Ik deed in het verleden inderdaad nooit de hoes over m'n motor als-ie nog nat was. Of warm. Dat betekende inderdaad dat-ie soms zonder hoes bleef staan.Chakotay schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:37:
Voor degenen die de motor onder een hoes hebben staan: Wat doen jullie als je met regen thuiskomt? Normaal laat ik even de motor staat tot hij weer droog is om dan de hoes er weer over te doen, maar de afgelopen dagen is het geen één keer lang genoeg droog geweest om het ding daadwerkelijk te laten opdrogen
Nu staat de Diversion dus ook onder een hoes, onder een afdak. Daar stond hij ook al een paar weken, dus die was zowel droog als koel. Mocht ik 'm tussentijds kunnen verkopen (bij interesse, voor specs, DM) dan kan dat gewoon geregeld worden, uiteraard.. Maar anders komt-ie na de winter in de verkoop, want dan ga ik weer gewoon op de Fazer rijden
En als de Diversion weg is, komt er ruimte voor een volgend project. Nog niet zo lang geleden stonden hier 5 motoren waaronder mijn Fazer, de Div600 die nu dus acculoos op mooier weer staat te wachten, de Magna en nog een barrel... Ik weet nu dat ik hier maximaal 5 motoren kwijt kan, maar het komt erop neer dat ik dan één van de motoren onder m'n afdak weg moest halen om bij m'n schuur te komen. Dat was dus een beetje teveel, en dat gaan we niet nog eens doen
[ Voor 25% gewijzigd door Destruction op 02-12-2021 14:54 ]
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.