Om mee te mogen rijden moet je toch aantonen dat je een wheelie kan?NLDViane schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:20:
Vandaag bij de wie rijdt mega meeting verzeild geraakt, moet eerlijk zeggen dat het me eigenlijk best wel meeviel met herrieschoppers en wheelietrekkers. Hing een vrij relaxt sfeertje ook, enkel 2 agenten op de fiets daar gezien
Ik was inderdaad met de goldwing met zijspan en ja daar kunnen makkelijk een paar 260cm lange plafondplaten in. Sterker nog mijn zoon zat er nog gewoon langs 
Maar misschien was dat het wel. Ik lekker in T-shirt en de meeste andere in pak wat toch best warm was vandaag.
(En vooral de moraalridders, solo rijdt ik nooit zonder jas handschoenen en helm. Maar het zijspan wordt niet zo snel over het hoofd gezien en je valt er niet zomaar mee om of vanaf. Dus ja met het zijspan is het vaak genoeg alleen een helm omdat het moet
)
Maar misschien was dat het wel. Ik lekker in T-shirt en de meeste andere in pak wat toch best warm was vandaag.
(En vooral de moraalridders, solo rijdt ik nooit zonder jas handschoenen en helm. Maar het zijspan wordt niet zo snel over het hoofd gezien en je valt er niet zomaar mee om of vanaf. Dus ja met het zijspan is het vaak genoeg alleen een helm omdat het moet
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
O? Dan heb ik wat gemist...Nero22 schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:00:
Het is bijna het einde van het seizoen dus iedereen is moe van het zwaaien
En de doorrijders zwaaien natuurlijk sowieso niet.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ik ook. Rij gewoon door tot het glad word
Gelukkig staat de motor over 4 weken voor 3 maanden warm in huis
Gamertag: timmie271
Zijspanharley schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:40:
Ik was inderdaad met de goldwing met zijspan en ja daar kunnen makkelijk een paar 260cm lange plafondplaten in. Sterker nog mijn zoon zat er nog gewoon langs
(En vooral de moraalridders, solo rijdt ik nooit zonder jas handschoenen en helm. Maar het zijspan wordt niet zo snel over het hoofd gezien en je valt er niet zomaar mee om of vanaf. Dus ja met het zijspan is het vaak genoeg alleen een helm omdat het moet)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Rond de rursee was het vandaag geen doen. Het is dat we er hadden afgesproken met een Duitser die ook van ver moest komen, en bij de Ring was vandaag de DTM dus ook geen optie. Maar man man man, wie gaat er op een dag als vandaag voor zijn lol naar de Rursee?
Al hadden we te hard willen rijden, dan ging het nog niet. Één lange optocht... Het zwaaien hield daarmee ook wel snel op ja, ik kreeg er een lamme arm van.
Al hadden we te hard willen rijden, dan ging het nog niet. Één lange optocht... Het zwaaien hield daarmee ook wel snel op ja, ik kreeg er een lamme arm van.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Grapjeeeee.
Ik ga zelfs door de sneeuw. Leuk is anders.timmie271 schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:05:
[...]
Ik ook. Rij gewoon door tot het glad word
Gelukkig staat de motor over 4 weken voor 3 maanden warm in huis
It's funny. But not ha-ha funny.
Klote regen zeg, 5 min voor ik weg ga zegt buienradar dat er maar een klein beetje over komt, onderweg de eerste 20 min regen en ook hoop harder dan verwacht. Kijk ik achteraf weer op buienradar, ineens veel meer regen. Kun je lekker van op aan.
🇺🇦
Ik weet niet wat die gele ducati in het veld deed. Die reed 2:13Joopieboy schreef op zondag 15 september 2019 @ 20:00:
@Tylen 6.10 ook een mooi momentje daarLeuk om te zien! Best wel wat niveau en snelheidsverschil, maar ook de gereden lijnen, bizar!
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Gele Ducati... @lolgast, vertel, waarom zat je in de weg te rijden?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ik wilde bijna zeggen
Verdwaald tijdens een tourritje

[ Voor 41% gewijzigd door Joopieboy op 16-09-2019 08:06 ]
Gisteren was wel grappig, we reden rond de Rursee op weg naar de Biker Ranch in Simmerath. (zoals ik al zei niet direct onze eigen keuze maar soit)
Opeens zaten er 2 motoren achter ons, waarvan er een achterlijk leek te doen in mijn spiegels. Even later komt ie naast me rijden, duim omhoog en zo. Ik herkende de motor niet, dus ik dacht eerst "wat een idioot", en zo mooi of bijzonder is mijn motor nou ook weer niet.
Paar kilometer later staat 'ie bij het stoplicht naast me, doet hij zijn vizier open: is het mijn vaste monteur. Hij was de motor van zijn vrouw aan het uitlaten.
Als 'ie op zijn eigen motor had gereden had ik hem vast nog wel herkend, maar bij deze motor viel het kwartje niet.
Opeens zaten er 2 motoren achter ons, waarvan er een achterlijk leek te doen in mijn spiegels. Even later komt ie naast me rijden, duim omhoog en zo. Ik herkende de motor niet, dus ik dacht eerst "wat een idioot", en zo mooi of bijzonder is mijn motor nou ook weer niet.
Paar kilometer later staat 'ie bij het stoplicht naast me, doet hij zijn vizier open: is het mijn vaste monteur. Hij was de motor van zijn vrouw aan het uitlaten.
Als 'ie op zijn eigen motor had gereden had ik hem vast nog wel herkend, maar bij deze motor viel het kwartje niet.
[ Voor 4% gewijzigd door DrivinUCrazy op 16-09-2019 08:06 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
HEY, ik groet altijd...NLDViane schreef op zondag 15 september 2019 @ 21:20:
Bij mij groette de helft ongeveer onderweg, GS en Harley-rijders uiteraard niet

Same here! Tenzij je net hard door een bocht gaat of zo. Overigens viel het me op dat ik door een andere Harley rijder niet gegroet werd (grr, je eigen soort niet teruggroeten hoe kun je!), maar ook door een Fireblade (althans, volgens mij was dat het, en dat was gewoon op een recht stuk met normale snelheid). Verder leken de motorrijders in Duitsland allemaal erg vriendelijk!
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
TiP hem hier ook even mocht iemand nog een TomTom Rider ( 500 ) zoeken ;
https://www.amazon.de/Tom...Kompatibel/dp/B079YS8SF1/ nu € 286,99 !
Ik moet nog wel zoiets hebben, maar wat is nou precies het voordeel van zo'n toegewezen apparaat versus een klem voor je smartphone die ook de telefoon oplaad?WiLLoW_TieN schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:38:
@LankHoar kan beter tegen water, stof en trillingen, en ik vind zelf de software en mogelijkheden qua uitgebreide routes rijden aan de hand van waypoints & tracks prettiger dan de software die voor Android te krijgen is.
Water en met indringend vocht met name is nu niet echt het sterktepunt van tomtom overigens.Chakotay schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:47:
@LankHoar kan beter tegen water, stof en trillingen, en ik vind zelf de software en mogelijkheden qua uitgebreide routes rijden aan de hand van waypoints & tracks prettiger dan de software die voor Android te krijgen is.
@Joopieboy hoor ik vaak inderdaad, ik heb geluk tot nu toe denk ik
Daar kan ik inkomen, want Waze gaat hem voor een leuke tocht met de motor natuurlijk niet wordenChakotay schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:47:
@LankHoar het ligt er nogal aan wat je ermee wil gaan doen inderdaad. Voor de standaard van A naar B over de snelste route met verkeersinfo voldoet een telefoon prima. Voor grote vam te voren uitgezetten ritten van een paarhonderd kilometer ben ik meer fan van de dedicated apparaten van Garmin & TomTom ivm hoe die met grote .gpx-files om gaan.
Zelf gebruik ik ook erg veel de "kronkelroute"-functie op mijn TomTom, ik weet niet helemaal zeker of dat ook in de tomtom-androidapp zit tegenwoordig. Die app ben ik nu aan het installeren om dat eens te testen
Waze en vergelijkbare van-a-naar-b navigatie-apps hebben dat soort functies sowieso meestal niet helaas.
Zelf gebruik ik ook erg veel de "kronkelroute"-functie op mijn TomTom, ik weet niet helemaal zeker of dat ook in de tomtom-androidapp zit tegenwoordig. Die app ben ik nu aan het installeren om dat eens te testen
In mijn geval vrij simpel: ik kan mijn telefoon niet bedienen met handschoen aan, terwijl de tomtom dat wel paktLankHoar schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:41:
[...]
Ik moet nog wel zoiets hebben, maar wat is nou precies het voordeel van zo'n toegewezen apparaat versus een klem voor je smartphone die ook de telefoon oplaad?
Niet dat ik onder het rijden nou zoveel op dat scherm bezig ben, maar soms is het wel net makkelijk als je even stil staat en iets kan wijzigen/bekijken op de route zonder te kloten met de handschoen
edit: ik heb de tomtom er gratis bij gekregen toen ik deze motor kocht, om een paar honderd euro neer te leggen voor een beter scherm zou ook weer teveel van het goede zijn
[ Voor 12% gewijzigd door alexthegrat op 16-09-2019 11:04 ]
Ik heb de TomTom-androidapp even geinstalleerd, zo te zien kan het tegenwoordig wel tracks inladen en volgen, en het is allemaal een stuk sneller dan mijn Rider 400. De kronkelweg-functie vind ik echter helaas nergens terug. In de routeplanning-instelling zit wel een "winding route" optie, maar die heeft niet de bochtig/heuvel-gradatiekeuze van de Rider. Daarnaast bakt het een route toe toevallig niet recht is maar dwars door de stad gaat, in plaats van bewust de kleine weggetjes langs rivieren e.d. op te zoeken.
@alexthegrat dat wilde ik ook net noemen inderdaad, de boel met (natte) handschoenen kunnen bedienen is ook wel zo prettig. Je ziet echter steeds meer handschoenen met "smartphone-fingertips" tegenwoordig, dus dat is niet altijd meer een issue.
@alexthegrat dat wilde ik ook net noemen inderdaad, de boel met (natte) handschoenen kunnen bedienen is ook wel zo prettig. Je ziet echter steeds meer handschoenen met "smartphone-fingertips" tegenwoordig, dus dat is niet altijd meer een issue.
[ Voor 51% gewijzigd door Chakotay op 16-09-2019 11:11 ]
Ik zie het ook niet gebeuren.. mooi gerucht maar gaat in de praktijk natuurlijk niks worden..Chakotay schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:01:
@FSSF zo, dat is heel wat anders! En het stuur is zo hoog dat het niet eens op de foto past?
@ToolkiT de long way up gaat toch van het zuidelijke puntje van Chili/Argentinie naar Alaska? Knap als je daar overal laadpalen vind... Zelfs als ze die trucks als rijdende laadpaal gebruiken, zullen die dingen toch ook echt ergens hun stroom vandaan moeten halen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen, een zwaar weg-gebaseerd ding als een Livewire is nou ook niet bepaald geschikt als fatsoenlijke offroad/overlander-fiets lijkt me.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
De TomTom app heeft die functie ook en gaat in mijn ervaring goed om met grote tracks en routes. Het is vooral het gemak van een dedicated device. Er is bij een apparaat van TomTom rekening gehouden met één doel en je merkt dat het daar dan ook goed in is. Je telefoon komt op een aantal punten er minder uit, zoals bediening, waterdichtheid, enz.
Ik moet wel zeggen dat ik met een telefoon rijd, omdat ik de motorversies van TomTom te duur vind voor wat het toevoegt. Mijn telefoon doet alles goed genoeg om hem niet nodig te hebben.
Let wel, de app versie van TomTom kost ook 30 euro per jaar. Een houder kost je 40-50 euro voor een bekend merk, dan nog een oplader erbij en een waterdichte zak voor als je telefoon dat niet standaard is en het is toch ook een investering van een 100 euro.
Ik moet wel zeggen dat ik met een telefoon rijd, omdat ik de motorversies van TomTom te duur vind voor wat het toevoegt. Mijn telefoon doet alles goed genoeg om hem niet nodig te hebben.
Let wel, de app versie van TomTom kost ook 30 euro per jaar. Een houder kost je 40-50 euro voor een bekend merk, dan nog een oplader erbij en een waterdichte zak voor als je telefoon dat niet standaard is en het is toch ook een investering van een 100 euro.
@ToolkiT ik kwam vanochtend wel dit stukje tegen, incl foto van een Livewire die goed gebruikt word:

Dat zijn toch ook wel weer goede punten. Vind het alleen een beste investering (ik heb net een kleine 7K aan de motor zelf uitgegeven en komende week komt er een nieuwe achterband op). Misschien eens tweedehands kijken naar een niet al te oud model..Shivs schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:09:
De TomTom app heeft die functie ook en gaat in mijn ervaring goed om met grote tracks en routes. Het is vooral het gemak van een dedicated device. Er is bij een apparaat van TomTom rekening gehouden met één doel en je merkt dat het daar dan ook goed in is. Je telefoon komt op een aantal punten er minder uit, zoals bediening, waterdichtheid, enz.
Wow, dat gaat een hele operatie worden dan..Chakotay schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:15:
@ToolkiT ik kwam vanochtend wel dit stukje tegen, incl foto van een Livewire die goed gebruikt word:
[Afbeelding]
Daarbij valt het project van de TU Eindhovenmet de electro motor de wereld rond in the niet..
https://www.iamexpat.nl/e...dutch-electric-motorcycle
En die hadden al een hele carvaan mee..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Nou.. ik ben onvrijwillig weer koos motorloos 
In verband met verhuizing / verbouwing de motor geplaatst in een afgesloten parkeergarage waar je alleen naar binnen komt met een handzender.
Afgelopen woensdag de motor willen ophalen en hij was al weg gehaald voor mij...
Gelukkig all-risk verzekerd maar het blijft toch een raar gezicht, je hoopt de motor op te halen om hem in je eigen garage te zetten en hij is weg.
Oh well, hopelijk na 30 dagen m'n geld en dan op zoek naar iets anders al verwacht ik wel dat het wel volgend jaar gaat worden.
Mocht iemand een Grijs / Groene Kawa Z900 zien rijden met het kenteken: 35-MH-KN dan mag je altijd DM'en

In verband met verhuizing / verbouwing de motor geplaatst in een afgesloten parkeergarage waar je alleen naar binnen komt met een handzender.
Afgelopen woensdag de motor willen ophalen en hij was al weg gehaald voor mij...
Gelukkig all-risk verzekerd maar het blijft toch een raar gezicht, je hoopt de motor op te halen om hem in je eigen garage te zetten en hij is weg.
Oh well, hopelijk na 30 dagen m'n geld en dan op zoek naar iets anders al verwacht ik wel dat het wel volgend jaar gaat worden.
Mocht iemand een Grijs / Groene Kawa Z900 zien rijden met het kenteken: 35-MH-KN dan mag je altijd DM'en
"Don't let your dreams be memes"
Ik heb zelf eerst met de TomTom app op mijn iPhone gereden. Voor A naar B inderdaad prima. Totdat je eens met een groep wil gaan rijden en je graag een route in de navi wil laden. Dat lukt met de iPhone app van TT niet. Waar een hoop telefoons ook niet tegenkunnen is de vibraties die doorgegeven worden. Dan heb je na verloop van tijd problemen met de laad aansluiting of is de cameramodule van slag af.LankHoar schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:17:
[...]
Dat zijn toch ook wel weer goede punten. Vind het alleen een beste investering (ik heb net een kleine 7K aan de motor zelf uitgegeven en komende week komt er een nieuwe achterband op). Misschien eens tweedehands kijken naar een niet al te oud model..
Rijd nu ook met een TT 550 en in vind het een uitkomst. Wat me wel tegenvalt van deze TT is dat de rekenkracht niet super is. En dat je voor verkeersinformatie het apparaat moet koppelen met je telefoon. In de wat duurdere apparaten van TT voor de auto is de dataverbinding middels een dedicated sim kaartje geregeld.
De oudere motor TT hebben schijnbaar een nog brakkere processor zodat die nog trager zijn in het berekenen van een route. Ik weet niet of je blij wordt van een oudere gebruikte TT.
@Vuikie positieve uitzondering op de regel
Rekenkracht anno 2019 nog niet voor elkaar hebben valt me echt tegen van TT. Een jaar of 10 geleden had ik zo'n ding in de auto en vond ze voor die tijd al erg traag.. Ik zie eigenlijk weinig van dit spul te koop staan tweedehands, dus wellicht is die Amazon aanbieding dan gewoon wel goed. Lastig, ben enerzijds echt wel navi nodig en anderzijds vind ik 300 ballen momenteel wel veel. Trouwens, het enige verschil tussen de 500 en 550 zijn Europa vs wereld kaart toch?MichielK71 schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:46:
[...]
Ik heb zelf eerst met de TomTom app op mijn iPhone gereden. Voor A naar B inderdaad prima. Totdat je eens met een groep wil gaan rijden en je graag een route in de navi wil laden. Dat lukt met de iPhone app van TT niet. Waar een hoop telefoons ook niet tegenkunnen is de vibraties die doorgegeven worden. Dan heb je na verloop van tijd problemen met de laad aansluiting of is de cameramodule van slag af.
Rijd nu ook met een TT 550 en in vind het een uitkomst. Wat me wel tegenvalt van deze TT is dat de rekenkracht niet super is. En dat je voor verkeersinformatie het apparaat moet koppelen met je telefoon. In de wat duurdere apparaten van TT voor de auto is de dataverbinding middels een dedicated sim kaartje geregeld.
De oudere motor TT hebben schijnbaar een nog brakkere processor zodat die nog trager zijn in het berekenen van een route. Ik weet niet of je blij wordt van een oudere gebruikte TT.
@Wootlock poeh zuur zeg
De app werkt redelijk goed, je kunt een "kronkel" route maken en via de TomTom drive GPX routes inladen en aanpassen.LankHoar schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:17:
[...]
Dat zijn toch ook wel weer goede punten. Vind het alleen een beste investering (ik heb net een kleine 7K aan de motor zelf uitgegeven en komende week komt er een nieuwe achterband op). Misschien eens tweedehands kijken naar een niet al te oud model..
Grootste nadeel dat ik van de app vind is dat er een duidelijk merkbare vertraging in zit. Ik ben vaak de afslag, rotonde, kruising al over/afgeslagen terwijl de app dan nog bezig is met voorgenoemde grafisch af te handelen. Vooral heel irritant als je de volgende (kort erop liggende) afslag nog niet kunt zien omdat die buiten beeld ligt daardoor. Anderzijds denk je daardoor soms ook van waar moet ik er nu precies van af, is het de volgende of deze want hoever loopt hij nu achter?
Trillingen zijn afhankelijk van de telefoon ook niet altijd echt gezond. @Joopieboy heeft zijn Nokia er al eens mee gesloopt bijvoorbeeld.
Awesome
Correctie, 2x inmiddels
Beheerder is deze week nog op vakantie, maar ik verwacht er niet te veel van...LankHoar schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:07:
[...]
@Wootlock poeh zuur zegEn niets terug te vinden op camerabeelden ofzo?
Da's flink klote zeg!Wootlock schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:24:
[...]
Beheerder is deze week nog op vakantie, maar ik verwacht er niet te veel van...
I have stability. The ability to stab.
Volgens mij is het inderdaad Europa en Wereldkaart. Trouwens, wegens de hoeveelheid standaard beschikbaar geheugen heb ik zelf ook alleen Europa op de TT 550 staan. Je kan een micro SD kaartje in de TT steken en daarmee het geheugen uitbreiden. Aan de andere kant is het voor mij niet noodzakelijk om de hele wereld op de TT te hebben staan.LankHoar schreef op maandag 16 september 2019 @ 12:07:
[...]
Rekenkracht anno 2019 nog niet voor elkaar hebben valt me echt tegen van TT. Een jaar of 10 geleden had ik zo'n ding in de auto en vond ze voor die tijd al erg traag.. Ik zie eigenlijk weinig van dit spul te koop staan tweedehands, dus wellicht is die Amazon aanbieding dan gewoon wel goed. Lastig, ben enerzijds echt wel navi nodig en anderzijds vind ik 300 ballen momenteel wel veel. Trouwens, het enige verschil tussen de 500 en 550 zijn Europa vs wereld kaart toch?
@Wootlock poeh zuur zegEn niets terug te vinden op camerabeelden ofzo?
Gebrek aan rekenkracht merk je voornamelijk als je een lange(re) route op de TT zelf gaat berekenen. Je kan het ook op de PC of op je telefoon doen en dan de route doorzetten (kan bij de TT 500 en 550 zonder draad). Het inladen van een track gaat wel snel.
@LankHoar Ik heb je in de OP even onder 'Oost-Vlaanderen' geparkeerd..... Als dat aangepast moet worden zónder dat je zelf dient te gaan verhuizen dan laat 't maar even weten 
@harley Ik heb je voorlopig alléén even met de GL1500 in de OP geplaatst
Ik zal eens een keer gaan kijken of ik die hele lijst met mensen / motoren / locaties eens een keer wat gemakkelijker kan gaan sorteren / ordenen zodat die lijst ook wat gemakkelijker te bewerken wordt zónder daarbij de tabel opmaak te vernachelen op het moment dat mensen meerdere motoren hebben....
UBB / HTML werkt niet écht goed als 'database' en ik weet (nog) niet hoe veel karakters / regels één 'topicpost' maximaal mag hebben. Als die limiet érg ver weg ligt dan kan ik bij de mensen met meerdere motoren gewoon pér motor een regel gaan gebruiken.....
@harley Ik heb je voorlopig alléén even met de GL1500 in de OP geplaatst
Ik zal eens een keer gaan kijken of ik die hele lijst met mensen / motoren / locaties eens een keer wat gemakkelijker kan gaan sorteren / ordenen zodat die lijst ook wat gemakkelijker te bewerken wordt zónder daarbij de tabel opmaak te vernachelen op het moment dat mensen meerdere motoren hebben....
UBB / HTML werkt niet écht goed als 'database' en ik weet (nog) niet hoe veel karakters / regels één 'topicpost' maximaal mag hebben. Als die limiet érg ver weg ligt dan kan ik bij de mensen met meerdere motoren gewoon pér motor een regel gaan gebruiken.....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
@lolgast gast, denk je dat je lollig bent? Ik woon niet in Oost-Vlaanderen maar in Tsjechië (Praag)
ACTIE -> REACTIELankHoar schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:15:
@lolgast gast, denk je dat je lollig bent? Ik woon niet in Oost-Vlaanderen maar in Tsjechië (Praag)
Ha, onze posts kruisten elkaar. Enfin, u hebt uw antwoord
Kun je @harlley niet met zijn Harley erin zetten als je dan toch maar 1 motor pakt? Lijkt me toepasselijker gezien zijn nickname
Gistermiddag reed ik in koekblik op de A12 thv Ede en werd ingehaald door een groep motorrijders die bijna allemaal gekleed waren in helm,jas,spijkerbroek en sneakers. Aan het gedrag irriteerde ik me kapot; drie banen breed rijden, snelheid laten zakken tot onder de 100 (waar je 130 mag) om vervolgens weer keihard weg te rijden, op de vluchtstrook rijden en hele tijd achterom kijken waar de rest van de groep bleef, rechts inhalen, slalommen tussen de auto's door.
Dit droeg niet bij aan het imago van de motorrijder.
Dit droeg niet bij aan het imago van de motorrijder.
Komt (allemaal) goedLankHoar schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:19:
[...]
Ha, onze posts kruisten elkaar. Enfin, u hebt uw antwoord
Kun je @harlley niet met zijn Harley erin zetten als je dan toch maar 1 motor pakt? Lijkt me toepasselijker gezien zijn nickname
Ik heb (nog) vakantie dus ik zal een dezer dagen eens even wat met Notepad én Excel gaan spelen zodat die héle tabel gesplitst kan worden naar een wat gemakkelijker te bewerken formaat.
Uwes is overigens inmiddels volledig verhuist.
Bij Louis is die er voor 250 met nog eens een cashback actie bij Louis van 20 euro dus dan is die als het goed is 230.WiLLoW_TieN schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:38:
Jemig wat kut zeg!Wootlock schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:46:
Nou.. ik ben onvrijwillig weer koos motorloos
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
@Willem30 Er was gisteren een of andere massale toertocht, ben even kwijt welke dat was. Lekker laten gaan, dat probeerde ik ook toen ik vrijdagmiddag in Amsterdam (met de auto) tussen een toetertrouwstoet terecht kwam
Wat een toestanden zijn dat...
@Wootlock Mag ik vragen of je hem nog op een extra slot had staan, of aan de vloer oid?
Sinds kort zijn er in mijn buurt ook weer wat dingen voorgevallen en ik begin me af te vragen of ik zelf wel voldoende doe om ze buiten te houden.
@Wootlock Mag ik vragen of je hem nog op een extra slot had staan, of aan de vloer oid?
Sinds kort zijn er in mijn buurt ook weer wat dingen voorgevallen en ik begin me af te vragen of ik zelf wel voldoende doe om ze buiten te houden.
[ Voor 31% gewijzigd door Joepla op 16-09-2019 13:36 ]
Waarschijnlijk de "MF Mega-Meeting" in Veenendaal? Wordt tegenwoordig geloof ik de "Wie Rijdt Mega-Meeting" genoemd maar is hetzelfde fenomeen wat al sinds een jaar of 15 twee keer per jaar plaat vindt.Joepla schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:33:
@Willem30 Er was gisteren een of andere massale toertocht, ben even kwijt welke dat was. Lekker laten gaan, dat probeerde ik ook toen ik vrijdagmiddag in Amsterdam (met de auto) tussen een toetertrouwstoet terecht kwam![]()
Ik ben er de allereerste keren ook wel eens gaan kijken toen 't nog niet zó massaal was maar.... "Not My Cup Of Tea".
Die MF megameeting mocht toch niet meer in Veenendaal sinds vorig jaar? Ik las toen iets dat het van de gemeente niet meer bij de McDonalds bij de A12 mocht, en dat als er toch een bak motoren op zou komen dagen ze het hek zouden moeten sluiten.
@wimmel_1 Zou goed kunnen, er was ook een meeting uit de randstad, die ook richting Arnhem zijn gereden. Waarschijnlijk 99% ok, maar dit soort gedrag komt wel slecht over.
Deze dus: https://www.louis.eu/arti...-lse-gps-sat-nav/10036965Pagman schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:31:
[...]
Bij Louis is die er voor 250 met nog eens een cashback actie bij Louis van 20 euro dus dan is die als het goed is 230.
Waar zie jij die cashback dan?
-EDIT- dat is niet de 500 maar 50 LSE. Geen idee wat het verschil zo is. Minder landen in ieder geval. Hoe krijg ik daar VK bijvoorbeeld bij op indien ik dat graag wil?
[ Voor 19% gewijzigd door LankHoar op 16-09-2019 13:56 ]
Voorheen werd het zonder vergunning gedaan en dat mocht inderdaad niet meer.Chakotay schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:40:
Die MF megameeting mocht toch niet meer in Veenendaal sinds vorig jaar? Ik las toen iets dat het van de gemeente niet meer bij de McDonalds bij de A12 mocht, en dat als er toch een bak motoren op zou komen dagen ze het hek zouden moeten sluiten.
Gisteren was de eerste met officiële vergunning, ben er zelf ook even geweest en was een leuke sfeer en niet echt veel rare acties
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
@LankHoar ik kreeg die codes van louis per mail, Bonnummer 644 voor 20 euro koring vanaf 99 euro, en bonnnummer 645 voor 50 euro vanaf 249 euro.
Oh, €20 cashback op een Tomtom Rider staat daar nog los van zie ik in een ander mailtje inderdaad. Het lijkt Datona wel zo
Oh, €20 cashback op een Tomtom Rider staat daar nog los van zie ik in een ander mailtje inderdaad. Het lijkt Datona wel zo
[ Voor 30% gewijzigd door Chakotay op 16-09-2019 14:03 ]
Ik heb zelf de 500 bij waypoint vandaan en dat is meer dan voldoende met West europa.LankHoar schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:54:
[...]
Deze dus: https://www.louis.eu/arti...-lse-gps-sat-nav/10036965
Waar zie jij die cashback dan?
-EDIT- dat is niet de 500 maar 50 LSE. Geen idee wat het verschil zo is. Minder landen in ieder geval. Hoe krijg ik daar VK bijvoorbeeld bij op indien ik dat graag wil?
Kwam vandaag in de mail, volgens mij is de 50 LSE alleen centraal europa
https://tomtom-louis-cashback.sales-promotions.com/
Edit:
Countries covered:
Germany, Austria, Switzerland, Liechtenstein, Belgium, the Netherlands, Luxembourg, Italy, San Marino, Vatican City, Denmark, Hungary, Poland, Slovakia, Czech Republic, France, Monaco, Slovenia and Malta
[ Voor 15% gewijzigd door Pagman op 16-09-2019 14:08 ]
Schijfremslot en het stuurslot.Joepla schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:33:
.
Het was een gehuurd parkeervak in een garage onder een appartementencomplex dus ik mocht er helaas ook geen anker plaatsen.
Mijn garage in m'n nieuwe woning heeft er uiteraard een muuranker..
@Wootlock Ok, zo'n schijfremslot doet ook niet veel denk ik (heb het zelf ook). Het zwakke punt van een anker is vaak de ketting, die knippen ze door. Zeker als je tegen de grond kunt afzetten. Maar wat dan wel...?
Goede vraag.Joepla schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:13:
@Wootlock Ok, zo'n schijfremslot doet ook niet veel denk ik (heb het zelf ook). Het zwakke punt van een anker is vaak de ketting, die knippen ze door. Zeker als je tegen de grond kunt afzetten. Maar wat dan wel...?
Ik ben van mening als ze iets willen hebben ze het toch wel meenemen ongeacht hoe vast het zit.
zou een google sheet oid niet makkelijker werken? wellicht is er ook een optie zoiets te embedden?wimmel_1 schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:15:
Heb weer last van mijn onder rug, met oog op de rit van komend weekend wil ik eens niergordel aanschaffen (het liefst zo goedkoop mogelijk, ons z....). Iemand tips of punten waar ik op moet letten?
Het is vooral voor ondersteuning van mijn rug.
Helaas 'helpt' alleen een goede diefstalverzekering waarbij er geen eisen gesteld worden aan dat soort mechanische 'fratsen' waaraan je niet in alle situaties kunt voldoen. Probeer maar eens een motorfiets ten alle tijden en op alle locaties aan een 'nagelvast' object vast te ketenen met een "ART-X,Y.Z" slot terwijl je er ook nog mee wilt kunnen gaan rijden.Wootlock schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:14:
[...]
Goede vraag.
Ik ben van mening als ze iets willen hebben ze het toch wel meenemen ongeacht hoe vast het zit.
Motoren bóven een bepaalde nieuwwaarde hebben bij mijn verzekeraar een SCM / KIWA goedgekeurde alarminstallatie nodig, voor de rest worden er geen eisen gesteld aan sloten en muur/grond-ankers en dat soort 'grappen'.
En als 't ding bij of van me gestolen wordt dan hoop ik ook niet dat 't ding teruggevonden wordt binnen 30 dagen... Ik wil 't ding dan niet meer terug omdat ik niet weet wat er allemaal mee gebeurd is en waarvan er later pas eventuele gevolgschade boven water komt.
Ik heb daar in 't verleden al eens ooit (vluchtig) naar gekeken maar dat was toen niet echt een optie welke er een significante verbetering in aanbracht. Probleem was toen dat iedere 'cel' afzonderlijk gelinkt moest worden. Je verlegt daarmee eigenlijk alleen 't probleem + je zet ( nu ook al) te indexeren data buiten tweakers / GoT achter een extra inlogmethode voor editingyozgoesdigital schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:18:
[...]
zou een google sheet oid niet makkelijker werken? wellicht is er ook een optie zoiets te embedden?

[ Voor 20% gewijzigd door Will_M op 16-09-2019 14:50 ]
Ik heb het geluk dat m'n verzekeraar dit ook niet eist (volgens mij alleen een goedgekeurd ART 4 slot is voldoende)wimmel_1 schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:23:
[...]
Helaas 'helpt' alleen een goede diefstalverzekering waarbij er geen eisen gesteld worden aan dat soort mechanische 'fratsen' waaraan je niet in alle situaties kunt voldoen. Probeer maar eens een motorfiets ten alle tijden en op alle locaties aan een 'nagelvast' object vast te ketenen met een "ART-X,Y.Z" slot terwijl je er ook nog mee wilt kunnen gaan rijden.
Motoren bóven een bepaalde nieuwwaarde hebben bij mijn verzekeraar een SCM / KIWA goedgekeurde alarminstallatie nodig, voor de rest worden er geen eisen gesteld aan sloten en muur/grond-ankers en dat soort 'grappen'.
En als 't ding bij of van me gestolen wordt dan hoop ik ook niet dat 't ding teruggevonden wordt binnen 30 dagen... Ik wil 't ding dan niet meer terug omdat ik niet weet wat er allemaal mee gebeurd is en waarvan er later pas eventuele gevolgschade boven water komt.
Hier ben ik het volkomen mee eens, zou het ding gewoonweg niet meer vertrouwen..
TomTom Rider 50 LSE komt dan NU op € 199,-- opsich niet gek.Chakotay schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:03:Bonnummer 644 voor 20 euro koring vanaf 99 euro, en bonnnummer 645 voor 50 euro vanaf 249 euro.
En na EVT. Cashback van TomTom dus € 179,-- !!
[ Voor 27% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 16-09-2019 15:57 ]
Ik heb van het weekend ook een niergordel gekocht. Tot nu toe net 25 km mee gereden, dus echt ervaring heb ik er niet mee.R0y. schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:23:
Heb weer last van mijn onder rug, met oog op de rit van komend weekend wil ik eens niergordel aanschaffen (het liefst zo goedkoop mogelijk, ons z....). Iemand tips of punten waar ik op moet letten?
Wat ik wel merkte, is dat je een dubbele band moet nemen. Een enkele band geeft veel minder steun aan de rug dan de dubbele band. Die tweede band trekt de gordel namelijk echt strak.
Als je wilt, stuur ik je vanmiddag wel een foto'tje. Laat maar weten
XBL: DonFrans
@WiLLoW_TieN dat is dan weer jammer inderdaad...
@wimmel_1 erg prettig dat jouw verzekeraar al dat soort dingen niet eist. Extra sloten e.d. vind ik alleen meerwaarde hebben tegen gelegenheidsdiefstal, als er gericht gezocht word heeft een inbreker juist in zo'n gedeelde privegarage als @Wootlock alle tijd om de boel los te pulken/slopen.
Het helpt bij mij wel voor de restwaarde, als ik eerst vanalles moet uitbouwen / losmaken maak ik minder snel een ritje.
De Caponord die gewoon 'los' in de tuin staat pak ik sneller dat de Ducati die onder een hoes op de paddockstands staat, en de Alfa Spider neem ik ook niet snel mee voor een ritje naar de winkel omdat ik geen zin heb om de hoes er eerst af te halen e.d..
@wimmel_1 erg prettig dat jouw verzekeraar al dat soort dingen niet eist. Extra sloten e.d. vind ik alleen meerwaarde hebben tegen gelegenheidsdiefstal, als er gericht gezocht word heeft een inbreker juist in zo'n gedeelde privegarage als @Wootlock alle tijd om de boel los te pulken/slopen.
Het helpt bij mij wel voor de restwaarde, als ik eerst vanalles moet uitbouwen / losmaken maak ik minder snel een ritje.
Overigens werkt t ook erg goed om de spieren in je onderrug te trainen zodat die zelf al wat sterker zijn. Dit geld niet alleen voor het motorrijden, maar ook als je bijvoorbeeld de hele dag op kantoor zit
Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange
Foto zou fijn zijn!Frans92 schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:52:
[...]
Ik heb van het weekend ook een niergordel gekocht. Tot nu toe net 25 km mee gereden, dus echt ervaring heb ik er niet mee.
Wat ik wel merkte, is dat je een dubbele band moet nemen. Een enkele band geeft veel minder steun aan de rug dan de dubbele band. Die tweede band trekt de gordel namelijk echt strak.
Als je wilt, stuur ik je vanmiddag wel een foto'tje. Laat maar weten
OK dus als ik hem bestel en "645" invoer dan krijg ik 50 euro korting? Hoe krijg ik dan die 20 euro cashback (waar gaat dat van uit)?Chakotay schreef op maandag 16 september 2019 @ 14:03:
@LankHoar ik kreeg die codes van louis per mail, Bonnummer 644 voor 20 euro koring vanaf 99 euro, en bonnnummer 645 voor 50 euro vanaf 249 euro.
Dan is de overweging ineens een stukje makkelijker, kleine 100 euro investeren in een telefoonhouder of voor iets meer dan het dubbele een dedicated device
Hebben jullie anti-diefstal slot op je GPS systeem, of haal je hem steeds van je machine wanneer je stopt?
@LankHoar promocode invoeren in het bestelproces op de website, cashback achteraf via tomtom zelf. Ik zag hierboven echter al wel staan dat de codes alweer verlopen zijn 
Ik haal em er zelf altijd af na het parkeren, kleine moeite (zit een grote clip aan de houder voor het ontgrendelen) en past in de jaszak. Over de houder klik ik vervolgens bij slecht weer of als de motor snachts blijft staan een afdekkapje tegen de regen, omdat ik te lui ben om de aansluiting van dat ding eens fatsoenlijk over het contactslot aan te sluiten ipv direct aan de accu zoals de vorige eigenaar gedaan heeft

Ik haal em er zelf altijd af na het parkeren, kleine moeite (zit een grote clip aan de houder voor het ontgrendelen) en past in de jaszak. Over de houder klik ik vervolgens bij slecht weer of als de motor snachts blijft staan een afdekkapje tegen de regen, omdat ik te lui ben om de aansluiting van dat ding eens fatsoenlijk over het contactslot aan te sluiten ipv direct aan de accu zoals de vorige eigenaar gedaan heeft
[ Voor 9% gewijzigd door Chakotay op 16-09-2019 15:20 . Reden: cashback linkje gevonden ]
Ik haal hem er vanaf als ik de motor ergens parkeer, maar dat gebeurt niet zo vaak. Meestal rij ik zonder navigatie als ik naar een bestemming rij (routes naar werk, familie etc), en met de plezier ritjes stop ik niet zo vaakLankHoar schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:10:
[...]
OK dus als ik hem bestel en "645" invoer dan krijg ik 50 euro korting? Hoe krijg ik dan die 20 euro cashback (waar gaat dat van uit)?
Dan is de overweging ineens een stukje makkelijker, kleine 100 euro investeren in een telefoonhouder of voor iets meer dan het dubbele een dedicated device
Hebben jullie anti-diefstal slot op je GPS systeem, of haal je hem steeds van je machine wanneer je stopt?
Nee ze werken nog. En das raar want ze liepen tot 15 Sept...?Chakotay schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:17:
@LankHoar promocode invoeren in het bestelproces op de website, cashback achteraf via tomtom zelf. Ik zag hierboven echter al wel staan dat de codes alweer verlopen zijn
Handig dan, vooral gebruik van maken lijkt me
code 645 werkte bij mij net nog, naja bij invoer in het bestelformulier. Nog niks besteld maar dit is nog een interessant iets.Chakotay schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:17:
Ik haal em er zelf altijd af na het parkeren, kleine moeite (zit een grote clip aan de houder voor het ontgrendelen) en past in de jaszak. Over de houder klik ik vervolgens een afdekkapje tegen de regen, omdat ik te lui ben om de aansluiting van dat ding eens fatsoenlijk over het contactslot aan te sluiten ipv direct aan de accu zoals de vorige eigenaar gedaan heeft
Voor de cashback van 20euro moet je hem gekocht hebben in Juli.
Awesome
Ik dacht dat dat niet meer bestond maar even gekeken en er was inderdaad toch een meeting in Veenendaal.wimmel_1 schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:36:
[...]
Waarschijnlijk de "MF Mega-Meeting" in Veenendaal? Wordt tegenwoordig geloof ik de "Wie Rijdt Mega-Meeting" genoemd maar is hetzelfde fenomeen wat al sinds een jaar of 15 twee keer per jaar plaat vindt.
Ik ben er de allereerste keren ook wel eens gaan kijken toen 't nog niet zó massaal was maar.... "Not My Cup Of Tea".
In koekblik heb ik maar verstandig gereden toen ik het allemaal zag.
@Raym09 als ik doorklik naar het NL-stukje op die cashback site zie ik dit:
Leek me al vreemd, die cashback-link haalde ik uit een mailtje welke vandaag binnenkwam.
Nog wel geldig dusPromotieperiode:
Koop een TomTom Rider 50 CE en krijg geld terug.
16.09.2019 - 06.10.2019
Claims moeten vóór middernacht op 13.10.2019 binnen zijn.
Huh, dan zal ik wel op een oudere actie zijn uitgekomen. Maar €179 maakt het wel aardig interessant, telefoon is namelijk niet echt ideaal daarvoor.Chakotay schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:33:
@Raym09 als ik doorklik naar het NL-stukje op die cashback site zie ik dit:
[...]
Nog wel geldig dusLeek me al vreemd, die cashback-link haalde ik uit een mailtje welke vandaag binnenkwam.
Awesome
Nadeel ontdekt aan de combinatie van superweggetjes en een set banden die feedback en vertrouwen geven....
Binnen 2000km aan de slijtindicatoren
(1 Lekdijk ritje en 1800km in theatre)

En ik moet nog een kleine 2 weken
Even googlen wat S22 in het Spaans is...
Binnen 2000km aan de slijtindicatoren

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Heb je de Sportsmarts van Dunlop al eens gehad ? Voor mij ruim voldoende grip met droog weer en ook op Lelystad, maar ze gaan wel rond de 5000km mee.steveman schreef op maandag 16 september 2019 @ 18:38:
Nadeel ontdekt aan de combinatie van superweggetjes en een set banden die feedback en vertrouwen geven....
Binnen 2000km aan de slijtindicatoren(1 Lekdijk ritje en 1800km in theatre)
[Afbeelding]
@steveman S veintidós
Maar tjonge, in 2k op de weg een setje banden opgummen is wel heel snel... Wat voor spanning reed je mee, 1.5 bar?
@PilatuS als ze iets sportiefs hebben met een hard karkas vind ik het al mooi. (Dus Dunlop zou ook kunnen!)
@Chakotay 2.7 stop ik er achter in
Tja uh, alles is hier racebaan he, in het midden nog plenty genoeg over. Als ik geen opvoeding had gehad zou was ik nog even een rolling burnout gaan oefenen
@Chakotay 2.7 stop ik er achter in
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Geen idee hoe het met het karkas zit eigenlijk, zal wel ergens in een review te vinden zijn. Persoonlijk vind ik ze de ideale combinatie van grip tegenover levensduur. Op de SV begonnen met Sportsmart 1 banden. Toen naar 2 en door naar 2 Max. Het volgende setje zal de 3 zijn.steveman schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:36:
@PilatuS als ze iets sportiefs hebben met een hard karkas vind ik het al mooi. (Dus Dunlop zou ook kunnen!)
Dankzij @Frans92 uitgekomen bij een niergordel van Booster, ben benieuwd. Hoop dat het gaat helpen. Normaal heb ik flinke last na een weekend motor rijden maar om nu al met een pijnlijke rug op dat ding te klimmen..
Dit weekend gaan we iedere keer als @Vrijdag moet tanken wel een minuut planken of iets dergelijks.R0y. schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:42:
Dankzij @Frans92 uitgekomen bij een niergordel van Booster, ben benieuwd. Hoop dat het gaat helpen. Normaal heb ik flinke last na een weekend motor rijden maar om nu al met een pijnlijke rug op dat ding te klimmen..
Op de terugweg naar huis had ik vanavond bijna een buizerd in mijn flank, hij/zij veranderde net op tijd van richting.
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Heb nog een modelletje liggen, compleet met houder, bekabeling en extra draadjes. Zal de specificaties zo even opzoeken.LankHoar schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:17:
Misschien eens tweedehands kijken naar een niet al te oud model..
EDIT: Ik heb een Garmin liggen, geen TomTom. Het is een Garmin Zumo 500 Dekluxe. Niet nieuw meer maar hij doet het prima. Zat bij mij op een onlogische plaat: laag, voor het contactslot, daarom verwijderd. (plus dat ik bijna alleen woon-werk doe, wat ik nog net uit mijn hoofd ken)
[ Voor 32% gewijzigd door sypie op 16-09-2019 21:55 ]
Ik doe meeGrubeater schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:27:
[...]
Dit weekend gaan we iedere keer als @Vrijdag moet tanken wel een minuut planken of iets dergelijks.
Okee dit wil ik zien. Een stelletje motormafkezen in full gear die bij het tankstation gaan planken
Vrijdag schreef op maandag 16 september 2019 @ 22:12:
[...]
Okee dit wil ik zien. Een stelletje motormafkezen in full gear die bij het tankstation gaan planken![]()

Wel een foto maken dan he
Bonuspunten als je al plankend gaat tanken?
Ja maar hij moet juist de foto maken danSmurfLink schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:46:
[...]
Hij zal druk bezig zijn met tanken ipv planken
Heb de TomTom Rider 50 besteld dankzij mee te lezenChakotay schreef op maandag 16 september 2019 @ 15:17:
Tien liter tankje, is zo weer volSmurfLink schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:46:
[...]
Hij zal druk bezig zijn met tanken ipv planken
Vanochtend mijn AVD examen gehaald!
Als we dit jaar nog een mooi weekend hebben even een motor huren en tijdens de winter maar eens op zoek naar een mooie motor!
The1WhoKnockz is super blij!
Als we dit jaar nog een mooi weekend hebben even een motor huren en tijdens de winter maar eens op zoek naar een mooie motor!
Gefeliciteerd The1WhoRidesThe1WhoKnockz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:13:
Gefeliciteerd!The1WhoKnockz schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:13:

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
The1WhoRides Gefeliciteerd!
Mogen er nog nieuwe zielen zich melden in dit topic?
@lolgast
In het bezit van een BMW K75(RT) uit 93 Woonachtig in Overijssel
Sinds Juni in het bezit van het felbegeerde pasje.
@lolgast

Welkom lekkerrijden4lekkereten4 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:07:
The1WhoRides Gefeliciteerd!
@lolgast
[Afbeelding: Motor]
@The1WhoKnockz gefeliciteerd! Al een motor op het oog?
Staar er hier regelmatig eentje met een MV Agusta Brutale 675, pure porno zo'n machine
Temperatuur viel me wel vies tegen vanochtend met zomerhandschoenen en een kevlar broek
Staar er hier regelmatig eentje met een MV Agusta Brutale 675, pure porno zo'n machine
Temperatuur viel me wel vies tegen vanochtend met zomerhandschoenen en een kevlar broek

Ja, zo'n Brutale 675....NLDViane schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:09:
Staar er hier regelmatig eentje met een MV Agusta Brutale 675, pure porno zo'n machine![]()
Als ik het geld er voor had...
Maar nee, eerst maar iets betaalbaarder gaan.
Ik vind bijvoorbeeld de Honda CBR 600f wel een mooie fiets, die ook nog redelijk betaalbaar is.
Ergens heb ik toch nog zoiets van: eerste motor, de kans dat er toch nog een keer iets mis gaat....
Dan maar liever een wat goedkopere motor.
Wilde eigenlijk zeggen dat het wel mee viel, maar dat was gisteren. Vandaag gewoon met de auto richting werkNLDViane schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:09:
Staar er hier regelmatig eentje met een MV Agusta Brutale 675, pure porno zo'n machine![]()
Dit topic is gesloten.