Inderdaad. Ze legt ook uit dat haar video's ook zijn bedoeld om een positief verhaal te vertellen. Dat is ook precies wat ik zeg als mensen zeuren over de handlers en support truck(s) van LWR en LWD. Het doel van die mannen was een mooie serie maken over zo'n reis. Iedereen die een presentatie of filmpje maakt over zijn eigen vakantie of reis heeft het (minimaal) voornamelijk over de leuke dingen. Ik heb bv veel filmpjes gezien over offroad trips en daar zie je zelden de écht moeilijke stukken. Wat je ziet zijn de stukken waar ze overeind bleven. Daar waar ze moesten kloten om erdoor te komen slaan ze vaak over. Of beperken ze tot een minimum. Je wilt de lol, het avontuur en de mooie dingen laten zien. Het is geen martelvideo.Squawk schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:16:
[...]
Ik vind het wel verfrissend dat ze deze video heeft geüpload en niet alleen maar leuke dingen laat zien.
Maar ik geloof dat Itchy niet overal de moeilijkste weg heeft genomen, en dat is geen kritiek. Maar soms kun je niet anders dan een onverharde weg pakken.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.