Als het molex is dan is dat mooi zuur.
Die tang om te knijpen heb ik hier liggen en die is dacht ik ergens rond de 200 euro.....
Die tang om te knijpen heb ik hier liggen en die is dacht ik ergens rond de 200 euro.....
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat zijn van die rare dingen. We hebben een EU, maar dan heb je landen die een eigen regel hebben die nergens anders geldt, maar als toerist moet je dat dan toch hebben. Raar toch? Dan moet je het EU breed instellen lijkt mij. Eerlijk gezegd weet ik niet eens of ik zo'n ding heb. Zou zomaar kunnen, maar ik zou echt vreemd opkijken als een agent mij ervoor aan de kant zet. En wat willen ze dan dat je doet? Motor neerzetten en naar een winkel om zo'n ding te halen?kneusteun schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 08:48:
[...]
Wat ik dus niet wist was dat je als beste een reflector op je kenteken kan plaatsen, dit is een rood balkje reflectie onder je kenteken welke in Duitsland verplicht is! Blijkbaar is dat al genoeg reden voor agenten om je aan de kant te zetten.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Consultant - Autogek
Vroegah had je een sportster voor 11k, maar volgens de dealer slaan ze de prijs jaar na jaar op om exclusiviteit te bekomen. De roadster s begon zijn leven aan 15k.418O2 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:18:
Is 18k niet al goedkoop voor een Harley?
[ Voor 5% gewijzigd door matthewk op 13-07-2021 18:20 ]
Consultant - Autogek
Volgens mij is dit ook EU breed geregeld maar de implementatie per land.mphilipp schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:11:
[...]
Dat zijn van die rare dingen. We hebben een EU, maar dan heb je landen die een eigen regel hebben die nergens anders geldt, maar als toerist moet je dat dan toch hebben. Raar toch? Dan moet je het EU breed instellen lijkt mij. Eerlijk gezegd weet ik niet eens of ik zo'n ding heb. Zou zomaar kunnen, maar ik zou echt vreemd opkijken als een agent mij ervoor aan de kant zet. En wat willen ze dan dat je doet? Motor neerzetten en naar een winkel om zo'n ding te halen?
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Ok, dan zal ik er ook wel een hebben. Kijk daar nooit_eLMo_ schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:23:
[...]
In NL is dit ook verplicht. https://maxius.nl/regeling-voertuigen/artikel5.4.51
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Harley heeft wel meer problemen in Europa, import heffing en euro 5 werkt ze aardig tegen.matthewk schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:20:
[...]
Vroegah had je een sportster voor 11k, maar volgens de dealer slaan ze de prijs jaar na jaar op om exclusiviteit te bekomen. De roadster s begon zijn leven aan 15k.
En maar afvragen waarom sales 32% down zijn.
Awesome
Nou nee, niet allemaal kennelijk: ik heb de originele uitlaat onder mijn Z900rs zitten en vind dat die al best veel lawaai maakt. Ik zou me rotschamen als ik wist dat andere mensen zich aan mij liepen te ergeren. En dat heb ik ook met mijn muziek, en mijn barbecue en noem maar opJelte schreef op maandag 12 juli 2021 @ 22:55:
Als je niet handhaaft, gaan mensen over de grens. We zijn allemaal net kleine kinderen en houden ons alleen aan de regels als er gecontroleerd worden.
Je moet dan ook hier kijken.mphilipp schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:25:
[...]
Ok, dan zal ik er ook wel een hebben. Kijk daar nooit
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
nou, ik doel op alle regels. Ik ga ervan uit dat iedereen bewust bepaalde regels overtreedt. Bij mij is dat in ieder geval de snelheid. Ik rij buiten de bebouwde kom circa 20km/h op de teller te hard. Simpelweg omdat het lekker rijdt en de kans op een boete nagenoeg nihil is (als je de flitspalen weet).Hkuit schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:04:
[...]
Nou nee, niet allemaal kennelijk: ik heb de originele uitlaat onder mijn Z900rs zitten en vind dat die al best veel lawaai maakt. Ik zou me rotschamen als ik wist dat andere mensen zich aan mij liepen te ergeren. En dat heb ik ook met mijn muziek, en mijn barbecue en noem maar op. Volgens mij schreef @mphilipp ook zoiets net boven jou.
We delen dit leuke landje met elkaar en dan moet je rekening houden met anderen. Anders kun je beter in Namibië gaan wonen, waar Noraly Itchy Boots nu rondrijdt. Daar heeft niemand last van je...
Say what!?kneusteun schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 17:00:
Als het molex is dan is dat mooi zuur.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ze laten je een paar Euro's afrekenen en je kunt weer doorrijden. Gelukkig wel met een verklaring dat je die dag al een keer staande gehouden bent vanwege dát feit zodat je niet nogmaals die zelfde dag in een ander 'Bundeskreiss' voor hetzelfde staande gehouden kunt worden (en dus nogmaals beboet mág worden).mphilipp schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:11:
[...]
Dat zijn van die rare dingen. We hebben een EU, maar dan heb je landen die een eigen regel hebben die nergens anders geldt, maar als toerist moet je dat dan toch hebben. Raar toch? Dan moet je het EU breed instellen lijkt mij. Eerlijk gezegd weet ik niet eens of ik zo'n ding heb. Zou zomaar kunnen, maar ik zou echt vreemd opkijken als een agent mij ervoor aan de kant zet. En wat willen ze dan dat je doet? Motor neerzetten en naar een winkel om zo'n ding te halen?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Jij dacht zeker even goedkoop Molex te kunnen gaan krimpen?
[ Voor 27% gewijzigd door Will_M op 13-07-2021 20:14 ]
Eentje van Ali? Die heb ik namelijk en die werkt goed. Een andere goedkope van de Karwei deed het niet; die van Ali heeft mij al menig nette kabel opgeleverd. Zit in een setje met een kabeltester erbij. RJ11 en RJ45 als ik het goed heb.Will_M schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:05:
[...]
Je wilt echt niet weten wat voor een tangen ik hier heb liggen om een 'simpel' RJ45 ding aan een kabel te kunnen knijpen
Nouja...die ibexen schrikken anders behoorlijk van haarHkuit schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:04:
[...]
Anders kun je beter in Namibië gaan wonen, waar Noraly Itchy Boots nu rondrijdt. Daar heeft niemand last van je...
Even op aliexpress/amazon/ebay zoeken (dupont crimping tool en dan even kijken welke bek om en nabij geschikt is voor zo'n molex stekkertje), kost een euro of 30 en werkt doorgaans wel prima, zelfs als ie officieel niet voor molex stekkers is.
leeg
Ik betwijfel of deze sportster de Harley fans aan zal spreken, mij niet iig. Fraaie motor hoor, daar niet van maar net zo goed een Harley als dat de new Beetle een kever was.matthewk schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:17:
Harley kondigde de sportster S aan, ziet er super uit dus ik erg benieuwd naar de prijs.
18000 euro lmfao
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik vrees dat ik met tang en al voorgoed direct rechtsomkeer naar huis mag maken als ik dat soort spullen in een datacenter mee naar binnen probeer te smokkelen.mphilipp schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:35:
[...]
Eentje van Ali? Die heb ik namelijk en die werkt goed. Een andere goedkope van de Karwei deed het niet; die van Ali heeft mij al menig nette kabel opgeleverd. Zit in een setje met een kabeltester erbij. RJ11 en RJ45 als ik het goed heb.
Je motor staat niet in een datacenter hoop ikWill_M schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:16:
[...]
Ik vrees dat ik met tang en al voorgoed direct rechtsomkeer naar huis mag maken als ik dat soort spullen in een datacenter mee naar binnen probeer te smokkelen.
Als ik ergens UTP kabels kom knijpen dan is dat omdat die kabels langer mee moeten gaan dan dat de computervloeren in zo'n pand van servers voorzien zullen zijn
.
Ik vind de Lowrider S wel gaaf, maar inderdaad, die prijzen... De goedkoopte op dit moment is een Iron 883 voor rond de 10k, maar dan heb je nog steeds erg weinig motor voor je geld. Nuja, da's relatief omdat ze ook best zwaar zijn natuurlijk.matthewk schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:17:
Harley kondigde de sportster S aan, ziet er super uit dus ik erg benieuwd naar de prijs.
18000 euro lmfao
Wie gaat die mensen uitleggen dat je enkel motoren kunt maken voor de jonge generatie als je er ook een prijskaartje aan hangt voor de jonge generatie.
Boomers binnenkort dood, de jeugd verknocht en getrouwd aan andere merken.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Waren er bij mij met dubbelzijdig tape oid. opgeplakt, was ze na twee weken allebei al kwijt._eLMo_ schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:23:
[...]
Volgens mij is dit ook EU breed geregeld maar de implementatie per land.
In NL is dit ook verplicht. https://maxius.nl/regeling-voertuigen/artikel5.4.51
Waarom worden er altijd externe sites aangehaald als de info gewoon op de site van het orgaan wat er over gaat te vinden is?Jazzy schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:59:
[...]
Waren er bij mij met dubbelzijdig tape oid. opgeplakt, was ze na twee weken allebei al kwijt.
Snap ik. Maar voor in huis ga ik geen profi tang kopen.Will_M schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:16:
[...]
Ik vrees dat ik met tang en al voorgoed direct rechtsomkeer naar huis mag maken als ik dat soort spullen in een datacenter mee naar binnen probeer te smokkelen.
Will_M schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:09:
[...]
Waarom worden er altijd externe sites aangehaald als de info gewoon op de site van het orgaan wat er over gaat te vinden is?![]()
overheid.nl vertelt je precies wat er wél / niet door de beugel kan
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Hier wel eens zo’n Ali Dupont tang gehad, voor in de schuur prima als je 2 crimps moet doen misschien.Will_M schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:16:
[...]
Als ik ergens UTP kabels kom knijpen dan is dat omdat die kabels langer mee moeten gaan dan dat de computervloeren in zo'n pand van servers voorzien zullen zijn
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zBBhjknEU1BVkzKOnHxgWFvT.jpg?f=user_large)
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Je had ook even tot 10:00 kunnen wachten voor effectDrivinUCrazy schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:34:
Dus thuis nog een minimaal omweggetje genomen. En warempel, toen ik 20m van huis was verscheen de magische 100.000 in beeld.
Goeie.Jolke schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:05:
@DrivinUCrazy, ik heb je niet zien zwaaien toen je hier rond reed. Had even gezegd, ik had nog wel wat leuke routes (en koffie) voor je.
Ik zou juist meer naar het oosten gaan in het Odenwald, als ik jou was, de volgende keer. Naar het noorden kom je al snel uit bij Darmstadt of Frankfurt. Naar het oosten loopt het Odenwald tot Würzburg of zelfs bijna tot Rothenburg o.d. Tauber.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ik dacht idd draadje erin solderen en plugje in de stekker frutten..Will_M schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:05:
[...]
Jij dacht zeker even goedkoop Molex te kunnen gaan krimpen?
Je wilt echt niet weten wat voor een tangen ik hier heb liggen om een 'simpel' RJ45 ding aan een kabel te kunnen knijpen
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
[ Voor 16% gewijzigd door DrivinUCrazy op 14-07-2021 11:25 ]

When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Hij ziet er wat 'rommelig' en 'vol' uit als je het mij vraagt en hij is uit de fabriek redelijk 'Bobber-stijl' als je het mij vraagt. Maar als ze hem hier voor de deur zetten, ik zou geen nee zeggen. Dat nieuwe blok, in een 'compact' frame, dat zal best aardig rijden!LankHoar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:37:
Hmm, ik vind de nieuwe Sportster die gisteren is aangekondigd niet echt op een Sportster lijken.
Ik heb dan weer geen verstand van Ducati, dus dat zou goed kunnenUTwizard schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:39:
Ik heb geen verstand van Harley Davidson of cruisers in het algemeen, maar de nieuwe Sportster doet mij denken aan een Ducati Diavel?
Hey pas een beetje op ja! Ik rijd wel Harley, ben geen 65, en ben zelfs ook nog geen 35 dus val compleet buiten de boot in jouw reactie418O2 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:46:
Het gevoel dat mij bekruipt is dat ze een markt willen aanspreken die er niet is. En dat ze ook nog eens hun originele publiek vervreemden. Dit is niet echt de harley die je als Harley-rijder (van een jaar of 65, want zo oud zijn ze) je kind (van een jaar of 35) probeert te verkopen, lijkt mij
Ik vind 'm een beetje wat weghebben van een platgeslagen en gesmolten XR1200LankHoar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:37:
Hmm, ik vind de nieuwe Sportster die gisteren is aangekondigd niet echt op een Sportster lijken. Ten eerste omdat deze liquid cooled ipv een traditioneel luchtgekoeld blok. Maar ook het design heeft imo weinig van een Sportster weg. Ben benieuwd wat voor markt ze hiermee willen aanboren.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Meer info: https://www.cyclenews.com...n-sportster-s-first-look/
:strip_exif()/f/image/a6oCmogk9EXD218ScV95NfVf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 14-07-2021 12:29 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Net een leuk stukje van FortNine hierover gezien:LankHoar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:37:
Hmm, ik vind de nieuwe Sportster die gisteren is aangekondigd niet echt op een Sportster lijken. Ten eerste omdat deze liquid cooled ipv een traditioneel luchtgekoeld blok. Maar ook het design heeft imo weinig van een Sportster weg. Ben benieuwd wat voor markt ze hiermee willen aanboren.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Meer info: https://www.cyclenews.com...n-sportster-s-first-look/
30 hier en houd al vanaf ver voor mijn 18e van Harleys, dus ja dat mag gewoon op je 33eUTwizard schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:20:
Normaal gesproken neig ik ook naar de sport(ieve) motoren, maar dit is de allereerste Harley Davidson die ik ook nog wel mooi vind. Ik schrok er laatst al van dat ik een andere cruiser ook al mooi vond (Indian FTR), maar nu dus zelfs al 2! De markt zal wel veranderen want met 33 ik ben nog niet oud genoeg om een Harley mooi te vinden toch?
[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 14-07-2021 13:30 ]
Je bent niet alleen! Alleen die prijs he.. Misschien over 15 jaar een 2ehandsjeNLDViane schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:10:
Hé, een Harley die zelfs ik mooi vind, t moet niet gekker worden... Alleen die koplamp twijfel k over.
Dropshipping heet dat_eLMo_ schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:48:
Ik had reserve onderdelen nodig voor mijn helm. Specifiek besteld op een Europese webshop (Motardinn). Dit vanwege de nieuwe regels vanaf 1 juli dat alle pakketen van buiten de EU invoerkosten betalen.
Na een week werd het verstuurd, hun track & trace link laat zien dat het uit Spanje komt. Foto van het pakket met afzender Tradeinn uit Schiedam (retouradres?). Vervolgens een factuur van PostNL dat het pakket van Tradeinn uit China komt...
Niet bestellen daar dus, ze verloochenen de afkomst van hun producten. Op de website staat specifiek dat EU ontvangers geen extra kosten betalen zoals importkosten. Wel dus!
Gewoon een dubbele Triumph koplamp er op beunenNLDViane schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:10:
Hé, een Harley die zelfs ik mooi vind, t moet niet gekker worden... Alleen die koplamp twijfel k over.
"Da's gewoon goeien handel! It's amaaaazing!"kneusteun schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:34:
Het kost wel 20 euro voor een bus van 500ml maar ik ben echt tel sell stijl amazed.
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
Zeker heet dat geen dropshipping. In hun FAQ / Voorwaarden staat specifiek dat inwoners van de EU geen extra kosten zoals import/douane kosten hoeven te verwachten. Dikke verloochening van de herkomst van producten dus.
Dat hoeft alsnog niet als zij dat regelen in Spanje. Maar dat is meer wat voor het shopping forum_eLMo_ schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 18:32:
[...]
Zeker heet dat geen dropshipping. In hun FAQ / Voorwaarden staat specifiek dat inwoners van de EU geen extra kosten zoals import/douane kosten hoeven te verwachten. Dikke verloochening van de herkomst van producten dus.
_eLMo_ schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 18:32:
[...]
Dat ze er bij zetten dat je geen extra kosten moet betalen maakt het alleen maar erger. Maar goed, ik zie dat je ondertussen ook een review hebt gezet op Trustpilot, dus laten we het weer over 'leuke' dingen hebbenDropshipping is een vorm van e-commerce, waarbij webwinkeliers producten in hun webwinkel aanbieden die ze zelf niet op voorraad hebben.
Als een klant zo’n product bij de webshop bestelt zal de webwinkelier het product niet zelf verzenden, maar bestelt hij het bij de fabrikant of groothandel. Die stuurt het vervolgens direct door naar de klant.
Oh daar had ik m vanLankHoar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:12:
@Vrijdag dat is wel een goede vergelijking inderdaad. Een platgeslagen en gesmolten XR1200
@cooper_s1 ja die poste ik een paar dagen geleden ook, mooi filmpje en prima verwoord.
Heb je een linkje? Ben wel benieuwd. Klassiek klinkt beter. Vind de oude sportsters best leuk, en veel potentie tot leuk ombouwenfdees schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:53:
Ze gaan van die Sportster ook nog een klassieke versie maken, althans dat kon ik opmaken uit de lauchvideo. De Sportster S is dan een beetje het hippe moderne, sportieve variant.
LankHoar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 20:30:
[...]
Heb je een linkje? Ben wel benieuwd. Klassiek klinkt beter. Vind de oude sportsters best leuk, en veel potentie tot leuk ombouwen
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
Het doet mij een beetje denken aan de situatie waar BMW in zat een jaar of 40 geleden. Ze wilden van de boxer af omdat ze dachten dat dat concept een beetje end of life was. Dus kwamen ze met de 3- en 4 cilinder lijnmotoren, de K-serie. Nou....toen brak even de pleuris uit onder de BMW freaks. De boxer moest blijven, en die lijnmotoren, dát waren geen échte BMW's, vonden de die-hards.LankHoar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:14:
[...]
Maar verder denk ik dat ook inderdad. Ze willen vernieuwen, maar de nieuwe bikes die ze op de markt zetten zijn onaantrekkelijk voor huidig Harley volk, en te duur/niet het voor niet-Harley volk. Het is een slecht compromis.
Thanks!fdees schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:14:
[...]
[YouTube: From Evolution to Revolution - 2021 Sportster S]
Dacht dat het deze video was, ze noemen het op 12:35. Denk dat ze niet te veel risico gaan nemen met zulke aankondigen als de bronx. Ben wel benieuwd wat ze dan met het blok gaan doen, want dat oogt nu niet heel retro. De tank en kuip is volgens mij wat ze clubstyle noemen, maar ben geen harley davidson kenner.
Ik denk zelfs dat het een vrouw is, aan de ogen te zienHkuit schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 23:40:
Afbeelding
Iets heel anders over deze nieuwe HD:
Heb je gezien hoe klein dat manneke op die foto is? Is het wel een manneke? Zo lijkt het een flinke motor maar ik denk dat het met een flinke Hollander erop nog best tegen valt...
(Is bij Moto Guzzi vaak ook; lijkt heel wat maar is toch gebouwd voor Italianen)
Alsof de blonde vlecht onder de rechter arm/oksel het nog niet verraden heeft418O2 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 23:56:
[...]
Ik denk zelfs dat het een vrouw is, aan de ogen te zien
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - Svartpilen 401 '22
Dat kan prima bij een Harley rijdermr_zippey schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 23:59:
[...]
Alsof de blonde vlecht onder de rechter oksel het nog niet verraden heeft
[ Voor 9% gewijzigd door 418O2 op 15-07-2021 00:01 ]
Jij rijdt met een 3-in-1 boxer.mphilipp schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:34:
[...]
Het doet mij een beetje denken aan de situatie waar BMW in zat een jaar of 40 geleden. Ze wilden van de boxer af omdat ze dachten dat dat concept een beetje end of life was. Dus kwamen ze met de 3- en 4 cilinder lijnmotoren, de K-serie. Nou....toen brak even de pleuris uit onder de BMW freaks. De boxer moest blijven, en die lijnmotoren, dát waren geen échte BMW's, vonden de die-hards.
Maar ja, dat is net als met de Saab liefhebbers: ze wilden niet dat het merk verdween, maar zij bleven zelf 100 jaar in die ouwe auto's rondrijden. Daar verdient Saab geen geld mee.
Uiteindelijk heeft BMW toch nog de boxers vernieuwd, maar tegelijkertijd de lijnmotoren aangehouden. We weten allemaal hoe dat is verlopen, want inmiddels hebben ze 1,2,4 en 6-cilinder motoren en volgens mij in elk segment een behoorlijk verkoopsucces. En volgens mij zijn zelfs die lichte 300cc brommers van ze behoorlijk populair. En waar ze vroeger zeiden dat BMW rijders voornamelijk ouwe lullen zijn, is dat inmiddels ook al niet meer waar. Ja, de dure modellen zie je voornamelijk bij oudere motorrijders. Die hebben inderdaad wat meer te besteden dan iemand die net begint met motorrijden. En het verstand komt met de jaren zeg ik dan altijd maar
Eerder 3 parallelle twins. De Goldwing heeft een boxer, bij mij zitten ze op een rijtje
De hipsters zijn overal. Caféracers zijn ze gek op, of een leuke HD. Rninety is ook populair in die kringen. Ach...leven en laten leven. Ze rijden motor, dus dan is het goedkneusteun schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 08:09:
Harley is hier in de omgeving anders aardig een hipster fiets geworden.
Als ze een meet doen is het echt knotjes en vlechten inderdaad 😂
Oh is verder geen probleem, maar hier hebben ze de cb's en de kawasaki's uit pre '80 allemaal ingeruild voor HD's.mphilipp schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 08:40:
[...]
De hipsters zijn overal. Caféracers zijn ze gek op, of een leuke HD. Rninety is ook populair in die kringen. Ach...leven en laten leven. Ze rijden motor, dus dan is het goed
[ Voor 14% gewijzigd door DrivinUCrazy op 15-07-2021 12:10 ]
Zou ze met beide voeten bij de grond kunnen, of trapt ze telkens snel de standaard uit voor ze stil staat?418O2 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 23:56:
[...]
Ik denk zelfs dat het een vrouw is, aan de ogen te zien
Totaal met je eens. Als dit de huidige trend wordt van Harley, blijf ik nog jarenlang bij mijn Softail SlimLankHoar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:14:
[...]
Hey pas een beetje op ja! Ik rijd wel Harley, ben geen 65, en ben zelfs ook nog geen 35 dus val compleet buiten de boot in jouw reactie
Maar verder denk ik dat ook inderdad. Ze willen vernieuwen, maar de nieuwe bikes die ze op de markt zetten zijn onaantrekkelijk voor huidig Harley volk, en te duur/niet het voor niet-Harley volk. Het is een slecht compromis.
Clubstyle is sinds Sons of Anarchy behoorlijk in opkomst, en dat trekt wel jonger volk aan. Daarom snap ik nog steeds de keuze om de Dyna te stoppen niet (dat was in 2017). Met de Livewire, Africa bike en deze nieuwe Sportster gaan ze zowel het oude, als het nieuwe publiek mislopen volgens mij.. Ziet er dus niet rooskleurig uit voor Harley
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

[ Voor 29% gewijzigd door Vrijdag op 15-07-2021 10:41 ]
Oeh dat lijkt me gaafMelkunie schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:45:
In diezelfde lijn, waarom niet een straatversie van de XG750R Flat Track. Best een aardig hipsterding van te maken lijkt me
[Afbeelding]
Als zij zeggen dat je geen extra kosten hebt, zou ik die factuur van PostNL gewoon bij hen indienen met de mededeling dat je dit hopelijk op amicale wijze op kunt lossen, maar dat je anders je rechtsbijstand inschakelt._eLMo_ schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:48:
Na een week werd het verstuurd, hun track & trace link laat zien dat het uit Spanje komt. Foto van het pakket met afzender Tradeinn uit Schiedam (retouradres?). Vervolgens een factuur van PostNL dat het pakket van Tradeinn uit China komt...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik denk dat veel mensen dit gaaf vinden, maar weinig het echt zullen kopen. Dan gaat een fabrikant zich daar niet de vingertjes aan branden. Die Sportser S vind ik wel een onwijs gaaf ding. Heb niks met Harley's maar dezeMelkunie schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:45:
In diezelfde lijn, waarom niet een straatversie van de XG750R Flat Track. Best een aardig hipsterding van te maken lijkt me
[Afbeelding]
"Ik wist niet" is leuk en aardig tot je verzekering het wel wistDonib schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:38:
Zijn er mensen hier met ervaring van het aankopen van een naar 35kw teruggevoerde motor en het verwijderen van deze restrictie? Ik heb een mooie motor op t oog dat ik wil aanschaffen, alleen is dit een import kawasaki dat nu 35 kw is (oorspronkelijk 47 kw).
Ik heb een aantal opties uitgezocht:Ik vraag me af wat de kans is dat ik 650 euro moet neerleggen voor een keuring. Ik heb met de RDW gesproken en ze hebben mij verteld dat ze de buitenlandse documentatie van de motor hebben gevonden en de kans is er dat ik niet hoef te laten keuren als ik een brief schrijf naar de RDW op het moment dat ik eigenaar ben van de motor.
- via een kawasaki dealer weghalen restrictie en aanvragen van een verklaring, dit gaat naar RDW en alles zou goed moeten zijn. De dealer heeft me echter verteld dat dit geen kans van slagen heeft voor import voertuigen. Belletje naar RDW zegt dat dit niet kan, alleen voor het terugvoeren naar 35kw, niet verwijderen hiervan.
- Zelf weghalen van restrictie, aanvraag doen bij RDW voor herstel vol vermogen. Echter is er een kans dat ik naar Lelystad moet en 650 euro moet neerleggen voor een keuring
- ik wist niet dat hij 47 kw is
[ Voor 4% gewijzigd door kneusteun op 15-07-2021 14:05 ]
De verzekering zal dit gebruiken als ze het merken om niet uit te hoeven betalen. Dat is een beetje hoe verzekeringen werken, ze verzekeren je dat ze een loophole vinden om niet uit te keren.Martijn1990 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:53:
Ik zie ook wel eens motoren te koop staan die volgens de verkoper op vol vermogen staan, maar volgens kenteken op 35 kW. Ik neem aan dat dit strafbaar is an controle door politie en/of verzekering?

[ Voor 38% gewijzigd door kneusteun op 15-07-2021 14:07 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Deze is officieel ook nog niet bekend gemaaktChakotay schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:05:
@kneusteun blijkbaar schamen ze zich er zelf voor, bijna alleen maar onderbelichte foto's...
:strip_exif()/f/image/vlsNlcs3o6eg1OCMEvFOP9YZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ergens lijk het mij geweldig om te kamperen met de motor, maar ben absoluut geen held met opzetten van tenten en dergelijke. Waarom vindt jij het geweldig om te kamperen met de motor?Hkuit schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 18:49:
Even een schaamteloze cross-post;
In het topic Kamperen met de motorfiets heb ik inmiddels deel 1 en deel 2 geplaatst van mijn Kampeerspullenrecensie. Ik had voor mijn Rondje Nederland langs de landsgrenzen een hoop nieuwe spullen gekocht, waar ik voor een deel ook zeer tevreden over was, en het leek me goed om mijn ervaringen te delen.
deel 1: https://gathering.tweaker...message/68035832#68035832
deel 2: https://gathering.tweaker...message/68058598#68058598
met name over dit ding ben ik erg positief:
[Afbeelding]
Ik ben geen @Hkuit maar mijn antwoord:Bioflap schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 21:54:
[...]
Ergens lijk het mij geweldig om te kamperen met de motor, maar ben absoluut geen held met opzetten van tenten en dergelijke. Waarom vindt jij het geweldig om te kamperen met de motor?

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq