De eerste officiële Midden-Nederland Tweakers Rit van 2022
Wanneer
Zondag 15 mei 10:00 verzamelen.
10.15 uur vertrek
Tijdsduur
Zo lang als we het leuk vinden. Genoeg mogelijkheden om er voortijdig een eind aan te knopen en via de snelweg terug naar huis te gaan
Wie komen er?
Hieronder een overzicht van de mensen die meegaan op 15 mei.
| Naam | Gaat mee? |
| Badkuip | Ja |
| Grasmaaier/timmie271 | Ja |
| Kettingzaag/A13X | Ja (onder voorbehoud) |
| FBTN | Ja |
| Smurf | Ja |
| Mitssz | Ja |
| InZane | Ja |
| Paul.H | Ja |
| harley | Misschien |
| SniperGuy | Misschien |
| Ketterhard | Misschien |
| botoo | Ja |
| rulerraoul | Ja |
Startpunt
McDonalds Amersfoort de Wieken
Wiekenweg 6, 3815 KL Amersfoort
Tip: OK-tankstation zit er direct naast voor de broodnodige benzeen.
Hieronder een plaatje van de verzamellocatie. Ergens bij de pijltjes sta ik.
:strip_exif()/f/image/IWgoJE2rNQysthL4f3dkIgoa.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus parkeerterrein oprijden en dan meteen rechts.
Ik rijd op een goudgele Honda.
Kenteken begint met MS-DN.
Voor de Tweakers makkelijk te onthouden, Microsoft Developer Network
Route
Zie plaatje hieronder.
Route is geupdate op 24 april. Het stuk over de Posbank is eruit gehaald (treintje rijden met andere motorrijders of anders wel een wegafsluiting). In plaats daarvan meer KM's over de Veluwe. Afstand ongeveer 200KM.
Ook geupdate op 3 mei. Stuk onverharde weg eruit gehaald tussen Kootwijk en Assel.
Update 14 mei:
- Het stuk onverharde weg tussen Kootwijk en Assel zit er weer in
- Stuk tussen Scherpenzeel en Renswoude aangepast, tip @Tankiej
- Lunchstop toegevoegd Van der Valk Catharel bij Apeldoorm. Geel puntje op het kaartje.
Let op! Er zijn twee versies van de route:
Met onverhard stuk (ongeveer 5 KM), zie onderstaande kaart
Over verharde weg. Gaat bij punt 45 naar het noorden, dan naar rechts verder naar punt 47.
:strip_exif()/f/image/dapXLtAsw1O7aodYhtUAqKri.jpg?f=fotoalbum_large)
In beide routes zit een lunchstop, gele puntje. Dat is het Van der Valk Cantharel bij Apeldoorn.
GPX-bestand met onverhard stuk
hier te downloaden
GPX-bestand met verhard stuk
hier te downloaden
Regels (zoals ik het zie).
- Verzamelen om 10.00 uur, wegrijden om 10.15 uur. Als je koffie wil kom je eerder. We gaan niet op 1 persoon wachten. Idem als je moet kakken.
- Bij pijpenstelen regen ga ik niet. De gpx om de route te rijden mogen jullie hebben, maar ik pas dan
- Klets je tank even vol voordat we wegrijden. Tankstation zit naast de MacDo.
- Als je een navigatiekastje heb, dan graag meenemen en de route inladen. Reken niet op mij als de gids. GPX wordt een paar dagen van tevoren in deze post erbij gezet.
- Bij voorkeur opsplitsen in kleine groepen i.p.v. een sliert van 20 motorrijders.
- Bedruip jezelf. Neem eten mee. Een appel of een koekreep. Reken erop dat het niet heel chill gevonden wordt als jij al wil lunchen terwijl we net pas van start zijn.
- Gedraag je. We rijden op zondag over de veluwe dus grote kans dat er kerkgangers op straat zijn. Zij hebben niet echt interesse in je Akra-uitlaat.
- Ik ben niet je moeder maar ik zorg wel voor je als je gevallen bent. Ik ken je dus niet. Doe ff een briefje met een 06-nummer wat ik kan bellen als je afgevoerd bent naar het ziekenhuis. Geen grap dit.
[
Voor 39% gewijzigd door
badkuip op 14-05-2022 21:31
]