Check weer terug thuis.. en een bult ervaringen rijker...
De tent ligt weer te drogen in de tuin.
De mensen die mij via insta of faceboom volgen hebben al wat voorbij zien komen.
Vertrokken dinsdagochtend met 3470 km op de klok, vanmiddag rond half 2 weer terug thuis met 5070km.
Dat maakt een mooi ronde afstand van 1600 km in 4 dagen.
Waarvan 632 km TET route, sectie 13 van Frankrijk.
Lang niet alles daarvan is off-road, zeer zeker niet.
Ik vond het op een gegeven moment wel erg veel asfalt.
Ook leuk maar ik ging deze route rijden om over het zand en het grind de rijden.
Dat werd 3de dag wel echt goed gemaakt, vanaf Magnancourt op de 3de dag was het eerst nog een dik uur asfalt in de ochtend maar toen werd het beter.
Kleine paadjes, technisch spul, afstappen om van te voren gaan kijken hoe ik ergens naar boven of naar beneden moest komen, enz.
Echt tof.
Ik denk dat ik er ook wel weer een verslagje van zal maken.
Als teasers alvast:
Mijn gopro beugeltje is afgebroken, omdat er een guzzi boven op ging liggen.
Het rechtse zijtassen rek heeft samen met de tas geprobeerd een omgezaagde boomstronk weg te koppen.
Ik heb het s'nachts koud gehad, mijn luchtbed was lek, te veel bier gedronken bij La Mouche, me in het zweet gewerkt om de Guzzi een heuvel af te krijgen.
Die smaakt wel naar meer, eens kijken voor een ktm 390 adventure voor er bij..
Nee das te nieuw en te duur, maar iets kleins, lichts wat niet meteen een crossmotor is maar ook wat afstand kan afleggen.
Nee ik ga gewoon de Guzzi iets meer off-road waardig maken.
Alhoewel het me totaal niet tegenvalt, wat meer bodemvrijheid en betere handkappen + spiegels die in kunnen klappen.
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.