Ik vind de B uitvoering het mooist om te zien, die baggerlook mag ik wel. Honda heeft er ook één van de Goldwing gemaakt hè. Vast niet heel praktisch en je meisje zou dan ook haar rugsteuntje kwijt zijn, maar het ziet er wél goed uit:mphilipp schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 17:06:
[...]
Hij is in dit geval van een oudere man geweest. Hij heeft altijd veel gereden en was dat ook van plan op de K, maar hij kreeg hartproblemen (zeker het gas een keer flink open gedraaid...). Hij twijfelde eerst nog en heeft 'm nog een weekendje gehad, maar uiteindelijk gaat ie toch aan de scooter![]()
Dit was het soort motor waar ik naar op zoek was. Uiteraard nog steeds niet goedkoop, maar het scheelt toch weer 10k met nieuwprijs. Ik wilde een K1600 van minimaal modeljaar 2017, vanwege de nieuwe opties zoals quickshifter, achteruit, abs pro (bochten abs) en ook dat het hele model weer een beetje onder handen is genomen. Er zitten bv iets effectievere luchthappers op voor als het warm is. Die kun je omklappen en dan krijg je alsnog wind op je lijf. En toen zag ik deze staan en qua prijs was het in principe wel ok in vergelijking met de anderen die aangeboden werden. Je ziet voornamelijk GT's (ook in verkoopcijfers) maar ik vond dit fijner rijden. Ik heb eerst een proefrit op de GT gemaakt, en daarna de GTL. Misschien omdat ik op de GSA ook best wel rechtop zat, vond ik de GTL meteen aangenamer rijden. Bij de GT zit je meer voorover. Is denk ik een voorkeur dingetje.
Er stond er ook een in Groningen met nog maar 500km erop. Die is dan wel wat duurder, maar nog altijd minder dan nieuwprijs. Ik vind het wel een mooie deal, die Premium Selectie.
https://cdntdreditorials....08b9c6f78da5e1fa61121.jpg