Ik leef nog, thanks voor de reacties, iets te veel om allemaal te quoten nu.
@
steveman en @
dier Last van mijn nek en ik begin nu wel serieus koppijn te krijgen.
We hadden nog een eet afspraak bij mijn moeder staan, net pas weer thuis. Blij dat ik op mijn bank zit in ieder geval.
@
DrivinUCrazy Het ding lijkt wel echt krom ja.
Op de carter beschermplaat zitten strepen van de band. Dat kan normaal echt niet dan moet het geheel behoorlijk naar achter.
Er staat inderdaad ook wel het een en ander scheef in de kroon platen, maar op het oog zijn ook beide vork poten krom. Veren wil het ding in ieder geval bijna niet meer.
@
LankHoar Ik herinner mij niet veel van het vallen maar wel van de klap tegen de boom met mijn voorhoofd
En die boom gaf zeer zeker niet mee.
Helm gaat dus ook echt wel vervangen worden, was net 1 seizoen oud..
@
4x2 Ja heb de gopro net leeg gehaald nog niet gekeken.
Thanks voor de beterschap wensen..ook namens min Guzzi.
@
ephymerous volgens mij ben ik inderdaad nog goed weg gekomen.
Ik weet niet precies hoe hard ik reed maar het was in de 2de versnelling en het gas best flink er op.
Remmen heb ik zeer zeker niet gedaan het ging zo snel die stap naar rechts van mijn motor dat ik niet meer kon reageren.
Inderdaad het is gelukkig maar materiaal, maar wel duur materiaal.. verdomme zeg.
Ik heb ff gekeken, rechter voorvork poot kost 1025 euro,.. de linker kon ik zo snel niet vinden.
Dat is wel echt serieus geld .. en dan is er verder nog niets vervangen.
@
Will_M Ik wilde er toch geen gewoonte van gaan maken dus blijf ik gewoon foto's en verhaaltjes posten.
In de hoop dat dit soort dingen me niet meer gaan gebeuren.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.