Maar is dat niet het geval met elke Ducati die je 2e hands koopt? Blijft toch altijd een gok. Een particulier kan ook zeggen dat hij altijd netjes is behandeld.lolgast schreef op zondag 8 september 2019 @ 08:25:
Ducati Zaltbommel rijdt die motoren echt wel in als ze dat zeggen. Ik heb daar tegenover gewerkt en de motoren die daar dagelijks op en af reden waren niet alleen van klanten
Dat gezegd hebbende: ik denk niet dat ik ooit een Ducati ex huur zou kopen.. De kans dat je een kat in de zak koopt is al hoger bij een Italiaan, bij ex huur ben je in mijn ogen zelf aan het bepalen welk ras je wilt
Met minimaal een jaar fabrieksgarantie zal die kat in de zak wel meevallen lijkt me. Daarnaast is het blok van de nieuwe Hypermotard 950 geëvolueerd uit een 821, daarna de 939, en nu het 3e generatie 950 blok wat ook al bewezen is in de Multistrada. Het is niet zo dat het een helemaal een nieuw blok met eventuele kinderziektes is.
edit:
Ik denk dat ik de motor heb gevonden op het Youtube kanaal van Ducati Zaltbommel in een filmpje waarin ze hem aankondingen. Daarin zegt hij: "Zodra het mooi weer is, gaan we hem inrijden, daarna is hij beschikbaar voor proefritten". (YouTube: Hypermotard 950)
Dus dat inrijden zit wel goed denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2019 09:01 ]