@Xoxol Onder het zadel: simpel EHBO setje.
Ik heb van DS Bike Protection een opbergvak naast het kontje hangen. Hier passen netjes de originele koffers nog overheen. Deze bevat:
- Setje passende imbussleutels voor mijn motor.
- paar passende steeksleutels voor mijn motor
- bandenplak setje van StopnGo.
- Compressortje
- spanbandje
- ty raps, diverse afmetingen. Inclusief een aantal die je handmatig weer kunt openen.
- mini combinatietangetje
- reserve zekeringetjes
Als we op weekend gaan (en dus wat verder weg) heb ik in de koffers:
- Accubooster
- gevarenlicht (zo'n ronde rode led knipperlicht)
- reserve schakelpookje voor mijn eigen motor
De accubooster heb ik pas sinds kort, op aanraden van Thoit. Deze heb ik dan ook nog niet gebruikt. De rest heb ik allemaal al kunnen toepassen. Nou ja, het schakelpookje heb ik al eens defect gehad toen de motor er op had gelegen. Die heb ik toen met geweld teruggebogen en er mee doorgereden. Dat is nu het reserve exemplaar.
Ik heb van DS Bike Protection een opbergvak naast het kontje hangen. Hier passen netjes de originele koffers nog overheen. Deze bevat:
- Setje passende imbussleutels voor mijn motor.
- paar passende steeksleutels voor mijn motor
- bandenplak setje van StopnGo.
- Compressortje
- spanbandje
- ty raps, diverse afmetingen. Inclusief een aantal die je handmatig weer kunt openen.
- mini combinatietangetje
- reserve zekeringetjes
Als we op weekend gaan (en dus wat verder weg) heb ik in de koffers:
- Accubooster
- gevarenlicht (zo'n ronde rode led knipperlicht)
- reserve schakelpookje voor mijn eigen motor
De accubooster heb ik pas sinds kort, op aanraden van Thoit. Deze heb ik dan ook nog niet gebruikt. De rest heb ik allemaal al kunnen toepassen. Nou ja, het schakelpookje heb ik al eens defect gehad toen de motor er op had gelegen. Die heb ik toen met geweld teruggebogen en er mee doorgereden. Dat is nu het reserve exemplaar.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.