Gefeliciteerd!Precedente schreef op woensdag 8 december 2021 @ 11:39:
Mijn vrouw en ik zijn eigenlijk vooral zomerrijders. Maar nu hebben wij een half jaar geleden een zoontje gekregen en lijkt het erop dat we snel weer iets mogen verwachten. Dus de Honda van mijn vrouw mag denk ik voor een jaar de stalling in. Wat raden jullie aan qua standaarden? Denk allebei de wielen van de grond af. Maar er is zo'n enorm prijsverschil voor soms vergelijkbare producten dat ik het erg lastig vind om het kwaliteitsverschil te spotten.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Wat @Vrijdag aangeeft klopt. Het is een lang verhaal om te quoten maar als je op Datona zoekt binnen dit topic kan je het verhaal vast vinden.
De samenvatting:
Wieltjes waren ineens plat. Of het de warmte was weet ik niet maar ik was flink pissig. Mijn motor was bijna omgevallen... Contact opgenomen met Datona en ze gaven aan dat er geen garantie op de wieltjes zat en dat de wieltjes regelmatig vervangen moeten worden (zoals in de handleiding zou staan). Er waren echter geen vervangende wielen voor dat model paddockstand bij hun leverbaar of bekend. Daarnaast kon ik ook nergens iets vinden over onderhoud aan dat ding behalve dat je regelmatig moet kijken of alles nog goed vast zit etc. Ik had dus gevraagd of ze mij het document konden toesturen waar in dat beschreven stond maar dat konden ze dus zelf ook niet vinden..Uiteindelijk na een klacht andere wieltjes toegestuurd gekregen. Ze vriendelijk bedankt maar toch nog even gevraagd hoe het nu zat met dat onderhoud van die wieltjes en weer verwezen ze naar de handleiding, waar ze het zelf ook niet in konden vinden.
Op aanraden van @Maegrim heb ik nu voor de KTM een verrijdbare van ConStands, de voorkant zet ik nog wel omhoog met een stand van Datona.