Ik wilde de 675 eigenlijk ook niet meer nadat ik de nieuwe 800 had gezien. Het voelt dan toch als het net wat mindere model....Al blijft het gewoon een mooie motor natuurlijk. Echter zijn er inderdaad nogal wat problemen mee bekend. Eigenlijk met alle modellen en dan het gebrek aan goede onderhoudsmogelijkheden/kennis maakt het allemaal niet zo aantrekkelijk om er 1 aan te schaffen.wimmel_1 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 23:20:
@zynex Ik denk serieus dat je er niet verkeerd aan gedaan hebt (écht niet). Een vriendin van me rijdt met een nieuw aangeschafte Dragster 800 RC en heeft er al de nodige keren (tot vervelens toe) mee bij de dealer gestaan.
Ik moet trouwens wel eerlijk bekennen dat ik met de 1100 ook wat elektronica problemen heb gehad, maar dat wist ik toen ik een Italiaanse motor ging kopen.

(alhoewel, als ik ooit de loterij win, koop ik toch wel die MV Agusta Superveloce. Dat ding ziet er echt geweldig uit. Die Dragster 800 RC is trouwens ook een erg mooi apparaat. Vooral met QD exhaust erop. Hopelijk is alles wel onder garantie gemaakt?)
Beetje off topic: Het is dat ik van Italiaans design hou, maar eigenlijk wil ik niks meer waar Magnetti Marelli met hun handen aan heeft gezeten. Ik geloof gewoon echt dat dat de kern van het probleem is. Ik weet echt niet wat voor bedrijf dat is, maar volgens mij hebben ze nog nooit iets fatsoenlijks kunnen maken. Of ik heb gewoon heel veel pech, maar ik heb zelf al meerdere keren problemen gehad met hun onderdelen, heb vrienden met die er problemen mee hebben gehad (auto's) en bij MV is de elektronica vaak ook een probleem. En volgens mij levert Magnetti gedeeltelijk ook de elektronica daarvoor. Renault was trouwens ook niet zo blij met hun, want na 4 jaar kregen ze de MGU-K van hun F1 auto ook nog niet gemaakt. Lijken echt een stel beunhazen daar.

[Voor 23% gewijzigd door zynex op 07-07-2019 23:35]