Dit inderdaad. In het begin had ik met de Speed Triple ook nog wel eens een wegglijdend achterwiel op nat wegdek maar toevallig wel altijd bij het wegrijden bij groen lichtChakotay schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:37:
Hier breekt de achterkant zelden uit eigenlijk. Caponord met Michelin Road 5 en een Ducati 749 met Dunlop Sportsmart 3. Ik accelereer echter wel erg geleidelijk op nat/vies wegdek, nooit zomaar in 1x het gas open. Waarschijnlijk mezelf aangeleerd door vanaf het begin al op motoren zonder ABS/TC/etc te rijden. Gaat prima zo
Laat ik me ook maar weer eens melden hier. Met nog steeds 100% thuiswerken en inmiddels ook geen daglicht meer nadat de kinderen in bed liggen staan de motoren bijna alleen nog maar stil
Mijn wekelijkse ritje naar kantoor is helaas ook weer verleden tijd sinds de strengere maatregelen van kracht zijn... de Kawasuki stond alweer een aantal weken stil. Heb gelukkig afgelopen weekend een rondje kunnen rijden toen de kleine lag te slapen. En de Triple staat al paar maanden stil achter in de garage sinds ik de Kawa heb. De kans dat die dit jaar nog km's maakt is wel heel klein inmiddels.
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility