theredone51 schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 16:30:
[...]
Weten, niet denken

Ik meen iets van 70% van de normale grip, dus als je sowieso al niet op de limiet zit, niets aan het handje! Leuke fietsen wel trouwens, zo te zien Honda VFR800FI's met valbeugels + normaal stuur.
Klopt, maar normaal gesproken zul je heel hard moeten zoeken naar een consument die op de limiet van zijn materiaal (vooral banden) komt. En die politiejongens doen hetzelfde ook op die dikke BMW fietsen. Net als stuntrijders. Die doen dingen waar wij bang van worden, alleen van het ernaar kijken al.
Jazeker, ik heb er 3 staan, als de garage klaar is zal dat richting de 5 gaan.
3 electrische motoren? En straks 5? Verzamel jij ze?
Dat zijn natuurlijk de standaard bezwaren, maar het blijft ook een kwestie van persoonlijk gebruik.
'De range is te beperkt' - Merendeel van de ritten die ik doe zijn <100 km, uurtje of 3 zeg maar.
Het is misschien een standaard bezwaar, maar ik heb geen zin om mijn toertochtjes aan te gaan passen aan de motor. Ik doe soms wel eens een toer die richting 200km gaat. En als ik op vakantie ga, wil ik ook iets verder dan België als het even kan. Afgelopen zomer ben ik naar Italië gegaan, en dan doe ik een eerste dag een flink stuk snelweg omdat ik anders een week onderweg ben (Anneci binnendoor kost je al 3 dagen). Vervolgens rij ik op een dag echt wel meer dan 200km.
Ja, een andere manier van reizen. Zoals ik al zei: je moet dan je reis aan gaan passen aan de capaciteiten van de motor. Voor wie dat acceptabel is, is dat prima. Ik vind dat niet, dus ik wacht nog even. Met de auto was het eerst precies hetzelfde, ook al rijden de meeste mensen niet meer dan 60km op een dag. Nou ga ik niet met de auto op vakantie, dus dat scheelt weer. Ik zou in principe electrisch auto kunnen rijden, maar het grootste probleem dat ik had en nog steeds heb is dat ik niet kan laden bij mijn huis. In onze parkeergarage is geen laadpaal en een haspel vanaf de 20ste is geen optie. Dus dan blijft het kloten met een of andere plek in de buurt zoeken met een laadpaal. Het is het allemaal nét niet zeg maar. En ik heb niet zo de behoefte om de wereld te redden, dus ik laat het nog maar even aan mij voorbij gaan. Ik heb ook helemaal geen geld over voor een Tesla. En zo goedkoop als mijn Mii zijn ze voorlopig niet.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.