Icephase schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:40:
Ik vraag me toch altijd af hoe jullie dat doen met die bandenprijzen. Ieder jaar lees ik weer een lager bedrag aan banden, eerst was € 300 goedkoop, vorig jaar € 250 en nu zie ik zelfs € 220 voor een set. Wat voor ouwe meuk is dat dan?
Niks ouwe meuk, gewoon nieuwe banden, nieuwe types ook. En als het ouwe meuk zou zijn qua productiedatum, is zo'n website ook snel uitgekakt, zodra de klanten dat in de gaten krijgen. Maar als je kijkt bij MyNetMoto of ReifenTiefPreis zie je gewoon het actuele aanbod van banden. Echter, dat een van die webshops goedkoop is met één bepaalde band, wil niet zeggen dat alle banden goedkoop zijn. Er zijn verschillen. Zal wel te maken hebben met populariteit of de deal die zij kunnen maken met de fabrikanten.
Ik kom geen relatief nieuw type banden tegen voor onder de € 120/130 euro per band dus € 250/260 voor een set. En dan moet je ze er nog onder laten leggen...
Ik had dat een paar jaar geleden ook; het verschil was niet genoeg om zelf banden te bestellen en ergens te laten monteren, dus ging ik naar Sabra. Maar toen ik banden voor de GSA wilde hebben, zag ik een groter verschil. Misschien dat toen de online bandenverkopers ineens goedkoper zijn geworden, maar ik zag grotere verschillen. En als het verschil boven de €50 uitkomt, ga ik verder kijken.
Maar goed, ieder moet doen waar ie happy mee is. En als jij tevreden bent met jouw leverancier is dat toch prima?
[edit]
Die €220 klopt trouwens niet. Ik weet niet waar ik dat vandaan haalde, maar het is €262 bij MyNetMoto en €245 bij ReifenTiefPreis voor een setje Roadsmarts. Blame de ouderdom...
[
Voor 6% gewijzigd door
mphilipp op 24-03-2021 11:55
]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.