Hét grote motortopic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 282 ... 504 Laatste
Acties:
  • 2.013.284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:17
roda_djavulen schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:09:
@Precedente Zoek even naar jouw motor specifiek of er accesoire aansluitingen zijn. Bij die van mij (KTM) hingen er twee geschakelde + gezekerde aansluitingen klaar onder het dashboard.
Makkelijker dan kabels doorverbinden.
Bij de KTM is er maar 1 geschakeld dacht ik.... of verschilt dat per 990?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:39

botoo

💀 too old to die young

Precedente schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:18:
Heeft trouwens ook iemand een mooie oplossing om de lader van de navigatie/telefoon via het contact te laten lopen? Dat er alleen stroom is wanneer de motor op contact/aanstaat?
Ik heb een Tecmate USB O-108 (of de voorloper daarvan) gemonteerd, als de motor langer dan 3 uur stilstaat of de accu onder 12,3 komt gaat 'ie automatisch uit. Nu ruim een jaar in gebruik en tevreden mee.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:00

Destruction

(ex-)Automonteur

Kars schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:06:
[...]

Beste is via een relais, welke je laat schakelen op bijv. je achterlicht of stadslicht. Wel ff zwevende zekering tussen plaatsen (10A oid).

-edit- onderstaande oplossing is nog mooier :)
Zo heb ik het inderdaad ook gedaan. De bron
is hier de accu, en via een relais geschakeld op contact. Signaal vanaf de fusebox die hier vlak naast de accu zit. Relais netjes weggewerkt en een nette kabel naar voren. Uiteraard gezekerd :)

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theredone51
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:05
DrivinUCrazy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:25:
Dit zou ook direct deels kunnen verklaren waarom de accu zo snel gesloopt was. Wat ik alleen niet snap, is waarom er geen zekering uit is geklapt. 8)7
Omdat er geen zekering zit van batterij -> startmotor? Normaal alleen aan de kant van de bekrachtiging van het startrelais. :)

[ Voor 16% gewijzigd door theredone51 op 18-03-2021 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 01:42
Precedente schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:57:
Leuk om mee te lezen met de motorliefhebbers hier!

Ik heb deze Yamaha XSR700 geïmporteerd vanuit Duitsland. Scheelt toch wel een hoop met de prijzen daar.
Hier staat hij de shinen bij de RDW:

[Afbeelding]

Binnenkort eens kijken naar een andere uitlaat. Het mag wat dieper, maar ik ben vooral bang dat het al snel heel erg luid word. Hebben jullie tips?
4 letters: Akra ( https://images.app.goo.gl/5Amt7TFzUWvE3o277)

[ Voor 21% gewijzigd door BvZwolle op 18-03-2021 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Als die ook 1500,- is net zoals bij de MT-07 kun je beter kijken naar een SC-Project ofzoiets. Scheelt je bijna de helft.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:18
theredone51 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:55:
[...]

Omdat er geen zekering zit van batterij -> startmotor? Normaal alleen aan de kant van de bekrachtiging van het startrelais. :)
Ja, ok. Alsnog had ik dan verwacht dat het relais vastgelast zou zijn. Maar niet dat de accu als eerste de geest had gegeven.
Ik heb ook altijd al geroepen dat deze motor startte alsof het iedere keer zijn laatste keer was. Dat deed 'ie al trouw de volle 4 jaar dat ik hem bezit. Maar hij startte wél altijd. :)

Nu hoop ik alleen dat deze spanningsdips en pieken niet meer hebben meegenomen. Zoals een inlaatluchtdruksensor die dan bijvoorbeeld foutcode 14 aan geeft...
Ach ja, één probleem tegelijk. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dier
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06 13:47
Bommes schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:00:
[...]

Jij hebt toch niet de illusie dat die 200 euro setjes die je via internet bij een NL of EU webshop besteld niet in China gemaakt zijn??.

Ook die a merken worden in de lage loon landen geproduceerd.
Niets mis mee vind ik.

En heel eerlijk is het wel een beetje een dooddoener om dit soort dingen verkeerde zuinigheid te noemen.
Als je gewoon een beetje nadenkt als je dit soort dingen monteert en op let of het allemaal goed past is er niets aan de hand.
Niets verkeerds aan de zuinigheid lijkt mij, als je maar niet verwacht voor Action prijzen klaar te zijn.
De set die ik gekocht heb vanuit China was ook iets van $55 wat ook voor het materiaal en het werk een realistische prijs is.
Ik heb het setje besteld. Als ik ze ontvangen heb zal ik hier wat foto's posten met afmetingen c.q. toleranties ten opzichte van de originele hendels.

Bedankt voor de antwoorden allen *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theredone51
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:05
DrivinUCrazy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:32:
[...]

Ja, ok. Alsnog had ik dan verwacht dat het relais vastgelast zou zijn. Maar niet dat de accu als eerste de geest had gegeven.
Ik heb ook altijd al geroepen dat deze motor startte alsof het iedere keer zijn laatste keer was. Dat deed 'ie al trouw de volle 4 jaar dat ik hem bezit. Maar hij startte wél altijd. :)

Nu hoop ik alleen dat deze spanningsdips en pieken niet meer hebben meegenomen. Zoals een inlaatluchtdruksensor die dan bijvoorbeeld foutcode 14 aan geeft...
Dat relais is er voor gemaakt om hoge stromen te verwerken, je accu daarentegen is degene die zwaarder belast gaat worden als je meer stroom trekt. De spanning kakt daar ook flink van in en als een accu ergens geen fan van is: lage spanning.

Kan zijn dat de sensor een gevolg is, kan ook gewoon einde verhaal zijn. Die MAP sensors gaan wel vaker kapot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Gekkenhuis schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:21:
[...]

Als die ook 1500,- is net zoals bij de MT-07 kun je beter kijken naar een SC-Project ofzoiets. Scheelt je bijna de helft.
Akra or nothing >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-06 17:17
Of Leovince

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-06 10:13
kneusteun schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:39:
[...]

Bij de KTM is er maar 1 geschakeld dacht ik.... of verschilt dat per 990?
Je hebt gelijk, Acc 1 is direct, Acc 2 is via contact. De kawi van mn vrouw had 2 geschakelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Precedente
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:47
botoo schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:54:
[...]

Ik heb een Tecmate USB O-108 (of de voorloper daarvan) gemonteerd, als de motor langer dan 3 uur stilstaat of de accu onder 12,3 komt gaat 'ie automatisch uit. Nu ruim een jaar in gebruik en tevreden mee.
Deze vind ik wel interessant klinken! Zal inderdaad ook eens kijken wat er standaard te vinden is, maar deze Yamaha's zijn toch wel flink uitgekleed om de kosten te besparen, dus ben er bang voor.

Qua uitlaat, het is wel erg lastig om aan de hand van, net niet goede kwaliteit, Youtube filmpjes te beoordelen of je de uitlaat goed vind klinken. Blijft een spannend proces haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Natuurlijk was dat van mij een grapje.
Maar stiekem vind ik wel dat akra of leo of arrow wel beetje de namen zijn die je wil
Ik zie ook wel eens GPR en schnell enzo maar dan heb ik vaak wel het idee (geheel onterecht) oh hij wou akra maar het kon niet uit...

Is er ooit een test geweest of dat echt kwaliteit verschil is?
En ik vraag me met die demper ook vaak af of ze de mapping hebben aangepast want zonder dat heb je niks anders dan een beetje extra geluid en verlies van vermogen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:07

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Is helaas niet compatible met mijn velgen ;(

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 14:52
kneusteun schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:20:
[...]

Maar stiekem vind ik wel dat akra of leo of arrow wel beetje de namen zijn die je wil
Ik zie ook wel eens GPR en schnell enzo maar dan heb ik vaak wel het idee (geheel onterecht) oh hij wou akra maar het kon niet uit...

En ik vraag me met die demper ook vaak af of ze de mapping hebben aangepast want zonder dat heb je niks anders dan een beetje extra geluid en verlies van vermogen.
Ik had op mijn Hornet een Storm GP, wat eigenlijk een MIVV GP is, maar dan met een andere badge en de helft van het geld. Vond ik heerlijk klinken, net iets donkerder maar niet te hard.

Op mijn CB1000R zat al een Akra toen ik hem kocht, maar stiekem vind ik hem toch zelfs minder mooi dan de korte Storm GP in het zwart 8)7

Staat ook wel dik onder die XSR700:
Afbeeldingslocatie: https://www.stormexhausts.com/wp-content/uploads/2018/12/Yamaha_XSR700_16-_74Y053LX1B_01.jpg

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

JanPedaal schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:36:
[...]

Is helaas niet compatible met mijn velgen ;(
Aan je voorwiel monteren en dan een spaakvelg er op. :*)

Ik heb een BSM Vampire demper trouwens. Maakt wel een mooie lage brom, hoewel ik liever niet in hoge toeren door de BBK er mee ga. Is volgens mij nog best luid, ondanks de db killer er in.

[ Voor 29% gewijzigd door Vrijdag op 18-03-2021 13:55 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Laatst online: 29-06 01:42
Gekkenhuis schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:21:
[...]

De uitstraling van de Akra past gewoon erg goed bij de XSR. De SC niet (al is dat natuurlijk smaak...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
BvZwolle schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:41:
[...]

De uitstraling van de Akra past gewoon erg goed bij de XSR. De SC niet (al is dat natuurlijk smaak...)
Niet mee eens, maar inderdaad kwestie van smaak! Qua geluid en looks is wellicht Yoshimura nog een idee. Blijft het een Japans geheel, en ze klinken heel lekker vind ik. Qua prijs meestal vergelijkbaar met de Akra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-06 21:56
geert_s schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:01:
[...]

Niet mee eens, maar inderdaad kwestie van smaak! Qua geluid en looks is wellicht Yoshimura nog een idee. Blijft het een Japans geheel, en ze klinken heel lekker vind ik. Qua prijs meestal vergelijkbaar met de Akra's.
Tenzij je een Yoshimura USA einddemper hebt ;)

Maar verder klopt het wel, Yoshimura zijn ook hele goede dempers met een mooi geluid. Maar qua prijs zijn ze gelijk aan een Akrapovic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
UTwizard schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:20:
[...]

Tenzij je een Yoshimura USA einddemper hebt ;)

Maar verder klopt het wel, Yoshimura zijn ook hele goede dempers met een mooi geluid. Maar qua prijs zijn ze gelijk aan een Akrapovic.
Die moet je dus ook niet hebben ;)
Schijnt daar dus wel daadwerkelijk een groot kwaliteitsverschil in te zitten. Heb ik zelf nooit gezien trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneer deff
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-06 12:10
[...]

Dit filmpje vindt ik altijd nog wel interessant: YouTube: Soundcheck: Aufpuffe für Suzuki Bandit 650 (MRD 20/2006)

Als je dus niets aanpast bij de Suzuki bandit 650 (carbarateur) heb je soms zelfs 5pk verlies. Maar wel mooi geluid.

[ Voor 11% gewijzigd door meneer deff op 18-03-2021 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:40

4x2

lộn xộn quá

nvm, te laat :p

[ Voor 93% gewijzigd door 4x2 op 18-03-2021 17:13 ]

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
geert_s schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:17:
[...]

Die moet je dus ook niet hebben ;)
Schijnt daar dus wel daadwerkelijk een groot kwaliteitsverschil in te zitten. Heb ik zelf nooit gezien trouwens.
Een Yoshimura USA heb ik zelf ook nog nooit van dichtbij gezien dus daar kan ik niks over zeggen, maar de Yoshimura Japan die ik op de FireBlade heb laten zetten was echt een onwijs mooi ding :)

Overigens horen de beide Yoshimura takken wel tot dezelfde familie als ik het goed heb (senior deed Japan en junior USA?), maar zijn het verder afzonderlijke bedrijven ja.

[ Voor 15% gewijzigd door UTwizard op 18-03-2021 18:54 ]

Acties:
  • +48 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Zojuist mijn nieuwe beestje opgehaald O+ *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LzDtX1hqunGDPoGNpO4JAVby9TU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vGWFfNohILp8zbhJDAekNFXG.jpg?f=user_large

@lolgast @timmie271 Mag opgenomen worden in de TS, kom uit Noord-Brabant.

[ Voor 119% gewijzigd door Gekkenhuis op 19-03-2021 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

[...]

Remus levert ook mooi spul.

Heb voor de R1250RS een Remus Blackhawk gemonteerd, de mooiste einddemper met E-keur die op deze motor past (in mijn ogen dan). En ja, die is wel duidelijk geinspireer dop de Akrapovic Hexagonal - maar die is niet beschikbaar voor de R1250RS. De Akrapovic / "BMW HP" ziet er (wederom, vind ik) lomp en bol uit.

Je hebt wel gelijk, sommige van de merken (zoals o.a. Snell) zien er heel erg uit als alipovics (zijn dat misschien ook?). En dat maakt het er juist goedkoop uitzien.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-06 12:49
+1 voor Remus (op mijn K1300R)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aNrTb6M2I3t-ZMhi21_jxwrhV0M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IF8XRWltXAB63AUesd2km5TO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-06 11:10
@Imperial_Master mooi achterwiel heeft die fiets vooral :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:49

Secsytime

Automagisch

Gekkenhuis schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:13:

[Afbeelding]
Mooi hoor! Is dat nou de 3 of de 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Secsytime schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 07:22:
[...]

Mooi hoor! Is dat nou de 3 of de 7?
De 7, de 3 is er niet in deze kleurstelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-12-2024
Gekkenhuis schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:46:
[...]

Mooi! Ik rijd ook op een 07 (inclusief een enorme waslijst aan mods :+ ). Als je een keertje wilt rijden in regio midden, laat maar weten! We hebben ook een groepsapp met 100+ MT-07 rijders, mocht je dat leuk vinden (is wel een vrij drukke app).

[ Voor 14% gewijzigd door DeLyon op 19-03-2021 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-06 15:09

Wootlock

Evilution

Gekkenhuis schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:46:
[...]

Poeh moet wel ff wennen aan het neusje van de 07 :D
Weet nog niet of ik het nou mooi en niet mooi vind :P

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Wootlock schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:30:
[...]

Poeh moet wel ff wennen aan het neusje van de 07 :D
Weet nog niet of ik het nou mooi en niet mooi vind :P
Vind het zelf in het echt reuze meevallen. Zit eraan te denken om het windscherm erbij te bestellen, kijkt ook weer een stukje anders (uit de configurator geplukt, echte foto's kan ik nog niet vinden).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cXB_OAMOBU6H2Uo1vWXHKO3B85Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Fjem7kS4BLXFHdt2vEmM98yx.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ja die koplamp is echt een ding....
Die vering is wel aangepakt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

kneusteun schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:05:
Ja die koplamp is echt een ding....
Die vering is wel aangepakt toch?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CRhj1t3vS2L4KMXI30GuNtNbbO4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ObL4TQrbfBU5xNvO8NfZJhXw.jpg?f=user_large

Vind het zelf niet lelijk, laten we het erop houden dat smaken verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 27-06 15:09

Wootlock

Evilution

Gekkenhuis schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:42:
[...]

Vind het zelf in het echt reuze meevallen. Zit eraan te denken om het windscherm erbij te bestellen, kijkt ook weer een stukje anders (uit de configurator geplukt, echte foto's kan ik nog niet vinden).

[Afbeelding]
Ja met dat windschermje smoelt hij wel beter en kan je de lamp ook beter plaatsen (ala H2)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
Ik moest hier aan denken:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/1096104026024726528/ubpWKojv_400x400.png
Gekkenhuis schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:14:
[...]

[Afbeelding]

Vind het zelf niet lelijk, laten we het erop houden dat smaken verschillen ;)
Zo oogt het al stukken beter als de persfoto's, maar het is idd een smaak dingetje :)

Ik vond de vorige MT09 erg mooi!

[ Voor 69% gewijzigd door R0y. op 19-03-2021 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
DeLyon schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:05:
[...]

Mooi! Ik rijd ook op een 07 (inclusief een enorme waslijst aan mods :+ ). Als je een keertje wilt rijden in regio midden, laat maar weten! We hebben ook een groepsapp met 100+ MT-07 rijders, mocht je dat leuk vinden (is wel een vrij drukke app).
Mwah, in Midden-Limburg ben je zo uitgekeken. Vooral in het stukje ter hoogte van Born.

Jaaaaa, het is weer vrijdag. :+

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:38
Mooi weer dus even een klein rondje gedaan tijdens de lunch. Als afwisseling op de lunch wandeling van afgelopen tijd. Gelijk helemaal happy en energie voor de laatste uurtjes van de week!

Moest alleen wel even langs de wasbox want kon de plassen niet weerstaan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbdR9SIBDV8WoSaoCbIWqSy__cQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hTkuUFoOoXj8ZkkW4YJdHnE7.jpg?f=fotoalbum_large

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:15
Bij gebrek aan betere opties ga ik het Paasweekend doorbrengen in Zuid-Limburg ipv de Eifel. Hoop wel de grens over te kunnen om wat leuke routes te rijden, slapen doe ik dan wel in NL (hotels in Duitsland zijn dicht voor toeristische verblijven).

Als er nog tips zijn van bekenden in die omgeving dan hoor ik die graag! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
BlackLabel01 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:02:
Bij gebrek aan betere opties ga ik het Paasweekend doorbrengen in Zuid-Limburg ipv de Eifel. Hoop wel de grens over te kunnen om wat leuke routes te rijden, slapen doe ik dan wel in NL (hotels in Duitsland zijn dicht voor toeristische verblijven).

Als er nog tips zijn van bekenden in die omgeving dan hoor ik die graag! :)
Duitse grens kan je in principe over, als je diezelfde dag terug de grens over gaat is het geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-06 08:51

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

kneusteun schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:06:
[...]

Duitse grens kan je in principe over, als je diezelfde dag terug de grens over gaat is het geen enkel probleem.
Bij tanken moet je wel een FFP2 mondneusmasker dragen in Duitsland tijdens het tanken, dus die moet je dan wel even kopen.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk | Revit Eclipse doorwaaijas XL nodig? DM mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Grubeater schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 15:34:
[...]

Bij tanken moet je wel een FFP2 mondneusmasker dragen in Duitsland tijdens het tanken, dus die moet je dan wel even kopen.
Nee, dat klopt dus niet, je moet een FFP2 of OK-masker hebben.
En de OK-maskers zijn gewoon die blauwe dingen die je overal gratis krijgt (of ben alleen ik dat ? :P)

In ander nieuws:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ade5m-Eg8Z-eRiYO27Ny3uD8XAM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IvQwYjmQT2FMdbn0wmKfYq7P.jpg?f=fotoalbum_large

Koos, we zien hier een motorrijder die 80-120 in 2,027s doet, waarbij de AFR waarde schommelt tussen de 11,6 & 13,7.
Mag dat ?

(eindelijk weer eens wat tijd gestoken in het afstellen van de VTR die aangestuurd wordt door een Arduino)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:03

mr_petit

opperprutser

Ik vind dat je in de 1 ook verder had moeten doortrekken en laag in de 2 kan je ook vol gas geven, maar ik heet geen koos :P

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:03
@4x2 gaaf! Is dit een ArduECU? Of een eigen implementatie? En gebruik je een Atmega Arduino of een ARM Arduino voor wat meer rekenkracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Het is een Speeduino (ua4c variant) met een mega 2560 dr op. Snel zat voor die paar dingetjes die ie moet doen :p

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
DrivinUCrazy schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 12:32:
[...]

Oh shit... :X

De 'nieuwe' startmotor doet het beter dan de oude. Doormeten geeft bij die geen probleem. De inlaatluchtdruksensor getest in de diagnose modus: lijkt prima en goed binnen te komen. Handmatig gemeten: waardes zijn prima. Maar starten levert alleen veel backfires op, meer niet. De timing is goed. (Gecontroleerd) Brandstof+lucht+vonk zou normaal moeten betekenen dat ie loopt. Behalve dat dat dus niet gebeurt. :/

Volgende verdachte: de ECU. Die gaat ergens de komende week dus richting Carmo voor een controle.
Dit kon nog wel eens een lang en duur verhaal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
Ah ja, Speeduino, dat was die andere...

De mega2560 heeft dan ook een on chip multiplier die heel veel helpt bij mappings uitrekenen.
Dit is ook 1 van de redenen dat deze chip zich nog, relatief, goed staande weet te houden in de 3D -print wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

M'n 3d printer heeft idd een STM32 :+

leeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:14
https://www.motorcyclespareparts.eu/nl

Heb daar maar besteld vrijdag. Eind van de week weer rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

418O2 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:46:

Meer dan 3.5 miljoen NIEUWE originele reserveonderdelen
en niet één voor mijn motor, zelfs geeneen voor mijn merk, da's best knap toch? :+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
botoo schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:04:
[...]

[...]
en niet één voor mijn motor, zelfs geeneen voor mijn merk, da's best knap toch? :+
Als je ziet hoeveel onderdelen je per motor hebt is dat met 14 merken prima te doen

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Vandaag even met een kameraad de dijkjes eens opgezocht, met het zonnetje erbij was het puur genieten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rUodY3-QJ8rJSufxRtHylCynh9E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sfbVgy62RHXCNNplGZTePoV1.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dqfb4b8Zg5jupWDXKpNQogiFXmY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/klZuQbJUEjfVI2DM066QiBQ6.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ook nog even kort op de motor gezeten. Iets met een rode Diversion naar @McKaamos brengen, zodat hij eraan kan beginnen (topkoffer erop, wassen/poetsen), en dan kan het ding op Marktplaats *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VK_JFJCirlvDzqwoW047Utqdi9Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/d7Nepogr5GQsz5ytphnZYuDT.jpg?f=user_large
Al een oudere foto, van de eerste testrit. Ik had toen zelf de Fazer erbij gepakt om te volgen :P Nu zelf eens op de Diversion gereden.

Komende week ga ik de Magna weer uit de opslag halen om daar mee verder te stoeien. Hij is gewoon goed, alleen de koude start is bagger (zoals gezegd, start meteen, valt uit, start heel slecht. Als dat probleem is opgelost kan ook de Magna op Marktplaats.

Hopelijk zijn ze beide ook snel verkocht, want er is alweer iets nieuws op ons pad gekomen ook ondertussen :+ Gelukkig mag dat ding nog even elders blijven staan tot we de ruimte hebben :)

En dan hebben we nog een zwart/gele Diversion, die staat in de hoek te wachten tot we de onderdelen compleet hebben. We hebben niet veel meer nodig, maar het duurt momenteel nogal lang allemaal... :/

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Deze week mijn Suzuki ingeruild. Nu eigenaar van een 2019 BMW S1000R. *O*

Zal als het wat mooier weer is wat foto's maken.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:45
botoo schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:04:
[...]

[...]
Mijn motor staat er ook niet tussen :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Kan iemand mij vertellen of deze V Trec hendels op een Yamaha MT07 uit 2021 passen?

https://www.motea.com/nl/...-trec-opvouwbaar-119543-0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

@Gekkenhuis mijn ervaring met Motea is dat ze niet meer doen dan dozen schuiven vanuit Ali. Zo kreeg ik een stuur met MADE IN CHINA in dikke letters op de doos tesamen met chinese transportstempels. Afmetingen kwamen totaal niet overeen met wat er besteld was (kreeg wel netjes mijn geld terug).
Ik vermoed dat als je zelf bij Ali besteld dat je goedkoper uit bent.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
Dat verschilt per artikel. V-trec heeft als ik het goed heb ook goedgekeurde (voor Duitsland) hendels. Daar verwacht ik dan ook een betere kwaliteitscontrole op.

Niet alles bij Motea wordt zo doorgeschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLabel01
Grubeater schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 15:34:
[...]

Goede tip, heb een paar besteld :) De iPad icm Kurviger en MyDrive van TomTom is echt een goede combinatie om routes mee te maken onderweg kom ik achter, scheelt weer gepriegel op het schermpje v/d Rider 550.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:34

mphilipp

Romanes eunt domus

Ongeveer tweehonderd jaar geleden ben ik eens in Düsseldorf geweest bij ik geloof een Louis winkel. Ik weet dat er toen ook ik geloof 3 andere zaken daar in de buurt zaten (een Polo, Hein Gericke en nog een andere). Maar als ik nu kijk bij de locatie van de Louis in Düsseldorf, zie ik geen andere motorzaken daar in de directe omgeving. Niet zo vreemd als eea in die omgeving is verandert in al die tijd. Maar klopt het nog dat er een aantal grote motorzaken vlak bij elkaar zitten (op loopafstand)? Of is dat inmiidels niet meer zo. Ik ben op zoek naar een plek waar ik liefst in meerdere winkels kan zoeken met mijn vriendin naar een leuke leren motorbroek. Vandaag bij Bikers Outfit geweest, maar uiteindelijk toch niet zoveel keuze als je zou willen. Ik weet niet zo snel lokaties in Nederland waar je meerdere grote zaken bij elkaar hebt zodat je eigenlijk wel moet slagen :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011

Secsytime

Automagisch

mphilipp schreef op zondag 21 maart 2021 @ 21:12:
Ongeveer tweehonderd jaar geleden ben ik eens in Düsseldorf geweest bij ik geloof een Louis winkel. Ik weet dat er toen ook ik geloof 3 andere zaken daar in de buurt zaten (een Polo, Hein Gericke en nog een andere). Maar als ik nu kijk bij de locatie van de Louis in Düsseldorf, zie ik geen andere motorzaken daar in de directe omgeving. Niet zo vreemd als eea in die omgeving is verandert in al die tijd. Maar klopt het nog dat er een aantal grote motorzaken vlak bij elkaar zitten (op loopafstand)? Of is dat inmiidels niet meer zo. Ik ben op zoek naar een plek waar ik liefst in meerdere winkels kan zoeken met mijn vriendin naar een leuke leren motorbroek. Vandaag bij Bikers Outfit geweest, maar uiteindelijk toch niet zoveel keuze als je zou willen. Ik weet niet zo snel lokaties in Nederland waar je meerdere grote zaken bij elkaar hebt zodat je eigenlijk wel moet slagen :+
Ho even, funshoppen is niet de bedoeling, een motorbroek is niet essentieel. Je wacht maar even!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Secsytime schreef op zondag 21 maart 2021 @ 22:20:
[...]
Ho even, funshoppen is niet de bedoeling, een motorbroek is niet essentieel. Je wacht maar even!!! :+
Nix funshoppen, de winkels zijn gewoon open. Afspraak maken en je kunt er heen. En volgens mij is dat bij onze Oosterburen idem dito.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• dier
Vandaag bezig geweest met een kleine beurt van mijn vorige motor. Maatje van me heeft vanaf morgen zijn rijbewijs in z'n zak en deze mooie FJ1200 heeft hij overgenomen van me. Er zat een gat in de luchtfilterdoos na de filter, die hebben we gemaakt. Middelste twee carbs zaten niet volledig aangesloten overigens. De naald van de benzinemeter was achter t puntje geraakt, dus dat uit elkaar geschroefd en schoongemaakt en t naaldje goed gezet. Olie eruit, oliefilter ververst, en toen bij t huis van t filter aandraaien was er een snerpende krak en toen zat er een barst in. Niet meer te redden helaas :( op eBay nu een conversie kit besteld, die originele huisjes kan ik nergens vinden. Nu is t wachten op de bestelling uit de UK voordat hij kan rijden. Ik ben wel blij verrast door het gemak waarmee je een FJ1200 uit elkaar schroeft en er onderhoud aan kan plegen.

Nog wat plaatjes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPSFVgfMHcyL0NVE3j4GVKTgqeI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kprHDWRJpRatXT8ZqIx8TDNB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MAbJu4PHY-dBh1zLqmK07dWxnDE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZpqyjsBVidE9o3tJtVr1rX0X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZX2T_FCbXyQ7DXa6if_Bxsc1O48=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xK8XUptS7cFIe5f7oZ7QqB82.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9akmT1yflRwVGCozMYfr8zDq2kQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UHgG3JjLuOBMak2IGENCqAy9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@mphilipp Weet je zeker dat 't in Düsseldorf was? In Aachen zitten Louis / Polo / FC-Moto redelijk dicht bij elkaar.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Will_M schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:47:
@mphilipp Weet je zeker dat 't in Düsseldorf was? In Aachen zitten Louis / Polo / FC-Moto redelijk dicht bij elkaar.
Nou...ik ben al een dagje ouder en mijn geheugen laat mij vaker in de steek, maar ik ben er wel redelijk van overtuigd dat het Düsseldorf was. Maar Aken is ongeveer net zover rijden, dus het zou zomaar kunnen dat ik toen toch naar Aken gereden ben. Maar daarom vraag ik het hier. Is iemand op de hoogte van de situatie in Düsseldorf?
Maar je zegt 'redelelijk dicht bij elkaar' wat betekent dat? Want het zat in mijn hoofd zo'n beetje op loopafstand van elkaar. Uiteindelijk gaat het om de situatie nu natuurlijk, dus als het in Aken dicht bij elkaar zit, moet ik misschien maar daarheen. Het gaat om het resultaat.

[edit]
Ik zie net op de kaart dat Hein Gericke en de Dainese store vlak bij elkaar zitten in Dusseldorf en daaromheen nog wat motorzaken. Hein is inmiddels failliet. Maar misschien dat dat het plekje was dat ik herkende. Maar Polo en Louis zitten daar niet in de buurt en ook niet vlak bij elkaar. Misschien dat ik maar naar Aken moet.

[ Voor 26% gewijzigd door mphilipp op 22-03-2021 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
Gekkenhuis schreef op zondag 21 maart 2021 @ 16:00:
Kan iemand mij vertellen of deze V Trec hendels op een Yamaha MT07 uit 2021 passen?

Volgens Motea zelf wel, als je een MT-07 uit 2021 selecteert. Het is volgens mij het 2020 model, dus dan zou het moeten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
mphilipp schreef op zondag 21 maart 2021 @ 22:25:
[...]

Nix funshoppen, de winkels zijn gewoon open. Afspraak maken en je kunt er heen. En volgens mij is dat bij onze Oosterburen idem dito.
Ik was afgelopen weekend in Xanten en daar leken de winkels eigenlijk zelfs "open", zonder afspraak. Schoonfamilie in Schwäbisch Hall hebben echter zelfs overdags een "Ausgangsperre" op dit moment. Het verschilt niet alleen per Bundesland maar zelfs per Kreis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

UTwizard schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:30:
[...]
Ik was afgelopen weekend in Xanten en daar leken de winkels eigenlijk zelfs "open", zonder afspraak. Schoonfamilie in Schwäbisch Hall hebben echter zelfs overdags een "Ausgangsperre" op dit moment. Het verschilt dus niet alleen per Bundesland maar zelfs per Kreis.
Zou zomaar kunnen. Tot nu toe zie ik dat in ieder geval in Aken en Dusseldorf 'terminshopping' geldt. Maar dat is natuurlijk voornamelijk om te voldoen aan de eisen. Als je daar voor de deur staat, vullen ze snel een afspraak in. Zolang er maar niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. Bij Biker Outfit mochten geloof ik 40 man de winkel in omdat ze 3 verdiepingen hebben. Een eventuele controle gaat denk ik meer daarover dan over het tijdstip waarop de afspraak is gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:09
BlackLabel01 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 18:44:
[...]

Goede tip, heb een paar besteld :) De iPad icm Kurviger en MyDrive van TomTom is echt een goede combinatie om routes mee te maken onderweg kom ik achter, scheelt weer gepriegel op het schermpje v/d Rider 550.
FFP2, 3 of normale "OP-Maske" - je sjaal is niet meer goed genoeg. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V7yvJ5XLx-pmceM8W3-K3ketBI0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h3CkD24DRwWGYLnhMkfPlKYm.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door iamerwin op 22-03-2021 10:36 ]

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 17:03
UTwizard schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:30:
[...]

Ik was afgelopen weekend in Xanten en daar leken de winkels eigenlijk zelfs "open", zonder afspraak. Schoonfamilie in Schwäbisch Hall hebben echter zelfs overdags een "Ausgangsperre" op dit moment. Het verschilt niet alleen per Bundesland maar zelfs per Kreis.
Ja, dat klopt: als een gemeeente boven de 100 besmettingen per 100.000 zit, dan worden de touwtjes aangetrokken in die gemeente. Daarboven kijken ze per deelstaat en dan pas landelijk. Eigenlijk wel een goed systeem, omdat er snel ingegrepen kan worden. Wat an sich een antithese is in Duitsland. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-12-2024

Ja deze moeten passen, de kans op speling is echter wel aanwezig. Onlangs heeft iemand uit onze MT groep ze nog gemonteerd, en ze rammelden aan alle kanten.

My 2 cents, iets meer investeren in een merk als Gilles Tooling (via Gilles zelf bestellen) of Rizoma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Toevallig gister even wat helmen gepast.
Viel me op dat de rpha 70 en rpha 11 een totaal andere pasvorm hebben?!?! iemand die dit kan bevestigen?

rhpa 11 maat M zat heerlijk maar de rpha 70 in M was amper te doen en de L voelde losjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-06 20:24

zie je vraag nu pas, maar op mijn buell zaten V-Trec hendels toen ik hem kocht, 1 van de eerste dingen die ik eraf heb gegooid, ontzettend veel speling en het verstelschroefje behoudt zijn instelling niet waardoor je remhendel steeds dichterbij komt :X Ook is hij niet zomaar te verstellen met 1 hand, want het afstandbusje waarover de draaiknop draait, draait lekker mee 8)7 dus met 2 handen om hem weer op zijn plek te krijgen. Nee daar zitten nu lekker de originele weer op. Denk dat er tzt een setje LSL op komen. Ja zijn wat duurder maar absoluut goed ipv deze rommel.

[ Voor 5% gewijzigd door harley op 22-03-2021 12:35 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrian120
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-06 13:09
iamerwin schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:36:
[...]

FFP2, 3 of normale "OP-Maske" - je sjaal is niet meer goed genoeg. :)

[Afbeelding]
En dan heb je een baard en sluiten die dingen niet meer aan. Dus al met al schijnveiligheid.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:53
Jurrian120 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:40:
[...]

En dan heb je een baard en sluiten die dingen niet meer aan. Dus al met al schijnveiligheid.
Het is niet zo boeiend wat je er van vind, als individu. Wil je naar Duitsland, dien je je aan die regels te houden. Past het niet met je baard, scheer je hem maar af. Of je blijft thuis :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

timmie271 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 08:52:
[...]

Mijn motor staat er ook niet tussen :+
Afbeeldingslocatie: https://media.caradvice.com.au/image/private/c_fill,q_auto,f_auto,w_728,h_410/462b18a9fc935cb87f3ab5ee54016692.jpg

Plaatje bij het praatje O-)

[ Voor 72% gewijzigd door Vrijdag op 22-03-2021 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Beetje vroeg deze week, @Vrijdag. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het is altijd het juiste moment om een pittige rooie te berijden 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 22-03-2021 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-06 12:49
Chakotay schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 07:00:
@Imperial_Master mooi achterwiel heeft die fiets vooral :)
En die is dan meteen weer wat beter te bewonderen met de Remus ipv de stock demper :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L6xIdHwk0nmmIDLhehsdOhekewI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O77DXtqLxgQFaGeBcSjd3IYD.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pdaSWfq-R6BnEsdWhDskv_ni0tg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0cmQJcPB7y1jZDLu2zE3MPg0.jpg?f=user_large
The bitch is back... Accu staat aan de lader, deze week verder met het start probleem. Als dat is opgelost kan-ie weg, we zijn het ding ondertussen stiekem best wel zat. Er zit best veel tijd en geld in, en het ding blijft ons pesten. Ondankbaar hok :+

Nee, het is niet mistig hier. Er zit een barst op de lens van m'n camera, vandaar. Wordt aan gewerkt..

[ Voor 7% gewijzigd door Destruction op 22-03-2021 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roefje
  • Laatst online: 25-06 13:33
Iemand toevallig een goede tip/ervaringen met een telefoonhouder voor op de motor.

Was aan het zoeken maar kom er niet helemaal uit.
Heb sinds kort mijn motor, maar voor wat langere ritjes zou ik toch graag navigatie willen gebruiken.

Heb nu een Samsung, maar zoek eigenlijk wel een houder die universeel is. Ik denk dat die namelijk langer meegaat dan de telefoon.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06 14:20
Ik gebruik zelf een Ram Mount X-grip (icm Galaxy S8) en volgens mij een hoop andere hier ook. Universeel en gaat geen kant op. Dus dat is in ieder geval een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:28
mphilipp schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:34:
[...]

Zou zomaar kunnen. Tot nu toe zie ik dat in ieder geval in Aken en Dusseldorf 'terminshopping' geldt. Maar dat is natuurlijk voornamelijk om te voldoen aan de eisen. Als je daar voor de deur staat, vullen ze snel een afspraak in. Zolang er maar niet teveel mensen tegelijk in de winkel zijn. Bij Biker Outfit mochten geloof ik 40 man de winkel in omdat ze 3 verdiepingen hebben. Een eventuele controle gaat denk ik meer daarover dan over het tijdstip waarop de afspraak is gemaakt.
Je moet inderdaad in Aken ipv Düsseldorf zijn. Daar ligt een Louis en FC Moto dicht bij elkaar. Je kan trouwens online de voorraad controleren, wel zo handig als je iets in gedachten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
FC moto is Würselen, maar dat is daar inderdaad niet ver vandaan. Hein Gericke is (uiteraard) weg, die zaten aan de achterkant van Louis.
Zit Polo daar ook nog ergens in de buurt? Ik dacht het wel, maar ik ben nog nooit op die locatie bij Polo geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fdees
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:59

fdees

Trust me I'm an Engineer

roefje schreef op maandag 22 maart 2021 @ 23:49:
Iemand toevallig een goede tip/ervaringen met een telefoonhouder voor op de motor.

Heb sinds kort mijn motor, maar voor wat langere ritjes zou ik toch graag navigatie willen gebruiken.

Heb nu een Samsung, maar zoek eigenlijk wel een houder die universeel is. Ik denk dat die namelijk langer meegaat dan de telefoon.
Zelf gebruik ik een universele ultimate addons case (waterdicht) en dan een ballmount en arm voor positionering van ram

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Thoit schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 05:14:
[...]
Je moet inderdaad in Aken ipv Düsseldorf zijn. Daar ligt een Louis en FC Moto dicht bij elkaar. Je kan trouwens online de voorraad controleren, wel zo handig als je iets in gedachten hebt.
Ja, ik denk dat dat het gaat worden dan. Online checken wordt in dit geval lastig. Het is voor een vrouw....die weet niet wat ze wil :+ Maar het is erg lastig met de maten en pasvorm. Die verschilt enorm. Waar sommige fabrikanten die maten vandaan halen is mij een raadsel, maar ze zijn allemaal anders. En een maat grote wil niet zeggen dat ie ook echt groter is, of wáár ze 'm groter hebben gemaakt. Nee, gewoon kijken, voelen en passen. We kunnen anders later altijd nog iets bestellen als we eenmaal weten wat het moet worden.

Wat jammer is dat ze een jaar of 4 geleden een heel mooi leren jack van Icon heeft gekocht van iemand via Marktplaats. Bijna niet gedragen, en een heel leuk damesjack in een kleurstelling die je echt nooit ziet. Daar hoort oorspronkelijk ook een broek bij, maar die is al lang niet meer in het assortiment en nergens te vinden. Die mevrouw had die broek ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke

Jolke in "Hét grote motortopic - Deel 24"

Binnenkort nog een USB aansluiting aan de voorkant inbouwen, zodat de batterij niet te snel leeggaat. Op dit moment heb ik een powerbank in de tanktas voor onderweg opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:28

Veel maken gebruik van de x-grip. Lekker universeel. Alleen even opletten dat je ze in meerdere formaten hebt. Bij mij kwam de kleinere versie erg ongunstig uit met de knoppen op de telefoon.
mphilipp schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:10:
[...]

Ja, ik denk dat dat het gaat worden dan. Online checken wordt in dit geval lastig. Het is voor een vrouw....die weet niet wat ze wil :+ Maar het is erg lastig met de maten en pasvorm. Die verschilt enorm. Waar sommige fabrikanten die maten vandaan halen is mij een raadsel, maar ze zijn allemaal anders. En een maat grote wil niet zeggen dat ie ook echt groter is, of wáár ze 'm groter hebben gemaakt. Nee, gewoon kijken, voelen en passen. We kunnen anders later altijd nog iets bestellen als we eenmaal weten wat het moet worden.

Wat jammer is dat ze een jaar of 4 geleden een heel mooi leren jack van Icon heeft gekocht van iemand via Marktplaats. Bijna niet gedragen, en een heel leuk damesjack in een kleurstelling die je echt nooit ziet. Daar hoort oorspronkelijk ook een broek bij, maar die is al lang niet meer in het assortiment en nergens te vinden. Die mevrouw had die broek ook niet.
In jouw geval kan je misschien beter naar Essen rijden. Die winkel is een heel stuk groter dan die in Aken. Dat ligt ook een stuk noordelijker wat gunstiger voor je zal zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Thoit op 23-03-2021 09:11 ]

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-06 12:11
Afbeeldingslocatie: https://www.motor-forum.nl/attachments/2b0dfdfa-425d-4579-b620-4233d56e3cba_1_105_c-jpeg.1610551/

Afbeeldingslocatie: https://www.motor-forum.nl/attachments/99ab3996-fcc7-459c-9f44-30bbfda9623c_1_105_c-jpeg.1610552/

Sinds vorige week maandag ook een nieuwe brommert :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dier
Khayma schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:31:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gefeliciteerd! Die staat mooi in de glans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gefeliciteerd! Mooie brommerts, die tripple blacks! 8)
Veel plezier er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
418O2 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:46:

Toch niet; ze verwachten hem de 29e binnen te hebben. Gelukkig ruim op tijd voor er mogelijk mooi weer komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Gekkenhuis schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:13:

[Afbeelding]

@lolgast @timmie271 Mag opgenomen worden in de TS, kom uit Noord-Brabant.
Grappig, ik heb ook zo'n foto op een zelfde motor op dezelfde stoep :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Destruction schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
The bitch is back... Accu staat aan de lader, deze week verder met het start probleem. Als dat is opgelost kan-ie weg, we zijn het ding ondertussen stiekem best wel zat.
Spreek voor jezelf, ja :+ Magna is best een leuk ding om te rijden, zolang je er op past.
Er zit best veel tijd en geld in, en het ding blijft ons pesten. Ondankbaar hok :+
If it's got tires or tits... :+
Nee, het is niet mistig hier. Er zit een barst op de lens van m'n camera, vandaar. Wordt aan gewerkt..

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 09:13
Ik gebruik zelf een SP-Connect houder op mijn T7, wel voorzien van die anti-vibratie module,. Bij nieuwere telefoons gaat de camera module vrij snel stuk (auto-focus werkt dan niet meer), die "anti-vibration module" zou daar tegen moeten beschermen.

Voorzien van een draadloze lader is het wel erg prettig in gebruik, ik draai mijn telefoon met het hoesjes op dat ding en na het starten begint de telefoon te laden. Ik gebruik mijn telefoon ook voor de navigatie van routes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hey nog een GS'er... gefelicteerd, @Khayma. *O*
Veel veilige km's toegewenst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackLabel01
Hier een QuadLock telefoonhouder en hoesje, ook voorzien van antivibratie demper en draadloos laden. Wel aardig aan de prijs als je al die extra dingen erbij neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-06 14:14
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gefeliciteerd !!

Volgens mij vliegen deze type brommers als warme broodjes over de toonbank. :+ Je ziet ze nu zoveel op de weg. :D
Pagina: 1 ... 282 ... 504 Laatste

Dit topic is gesloten.