@
Chakotay Die korting zit verwerkt in het "terug nemen en de nieuwe leveren"
Die is voor het verschil in waarde omdat die van mij door de dealer verkocht gaat worden als gebruikte motor.
Die levert hem minder op, veel minder dan die 850 euro korting.
Dat verschil nemen hun voor de helft, de dealer het verlies bj gebruikte verkoop.
De importeur door toch 850 euro korting te geven aan de dealer op de nu nieuw te leveren motor voor mij.
@
Requiem19 nou ja, ik ben wel geschrokken dat ze je dus gewoon zo laten stikken in eerste instantie.
Stel dat het niet zo een groot probleem was geweest maar er toch iets onder garantie moest gebeuren wat langer duurde (onderdelen niet op voorraad of zo).
Dan kun je dus gewoon fluiten naar een leenmotor.
Dat valt me wel tegen van ze.
@
Will_M De nieuwe hebben ze "toevallig" net vanochtend in een doos geleverd gekregen.
@
mphilipp ik denk het wel, en ik zal ook zeker zorgen dat er positieve reviews en berichten volgen op facebook en insta. Voor zowel de importeur als de dealer.
Dat het zoveel voeten in aarde heeft gehad laat ik dan maar even achterwege.
Maar ik zal wel wat posts maken vanuit de bergen met wat goede reclame voor hun er bij.
@
Vrijdag nog niet volgas, eerst even rustig inrijden..
@
lolgast hoezo een busje rode motip??
De nieuwe die ze gaan leveren is in de zelfde kleurstelling als die ik nu heb.
Voordeel is trouwens wel, nu ik er over na denk dat het een 2020 versie is. Die ik had was al in 2019 geproduceerd.
@
harley ja ik vertrouw er wel op, ik ga nog steeds uit van dat het een once off was die ik had.
En ja ik mag die nieuw te leveren motor houden, dat wordt mijn nieuwe motor. Die ik nu heb nemen ze terug en verkopen ze na reparatie als gebruikte motor.
@
NLDViane mijn route weet ik nog niet, die heb ik nu al wel 3 keer omgegooid.
Ik moet ergens nu een beurt gaan plannen, dus opzoek naar een Guzzi dealer daar, waar ik terecht kan en dan mijn route er omheen plannen.
[
Voor 4% gewijzigd door
Bommes op 30-06-2020 14:23
]
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.