Hét grote motortopic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 504 Laatste
Acties:
  • 2.016.852 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 16:03
Ok, ik ken Noord-Holland helemaal niet. Maar ik heb dit ervan gebrouwen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gogl4qtEgwuwdv0wJVl3Z2cO/medium.jpg

Geen idee of het leuk is. :+
Hij is 154Km en duurt 3,5u zonder stoppen. (Is dat te lang?)

ps: hier is de GPX: https://1drv.ms/u/s!AoS_NaSS42PMjpY1q9wu49ddgs-t7g?e=UkHiuu
(Ik bleek toch al een TomTom account te hebben 8)7 )

[ Voor 27% gewijzigd door Vuikie op 13-08-2019 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@Vuikie Da's "West Friesland" :P

Serieus een leuke route om te rijden en die 3½ uur heb je, ook zonder stops, écht nodig als je jezelf niet als 'hooligan' wenst te gaan gedragen op de wegen / dijken daar,

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 13-08-2019 20:20 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
Ik heb deze namiddag een testrit gemaakt op een Zero SR/F. Niet uitgebreid, maar een stukje stad, ring en snelweg in de buurt van Brugge.

Eerste indruk: oh YES power, maar zeer doseerbaar, heerlijk rijgedrag, vermogensafgifte, remmerij,... alles tip top.
Tweede indruk: zithouding toch wat krapjes en voorovergebogen (terwijl ik nu niet de grootste ben), en die rijwind... hmm naked is toch niet helemaal mijn ding (enkel op de snelweg was dit een issue, zoals je je kan inbeelden). En hoog tussen de file door is leuker/praktischer dan laag bij de grond.

Eindoordeel: elektrisch is zalig, komt er zeker. Maar het zal eerder de DSR zijn dan de SR/F, vermoed ik (ten minste als die beste man een beetje een goed voorstel doet voor zijn demo model).

(en ja, ik vind de Energica Eva Esseesse9 mooier, maar die is nog eens een pak duurder...)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

We gaan jou hier dus nooit meer zien tijdens een 'GoT Ritje'? :o

We zijn hier nét Top-Gear .... Als je niet kunt volgen dan blijf je maar achter. Exact dat gáát je vanuit Brugge komende dan dus overkomen :9

[ Voor 19% gewijzigd door Will_M op 13-08-2019 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Vuikie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:50:
[Afbeelding]

Tip!
Mag ik als beginner ook tips geven?

Maak het rondje ietsie groter en neem de Oosterdijkweg en Dijkweg langs Andijk! Ik heb deze tot nu toe alleen met de auto gedaan maar zelfs daarin zijn het hele leuke wegen! Let wel op de 2 lelijke drempels bij Oosterdijk. Ik heb de route tot nu toe alleen nog met de auto gedaan omdat ik er voor m'n werk naartoe moest.
Deze wegen relatief licht qua verkeer en je kan er heerlijk bochtjes nemen. _/-\o_

Wat betreft dat werk: moet ik 1,5 uur rijden om daar bij PWN aan te komen en te horen "euh.. ik zie u hier niet op de lijst staan." Het is top dat ze waterzuiveringen zo goed beschermen maar nondeju m'n leidinggevende had me 10 minuten daarvoor aangemeld :X
wimmel_1 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:56:

We zijn hier nét Top-Gear .... Als je niet kunt volgen dan blijf je maar achter.

Doe dit, film het.

[ Voor 12% gewijzigd door EliteGhost op 13-08-2019 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:37
wimmel_1 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:18:
@Vuikie Da's "West Friesland" :P

Serieus een leuke route om te rijden en die 3½ uur heb je, ook zonder stops, écht nodig als je jezelf niet als 'hooligan' wenst te gaan gedragen op de wegen / dijken daar,
West-friesland *O* *O*

@Vuikie geef een paar data op die je kan en ik wil best wel die kant opkomen hoor :Y

Dat uurtje naar het startpunt rijden is geen probleem. De dijk markerwaarddijk kan ik sws al dromen :+

@EliteGhost de Dijkweg is een leuke bochtige weg, maar met al die geparkeerde auto's langs de kant is het soms ook vragen om problemen. Zeker als je er een auto + caravan combi langs de stoep zet :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
@wimmel_1 Achterblijven? Ik denk dat het vanuit Brugge op een elektrische motor al een uitdaging wordt om de start te halen zodra die voorbij Breda ligt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
@Waaj @wimmel_1 Ik schakel slim ;) ik houd de Wee Strom voor ernaast...

Trouwens ik denk niet dat jullie mij al ooit gezien hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Dryhte schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:23:
@Waaj @wimmel_1 Ik schakel slim ;) ik houd de Wee Strom voor ernaast...

Trouwens ik denk niet dat jullie mij al ooit gezien hebben ;)
Da's nog véél erger, eigenlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
timmie271 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:39:
[...]

Dat uurtje naar het startpunt rijden is geen probleem. De dijk markerwaarddijk kan ik sws al dromen :+

@EliteGhost de Dijkweg is een leuke bochtige weg, maar met al die geparkeerde auto's langs de kant is het soms ook vragen om problemen. Zeker als je er een auto + caravan combi langs de stoep zet :+
hmmmm, de Markerwaarddijk. Die heb ik voor die zelfde tocht zo vaak genomen en 2 weken terug (vakantie) voor het eerst met de motor.
Geen verkeer op mijn rijbaan op de terugweg.. wat gebeurd er als ik het gas eens lekker open draai (ik rijd over het algemeen vrij rustig)? *BWAAAAAAAHP* OH YES! Maar dat optrekken ging zo rap door tot hoge snelheden dat ik al heel snel dacht: oh nee. te eng.

Over geparkeerde auto's op de Dijkweg, das nieuw voor mij. Dan heb ik daar gereden terwijl er nauwelijks wat te doen was. Het was ook een wat koudere periode dus dat zal wel wat invloed hebben gehad :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woask
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-09 23:55
Vuikie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 19:50:
[Afbeelding]

Een beetje aan de andere kant, en iets verder weg voor de mensen die niet uit Noord-Holland komen, maar onderstaande weggetjes zitten altijd standaard in mijn rondje om: https://www.google.nl/map...dafe89d32fb!1m0!3e0?hl=nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:41

steveman

Comfortabel ten onder

Zeau! Nog wel even de microswitch op z'n plek klikken en de connectors vervangen voor iets dat wel past. Maar het zware werk is gedaan :) Aan de hand lopende in de garage voelt het al gelijk een stuk feller. Remmen met 1 vingertje?

Coffin d'r uut:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Jpu9KO8.png

Da's hem dan:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Hcz5SuZ.png

En gemonteerd ohja moest hem nog wassen...:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wl0wivl.png

't Past allemaal ook maar net, maar wel een hoek gevonden waaronder het wel zou moeten werken voor me. Grootste obstakel is de behuizing van de start/stop-knop en de gaskabels

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
EliteGhost schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:25:
[...]

hmmmm, de Markerwaarddijk. Die heb ik voor die zelfde tocht zo vaak genomen en 2 weken terug (vakantie) voor het eerst met de motor.
Geen verkeer op mijn rijbaan op de terugweg.. wat gebeurd er als ik het gas eens lekker open draai (ik rijd over het algemeen vrij rustig)? *BWAAAAAAAHP* OH YES! Maar dat optrekken ging zo rap door tot hoge snelheden dat ik al heel snel dacht: oh nee. te eng.
Die snelheden red ik niet met de motor. Wel een keer 200 gereden over die dijk toen ik haast had met de bimmer :+ Is een mooi lang recht stuk voor :P

Als staan ze halverwege soms nog wel es te lazeren :X
Over geparkeerde auto's op de Dijkweg, das nieuw voor mij. Dan heb ik daar gereden terwijl er nauwelijks wat te doen was. Het was ook een wat koudere periode dus dat zal wel wat invloed hebben gehad :+
Het kan ook nog uitmaken welk deel je ervan gereden hebt. Kom er zelf het hele jaar door namelijk dankzij familie :+

Tussen de grote kerk en Wervershoof in staan er meer auto's langs de dijk dan ervoor en erna :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 22:41
HTT-Thalan schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 17:45:
Ik ben weer in het land *O*.

Ik mis Zweden nu al. Het land is zo mooi, de natuur zo overweldigend gaaf, de mensen zo vriendelijk, ik had al heimwee toen we Denemarken gisteren weer binnen reden. We zijn reeds aan het plannen om volgende jaar een maand naar Noord Zweden te gaan en we hebben ook besloten dat ik toch wat actiever ga rondkijken naar werk daar :).
Moet je toch eens naar Noorwegen gaan. Vond Zweden maar saai t.o.v. Noorwegen. Met het werk zoeken komt mij bekend voor O-)

Moet binnenkort de KTM maar weer eens aanslingen. Die heeft al 6 weken ofzo niet meer gelopen, dit jaar véél te weinig supermoto gereden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
@Rubman De route gaat nu nog langs jouw'n huis, staat deze uitnodiging nog steeds?
Ik zal kijken of ik de omlegging langs @EliteGhost zijn suggestie kan leggen.
EliteGhost schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:15:
[...]
Maak het rondje ietsie groter en neem de Oosterdijkweg en Dijkweg langs Andijk!
Maar als de uitnodiging nog steeds staat, dan laat ik de route ook bij de McD in Hoorn beginnen en bij jouw'n huis eindigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:00
Thoit schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:15:
[...]

Moet je toch eens naar Noorwegen gaan. Vond Zweden maar saai t.o.v. Noorwegen. Met het werk zoeken komt mij bekend voor O-)

Moet binnenkort de KTM maar weer eens aanslingen. Die heeft al 6 weken ofzo niet meer gelopen, dit jaar véél te weinig supermoto gereden :(
Eensch, alleen is Zweden nog betaalbaar in vergelijking met Norge.Maar qua natuur is Noorwegen wel de winnaar. Ik vond Finland btw ook een prachtig land.

Maar wat anders, jij bent wel van de enduro en SM toch? tips voor de aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waaj
  • Niet online
Thoit schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:15:
[...]

[...]
Zweden saai? Moet je eens naar Noord-Finland gaan. Ben daar eens een bord "S-bocht" tegen gekomen, uurtje later afgezien van een lichte kromming van de weg nog niets tegen gekomen :/

Over "daar" werk zoeken wordt hier ook vaak samen met mevrouw Waaj gedagdroomd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
Wanneer word dat NoordHolland-rondje eigenlijk?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Waaj schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:04:
[...]

Zweden saai? Moet je eens naar Noord-Finland gaan. Ben daar eens een bord "S-bocht" tegen gekomen, uurtje later afgezien van een lichte kromming van de weg nog niets tegen gekomen :/

Over "daar" werk zoeken wordt hier ook vaak samen met mevrouw Waaj gedagdroomd :)
(offtopic)

In Noorwegen zouden hooggeschoolden anders makkelijk werk vinden, had ik uit betrouwbare bron? (medewerker van ambassade Noorwegen die ik vorig jaar sprak)

Ik denk persoonlijk dat ik last zou hebben van het grote verschil dag/nacht tussen zomer en winter. Seizoensdepressie ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waaj
  • Niet online
Dryhte schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:08:
[...]

(offtopic)

In Noorwegen zouden hooggeschoolden anders makkelijk werk vinden, had ik uit betrouwbare bron? (medewerker van ambassade Noorwegen die ik vorig jaar sprak)
Zeg dat nou niet, we hebben net besloten om diverse persoonlijk redenen niet die weg op te gaan, maar als ik dit hoor gaat het weer kriebelen :+
Ik denk persoonlijk dat ik last zou hebben van het grote verschil dag/nacht tussen zomer en winter. Seizoensdepressie ;)
Zeker in Scandinavië zou ik er eerst een half jaar in de winter willen doorbrengen om te kijken hoe dat bevalt.

Binnenkort mogen we weer op vakantie daar. En zoals het er nu uitziet wordt dat 3 weken stromende regen dus misschien zijn al dat soort verlangens dan ook weggespoeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06

Rubman

Retarded or just overjoyed!

@Vuikie ik weet niet of een BBQ bij mij zo handig is gezien mijn vriendin hoog zwanger is. En om dat een x aantal vieze vuile bikers over de vloer te krijgen :+

Wat betreft mee rijden sowieso ga ik kijken of ik mee kan of wat ik moet verzetten om mee te kunnen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:25

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Gisteren de spindle voor in de achteras van de MT-07 op professionele wijze gemonteerd (oftewel: erin geschoven en inbus vastgedraaid ;) ).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6WsplkTfodwaLBSDKo5dazNA/medium.jpg

Van @Verwijderd heb ik zijn paddock stand gehad en ben daar uiteraard blij mee!

Doordat de MT wat lastig is qua bobbins (kwam ik gelukkig op tijd achter hier op GoT), heb ik deze gekozen, lijkt prima te passen allemaal:

spindle

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@Joepla mooi dat het werkt :) Heb je ook alsnog lepels bij de paddockstand voor als je eens iets moet doen waarbij de achteras los moet?

Hier bij de Caponord maar eens de ketting gespannen, zit er inmiddels zo'n 25k op en is nog lang niet aan zijn eind, prima spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

@Chakotay Nee dat niet, je hebt wel een punt... Zal eens kijken of die te krijgen zijn, uiteindelijk gaat die as er toch een keer uit.
Ik heb eigenlijk bijna altijd motoren gehad die je op een kratje bier kon hijsen, maar met de MT levert dat een hele platte demper op zag ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@Joepla welke paddockstand heb je? Bij die van mij zijn de lepels / haken losse opzetstukken. Dat systeem van jou ziet er wel handig uit trouwens, met de haken die onder het scharnierpunt hangen ipv omhoog steken. Bij die van mij word de motor onnodig ver van de grond getild (zo'n 10 cm), waardoor het opbokken erg zwaar gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuikie
@Chakotay Er is nog geen datum geprikt, ik wil de route eerst op orde hebben.

@Rubman Ow je vriendin wil geen toeschouwers als haar water breekt? ... Bij nader inzien... wil ik dat wel?! :o :o :X
Geintje natuurlijk, ik snap dat je geen wildvreemden over de vloer wil in dit geval ;)

Wat de route verlengen betreft, ik heb gekeken om hem te verleggen om over de Oosterdijkweg en Dijkweg te gaan, maar dan wordt de route méér dan 4 uur. Als we dan ook nog ergens een tussenstop/koffie drinken willen doen, wordt het dan niet te lang? Zeker rekening houdend dat mensen mss. 1u onderweg zijn om op het begin punt van de route te komen.
Anders moet ik er een Hoorn - Enkhuizen rondje van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

@Chakotay De haken kun je los erin schuiven, evt. de afstand verkleinen en dan vastzetten met een soort clipjes.

Ik zal vanavond even het type voor je bekijken. Ik heb totaal geen ervaring met paddock stands, maar ik was best verrast hoe makkelijk je de fiets erop tilt. Zeker als je nagaat dat mijn garagevloer gedeeltelijk schuin loopt (zakkende tegels en paar m3 zand nog tekort), wat zeker niet meehelpt. Desondanks eenvoudig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
kneusteun schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:59:
[...]

Eensch, alleen is Zweden nog betaalbaar in vergelijking met Norge.Maar qua natuur is Noorwegen wel de winnaar. Ik vond Finland btw ook een prachtig land.

Maar wat anders, jij bent wel van de enduro en SM toch? tips voor de aanschaf?
Enige wat ik in Noorwegen duur vond was alcohol. Het uiteten was ook iets duurder, maar ik vond het allemaal wel meevallen. De benzine is net zo duur als in Nederland, en de boodschappen waren ook vergelijkbaar.

Ik heb inderdaad een KTM EXC 500, in de zomer staat die op SM wielen, in de winter op enduro wielen. Als je hem ook als Supermoto gaat gebruiken zou ik een zwaardere uitvoering kiezen, dus een 450 of 500. Ga je alleen crossen met de motor zou ik weer juist een lichte machine pakken, bijv. een 250. Qua merk ben ik zelf voor KTM gegaan omdat er veel voor te krijgen is en ook geliefd is. Tevens zijn het machines die echt veel kunnen hebben. De Yamaha's kunnen ook veel hebben, maar zijn vaak wat logger.
Waaj schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:04:
[...]

Ik ben ook in Noord Finland geweest, en het was veel bos t.o.v. bergen in Noorwegen. Het is er inderdaad wel rustig, maar de natuur vond ik minder t.o.v. Noorwegen.
Dryhte schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:08:
[...]

(offtopic)

In de IT had ik al direct een paar vactures gevonden. Enige wat daar tegen zou zitten zou inderdaad de winter zijn. Heb hier al last van winterdepressies, laat staan in Noorwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
Thoit schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:11:
[...]

Enige wat ik in Noorwegen duur vond was alcohol. Het uiteten was ook iets duurder, maar ik vond het allemaal wel meevallen. De benzine is net zo duur als in Nederland, en de boodschappen waren ook vergelijkbaar.

Ik heb inderdaad een KTM EXC 500, in de zomer staat die op SM wielen, in de winter op enduro wielen. Als je hem ook als Supermoto gaat gebruiken zou ik een zwaardere uitvoering kiezen, dus een 450 of 500. Ga je alleen crossen met de motor zou ik weer juist een lichte machine pakken, bijv. een 250. Qua merk ben ik zelf voor KTM gegaan omdat er veel voor te krijgen is en ook geliefd is. Tevens zijn het machines die echt veel kunnen hebben. De Yamaha's kunnen ook veel hebben, maar zijn vaak wat logger.

[...]

Ik ben ook in Noord Finland geweest, en het was veel bos t.o.v. bergen in Noorwegen. Het is er inderdaad wel rustig, maar de natuur vond ik minder t.o.v. Noorwegen.

[...]

In de IT had ik al direct een paar vactures gevonden. Enige wat daar tegen zou zitten zou inderdaad de winter zijn. Heb hier al last van winterdepressies, laat staan in Noorwegen.
Die winterdepressie is een echt fenomeen en moet je serieus nemen. Je kunt er gelukkig wel veel aan/mee doen. Ik zou mijn terrein en huis flink opfleuren met een mooi haardvuur, lampions, mooie kleuren, veranda met vuurkorf, dat soort dingen. Ook veel onder de mensen komen helpt en ook gewoon voldoende licht in huis creëren. Ik zou er een grote goed verlichte garage hebben voor het knutselen en houtbewerking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
Gezien dit een motortopic is... Vanaf hoe hoog in Noorwegen zijn de wegen permanent wit in de winter? Dat is toch ook wel een ding om rekening mee te houden als motorrijden een serieuze hobby is. Al kan je dan natuurlijk ook een leuke crosser met spikes in de schuur zetten voor de winter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Daarnaast zie je in het noorden ook dat elk gat waar mensen wonen een groot gemeenschapscentrum heeft waar allerlei dingen georganiseerd worden. Mensen trekken in kleine gemeenschappen ook meer naar elkaar toe.

Daarnaast meen ik me ook te herinneren dat er bedrijven zijn in het noorden die medewerkers in de winter minder uren laten werken (vanwege het energietekort door het weinige daglicht) en in de zomer mensen langer laten werken (omdat het dan bijna 24/7 licht is.

Maargoed het is een motortopic en ik wil dit niet laten afdrijven naar een Scandinavie topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

@Chakotay Dit lijkt hem exact te zijn: link naar datona site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:00
HTT-Thalan schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:36:
[...]

Die winterdepressie is een echt fenomeen en moet je serieus nemen. Je kunt er gelukkig wel veel aan/mee doen. Ik zou mijn terrein en huis flink opfleuren met een mooi haardvuur, lampions, mooie kleuren, veranda met vuurkorf, dat soort dingen. Ook veel onder de mensen komen helpt en ook gewoon voldoende licht in huis creëren. Ik zou er een grote goed verlichte garage hebben voor het knutselen en houtbewerking.
De meeste zelfmoorden zijn gek genoeg in de zomer, het is voor de psyche blijkbaar zwaarder dat het niet donker wordt. Melatomine pillen zijn daar heel normaal anders is slapen erg lastig.
Mijn vriendin heeft er een half jaar gezeten en die vond de zomer ook best wel pittig.

In Zweden zijn ze gek van Amerika en bijna elke schuur is wel een chevy of ford te vinden en veel harleys, ik zat in midden Zweden en de mensen zeiden wel dat motorrijden 2 maanden per jaar mogelijk was 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:15

charrel

Cortisol4life..

Chakotay schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:05:
Deze route van zo'n 170km door Noord-Holland had ik nog liggen toevallig van een ritje vorig jaar. Start bij een McDonalds in Amsterdam-Noord, heeft een stop bij het Wil Hartog museum en gaat verder over de binnendoorwegen & dijkjes terug naar Amsterdam.

[Afbeelding]

Via het linkje hierboven ook meteen als .gpx te downloaden.
Via die link gebeurt er niks :) Kom ik op een overzichtskaart, wil hem even over een bestaande route van mij heen leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@charrel hier is de originele .gpx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
kneusteun schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:00:
[...]

De meeste zelfmoorden zijn gek genoeg in de zomer, het is voor de psyche blijkbaar zwaarder dat het niet donker wordt. Melatomine pillen zijn daar heel normaal anders is slapen erg lastig.
Mijn vriendin heeft er een half jaar gezeten en die vond de zomer ook best wel pittig.

In Zweden zijn ze gek van Amerika en bijna elke schuur is wel een chevy of ford te vinden en veel harleys, ik zat in midden Zweden en de mensen zeiden wel dat motorrijden 2 maanden per jaar mogelijk was 😅
Man ik kon geen steen gooien zonder een oude Amerikaan te raken. Ik vond het slapen hoger in Zweden niet vervelend maar twee weken is een slechte indruk, ik weet dat veel huizen daar blinderende luiken hebben.

Qua motorrijden denk ik dat ik inderdaad minder asfalt kilometers zou maken, ter compensatie echter wel lekker veel moddermeters :7.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chakotay
Ha, ik heb reactie van Rijkswaterstaat op mijn melding over de N207->N11 oprit van een aantal dagen terug.... Een ontvangsbevestiging _O- Als dat al een paar dagen moet duren ga ik er vanuit dat ik in 2021 misschien wel een keer een inhoudelijke reactie krijg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Zit momenteel in de Harz en mijn hemel wat een mooie wegen zijn er hier te vinden non-stop bochten en bergje op bergje af. Bijna geen toerist te vinden hier. Ik vind de Eifel/moezel eigenlijk maar overrated. Jammer dat ik met het koekblik ben ipv de motor. Ze zijn hier wel actief bezig tegen de raserse en geluidsoverlast zo zijn er een soort van drempels net voor/na sommige bochten aangelegd om de snelheid eruit te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@Pagman met dat soort geintjes is een alroad dan weer leuk... Extra uitdaging om de motor direct na de bocht rechtop te trekken om vervolgens te gaan staan & vol over die drempel heen te stuiteren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Chakotay schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:30:
@Pagman met dat soort geintjes is een alroad dan weer leuk... Extra uitdaging om de motor direct na de bocht rechtop te trekken om vervolgens te gaan staan & vol over die drempel heen te stuiteren :+
Daar zijn die drempels toch ook voor aangelegd? Om allroad motoren een eerlijke kans te geven tegenover plastic racers? :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pagman
Chakotay schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 12:30:
Het zij meer hoge witte lijnen die je wel voelt met de auto. Allroad is ideaal hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Joepla schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:43:
Gisteren de spindle voor in de achteras van de MT-07 op professionele wijze gemonteerd (oftewel: erin geschoven en inbus vastgedraaid ;) ).

[Afbeelding]

Van @Verwijderd heb ik zijn paddock stand gehad en ben daar uiteraard blij mee!

Doordat de MT wat lastig is qua bobbins (kwam ik gelukkig op tijd achter hier op GoT), heb ik deze gekozen, lijkt prima te passen allemaal:

[Afbeelding: spindle]
Is dit niet een makkelijker oplossing voor als je wiel eruit moet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dB10OwbaDfO7McLBAJoTCkGL/full.jpg

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waaj
  • Niet online
Chakotay schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:40:
Gezien dit een motortopic is... Vanaf hoe hoog in Noorwegen zijn de wegen permanent wit in de winter? Dat is toch ook wel een ding om rekening mee te houden als motorrijden een serieuze hobby is. Al kan je dan natuurlijk ook een leuke crosser met spikes in de schuur zetten voor de winter :P
Of zoiets:

Afbeeldingslocatie: https://www.snowbikeworld.com/Images/gallery/5178_1600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

Streepje schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:11:
[...]
Is dit niet een makkelijker oplossing voor als je wiel eruit moet?
[Afbeelding]
Heb ik ook naar gekeken, maar was niet helemaal overtuigd van de stevigheid/krachtverdeling. Dit type ziet er toch wel goed uit...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:18

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik las iets over een winterdepressie, die kickt hier ook altijd in als ik m'n motor voor de laatste keer weg zet en de acculader aansluit. En eigenlijk is dat pas echt over als 't ding weer naar buiten mag 8)

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Destruction schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:55:
Ik las iets over een winterdepressie, die kickt hier ook altijd in als ik m'n motor voor de laatste keer weg zet en de acculader aansluit. En eigenlijk is dat pas echt over als 't ding weer naar buiten mag 8)
Het mooie is natuurlijk, dat dat in de Benelux eigenlijk niet nodig is, terwijl je daar in Noorwegen ca. 10 maanden per jaar van kan 'genieten' (= van sneeuw en ijs op de wegen)

Mijn motoren hebben de laatste paar winters telkens slechts een week of 3 stilgestaan... zo erg zijn onze winters toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Chakotay schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:57:
@Joepla welke paddockstand heb je? Bij die van mij zijn de lepels / haken losse opzetstukken. Dat systeem van jou ziet er wel handig uit trouwens, met de haken die onder het scharnierpunt hangen ipv omhoog steken. Bij die van mij word de motor onnodig ver van de grond getild (zo'n 10 cm), waardoor het opbokken erg zwaar gaat.
Jo wtf, toen ik dat ding showde werd ie nog onhandig genoemd XD

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000

Destruction

(ex-)Automonteur

Dryhte schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:04:
[...]

Het mooie is natuurlijk, dat dat in de Benelux eigenlijk niet nodig is, terwijl je daar in Noorwegen ca. 10 maanden per jaar van kan 'genieten' (= van sneeuw en ijs op de wegen)

Mijn motoren hebben de laatste paar winters telkens slechts een week of 3 stilgestaan... zo erg zijn onze winters toch niet?
Ik heb een wat oudere motor, iets met pekel en de corrosie/roest die dat kan veroorzaken. Dan houd ik 'm liever binnen ;) Sowieso heb ik wat lichamelijke klachten die vooral bij kouder weer opspelen, imo moet je lichaam het 100% goed doen als je met een motor de weg op wil en dat is in de winterperiode meestal niet het geval hier :/

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@steveman ik vond de lage haken handig, niet dat ding dat je achteras blokkeert :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Chakotay schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:06:
@steveman ik vond de lage haken handig, niet dat ding dat je achteras blokkeert :P
*boom*
Chakotay in "Hét grote motortopic - Deel 23"

Lawyered!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@steveman hm, dat had ik niet onthouden, grappig. Blijkbaar ben ik van mening veranderd sinds ik een model met (te) hoge vaste haken voor mijn Ducati gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
Dryhte schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:04:
[...]

Noorwegen is groot, zit nogal een verschil in qua temperaturen. Zelf staan de motoren bij mij in de winter ook altijd klaar. Vaak genoeg dat er mooie dagen tussen zitten.

Wat ook leuk is, om in de winter te gaan pitbiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Nieuw spatbord mét achterlicht en plek voor de plaat besteld. Ik had reeds vorkhoezen, een remhevel en een nieuwe opnemer binnen, nu mis ik nog een opnemerkabel, een paar spuitbussen, stuurverhogers en een oliefilter. En dan gaan we de XR600 even flink onder handen nemen :Y.

25 oktober is de TCN500 - dan moet ze klaar staan.

- Besteld :P. Gelijk een body protector vest erbij gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 14-08-2019 16:17 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015

A13X

Dude

Nieuw spul, m'n zomer handschoenen hadden hun beste tijd wel gehad dus tijd voor nieuwe!

Richa Blast
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tnW81GSl.jpg

Een van de weinige waar mijn lompe klauwen in passen :D

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:35
Raym09 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 17:02:
Nieuw spul, m'n zomer handschoenen hadden hun beste tijd wel gehad dus tijd voor nieuwe!

Richa Blast
[Afbeelding]

Een van de weinige waar mijn lompe klauwen in passen :D
Nou hier is het geen weer voor zomer handschoenen. Maar goed dat je deze kant niet bent opgekomen :9 >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

R0y. schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 17:03:
[...]

Nou hier is het geen weer voor zomer handschoenen. Maar goed dat je deze kant niet bent opgekomen :9 >:)
Draag ze al vrij snel 8) maar ben gewoon onderweg hoor. Goedgedaan ben je toch nog wel even zoet met bakken :>

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Herken ik daar een Rev'it! Ignition?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

steveman schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 17:30:
Herken ik daar een Rev'it! Ignition?
Jup

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

^^Heb ik ook nog ergens :)

Net de remlichtschakelaar gemonteerd. Klikte veel te laat. Stukje van het plastic pinnetje afgeknipt, en nu gaat ie mooi aan vóór je vertraagt.

Hadden ze volgens mij best wel beter gekund...

19RCS:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZrjMrGL.png

MCS op m'n stripple, duidelijk meer ruimte, en dus standaard een logischer schakelmoment.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/91ym1av.png

Net op tijd klaar voor een dikke regenbui, roadtest duurt dus nog even.

[ Voor 39% gewijzigd door steveman op 14-08-2019 21:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Vuikie schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 14:54:
@Rubman @charrel @timmie271 @Raym09
Hoe zit het met de Tweakers Noord Holland rit ;)
Ik had zondagavond een rit in elkaar geknutseld op de Tom Tom site, gebaseerd op de rit van @Chakotay, kan je die niet opslaan zonder account |:(

Maare, ik ben nog steeds voor ;)
Tja, we hebben het een beetje druk. In combinatie met de addison werkt dat niet zo goed:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/z8YYqXz/IMG-20190808-142904.jpg

Dus nog geen idee, over een week of 2?

[ Voor 3% gewijzigd door charrel op 14-08-2019 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@charrel je ramen zijn een beetje lek.

@R0y. waar zit je dat het zo koud is? Hier in NL moet ik er niet aan denken om nu met winterhandschoenen te rijden, krijg zweetklauwen van die dingen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vuikie
Ok, ik heb een V1.1 gemaakt van de NH ride:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2ASTcGadtlhXE1Auy7ImDu7K/medium.jpg

Dus bij deze de vraag wie willen er allemaal mee?

Ik kan zelf 31-8, 1-9, 14-9, 15-9, 21-9, 22-9, 28-9 en 29-9

**edit** GPX

[ Voor 16% gewijzigd door Vuikie op 15-08-2019 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4All
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb wel interesse, maar ben helaas vanaf half september (14-9) op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pagman
@Vuikie mischien handig om een datumprikker te maken? Is een stuk overzichtelijker denk ik.
Kan zo te zien zelf op elle dag behalve 1-9.

• timmie271
@Vuikie 14-21-22 september kan ik niet. De rest wel :)

• charrel

charrel

Cortisol4life..

De ramen, de vloer, de muren :X
Ben al blij dat ze deze week een beetje opschieten, volgende week moet de stucadoor erdoor :|
Uitbouw en complete renovatie/herindeling van de begane grond.

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Mij gaat het deze periode ook niet lukken. September zit al helemaal vol met vakantie en het motorweekendje.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
@Vuikie kan hier mogelijk wel op 31-8, 15-9 of 28-9. Verder wat @Pagman zegt, een datumprikker is handiger :)

Ik ben zo vrij geweest om die hier aan te maken, met alleen de data waarop @Vuikie zelf kan als opties. Leek me wel zo aardig als degene die het organiseert er in ieder geval bij kan zijn :P

• Rubman

Rubman

Ingevuld O-)

• R0y.
Chakotay schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:22:
@charrel je ramen zijn een beetje lek.

@R0y. waar zit je dat het zo koud is? Hier in NL moet ik er niet aan denken om nu met winterhandschoenen te rijden, krijg zweetklauwen van die dingen :P
Het o zo zonnige zuiden. Ik heb dan ook geen echte winterhandschoenen, alpinestars SP2. Die zijn helaas wel aan vervanging toe, het klittenband plakt niet meer lekker en ze zijn verkleurt :(

Maar ik rijd toch het meeste met inderdaad kort zomerhandschoenen. Maar mijn brommer komt ook niet buiten onder de 14 graden.

• Chakotay
@Vuikie over de route trouwens, toch voornamelijk N-wegen in het begin zie ik. Dat gedaan omdat het anders te lang word?

@R0y. als ik alleen met die temperatuur zou rijden zou ik niet eens winterhandschoenen hebben :P Hier gaan ze pas tussen de 10° en 5° pas een keer uit de kast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:54
Zojuist kleine opstopping op de A50 bij Eindhoven gehad. Aan het einde stond een Polo op de vluchtstrook, zonder linkervoorwiel... Spoor van 20 meter door het asfalt getrokken, wiel spoorloos. Moet er niet aan denken waar die met 120 km/u heen geschoten is :X

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Vanochtend een eikel in koekblik trouwens.

Ik wil afslaan vanaf de N242 bij het Afas stadion, strook waar je eerst oprit dan afrit aaneen hebt.
Rijdt op de oprit een auto (te langzaam) en blijft daar langer rijden dan noodzakelijk om opeens zonder knipper toch naar links te duiken. Ik was ondertussen aan het afwachten en kijken hoe ik veilig naar de afrit kon gaan. Kijk ik ff opzij als ik naast hem rijdt (had al knipperlicht signaal gegeven) heeft hij vrolijk zijn telefoon in zijn hand om te appen oid. Kijkt hij om en steekt zijn middelvinger op :F.
Sommige mensen gun je een boom op een eenzame weg zonder hulp in de buurt.

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:23
Ik heb de datumprikker ook maar even ingevuld. Ik woon zelf vlakbij het beginpunt van de route, dus als het even kan sluit ik aan. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Peekster
Rubman schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:25:

Ik wil afslaan vanaf de N242 bij het Afas stadion, strook waar je eerst oprit dan afrit aaneen hebt.
Rijdt op de oprit een auto (te langzaam) en blijft daar langer rijden dan noodzakelijk om opeens zonder knipper toch naar links te duiken. Ik was ondertussen aan het afwachten en kijken hoe ik veilig naar de afrit kon gaan. Kijk ik ff opzij als ik naast hem rijdt (had al knipperlicht signaal gegeven) heeft hij vrolijk zijn telefoon in zijn hand om te appen oid. Kijkt hij om en steekt zijn middelvinger op :F.
Auto, bestuurder en rijbewijs alledrie tegelijk in de schredder.
Probleem opgelost.
De fucking arrogantie.

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-09 16:21
Datumprikker is ingevuld! 21 en 22 sept zijn niet echt in trek, hoe zou dat nou komen :+

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:44
Ook ingevuld, moet wel even kijken hoe ik met school zit tegen die tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitssz
NLDViane schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:45:
Ook ingevuld, moet wel even kijken hoe ik met school zit tegen die tijd.
Motor rijden is ook een vak toch? >:)

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLDViane
Mitssz schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:54:
[...]

Motor rijden is ook een vak toch? >:)
"Ja meneer, ik moet even een praktijktest uitvoeren met de zojuist opnieuw geprogrammeerde ECU!" :+

• Vuikie
@Chakotay De N-wegen zijn door TomTom zelf als 'thrilling' aangemerkt. Ik heb er nog even naar gekeken, maar niet aangepast vanwege de lengte idd.
Maar als mensen de n-wegen te saai vinden kan ik hem aanpassen.

2de punt is misschien: Er zitten nu nog geen koffie-stops in (De bestemming in Enkhuizen is nu puur random zodat ik de route vorm kon geven O-) ). Hebben mensen daar nog ideen over?

ps. @Chakotay bedankt voor het opzetten van de DP d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Vuikie op 15-08-2019 10:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0y.
Rubman schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:25:

Beter wat minder geld naar die traject controles en meer investeren in het geven van lijfstraffen bekeuren van bestuurders die op hun mobiel bezig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@Vuikie als je Enkhuizen ingaat zitten daar rond de 'boulevard' wel aardig wat koffie/lunch/vis/etc-tentjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Medemblik kun je ook prima koffie tentjes vinden, zeker als het lekker weer is mooi bij het haventje.

• Chakotay
@Rubman goed punt, en een stuk minder druk dan Enkhuizen meestal.

• Vuikie
@Chakotay @Rubman Ik kan de route aanpassen zodat ie door Medemblik heen gaat. Bij Westwoud omhoog ipv. naar Hoogkarspel.

**Edit**
Voegt 19 minuten toe aan de rit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Lyref0OZj6Mo3c3IxoW02j4J/medium.gif

[ Voor 44% gewijzigd door Vuikie op 15-08-2019 10:51 ]

• Rubman

Rubman

Ik denk als je langs hoorn zwaag komt je de zuiderdijk op moet komen en dan vanaf daar gewoon volgen tot broekerhaven, .
Stukje N307 om vervolgens door te steken naar de oosterdijk en die helemaal volgen tot medemblik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuikie
Dat kan ook Maar ik had dit ervan gemaakt....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cflWaOHZ7v2r1YWsUxEadhCE/medium.jpg

@Chakotay Die N-wegen aan het begin ontkom je niet aan, helaas. Er zit daar een watertje die je over moet(Vinkenhop).
Wat ik wel kan doen is de route verleggen over Spijkerboor, dan kunnen we daar de pont nemen.
Is een voetveer :F

[ Voor 38% gewijzigd door Vuikie op 15-08-2019 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
Vuikie schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:15:
Dat kan ook Maar ik had dit ervan gemaakt....

[Afbeelding]

@Chakotay Die N-wegen aan het begin ontkom je niet aan, helaas. Er zit daar een watertje die je over moet(Vinkenhop).
Wat ik wel kan doen is de route verleggen over Spijkerboor, dan kunnen we daar de pont nemen.
Is een voetveer :F
Even stukje wandelen met de motor, kan toch gewoon O-)

• Vuikie
NLDViane schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:35:
[...]

Even stukje wandelen met de motor, kan toch gewoon O-)
Dat wordt dan 1 motor per keer, en jij mag mijn motor tillen :+
Afbeeldingslocatie: https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ft.jwwb.nl%2Fpa_QvdizLOQhE-_DlUv0ockKZTw%3D%2F0x101%3A1920x1339%2F588x379%2Ff.jwwb.nl%252Fpublic%252F1%252F7%252F3%252Fspoorkees%252F02bd5g%252FP1220795.jpg&f=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
Vuikie schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:59:
[...]

[Afbeelding]
Dat gaan we dus even niet doen... :+
* NLDViane scheurt hard weg

• Peekster
[...]

[Afbeelding]
Bang dat die duitse traktor nat wordt? Aanloopje en vol gas!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vuikie
Ok, ik heb toch nog een kleine wijziging aangebracht aan de route:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/85C6LdBoEMzEh9SKf2171PaG/medium.jpg

Dus de gehele route wordt dan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WLVuVmaPIcrFy0aAPhkqwNYC/medium.jpg

En zoals het er nu uitziet kan iedereen(Zo goed als) 31-8 of 28-9, waarvan de 31ste als favoriet staat aangemerkt.
Degene die zich aan hebben gemeld tot nu toe:
@Chakotay
@charrel
@Crimsoon
@Imo62
@Maegrim
@Mitssz
@NLDViane <---- motor drager :+
@Pagman
@Peekster
@Rubman (Ruben?)
en ik ;)

**Edit**
@Peekster ja mijn 'duitse traktor' mag niet nat worden, dan gaat ie roesten... }:O

GPX

[ Voor 9% gewijzigd door Vuikie op 15-08-2019 12:46 ]

• Chakotay
[...]

[Afbeelding]
Als je de pontmans lief aankijkt mag je wel eens met de motor over een fietspontje, deze ben ik wel eens over geweest met de tractor :P

Fietsbruggetjes kunnen ook prima.

Ik denk alleen dat als je met een groep van 10 man aankomt ze je wel wegjagen :+

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rPIYG5E.png

Triumph rekent hiervoor ...

*tromgeroffel*

... 1385 ex btw 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
Potverdikke, ik moet als de bliksem naar de sportschool...

En als het regent houd je de paraplu er maar zelf boven, dan blijf k lekker thuis :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chakotay
@steveman er staat Öhlins op he... Die zijn gemaakt van goud en gevuld met vloeibare saffraan :+

• Peekster
@Chakotay En wordt zeker door een eenhoorn alleen bij volle maan geleverd?

• Mitssz
Chakotay schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:45:
Fietsbruggetjes kunnen ook prima.

Ik denk alleen dat als je met een groep van 10 man aankomt ze je wel wegjagen :+
Klopt, ook eens overheen geweest deze :9

• Chakotay
@Peekster met afwerking door maagdelijke elfjes uiteraard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLDViane
@Chakotay @Mitssz staat toch ook alleen een bord "verboden te zwemmen"?
Pagina: 1 ... 21 ... 504 Laatste

Dit topic is gesloten.