streepje schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:38:
Nogal een bijzonder bedrijf...
Als éérste: Sterkte met je herstel!!!Godoftwente schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:50:
Even een algemene melding als advies voor eenieder over de verzekering.
Helaas in februari van de motor af gevallen, en hierdoor klachten aan de enkel.
Maar wat ben ik blij dat ik een "motor schade opzittenden" verzekering heb afgesloten.
Snel samengevat: kost ongeveer 1 à 2 euro per maand extra.
Eenzijdig ongeval van de motor af gevallen, maar ik krijg werkelijk alle medische kosten vergoed.
Scheelt uiteindelijk misschien wel 2000 euro, en de verzekering kost geen drol.
Voor de rest: Een opzittenden verzekering bij een motorfiets sluit je niet alléén af voor eventuele duo-passagiers maar ook (én eigenlijk hoofdzakelijk) voor je zelf.
Je moet zo'n 'opzittende verzekering' zien als een soort doorlopende reisverzekering met extra dekking (bijv. voor wintersporten). Alles wat je zorgverzekeraar niet in 't basispakket heeft zitten wordt daarna opgevangen door díe verzekering. Een WA / WA+ / WA Casco verzekering voor de motorfiets vergoed alléén de schade aan materiële zaken, niet aan de 'poppetjes' welke er op zaten.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Dit topic is gesloten.