Aan de voorkant doe ik altijd een spanband over het balhoofd, of als dat makkelijker is (meestal zo) de kroonplaat. Daar trek ik de motor in zijn vering, en dan staat hij eigenlijk al best goed vast.
Dan pak ik een kleinere spanband, en die gaat vanaf de stepjes voor de duo (die houders dus) naar links en rechts. Dan nog niets natrekken om te zorgen dat de motor netjes rechtop staat, en daarna doe ik de test: Als ik aan de motor trek, moet de aanhanger mee bewegen. Als-ie dat doet, staat-ie goed vast
Wat @
SniperGuy al zegt, door de achteras is te laag en zo staat een motor niet goed vast. Ook snap ik niet helemaal waar die spanband naartoe gaat, de achterkant moet eigenlijk juist zorgen voor een zijwaartse zekering zodat de motor in de bocht niet kan omvallen oid.
Dit effect dus:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t0yCkMEMErbELTsApHx40HzX.jpg?f=user_large)
In dit geval zat de houder voor 't stepje me iets te ver naar voren, en kon ik de spanband hier vrij gemakkelijk om het frame krijgen. Dan ga je natuurlijk voor dat punt

Hoe lomp ik ook aan de motoren trek, ze komen niet in beweging. Althans, de aanhanger gaat mee dansen
Zo is het misschien iets duidelijker. :
* Destruction is nogsteeds erg blij met de zelfbouw motortrailer 
Hij is nog niet helemaal af, maar dat komt binnenkort
[
Voor 19% gewijzigd door
Destruction op 04-03-2021 11:52
]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.