Hét grote motortopic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 205 ... 504 Laatste
Acties:
  • 2.016.738 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:30
Zijn er mensen hier met ervaringen met groepsreizen van Horizon?
Wil in Augustus graag nog een paar dagen met de motor weg, maar nog niemand die echt tijd/zin heeft om mee te gaan. Alleen lijkt me ook niet super gezellig. Dus zo'n groepsreis leek me best leuk.
Ook iemand een idee van de gemiddelde leeftijd zo'n beetje daar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

detim schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 00:05:
Wil in Augustus graag nog een paar dagen met de motor weg, maar nog niemand die echt tijd/zin heeft om mee te gaan. Alleen lijkt me ook niet super gezellig. Dus zo'n groepsreis leek me best leuk.
Al vaak met Horizon mee geweest, altijd goede hotels en mooie routes. En gezellig samen ontbijten en avondeten, en aan de bar uiteraard. Dagroutes kun je alleen rijden of met anderen van de groep, geen verplichtingen.

Gemiddelde leeftijd geen idee, maar meesten zijn tussen 30 en 50. Maar ik ga altijd buiten de normale vakantie periodes, misschien een ander publiek die periode, maar geen ervaring daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:57
Ik zie ook wel eens mensen op motorforum plaatsen dat ze gaan en dan vormen ze een groepje.
In je eentje kan saai zijn (persoonlijk zou ik schizofreen worden) maar ook ivm problemen en veiligheid lijkt me best verstandig om met minimaal 2 te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
Volgens mij heb je het meest wel gevonden.
Maar wat ik nog mis is dat van de 2006 modellen de radiateur blijkbaar zo zit dat die snel beschadigd (te laag en te wijd) door hobbels en of hele platte bochten. En dat de eerste versies extreem schokkerig zijn bij lage snelheden. Gasrespons ga je wel even van schrikken denk ik.
De blokken zelf schijnen dikke prima te zijn, maar de punten die je zelf aangaf moet je gewoon even aanpakken.

Ik zat ook naar een triple te kijken voordat ik mijn 990 sm kocht, geen seconden spijt van gehad. Triple zie je erg veel en voelde “saai” (weinig spannend en veilig) de ktm is echt een beest en ik ben er nog elke dag verlieft op. Ook valt me op dat veel mensen toch een zwak ook hebben voor deze hooligan, veel duimpjes en mensen die even een praatje maken en aangeven het wel een prachtig beest te vinden (met de Africa twin ook veel alleen andere leeftijds categorie 😂)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik ben zelf al twee keer mee geweest met een groepsreis bij Horizon. Dit najaar is de derde.
Ik ga altijd alleen, aangezien mijn vrienden geen motor rijden. Maar dat vindt ik verder prima.

Ik rij ook graag alleen zodat ik mijn eigen tempo kan bepalen en kan stoppen waar / wanneer ik wil.
Daar doet ook verder niemand moeilijk over. In de praktijk kom je elkaar toch steeds weer tegen, waardoor je soms toch stukjes samen rijdt, of als je ziet dat een groepje ergens koffie aan het drinken is dan schuif ik gewoon aan. Doordat ik me niet bij een specifiek groepje aansluit, maak je eigenlijk met veel meer mensen kennis omdat je iedere keer weer bij anderen aan tafel zit.

De reizen zelf zijn goed voorbereid met mooie routes en prima hotels. De reisbegeleider heeft zelf ook een hoop gereedschap en spullen mee, dus mocht je pech krijgen, is er altijd hulp. Nu verdient het wel de aanbeveling om zelf ook wat gereedschap en een bandenreparatieset mee te nemen.

De gemiddelde leeftijd is wel wat hoger is mijn ervaring. Bij mijn vorige reizen, was ik op één na de jongste (ik ben zelf 40). Ik denk dat de meesten toch wel in de leeftijd 45-70 zitten. Sommige zijn gepensioneerd en maken de ene motorreis na de andere. Maar dat is verder geen probleem. Je hebt niet het gevoel dat je met oude mensen op stap bent.

Ik zou zeggen: gewoon doen. Begin desnoods met een kleine reis van een paar dagen.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:03
75 passentour kan ik helaas niet aanraden. Te lange routes, geen tijd om om je heen te kijken, alles moet snel snel snel anders ben je te laat voor het avondeten. Weinig variatie in het eten, en eten wat de pot schaft (hangt ook van het hotel af) . Hotels waren vaak goed, maar met 35+ graden buiten miste je soms echt airco, waar het in de meeste hotels wel aanwezig was. Ondersteuning was op deze reis vrijwel afwezig, beste man reed standaard met 1 groepje mee ver voor de rest uit. 2 heren konden niet bij het hotel komen door een aardverschuiving, waarop de reisleider doodleuk zei "Succes met een hotel zoeken, we hopen jullie morgen weer te zien".

Helaas ook meerdere keren gehad dat de routes niet klopten (kruisen met Tour de France, gesloten voor verkeer op de dag dat wij er langs zouden gaan), en om redenen die van te voren bekend zouden moeten zijn.

De routes waren prachtig, maar te lang en vaak onnodig door dorpjes (of via beroerde weggetjes er omheen) om maar van de grote wegen af te blijven. 's Ochtends half 8 vertrekken is vaak wel de uiterste tijd, en dan moet je hard doorstampen om alles te rijden.

Qua gezelligheid verschilt het heel erg per groep, maar heb me goed vermaakt. Was zelf ruim de jongste (22), de oudste was dik in de 70. Gemiddelde leeftijd lag toch wel rond de 50.

Ik vond het zelf erg weinig service voor het geld wat ze vragen, en heb geen echt vakantiegevoel gehad, daarom besloten om het dit jaar zelf te regelen. Gezien de ervaringen van anderen ben ik nog steeds verbaasd over hoe deze reis geregeld was, en ik hoop dat dit de enige reis was die zo ging :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 13:01

mphilipp

Romanes eunt domus

kneusteun schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 07:41:
Ik zie ook wel eens mensen op motorforum plaatsen dat ze gaan en dan vormen ze een groepje.
In je eentje kan saai zijn (persoonlijk zou ik schizofreen worden) maar ook ivm problemen en veiligheid lijkt me best verstandig om met minimaal 2 te gaan.
Ik ben zelf jarenlang lekker alleen op vakantie geweest met de motor. Het hele jaar al mensen om mij heen, dan is even 2 of 3 weken met jezelf op pad heerlijk. Lekker zelf bepalen waar je stopt (en waar vooral niet) en wat je gaat eten. Heel soms is het saai, maar als motorrijder ben je zelden alleen.
Maar met een (klein) groepje vind ik ook leuk. Het 'probleem' dat ik met zo'n reis heb is dat je je groepsgenoten niet uitkiest. Er kunnen idioten tussen zitten, slakken, sukkels, prutsers en dan zit je je de hele tijd te ergeren. Hte kan zelfs gevaarlijk zijn: jaren geleden met een of andere stichting voor motorrijvaardigheid een reisje door de Eiffel gedaan. Bergtraining heette dat. Voornamelijk ex-politie instructeurs. Gelukkig in een andere groep zat een kneus die heel vreemd reed. Op een morgen kreeg hij het voor elkaar zijn dodemansknop te bedienen en stond dus vrij snel stil. Een man daarachter remde volop met de voorrem en kwam ten val. Brak zijn sleutelbeen op een stoeprand... Eigen schuld natuurlijk: te weinig afstand, niet opletten, verkeerd remmen enz. enz...maar toch. Ik ga liever op pad met mensen die ik ken en waarvan ik weet hoe ze rijden.

En ik ben sowieso geen georganiseerde vakantie-mens. But that's just me... 8)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Je bent met Horizon reizen niet verplicht gezamelijk te rijden. Alleen het eten ‘s-avonds is gezamelijk.

Tijdsdruk kan soms een dingetje zijn. Vorig jaar naar de noordkaap geweest met Horizon. Daar zaten ook dagen bij met veel kilometers en weinig tijd om ergens te stoppen. Maar dat kon ook niet echt anders, anders duurt de reis langer en waarschijnlijk ook duurder.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
kneusteun schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 07:47:
[...]

Volgens mij heb je het meest wel gevonden.
Maar wat ik nog mis is dat van de 2006 modellen de radiateur blijkbaar zo zit dat die snel beschadigd (te laag en te wijd) door hobbels en of hele platte bochten. En dat de eerste versies extreem schokkerig zijn bij lage snelheden. Gasrespons ga je wel even van schrikken denk ik.
De blokken zelf schijnen dikke prima te zijn, maar de punten die je zelf aangaf moet je gewoon even aanpakken.
[...]
Ik zat ook naar een triple te kijken voordat ik mijn 990 sm kocht, geen seconden spijt van gehad. Triple zie je erg veel en voelde “saai” (weinig spannend en veilig) de ktm is echt een beest en ik ben er nog elke dag verlieft op. Ook valt me op dat veel mensen toch een zwak ook hebben voor deze hooligan, veel duimpjes en mensen die even een praatje maken en aangeven het wel een prachtig beest te vinden (met de Africa twin ook veel alleen andere leeftijds categorie 😂)
Ik wil eigenlijk wel graag iets dat minder hoolie is. Ik ga nu op mijn oude gsxr ook al vaak iets over de wettelijke limieten (ietsje maar) omdat dat ding schreeuwt om hard gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar wil je heen? en hoe lang?
Aangezien mijn Australia trip gecancelled is ivm met Covid zijn wij aan het kijken wat we dit jaar gaan doen, ik wil eigenlijk ook wel een kort motor tripje doen.. dus mogelijk kunnen we combineren?

Moet het perse in Augustus zijn? Anders is dit misschien een leuk event: https://www.overlandevent.com/overland

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een tentje..liefst eentje die je ook voor hiking kan gebruiken..
Bij decathlon had ik deze besteld https://www.decathlon.co....-man-grey-id_8245650.html
Maar de bestelling werd geannuleerd door hun wegens gebrek aan voorraad.. -O-
Toen zag ik dat ze een nog lichtere versie hebben: https://www.decathlon.co....alight-2p-id_8586318.html maar die is ook al out of stock..

Nu hadden vrienden van ons nog wel een popup tentje over zei MrsT.. het was een tentje waar per ongelijk de verkeerde naar hun was gestuurd (en ze geld terug hadden gekregen maar terug sturen was niet cost effective..
Het bleek de eenpersoons versie van dit te zijn:
https://www.aliexpress.com/item/4000416742019.html?

Nou ben ik niet zo'n fan van popup tentjes want ingeklapt zijn die altijd zo'n raar groot pakket.. maar deze viel nog mee.. dus ik zet hem ff op in de woonkamer en wat blijkt.. het is duidelijk een chineese tent..
1.80m outer dimensions.. en ik ben 1.83 lang..
MrsT probeerde toch optimistisch met: dan slaap je toch met opgetrokken benen 8)7 nou nee schat, na een dag op de motor wil ik wel even lekker kunnen liggen..
En toen ik licht door de naden van de enkellaags tent zag komen was het klaar, waterdicht zou die tent ook niet echt zijn..

Dus terug bij af.. maar gelukkig geen haast want voorlopig willen we toch nog niet kamperen (aangezien Covid nog steeds actief is hier)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:30
ToolkiT schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:24:
[...]

Aangezien mijn Australia trip gecancelled is ivm met Covid zijn wij aan het kijken wat we dit jaar gaan doen, ik wil eigenlijk ook wel een kort motor tripje doen.. dus mogelijk kunnen we combineren?

Moet het perse in Augustus zijn? Anders is dit misschien een leuk event: https://www.overlandevent.com/overland

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een tentje..liefst eentje die je ook voor hiking kan gebruiken..
Bij decathlon had ik deze besteld https://www.decathlon.co....-man-grey-id_8245650.html
Toen zag ik dat ze een nog lichtere versie hebben: https://www.decathlon.co....alight-2p-id_8586318.html maar die is ook al out of stock..

Nu hadden vrienden van ons nog wel een popup tentje over zei MrsT.. het was een tentje waar per ongelijk de verkeerde naar hun was gestuurd (en ze geld terug hadden gekregen maar terug sturen was niet cost effective..

Nou ben ik niet zo'n fan van popup tentjes want ingeklapt zijn die altijd zo'n raar groot pakket.. maar deze viel nog mee.. dus ik zet hem ff op in de woonkamer en wat blijkt.. het is duidelijk een chineese tent..
MrsT probeerde toch optimistisch met: dan slaap je toch met opgetrokken benen 8)7 nou nee schat, na een dag op de motor wil ik wel even lekker kunnen liggen..
En toen ik licht door de naden van de enkellaags tent zag komen was het klaar, waterdicht zou die tent ook niet echt zijn..

Dus terug bij af.. maar gelukkig geen haast want voorlopig willen we toch nog niet kamperen (aangezien Covid nog steeds actief is hier)
Idee was om in Augustus naar het zwarte woud of de alpen te gaan.

Wil sowieso nog verschillende keren gaan dit jaar eigenlijk :)

Dus als iemand in september een leuk plan heeft, sta ik er voor open!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ToolkiT schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:24:
[...]

Ik heb m'n ouwe festivaltentje nog wel liggen, belang bij? Past een 200x140 luchtbed in en dan nog ruimte langszij het luchtbed om wat tassen e.d. te plaatsen. 2m*2m vloeroppervlak zeg maar.
Simpel koepelding met twee kruislingse stangen, simpel om op te zetten, bergt op als een dikke worst van een meter ongeveer.

Edit:
Dit effect: https://static3.nordic.pi...nodome-xl-sinine-hall.jpg
Niet dat exacte model, maar you get the gist.
En dan nog een afdakje aan de voorkant zodat je droog kan zitten met de 'deur' open.
Ligt al jaren op zolder, doe er niks meer mee. WIl 'm evt nog wel even checken op waterdichtheid (was hij wel iig, noodweer er overheen gehad), en ff zien of t elastiek in de stokken niet toevallig vergaan is enzo.

DM maar ff bij interesse

[ Voor 8% gewijzigd door McKaamos op 09-07-2020 11:54 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:50
detim schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:34:
[...]

Idee was om in Augustus naar het zwarte woud of de alpen te gaan.

Wil sowieso nog verschillende keren gaan dit jaar eigenlijk :)

Dus als iemand in september een leuk plan heeft, sta ik er voor open!
Geen plannen, maar ik sta er altijd voor open om een stuk mee op te rijden vanaf Frankfurt/Mannheim. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
SniperGuy schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:46:
[...]

Wow bizar! zelf de antieke CBR600F3 hadden een benzinepomp!
Zeg, wil jij mijn F3 niet antiek noemen? :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McKaamos schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:36:
[...]

Ik heb m'n ouwe festivaltentje nog wel liggen, belang bij? Past een 200x140 luchtbed in en dan nog ruimte langszij het luchtbed om wat tassen e.d. te plaatsen. 2m*2m vloeroppervlak zeg maar.
Simpel koepelding met twee kruislingse stangen, simpel om op te zetten, bergt op als een dikke worst van een meter ongeveer.

Edit:
Dit effect: https://static3.nordic.pi...nodome-xl-sinine-hall.jpg
Niet dat exacte model, maar you get the gist.
En dan nog een afdakje aan de voorkant zodat je droog kan zitten met de 'deur' open.
Ligt al jaren op zolder, doe er niks meer mee. WIl 'm evt nog wel even checken op waterdichtheid (was hij wel iig, noodweer er overheen gehad), en ff zien of t elastiek in de stokken niet toevallig vergaan is enzo.

DM maar ff bij interesse
Bedankt voor het aanbod, ik hou hem in gedachten :)
Maar logistiek waarschijnlijk makkelijker om iets lokaals te halen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

ToolkiT schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:57:
[...]

Bedankt voor het aanbod, ik hou hem in gedachten :)
Maar logistiek waarschijnlijk makkelijker om iets lokaals te halen..
UK toch? tot 5KG met PostNL is €19,50, met tracking. Logistiek gezien niet zo lastig :P
InZane schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:33:
[...]

:Y

* McKaamos aait z'n F3

[ Voor 24% gewijzigd door McKaamos op 09-07-2020 13:06 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:10

Destruction

(ex-)Automonteur

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MVR-
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-09 12:57
Ik ben ook al meerdere keren meegeweest. Weekend Westerwald, weekje Dolomieten en over twee weken met de KTM club naar de Elzas.
Prima hotels (Evaldo in Arabba bijvoorbeeld) en mooie routes.

Voor volgend jaar (eind mei) staat een trip naar Sardinie gepland, maar dan met twee personen.
Dat was eigenlijk dit jaar maar vanwege corona is dat verzet.

A yawn is a silent scream for coffee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McKaamos schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 13:05:
[...]

UK toch? tot 5KG met PostNL is €19,50, met tracking. Logistiek gezien niet zo lastig :P

[...]

:Y

* McKaamos aait z'n F3
Zou je zeggen.. maar er zijn me iets te vaak pakketjes uit NL verdwenen -O-
En ook bijna allemaal opengemaakt door douane..
Ik vermoed vanwege: https://nos.nl/artikel/23...drugshandel-per-post.html

Maar ik heb al een (tussen)oplossing op het oog:
https://www.decathlon.co....00-orange-id_8556121.html
https://www.decathlon.co....00-orange-id_8556121.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik moet er niet aan denken om met een groep te rijden. Ik rijd liever alleen, of met 1-2 vrienden maximaal. Ik wil stoppen wanneer ik wil, voor een foto, voor een drankje of gewoon omdat ik moe ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
Ik heb een paar keer zo'n groepsreis gedaan, maar dan door een collega georganiseerd in plaats van een reisorganisatie. Vond het zelf wel handig, hotel (incl diner) en routes werden door hem geregeld, maar ter plekke mocht iedereen het zelf uitzoeken. Rijden in een groep(je) of alleen, waar / wanneer je stopt, etc. Kwam er voor mij op neer dat ik 's ochtends meestal vertrok om een route te rijden, om de rest van de mensen pas 's avonds in het hotel weer te zien. Zo had ik tijdens het rijden van niemand last, maar 's avonds toch wat aanspraak e.d.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:39
mphilipp schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:51:
[...]

En AGM of Gel doe je niets aan, en heeft nog veel betere eigenschappen ook. Tenzij het niet past in je motor snap ik niet dat iemand het nog gebruikt eigenlijk. Het is lekker goedkoop, maar het gemak is ook wat waard.
[YouTube: Best Motorcycle Battery? Lead-Acid v. AGM v. Gel v. Lithium]
cue mensen die deze gast irritant vinden... 8)
Ik vind Fort9 altijd wel grappig om te kijken, test zijn niet wetenschappelijk maar wel logisch beredeneerd.
(zoals het internetfeit dat WD40 je ketting zou slopen wordt vakkundig ontkracht)

Sommige fabrikanten (Vespa bv) doet nog aan zuuraccu's. Zodra de accu niet verticaal staat zit je automatisch vast aan AGM of GEL, en dat type accu is toch wel lekker :Y
InZane schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:33:
[...]

F3 is een facelifted F2, die techniek stamt uit 1991!
bija DER TIG jaar geleden :o :o :o
Sinds die tijd is het design een stuk tijdlozer geworden en zijn de technieken sterk verbeterd.
Die remklauwen van de F2 gebruiken ze immers op de laatste versie cbr600F en de Hornet nog steeds _/-\o_

Acties:
  • +47 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 22:17
Afbeeldingslocatie: https://www.camperzone.nl/gky_uploads/2020/07/1594295519-600-x-338px-IMG_20200709_125638522.jpg

Hoppa, het blok is nog droog aan de buitenkant.

Afbeeldingslocatie: https://www.camperzone.nl/gky_uploads/2020/07/1594295683-600-x-450px-IMG_20200709_125454623.jpg

* Bommes is happy

[ Voor 30% gewijzigd door Bommes op 09-07-2020 13:55 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@Bommes ha mooi! Want vonden ze daar van je avontuur om deze motor te krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Motor geen plasje gepleegd voor de poort? :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chakotay
@Joopieboy territorium markeren noemen ze dat toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Jolke schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 13:25:
Ik moet er niet aan denken om met een groep te rijden. Ik rijd liever alleen, of met 1-2 vrienden maximaal. Ik wil stoppen wanneer ik wil, voor een foto, voor een drankje of gewoon omdat ik moe ben. :)
Oh... -O- * SmurfLink blaast het geplande bezoek met de GoT ploeg maar af.. @timmie271 hij wil niet meer... flauw dit...

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 20:28
Hier de ik-ben-altijd-tevreden-met-de-Triumph-man... versnellingbak naar de knoppen. Bij terugschakelen van 3 naar 2 knalt hij structureel in de neutraal. Ik dacht dat het mis-shifts waren, maar na wat Googlewerk blijkt het een bekend probleem te zijn. Helaas hoef ik geen coulance van Triumph te verwachten.
De vermoedelijke kosten (tromgeroffel)........ €1500,-
Dat is best een aderlating, maar de motor bevalt verder voldoende om het uit te laten voeren, al gaat er eerst een erg handige vriend van me kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bommes schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 13:54:
[Afbeelding]

Hoppa, het blok is nog droog aan de buitenkant.

[Afbeelding]

* Bommes is happy
* ToolkiT is super jaloers!
Hier is het prut weer en bezoek aan de rode deur staat ook op mijn bucket list..

En heeft de V85TT al een beurt gehad of is dat morgen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Chakotay schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:04:
@Joopieboy territorium markeren noemen ze dat toch?
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/extralarge/FC/1/8/6/2/9200000117752681.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

BvZwolle schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:10:
Hier de ik-ben-altijd-tevreden-met-de-Triumph-man... versnellingbak naar de knoppen. Bij terugschakelen van 3 naar 2 knalt hij structureel in de neutraal. Ik dacht dat het mis-shifts waren, maar na wat Googlewerk blijkt het een bekend probleem te zijn. Helaas hoef ik geen coulance van Triumph te verwachten.
Dat is best een aderlating, maar de motor bevalt verder voldoende om het uit te laten voeren, al gaat er eerst een erg handige vriend van me kijken.
Oeps :X Met recht een money shift...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
Nice one, @Bommes. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:52
Jolke schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 13:25:
Ah, jij bent er zo een! De hele tijd stoppen zeker? :( :P

Allebei heeft zijn charme. Ik stop maar zelden om foto's te maken. Soms vind ik dat (achteraf) wel jammer. Maar de groepsgrootte maakt me niet zo veel uit, als we maar niet té verschillend zijn en wat op elkaar ingespeeld. Afgelopen weekend heb ik een groep van 9 motoren voorgereden; heel even zelfs 10. Dat gaat, als iedereen zichzelf maar kan redden en ook voor zichzelf kan beslissen, en als het tempo van ieder maar aan elkaar gewaagd is. Het is wel een vereiste dat de voorrijder een constant vlak tempo kan aanhouden. Met beginners of "vreemdelingen" zorg ik wel dat mijn groepje kleiner is.

Liever rijd ik ook wel met iets minder personen. Dan kan het tempo ook vaak ietsje omhoog en kun je wat eenvoudiger inhalen.

Er zijn ook een aantal rijders waar ik zo veel kilometers mee heb gereden en waar ik zo op kan vertrouwen, dat we bijna in formatie rijden op snelheid. @Joopieboy heeft dat eens een keer mogen aanschouwen in Luxemburg, echt gaaf. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:37

steveman

Comfortabel ten onder

BvZwolle schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:10:
Damn -O-

Hopelijk niet ook allerlei metaaldeeltjes die nu aan het huishouden zijn in het blok.

Klopt het bouwjaar wel in de startpost? 2008?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 20:28
steveman schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:33:
[...]

Damn -O-

Hopelijk niet ook allerlei metaaldeeltjes die nu aan het huishouden zijn in het blok.

Klopt het bouwjaar wel in de startpost? 2008?
Nee, is van 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
SmurfLink schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:09:
[...]

Oh... -O- * SmurfLink blaast het geplande bezoek met de GoT ploeg maar af.. @timmie271 hij wil niet meer... flauw dit...
Minpuntje @Jolke :(

Klop zaterdag op zondagnacht wel even op je deur ok een uur of 2 in de nacht >:)

(Route loopt te hoog gok ik, maar dat maakt niet uit :+ terugweg misschien nieuwe kans :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
timmie271 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:39:
[...]

Minpuntje @Jolke :(

Klop zaterdag op zondagnacht wel even op je deur ok een uur of 2 in de nacht >:)

(Route loopt te hoog gok ik, maar dat maakt niet uit :+ terugweg misschien nieuwe kans :9
Met hoeveel man waren jullie van plan om te komen, 30? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

DrivinUCrazy schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:27:
[...]

Ah, jij bent er zo een! De hele tijd stoppen zeker? :( :P

Allebei heeft zijn charme. Ik stop maar zelden om foto's te maken. Soms vind ik dat (achteraf) wel jammer. Maar de groepsgrootte maakt me niet zo veel uit, als we maar niet té verschillend zijn en wat op elkaar ingespeeld. Afgelopen weekend heb ik een groep van 9 motoren voorgereden; heel even zelfs 10. Dat gaat, als iedereen zichzelf maar kan redden en ook voor zichzelf kan beslissen, en als het tempo van ieder maar aan elkaar gewaagd is. Het is wel een vereiste dat de voorrijder een constant vlak tempo kan aanhouden. Met beginners of "vreemdelingen" zorg ik wel dat mijn groepje kleiner is.

Liever rijd ik ook wel met iets minder personen. Dan kan het tempo ook vaak ietsje omhoog en kun je wat eenvoudiger inhalen.

Er zijn ook een aantal rijders waar ik zo veel kilometers mee heb gereden en waar ik zo op kan vertrouwen, dat we bijna in formatie rijden op snelheid. @Joopieboy heeft dat eens een keer mogen aanschouwen in Luxemburg, echt gaaf. :)
Ja dat is echt heel mooi, nog nooit zo lekker gereden als toen eigenlijk. :)
Mooi hoe die allemaal zo op elkaar zijn ingespeeld en qua ervaring en kennis en kunde zo dicht bij elkaar liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
[...]

je hebt de .gpx nog niet gedeeld })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:45
Jolke schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:41:
[...]

Met hoeveel man waren jullie van plan om te komen, 30? :P
Als ik naar de datumprikker kijk die ik heb ontvangen zijn er 27 mensen die gereageerd hebben.. Zit jij daar niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Nope, ik heb niets ontvangen.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Bommes
ToolkiT schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:12:
[...]

* ToolkiT is super jaloers!
Hier is het prut weer en bezoek aan de rode deur staat ook op mijn bucket list..

En heeft de V85TT al een beurt gehad of is dat morgen?
De beurt wordt nu uitgevoerd..

Afbeeldingslocatie: https://www.camperzone.nl/gky_uploads/2020/07/1594299934-600-x-338px-IMG_20200709_144626572.jpg

Ik kan hem over 2 uurtjes ophalen, zit nu op het dorpsplein een cola te drinken met uitzicht op het Lago di Como.
Geen toerist te bekennen hier, wat school kinderen die aan het zwemmen zijn verder is het uitgestorven hier.

Afbeeldingslocatie: https://www.camperzone.nl/gky_uploads/2020/07/1594300119-600-x-338px-IMG_20200709_150021796.jpg

Wel heeft iedereen een mondkapje op of dan toch een poging tot het op hebben van. :P

@Chakotay ze spreken wel Engels maar niet goed genoeg om dit verhaal te gaan vertellen.
Ik laat het er maar bij dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Bommes op 09-07-2020 15:10 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pagman
Er is weer een nieuwe partij genaamd de Nederlandse Federatie Omgevingslawaai Motorvoertuigen die het hebben gemunt op alles wat lawaai maakt. :F

Wel mooi hoor 70dB(A) voor alle voertuigen per 2023 als streven, Dat betekend dat 99% van de motoren en ik denk ook wel iets van 95% van de auto's niet meer de weg op mogen want teveel geluid. Gelukkig maakt de auto exact 70dB(A) blijf je tenminste nog een beetje mobiel
70dB(A) voor alle motorvoertuigen
Hoofddoel is het met ingang van uiterlijk 1 juni 2023 vaststellen en handhaven van een maximale geluidsnorm van 70dB(A) voor alle motorvoertuigen, zowel oude als nieuwe. Verder ondersteunt de NEFOM het streven om uiteindelijk alle motorvoertuigen, auto’s, motorfietsen, (water)scooters, speedboten en bromfietsen, elektrisch te laten zijn per 1 januari 2030.

https://www.motor.nl/moto...renigen-zich-onder-nefom/
@Bommes Ziet er mooi uit, heb je de motor binnengebracht na de Siesta? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Pagman op 09-07-2020 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bommes schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:09:
[...]

De beurt wordt nu uitgevoerd..

[Afbeelding]

Ik kan hem over 2 uurtjes ophalen, zit nu op het dorpsplein een cola te drinken met uitzicht op het Lago di Como.
Geen toerist te bekennen hier, wat school kinderen die aan het zwemmen zijn verder is het uitgestorven hier.

[Afbeelding]

Wel heeft iedereen een mondkapje op of dan toch een poging tot het op hebben van. :P

@Chakotay ze spreken wel Engels maar niet goed genoeg om dit verhaal te gaan vertellen.
Ik laat het er maar bij dus.
Er zijn ergere plekken om te wachten! :)
Maar nu is dus eigenlijk de perfecte tijd om daar te zijn?
Verkeer is zeker ook erg rustig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Pagman schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:14:
Er is weer een nieuwe partij genaamd de Nederlandse Federatie Omgevingslawaai Motorvoertuigen die het hebben gemunt op alles wat lawaai maakt. :F

Wel mooi hoor 70dB(A) voor alle voertuigen per 2023 als streven, Dat betekend dat 99% van de motoren en ik denk ook wel iets van 95% van de auto's niet meer de weg op mogen want teveel geluid. Gelukkig maakt de auto exact 70dB(A) blijf je tenminste nog een beetje mobiel
Mijn wagenpark mag dan wel de bult op ja.

70dB(A) is echt niet haalbaar op grote schaal in 3 jaar. Dat gaat gewoon betekeken dat het grootste deel van minder financieel sterk nederland geen voertuig meer kan betalen en alles met het OV moet gaan doen of maar moet gaan fietsen.
[...]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
@Pagman die strevens van *alle* voertuigen electrisch over een paar jaar blijf ik hilarisch vinden... Dat is voor nieuwe voertuigen al optimistisch, maar dat soort lui vergeten even de miljoenen mensen die alleen occasions van 10+ jaar oud rijden. Die doelgroep (incl ikzelf) zal echt niet opeens electrisch kan rijden tot je die ook voor een paarduizend euro gebruikt aan kunt schaffen.

Om verder nog maar niet te spreken over oldtimers... Er is ook nog zoiets als rijdend erfgoed dat onvervangbaar is, en nooit electrisch zal worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bommes
ToolkiT schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:17:
[...]

Er zijn ergere plekken om te wachten! :)
Maar nu is dus eigenlijk de perfecte tijd om daar te zijn?
Verkeer is zeker ook erg rustig?
Nou ja het blijft Italië, ze rijden nog steeds als complete debielen.. :X
Rond om Milaan was het net wel echt gekkenhuis op de snelweg, en blaf heet.
Niet echt weer voor een dikke leren jas :o

Ik hoorde wel weer iets over corona uitbraken hier in Italië??

Toch heeft het merendeel hier mondkapjes voor, een ook hier overal van die schermpjes geklust bon de winkels e.d.

Wat dat betreft zou het me minder verbazen als het in Frankrijk weer gaat ontploffen van de Corona.
Daar komt iedereen gewoon veel te dichtbij in de winkels, heeft bijna niemand mondkapjes bij of op.. :N
Blijven Fransen :(

@Pagman
Ja ze gingen om 14:30 uur weer terug open.
Ik stond al voor de deur.
Terwijl ze mijn gegevens aan het noteren waren kwam de monteur de sleutels al halen.
5 minuten later toen ik beneden kwam liep de olie er al uit.. dit keer via de aftap plug ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Bommes op 09-07-2020 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@Bommes je rijdt met een jethelm toch, heb je daar eigenlijk wel een mondkapje bij? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bommes
Chakotay schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:38:
@Bommes je rijdt met een jethelm toch, heb je daar eigenlijk wel een mondkapje bij? :P
Nee ik heb een systeemhelm maar die kan wel helemaal naar achter geklapt worden.
En nee dan heb ik geen mondkapje op. Heb er wel eentje bij me want als je ergens naar binnen gaat moet je het op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online

[...]

En hoe willen ze dat dan gaan regelen? Gezien die uitlaatnormen van onze motoren Europees Goedgekeurd zijn... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:03
@Bommes https://lab.gedidigital.i...irus-i-contagi-in-italia/
Hier kan je per regio de besmettingen in de gaten houden. Lombardije heeft nu dik 8400 Corona-besmettingen. Milaan +16 en Bergamo +30 de afgelopen dag. Site wordt elke dag rond 19:00 geüpdatet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Nou, ben wel een beetje verliefd op die duke denk ik. Is daar altijd in onderhoud geweest en lijkt erg netjes. Paar kleine optische plekjes, maar niets schokkends. Als het een beetje weer is ga ik proefrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
R0y. schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:05:
[...]

Als ik naar de datumprikker kijk die ik heb ontvangen zijn er 27 mensen die gereageerd hebben.. Zit jij daar niet in?
heb ik wat gemist? :'(
en dat 70db, totaal onrealistisch volgens mij.. wat roken die mensen?

[ Voor 11% gewijzigd door darkkingll op 09-07-2020 16:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

418O2 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:18:
Nou, ben wel een beetje verliefd op die duke denk ik. Is daar altijd in onderhoud geweest en lijkt erg netjes. Paar kleine optische plekjes, maar niets schokkends. Als het een beetje weer is ga ik proefrijden
Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 21:40
[...]

GoT rit?! :o Ik heb volgens mij iets gemist :o
R0y. schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:05:
[...]

Datumprikker? Waaaaat? :o

[ Voor 30% gewijzigd door Leviathius op 09-07-2020 16:22 ]

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:40

[...]
Haha dat is toch lachwekkend. Om zulke partijen hoef je je in ieder geval niet druk te maken.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Leviathius schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:22:
[...]

GoT rit?! :o Ik heb volgens mij iets gemist :o

[...]

Datumprikker? Waaaaat? :o
Ja je miste de grap :> We waren Jolke maar een beetje aan het pesten. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
SmurfLink schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:34:
[...]

Ja je miste de grap :> We waren Jolke maar een beetje aan het pesten. :+
Aaaah jammer, was al helemaal hyped voor een GoT tocht :9 en ben toe aan weekend vrees ik (ja nu al :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Leviathius schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:35:
[...]

Aaaah jammer, was al helemaal hyped voor een GoT tocht :9 en ben toe aan weekend vrees ik (ja nu al :+)
Ik gok dat @Jolke het niet zo zal waarderen als we daadwerkelijk met 30 man voor z'n deur staan. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Leviathius schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:35:
[...]

je bent niet de enige ;)
gelukkig ga ik zondag al met wat mensjes van de motorfietsen reddit op pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
SmurfLink schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:37:
[...]

Ik gok dat @Jolke het niet zo zal waarderen als we daadwerkelijk met 30 man voor z'n deur staan. :+
We weten het niet zeker tot we het geprobeerd hebben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pagman
Gaan we dit jaar nog een rit doen :D ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik vraag me af wat dat soort mensen zoal gebruiken (drinken, roken, snuiven, spuiten, etc). Zoals vaker aangehaald, natuurlijk ben je de herrie van motoren met open uitlaten een keer zat. Volkomen begrijpelijk, maar dit.. 8)7 De kans dat je huis ineens vleugels krijgt, opstijgt en weg vliegt is groter dan dat het voltallige wagenpark in Nederland 70dB(A) of minder zal maken :X

Dat gezegd hebbende, ik zie het wel gebeuren dat we een Duits systeem zullen krijgen, alsin: Heb je een uitlaat zonder E-keur? Boete en in beslag name uitlaat, evt. met een gratis WOK melding erbij :w

* Destruction is hoe dan ook alvast op zoek naar een originele, nog enigszins nette gebruikte uitlaat voor de Fazer. Die moet op de plank liggen voor de stront echt de ventilator raakt :/

[ Voor 18% gewijzigd door Destruction op 09-07-2020 17:06 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
njah, dat ze zelfs alle speedboten vanaf 2030 elektrisch willen hebben zegt al genoeg volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Wootlock schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:21:
[...]

Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop :+
Die kant gaat het wel op vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Waaj schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:46:
[...]

We weten het niet zeker tot we het geprobeerd hebben :+
Daar heb je natuurlijk wel een punt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 13:01

mphilipp

Romanes eunt domus

Dat stelt niets voor. Ik kan ook wel de Federatie voor de Propagatie van Gruwelijk Motorlawaai oprichten met als loflijk streven het motorlawaai minimaal op 110dB te hebbn. Maar dat wil niet zeggen dat er iemand is die naar mij luistert. Ja, de HOG misschien.
Ik schenk geen aandacht aan dat soort lieden, pas als de overheid zegt dat ze naar hen luisteren, komt de Kalashnikov pas uit zijn kistje... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• kneusteun
Rijden net terug en komen bij Landgraaf de grens over en na 7 jaar mijn eerste boete te pakken 😅 overschrijding van 24km/h.
Gek genoeg helemaal niet het idee gehad dat ik zoveel te snel reed.
Maar de agent was in een top bui en na wat kletsen over brommers bracht hij het terug naar 1 boete, aangezien ik nog nooit wat had gehad gaf hij mijn maat hem dan niet als we hem wel eerlijk zouden delen 😂.

Beetje zuur maar we konden er beide ook wel om lachen. Uiteindelijk 97,50 de neus valt dan nog wel mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
mphilipp schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 18:02:
[...]

Dat stelt niets voor. Ik kan ook wel de Federatie voor de Propagatie van Gruwelijk Motorlawaai oprichten met als loflijk streven het motorlawaai minimaal op 110dB te hebbn. Maar dat wil niet zeggen dat er iemand is die naar mij luistert. Ja, de HOG misschien.
Ik schenk geen aandacht aan dat soort lieden, pas als de overheid zegt dat ze naar hen luisteren, komt de Kalashnikov pas uit zijn kistje... :+
Zolang die Kalashnikov maar niet meer dan 70dB produceert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 16:07

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
LankHoar schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:09:
3 maanden stilstaan is zo te zien niet al te best voor mijn motor:

[Afbeelding]

Gelukkig is mijn hand aan de beterende hand (pun intended) en hoop met een paar weken eindelijk weer eens te kunnen rijden :+ Ik heb helaas geen compressor, en ken zo niemand die er 1 heeft. Eens kijken of ik er 1 bij de bouwmarkt kan huren ofzo.
Vandaag kwam de compressor binnen die ik besteld heb. Dus ik pompen, maar daar kan de compressor niet tegen op; de lucht loopt er bijna net zo hard weer uit als dat het er in gaat. Ik hoor allemaal gesis bij het ventiel, en dan niet waar de compressor er op zit maar iets daaronder. Waarschijnlijk lek dus? Balen, eens kijken hoe ik hem bij de garage kan krijgen (daar moest hij gelukkig sowieso al heen).

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:07

botoo

💀 too old to die young

@LankHoar Gesis bij het ventiel kan betekenen dat de pomp er niet goed (recht) op zit, die dingen zijn daar gevoelig voor. Ergo: nog een keer proberen.
Kan ook zijn dat de band langs de rand/velg lucht lekt en daar kan je niet makkelijk tegen op pompen, het kan helpen als je het wiel vrij hangt zodat de rand van de band net wel tegen de rand van de velg blijft zitten.

Ventiel kan natuurlijk ook naar de filistijnen zijn, dan kan je pompen to sint Juttemis.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destruction schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 17:04:
[...]

Ik vraag me af wat dat soort mensen zoal gebruiken (drinken, roken, snuiven, spuiten, etc). Zoals vaker aangehaald, natuurlijk ben je de herrie van motoren met open uitlaten een keer zat. Volkomen begrijpelijk, maar dit.. 8)7 De kans dat je huis ineens vleugels krijgt, opstijgt en weg vliegt is groter dan dat het voltallige wagenpark in Nederland 70dB(A) of minder zal maken :X

Dat gezegd hebbende, ik zie het wel gebeuren dat we een Duits systeem zullen krijgen, alsin: Heb je een uitlaat zonder E-keur? Boete en in beslag name uitlaat, evt. met een gratis WOK melding erbij :w

* Destruction is hoe dan ook alvast op zoek naar een originele, nog enigszins nette gebruikte uitlaat voor de Fazer. Die moet op de plank liggen voor de stront echt de ventilator raakt :/
Welk model fazer? hoe net?
Ik heb toevallig hier nog een ietswat roestige liggen voor een Fazer8 mag je gratis hebben..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

ToolkiT schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:13:
[...]

Welk model fazer? hoe net?
Ik heb toevallig hier nog een ietswat roestige liggen voor een Fazer8 mag je gratis hebben..
Deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4PEKYzThVwp6p4JLiZj_pn9TSOg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nab2BE6DOSBZrJlmmJvpx2V2.jpg?f=user_large

Fazer 600, bouwjaar 2000. Maar 1998-2003 (oid) zal passend zijn.

Ik zal binnenkort eens wat meer plaatjes schieten, trouwens. De meeste foto's die ik heb, zijn nog van voordat ik het topkoffer rek erop geknutseld heb :+

* Destruction wacht ook nog op mooi weer, even wat shots opnieuw maken en een paar erbij filmen. Dan kan ik een Magna filmpje in elkaar prakken en online gooien ergens :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• benoben1988
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:16
Leviathius schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:02:
[...]

Bekend probleem bij de Er6n/f/versys familie. Collega van mij had het ook. Schijnbaar is de dop van de radiator de boosdoener. Die zou je dus moeten laten vervangen en dan is het probleem opgelost.
Vorige week de motor kunnen binnen doen voor herstelling. Het was inderdaad de dop die vervangen is + een slangetje + bijhorende slangenklemmen. Verschillende langere ritten gedaan zonder problemen. Echt wel een plezier om mee te rijden! 8)

Mijn moto mag dus mee in de startpost: Kawasaki Er6n uit 2010 (regio Antwerpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Destruction schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:17:
[...]

Deze:

[Afbeelding]

Fazer 600, bouwjaar 2000. Maar 1998-2003 (oid) zal passend zijn.

Ik zal binnenkort eens wat meer plaatjes schieten, trouwens. De meeste foto's die ik heb, zijn nog van voordat ik het topkoffer rek erop geknutseld heb :+

* Destruction wacht ook nog op mooi weer, even wat shots opnieuw maken en een paar erbij filmen. Dan kan ik een Magna filmpje in elkaar prakken en online gooien ergens :)
Geen idee of deze compatibel is..
Niet eens zo roestig als ik dacht.. wel vies want ligt buiten.. en verf laat snel log..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PNGmq7CvWPf2OQfPbE_CERM1fas=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mzaJQthOMYwh7Zz46QXNitKo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oOF8xtThe2rU4Td87mhj_cV11So=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jaK5QuxCv2ydEvgYExIcPoth.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Destruction schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 17:04:
[...]

Ik heb een originele uitlaat liggen van een Fazer uit die periode (volgens mij bouwjaar 1999). Het is een beetje een lomp ding om op te sturen, maar als je eens in de omgeving Rotterdam bent...
Laat maar weten.

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Frans92 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 21:11:
[...]

Ik heb een originele uitlaat liggen van een Fazer uit die periode (volgens mij bouwjaar 1999). Het is een beetje een lomp ding om op te sturen, maar als je eens in de omgeving Rotterdam bent...
Laat maar weten.
Ik kom niet zovaak in die omgeving, helaas. Ik weet ook niet wat-ie evt. moet kosten?

Dat gezegd hebbende, ik heb hier nog een originele uitlaat liggen voor een CBR600F2/3.. Mocht iemand hier iets aan hebben, hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
botoo schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:02:
@LankHoar Gesis bij het ventiel kan betekenen dat de pomp er niet goed (recht) op zit, die dingen zijn daar gevoelig voor. Ergo: nog een keer proberen.
Kan ook zijn dat de band langs de rand/velg lucht lekt en daar kan je niet makkelijk tegen op pompen, het kan helpen als je het wiel vrij hangt zodat de rand van de band net wel tegen de rand van de velg blijft zitten.

Ventiel kan natuurlijk ook naar de filistijnen zijn, dan kan je pompen to sint Juttemis.
Het ventiel is echt stuk. Het gesis is niet bij de aansluiting van de pomp, maar daaronder. Bovendien sist het ook nog wanneer de pomp losgekoppeld is en voel de lucht onder aan het ventiel tegen mijn vingers aankomen.

Bestaat er een quick 'n dirty fix voor zoiets waardoor ik er verantwoord een half uur-uur op kan rijden? Want anders moet ik kijken of de garage hem kan komen ophalen, zal wel duur grapje worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18-09 20:01
Nope rubber ventiel wat gescheurd is zal toch echt vervangen moeten worden en dan moet van binnen uit. Enige optie is als je de band aan de kant kunt duwen en er zo een ander ventiel in kunt trekken (of meteen een haaks metalen ventiel monteren, die scheuren niet zo makkelijk uit.)
Wij vervangen standaard het ventiel bij een bandenwissel, maar bij de meeste motorzaken word alleen een band vervangen en dan weet je dus niet hoe oud het ventiel is. Verkeerde besparing in mijn ogen want zo duur is een ventiel niet en het voorkomt dit soort problemen.

Ga as zaterdagavond de gl1800 nog maar een keertje proefrijden met een tussenstop op camping de hei.
Afgelopen week wel van de gl1500 de distributieriemen maar eens vervangen lagen al enkele jaren :+ klaar. Ook maar meteen de zijspan vering aangepast want die was te slap.

[ Voor 38% gewijzigd door harley op 09-07-2020 22:06 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
SmurfLink schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:37:
[...]

Betrekken bij de planning helpt natuurlijk al een flink stuk. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
benoben1988 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:22:
[...]

Vorige week de motor kunnen binnen doen voor herstelling. Het was inderdaad de dop die vervangen is + een slangetje + bijhorende slangenklemmen. Verschillende langere ritten gedaan zonder problemen. Echt wel een plezier om mee te rijden! 8)

Mijn moto mag dus mee in de startpost: Kawasaki Er6n uit 2010 (regio Antwerpen)
Goed om te horen dat het probleem opgelost is en dus toch de eenvoudige oplossing was! Heeft je misschien zo maar een volledige radiator gescheeld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Jolke schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 22:01:
[...]

Betrekken bij de planning helpt natuurlijk al een flink stuk. :>
:+ Nou dan moeten we maar eens gaan plannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:09

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

LankHoar schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 19:35:
[...]

Vandaag kwam de compressor binnen die ik besteld heb. Dus ik pompen, maar daar kan de compressor niet tegen op; de lucht loopt er bijna net zo hard weer uit als dat het er in gaat. Ik hoor allemaal gesis bij het ventiel, en dan niet waar de compressor er op zit maar iets daaronder. Waarschijnlijk lek dus? Balen, eens kijken hoe ik hem bij de garage kan krijgen (daar moest hij gelukkig sowieso al heen).
Maar goed dat je nu een compressor hebt gehaald. Straks mag dit niet meer. Bijna alle compressors zitten boven de 70dB.

(die van mij zet ik echt niet graag aan in de parkeergarage met 97dB continue gezien er geen reservoir op zit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
harley schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 22:01:
Nope rubber ventiel wat gescheurd is zal toch echt vervangen moeten worden en dan moet van binnen uit. Enige optie is als je de band aan de kant kunt duwen en er zo een ander ventiel in kunt trekken (of meteen een haaks metalen ventiel monteren, die scheuren niet zo makkelijk uit.)
Wij vervangen standaard het ventiel bij een bandenwissel, maar bij de meeste motorzaken word alleen een band vervangen en dan weet je dus niet hoe oud het ventiel is. Verkeerde besparing in mijn ogen want zo duur is een ventiel niet en het voorkomt dit soort problemen.
Er zat al een haaks ventiel op. Vond dat een onding trouwens, want hij zit zo dicht op de band dat het echt prutsen is om de luchtslang er op te krijgen. Vraag me af hoe deze lek komt door stilstand.. :|

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 22:41
Gisteren weer eens met de supermoto naar Spa geweest. In de ochtend was de baan nog wat vochtig wat mij weinig vertrouwen gaf omdat de motor voor en achter vaak weg schoof. Hierdoor even gewacht tot de baan wat beter opgedroogd was en daarna eens goed voor gaan zitten. Mijn achterband begon enorm te smeren en dacht eerst dat de achterband op aan het raken was. Uiteindelijk bleek dat ik te vroeg teveel gas gaf waardoor ik met de achterband strepen aan het trekken was blijkbaar 8)7 Na een goede waarschuwing van een bijna high-sider weer naar binnengegaan en besloten om wat rustiger aan te doen.

Bij het wat rustiger aan doen vooral geprobeerd zo vloeiend mogelijk te rijden en dat ging steeds beter. Helaas reden er itt de vorige keer véél meer mensen mee en ook een flink aantal mensen die op een gegeven moment gevaarlijk bezig waren. Zo was er eentje die duidelijk langzamer was, werd die ingehaald en degene die ingehaald werd zette hem vervolgens in de volgende korte bocht gewoon binnen neer zonder ook maar enig doel waardoor ze stil stonden in de bocht :X In het begin van de dag was ik nog veel te voorzichtig met inhalen, maar op het eind van de dag was ik wat brutaler en kwam ik ze goed voorbij gelukkig.

Al met al weer een top dag gehad, kan het iedereen alleen maar aanbevelen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dyJpyUrZkTXGtrITlX3N8TkUmlY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tXD7s67QjWro4SglkfVSu4y3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ICf2QafMqaLQvhbpPDs7u0mNS3Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DrFQEQjJwB11KWcg9Gf0aGdg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DiVZhx94C2ZPujzRjsPlE0klM8I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h6lOBz4XYVjSLGbJBoxTgzgv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rg5bUTtd3ZHkjcivaoxML9wQXwQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MMuS6tCxNZ5fRDbiCQW5zzdZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RjxeSUDoQnhQo4h79Yzn11S_nSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/txPG8YXufV1296CX7xdMKbuq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 22:41
LankHoar schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:43:
[...]

Er zat al een haaks ventiel op. Vond dat een onding trouwens, want hij zit zo dicht op de band dat het echt prutsen is om de luchtslang er op te krijgen. Vraag me af hoe deze lek komt door stilstand.. :|
Kan zijn dat het ventiel dan niet goed gemonteerd is. Heb ook al 2x gehad dat bij het monteren van nieuwe banden de banden leegliepen. Was ook een lekkage beide keren via de ventielen (haakse).

Als er nog lucht in had gezeten had je met een sopje kunnen controleren of er een lekkage bij je ventiel was. Misschien les voor de volgende keer voor je hem weg zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock

Patrock

Straks de motorzaak maar bellen voor nieuwe banden, Twee weken terug zat er nog nét genoeg profiel op. Had gehoopt het nog 2500 km vol te houden, dan kon het gelijk met de grote beurt. Gisteren op een vochtig stukje asfalt (geen regen) voelde ik hem op een gegeven moment al alle kanten op slingeren aan de achterkant bij vlot optrekken. Bij nadere controle wordt dit toch iets te link om die laatste 1500 km door te rijden.

Zat te denken aan de Annakee Wild, maar gezien deze achterband ongeveer 7k kan rijden, zal ik rond de winter al weer een nieuwe band moeten. Op dit moment ga ik al bloeden met het grote onderhoud, dus iets meer km's zou niet verkeerd zijn.

De Annakee 3 heb ik op de vstrom gehad, erg fijne band die maar niet lijkt te slijten(30k wel gehaald) Maar deze heeft net iets te weinig profiel lijkt mij voor lekker op de TET te spelen.

Mogelijk is de Annakee Adventure een mooie tussenstap en wordt het volgende setje gewoon de speelse variant de Wild.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:52
Alles is afhankelijk van je rijstijl en voorkeuren. Ik heb, zoals bekend, de Anakee Adventure gehad. Op zich een prima band, maar niet mijn vriendje als het op rijstijl aan komt. Rij je minder sportief en haal je mindere hellingshoeken is het een prima band. Ik ben toch teruggekeerd naar de Road serie, en neem ik de hogere slijtage voor lief.

De Road5 haalde bij mij 8k, de Anakee Adventure 14,5k.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock

Patrock

voornamelijk woon-werk wat rechtdoor op de snelweg is a 140 km per dag. En in het weekend / na werk beetje 60 wegen / all-road. Plat door de bocht hoeft voor mij niet zozeer, en hoge snelheid ook niet. Lomp optrekken en beetje spelen op gravel / onverharde wegen is veel leuker.

14,5 K met wat meer profiel zou nog steeds erg leuk zijn :) Heb nu hetzelfde ongeveer gereden met ik dacht scorpions. Weet zo niet zeker wat er op ligt. Zat er nieuw onder toen ik de motor haalde.

[ Voor 26% gewijzigd door Patrock op 10-07-2020 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Thoit schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:55:
[...]

Kan zijn dat het ventiel dan niet goed gemonteerd is. Heb ook al 2x gehad dat bij het monteren van nieuwe banden de banden leegliepen. Was ook een lekkage beide keren via de ventielen (haakse).

Als er nog lucht in had gezeten had je met een sopje kunnen controleren of er een lekkage bij je ventiel was. Misschien les voor de volgende keer voor je hem weg zet :)
Heb geprobeerd het ventiel strakker aan te draaien want die zat aardig losjes, maar dat hielp niet helaas. Een vriend van me zegt net dat het kan zijn dat deze simpele compressor van mij niet genoeg lucht geeft en het een band kan zijn die compleet leegloopt wanneer er niet een minimum aan lucht in zit? Zegt hij ook met zijn scooter te hebben, en alleen flinke compressors zoals bij een benzinepomp helpen dan zegt hij. Dat het ventiel goed afsluit door een bepaalde druk. Geen idee of dat voor mij ook geld maar hoe dan ook krijg ik hem ook dan echt niet bij een benzinepomp op deze manier :+

Overigens, ik heb hem niet gepland weggezet, maar omdat ik door RSI plots niet meet kon rijden is dat zo een beetje gegaan. Ik had gehoopt dat dit met een paar weken over zou zijn maar slechts sinds 2 weken ofzo is het echt beter aan het worden ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 4x2
  • Laatst online: 08:34

4x2

lộn xộn quá

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yFkjxquGBol37ZxygPNMgJRgba0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nDW548mPt97WXW5mXyzzsp2b.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M-ufGSK3oi4AEPwJ41UV9BMQKXM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sV5o16PuiiBRkTgxkYZxHJY0.jpg?f=fotoalbum_large

Kofferrekje gebeund voor de aliexpress koffer, kan ik tenminste weer troep meesjouwen als ik het ding gebruik voor woon-werk.

leeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:59

charrel

Cortisol4life..

@ToolkiT
Deze heb ik ook, super fijn tentje:
https://nl.pepper.com/aan...-lichtgewicht-tent-152920
Of was je al voorzien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolke
@4x2 ietwat uit perspectief - hoop ik - maar wat een grote koffer! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goede tip, thanks!

Ik heb nog niks gekocht dus ga zeker naar deze kijken..
Op eerste gezicht lijkt het heel erg of het design van die decathlon tent waar ik naar keek..
Maar van coleman (wat een ok merk is) en ook nog eens goedkoper..
de 3persoons is tot de 24e out of stock maar dat is geen probleem..

Welke heb jij de 3 of 2 persoons versie?
En wat weegt hij? is het geschikt voor hiking?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:59

charrel

Cortisol4life..

Het is zeker een klein pakketje, ik heb de drie persoons. Met motor spullen is dat wel lekker, als je pak enz ook mee naar binnen moeten. Pak weegt 2.8 kilo dacht ik, geen idee hoeveel kilo comfortabel hiked. De standaard haringen zijn wel aluminium en amper te gebruiken.
Met mijn dochter gebruik ik deze ook regelmatig, met zijn 3en in de 3 persoons is kansloos. Tenzij je trioos prefereert, want meer dan 2 matjes krijg ik er niet in ;)

[ Voor 8% gewijzigd door charrel op 10-07-2020 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik begrijp dat ook nooit... 3-persoonstent, maar in de praktijk is dat 2 personen max met bagage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Laatst online: 08:34

4x2

lộn xộn quá

Jolke schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:30:
@4x2 ietwat uit perspectief - hoop ik - maar wat een grote koffer! :O
46L, dus best een flinke.
Het hoefde ook niet mooi te zijn, dr moet gewoon met gemak een rugzak in passen ;)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
:?

Die rugzak kan gewoon op je rug. Maar er past ook een helm in, dat is dan wel weer handig als je een rondje gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jolke schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:35:
:?

Die rugzak kan gewoon op je rug. Maar er past ook een helm in, dat is dan wel weer handig als je een rondje gaat lopen.
Beter rugzak in je topbox.. is veiliger bij een val..
Ik had vroeger ook zo'n kist op mijn Fazer8 om die reden..
En ja ook handig om je helm in te doen als je naar de winkel oid gaat op de motor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
charrel schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:48:
Het is zeker een klein pakketje, ik heb de drie persoons. Met motor spullen is dat wel lekker, als je pak enz ook mee naar binnen moeten. Pak weegt 2.8 kilo dacht ik, geen idee hoeveel kilo comfortabel hiked. De standaard haringen zijn wel aluminium en amper te gebruiken.
Met mijn dochter gebruik ik deze ook regelmatig, met zijn 3en in de 3 persoons is kansloos. Tenzij je trioos prefereert, want meer dan 2 matjes krijg ik er niet in ;)
Ik wil wel een trio (met extra vrouw), maar mijn vrouw niet ;)

Maar je hebt helemaal gelijk dat die tent maten eigenlijk altijd -1 moeten..
Waar ik hem voor nodig heb is voor mezelf op motor trips, en voor mijn dochter(s) tijdens camper trips (mijn oudste word te groot om boven te liggen)..
2 persoons zou net kunnen maar denk dat ik maar voor de 3 persoons ga..
Als mijn dochters de Duke of Edinburgh award Wikipedia: The Duke of Edinburgh's Award willen doen hebben ze een lichte tent voor meerdere mensen :)

Op amazon is de 3 persoons ook nog eens £2 goedkoper dan de 3persoons ook 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door ToolkiT op 10-07-2020 12:44 ]

Pagina: 1 ... 205 ... 504 Laatste

Dit topic is gesloten.