Ja nogal ja, schijnbaar is het niet leuk als je gesnapt wordt op beeld terwijl je de mountainbike van de buurman midden in de nacht staat te demonteren.noes schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:43:
[...]
Wat een hufteractie![]()
Zoals @Joopieboy al zei - ik heb goede ervaringen met de ContiSportAttack 3 op een S1000RR: veel grip, voorspelbaar bochtengedrag en vrij lange levensduur. Op mijn R1250RS komen die ook, hoewel ik dan waarschijnlijk voor de nieuwere generatie ga (de 4).
Er zijn sportievere banden, maar als je (zoals ik met de RR deed) gewoon lekker sportief op straat rijdt denk ik dat de kortere levensduur en gevoeligheid voor nattigheid grotere nadelen zijn dan het de extra grip wat een band met zachter rubber bieden kan. Levensduur is vooral ook relevant als je veel snelwegen rijdt enzo. Ze worden dan "vierkant" (het midden slijt sneller dan de wangen) en dat vermindert het bochtgedrag weer sterk.
[...]
Kerosine wordt ook wel parafine genoemd, beter bekend als lampolie. Werkt prima, af en toe goede scheut ervan bij een vrij volle tank benzine
Dan maar banden leksteken en met grof geweld de nummerplaten van 2 scooters en een motor trekken.
Maar enorm bedankt voor de informatie, ik zat zelf ook al te kijken naar meer sport touring banden.
De Michelin Pilot Power (2ct) is echt een prima band. Ze hebben iets minder grip dan bijvoorbeeld Pirelli Diablo Rosso (n), maar dat merk je alleen bij circuitgebruik / serieus hard rijden op straat. Maar allround vind ik de Pilot Power een stuk beter. Naast dat het voor sportief rijden een prima band is doen ze het in de regen / kou enorm goed. En ze zijn wat goedkoper.
Bedankt voor de reactie.M14 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:41:
[...]
Ik tank euro98 voor €1.339.
Het voordeel van tegen de grens wonen.
[...]
De Michelin Pilot Power (2ct) is echt een prima band. Ze hebben iets minder grip dan bijvoorbeeld Pirelli Diablo Rosso (n), maar dat merk je alleen bij circuitgebruik / serieus hard rijden op straat. Maar allround vind ik de Pilot Power een stuk beter. Naast dat het voor sportief rijden een prima band is doen ze het in de regen / kou enorm goed. En ze zijn wat goedkoper.
Ik was ook gewoon tevreden met deze banden, ze waren zo goed als nieuw, maar ja.
Ik zat zelf te kijken naar de power 5 maar ik begrijp echt niets van de verschillende modellen. Ik dacht dat het niet vager kon dan de benamingen van hedendaagse videokaarten, maar schijnbaar is het toch mogelijk.