Ik heb inderdaad van die knipperlichten met DRL / Remlicht en normaal blijven die dingen wel heel zolang je ze niet met kentekenplaathouder en al van de motor af laat breken én een aantal keer via het achterwiel overal tegenaan laat slaan
Hele spel hing nog aan de kabeltjes van de knipperlichtjes vast maar één van de twee was schijnbaar toch iets te hard geraakt waardoor de helft van het DRL/REM LED deel het niet meer deed
Die dingen zijn uiteraard weer niet los te verkrijgen.... Dus twéé nieuwe lampjes á ~€65,-
@
BlackLabel01 Ik heb welgeteld 5 minuten moeten wachten ... Het belletje van de dealer naar Yamaha Europe
Knipperlichten op de Ténéré 700 zijn voor zover ik weet gewoon halogeen lampjes maar, Ik ga 't vanzelf mee maken. Motor is, volledig ongepland zelfs, afgelopen vrijdag uit de folder bestelt

Het Explorer Pack (Valbeugels / Kofferset / Middenbok / Skidplate) gaat waarschijnlijk nog wel wat langer duren. Er staat overal een back-order op dat spul dus dat komt wel met de eerste / 1000Km. beurt, hoop ik.
[
Voor 29% gewijzigd door
Will_M op 08-10-2020 13:31
]