Hét grote motortopic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 504 Laatste
Acties:
  • 2.016.833 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:36
Chakotay schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 08:42:
@SmurfLink hoe weet jij dat @wimmel_1 op zaterdag als Willemijn door het leven gaat?
Ik las zijn nickname altijd als willem één, maar het moet dus op zijn duits willemein(z) zijn :P
Chakotay schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:32:
@Vuikie die noodklop blijft een leuke als je er niet aan denkt...
Op de triumph dubbelt de noodknop als startknop, erg handig om dit te voorkomen :)

Afbeeldingslocatie: https://revzilla.imgix.net/blog_content_image/image/43779/gallery/Triumph_Street_Triple_RS_Review-11.jpg?w=780&dpr=1&auto=format

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
w4rguy schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:41:
Ik heb ook feest met de Hornet. Gister was ik even naar de boulevard van Katwijk gereden om de zonsondergang te bekijken. Rijd ik terug .. valt mijn koplamp uit. Dus ik snel gestopt bij een pompstation in Valkenburg. Zet de motor uit, contact aan: koplamp doet het weer. Top!

Ik trek op: koplamp valt uit. Verd$&%#&... Dan maar proberen grootlicht aan te zetten zodat ik in ieder geval zichtbaar ben: nope, die doet het ook niet meer.

Dus dan maar zo snel mogelijk naar huis in de schemer zonder koplamp. Uiteraard werd er geseind, want mijn koplamp deed het immers niet. Bij de afrit ging de koplamp plots weer aan. En natuurlijk kan je het probleem dan niet reconstrueren als je thuis bent.

Wat online zoekwerk leerde mij dat Honda een draad naar de start-knop heeft lopen die de koplamp die er voor zorgt dat de koplamp uit gaat als je de motor start, en die draad wil nog wel eens los komen. Binnenkort maar eens open trekken dus.
Welke versie van de Hornet heb je? Ik heb nog een Haynes werkplaatshandboek liggen voor de PC34 modellen (2007 t/m 2012). Mocht je info nodig hebben kan ik wel wat foto's voor je maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Eoghlear schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:23:
[...]

Welke versie van de Hornet heb je? Ik heb nog een Haynes werkplaatshandboek liggen voor de PC34 modellen (2007 t/m 2012). Mocht je info nodig hebben kan ik wel wat foto's voor je maken.
ik heb de PC34, uit 2008. Had online wat artikelen gelezen en ben gister aan de knutsel gegaan. Het lijkt inderdaad de draad te zijn in de startknop. Die werkt als een relais en schakelt de koplamp uit als je de startknop indrukt. Die draad is niet altijd helemaal 'jofel'. Ik vond op internet meer mensen met de problemen.

Ik heb alleen geen soldeerbout of iets dergelijks. Maar wat prutsen met de kabel zorgde er wel voor dat de koplamp aan/uit ging. Dus het probleem zit sowieso daar. De soldeerpunt zat er wel gewoon nog goed op, dus dat was het niet. Ik heb iets meer trekontlasting toegevoegd en zo blijft hij het doen. Als het terug komt moet ik een stukje draad vervangen denk ik.

Gisteravond heb ik gereden en was ie weer helemaal OK.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12
w4rguy schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:19:
[...]

Het is vrijdag. Op zijn vroegst 3 weken na de bouwvak 8)7
Ik ga er niet vanuit dat ik voor september iets hoor sowieso :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:49

_Apache_

For life.

Chakotay schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:28:
[...]

Ik ga er niet vanuit dat ik iets hoor sowieso :P
IFTFY

:+

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:53

steveman

Comfortabel ten onder

Oef, ranzige zwarte drap gezien en diepe groeven gevoeld...

... zojuist bij wat een regulier bezoekje aan HK had moeten worden met m'n schokdemper, zuiger heeft de buis opgegeten.

Meest economische oplossing was een nieuwe binnenbuis, maar dat wordt dus nog afwachten of en wanneer die te vinden is, want het is natuurlijk allemaal net-niet-Ohlins. :')

25Mm en een beetje op de teller.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Chakotay schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:17:
Zo, mailtje naar zowel de provincie Zuid-Holland als Rijkswaterstaat gestuurd met de vraag of er plannen zijn om iets aan dat asfalt op de N207 te doen, ik ben benieuwd of er reactie komt :)
Probeer het anders ook via MAG, die zitten er vaak goed bovenop.

Je moet echter wel duidelijke omschrijving en locatie aangeven wat en waar het is.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@Rubman daar wil ik inderdaad aankloppen als ik zelf geen reactie krijg :) De locatie heb ik duidelijk omschreven, de brakke staat van het asfalt is zelfs te zien op googlemaps-streetview.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zit er weer klaar voor, laat ze maar komen! :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:04

A13X

Dude

Gespot! Wie? Mezelf :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8JTaj4Jl.jpg

Awesome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
@Raym09 is dat de Polizei achter je? Ik zie groene randjes aan die motor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guusjee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 15:29

Guusjee

Omdat ik groot ben..

Vanavond ga ik kijken naar een V-Strom 650! *O*

M'n oude Hornet heb ik verkocht aan de leerling van een goede vriend van me, dus was het tijd om te gaan kijken naar een 'nieuwe' motor! Een tijdje terug had ik al een dagje een V-Strom gehuurd en dat beviel me zeer goed. Vanavond ga ik kijken naar een Black Rhino. Ik heb er zin in! Nu nog hopen dat het weer een beetje beter wordt..

Weet iemand nog, buiten de normale checks, dingen waar ik speciaal naar moet kijken bij het eerste model V-Strom? Ik kon namelijk niet zo snel eigenaardigheden vinden van de V-Strom..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Chakotay schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:03:
@Raym09 is dat de Polizei achter je? Ik zie groene randjes aan die motor :P
Wannabe polizei :+ was in de Steeg met @caesar1000 dus wel kort bij de grens.

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QRCm7JJ.png

Nou, die is binnen... beetje jammer dat m'n heftafel nu bewoond wordt door een fiets die ik niet kan verplaatsen :')

Tapsetje ook in huis, spiritus staat klaar...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:21
R0y. schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 08:55:
Mailtje gestuurd naar Datona voor mijn paddockstand. Ik hoop dat ze de ' platte wieltjes' niet op slijtage of iets gooien maar goed.
Maar even gebeld. De meneer aan de telefoon vroeg of het probleem in de wielen zit of de paddockstand compleet. Ik natuurlijk netjes geantwoord dat het om de wielen gaan.

Sorry meneer de wielen vallen niet binnen de garantie.

Na een lang verhaal is de boodschap dat ik maar nieuwe wieltjes bij ze moet gaan bestellen. Mijn vriendin heeft mijn oude paddockstand (Lidl, 4 jaar oud €25,-) in gebruik en tot nu toe 0 problemen mee gehad. Ik had toch andere verwachtingen bij een paddockstand van €69,-. Ik ben benieuwd of ze mij nog tegemoet gaan komen in het mailtje. Anders was dit mijn eerste en mijn laatste bestelling bij Datona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

R0y. schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:45:
[...]

Maar even gebeld. De meneer aan de telefoon vroeg of het probleem in de wielen zit of de paddockstand compleet. Ik natuurlijk netjes geantwoord dat het om de wielen gaan.

Na een lang verhaal is de boodschap dat ik maar nieuwe wieltjes bij ze moet gaan bestellen. Mijn vriendin heeft mijn oude paddockstand (Lidl, 4 jaar oud €25,-) in gebruik en tot nu toe 0 problemen mee gehad. Ik had toch andere verwachtingen bij een paddockstand van €69,-. Ik ben benieuwd of ze mij nog tegemoet gaan komen in het mailtje. Anders was dit mijn eerste en mijn laatste bestelling bij Datona.
Hmm, zijn dat van die inline-skate-achtige wieltjes? Die heb ik namelijk ook voor de voorkant, gebruik die niet heel vaak, maar een hele winter de boel opbokken is dus af te raden?

Je moet ook deze hebben natuurlijk, anders ben je zooo un-American:

Vast goede stands, maar wat een typetje zeg :')

[ Voor 18% gewijzigd door steveman op 09-08-2019 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:27

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

steveman schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:44:
[Afbeelding]

Nou, die is binnen... beetje jammer dat m'n heftafel nu bewoond wordt door een fiets die ik niet kan verplaatsen :')

Tapsetje ook in huis, spiritus staat klaar...
Daar is het eerste deeltje van het vele geld wat je nog gaat uitgeven O-) O-) O-)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@steveman van welk merk is dat ding? Beetje onduidelijk wel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
steveman schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:48:
[...]

Hmm, zijn dat van die inline-skate-achtige wieltjes? Die heb ik namelijk ook voor de voorkant, gebruik die niet heel vaak, maar een hele winter de boel opbokken is dus af te raden?

Je moet ook deze hebben natuurlijk, anders ben je zooo un-American:

[YouTube: Pit Bull Front Stand Review | Sportbiketrackgear.com]

Vast goede stands, maar wat een typetje zeg :')
Jup. Wieltjes zijn ingedeukt en zijn los gekomen van de lagers. Je kan ze dus van links naar rechts bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielK71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-08 22:40
Lees een bericht op Nieuwsmotor.nl over het plaatsen van cable barriers op smalle 2 baans wegen. De beroemde eiersnijders. https://www.nieuwsmotor.n...-weer-over-cable-barriers

Snappen ze nu echt niet dat motorrijders dit echt niet willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@MichielK71 hm, ik dacht er al toezegging was dat die dingen niet gebruikt zouden gaan worden in NL... Maar weer opnieuw bij de MAG aanmelden dan maar, en een betonschaar in de koffer leggen mochten ze toch ergens verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ahja ,tuurlijk... Zo'n stuk kabel is net zo veilig als een moderne vangrail.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
R0y. schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 13:45:
[...]

Om het nog mooier te maken krijg ik deze reactie:
Helaas moet ik melden dat wij geen vervangende wielen verkopen betreft uw motogp achterwiel.

De enige wielen die wij verkopen voor vervanging zou: [link hier]

Ik moet erbij melden dat deze wielen naar mijn mening niet geschikt zouden zijn voor uw paddockstand.

Excuses voor het ongemak, een fijn weekend gewenst.
Zucht.

Ze verkopen een paddockstand met twee jaar garantie maar dit geldt niet op de wielen. Als de wielen kapot gaan, heb je dus gewoon pech want ze bieden geen vervanging aan. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

R0y. schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 14:55:
[...]

Om het nog mooier te maken krijg ik deze reactie:

[...]

Zucht.

Ze verkopen een paddockstand met twee jaar garantie maar dit geldt niet op de wielen. Als de wielen kapot gaan, heb je dus gewoon pech want ze bieden geen vervanging aan. |:(
Geven ze ergens aan (bij de verkoop) dat deze garantie niet geldt op de wielen? In mijn ogen zijn dit soort wielen geen slijtageonderdeel, dus op die manier uitsluiten lijkt me onlogisch.

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Frans92 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:01:
[...]

Geven ze ergens aan (bij de verkoop) dat deze garantie niet geldt op de wielen? In mijn ogen zijn dit soort wielen geen slijtageonderdeel, dus op die manier uitsluiten lijkt me onlogisch.
Ik heb het zo 1 2 3 niet kunnen vinden. De medewerker aan de telefoon gaf aan dat je de wielen regelmatig moet vervangen (wat is regelmatig). Wel vreemd om te zien dat ze dan geen vervangingswielen aanbieden.

Ben nu een mail aan het typen m.b.t. een klacht. Kijken wat ze daar mee doen. Wil dat niet werken kijk ik wel even welke vervolgstappen ik kan nemen. Ik vind het echt slechte service op deze manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Als ze het niet van te voren ergens aangeven, lijkt me niet helemaal kloppen dat ze zogenaamd uitgesloten zijn van garantie.
Hopelijk bereik je iets met een klacht!

XBL: DonFrans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@R0y. ik gebruik al jaren paddockstands van diverse merken, in sommige periodes dagelijks. Wieltjes vervangen heb ik nog nooit hoeven doen... Bijzonder verhaal dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Frans92 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:06:
Als ze het niet van te voren ergens aangeven, lijkt me niet helemaal kloppen dat ze zogenaamd uitgesloten zijn van garantie.
Hopelijk bereik je iets met een klacht!
Heb het meegemaakt met motorlaarzen van een goed merk, dat de fabrikant problemen met ritsluitingen uitsloot van garantie. |:( Laarzen waren pas paar maanden oud, maar gelukkig via de winkel waar ik ze had gekocht netjes oplost onder coulance.

En ook bij Givi bagage geen garantie op de ritsen, toen bij het eerste gebruik er eentje kapot ging, jammer maar helaas… :(

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
Wieltjes van een paddockstand vervangen 😂 ... je moet dat ding er wel af halen als je gaat rijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Oeh, met een beetje mazzel kan ik me nog op garantie van Triumph beroepen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

R0y. schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:03:
[...]

Ik heb het zo 1 2 3 niet kunnen vinden. De medewerker aan de telefoon gaf aan dat je de wielen regelmatig moet vervangen (wat is regelmatig). Wel vreemd om te zien dat ze dan geen vervangingswielen aanbieden.

Ben nu een mail aan het typen m.b.t. een klacht. Kijken wat ze daar mee doen. Wil dat niet werken kijk ik wel even welke vervolgstappen ik kan nemen. Ik vind het echt slechte service op deze manier.
Dat is simpelweg onzin. Gewoon vragen om bewijs waar staat dat de wielen buiten de garantie vallen. En volhouden als ze je afschepen met onzin. Zeker als het slijtageonderdelen zijn dan moeten die te koop zijn, anders zijn het geen slijtageonderdelen, maar is het gewoon een slecht product.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Je hebt dus garantie op eventuele lasnaden? apart, even erg negatieve review achterlaten op diverse media en hopen dat ze er alsnog wat aan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Nou. Na overleg met de TD krijg ik nieuwe wielen als uitzondering.

Ik heb nog wel gevraagd waar het dan staat dat de wieltjes niet onder de garantie vallen want het is voor mij niet zichtbaar als consument. En als ik de wielen dan moet vervangen (wat mij onzin lijkt) hoe vaak dan en met wat. Want ook dit kan ik nergens terug vinden.

Edit:
Reactie van datona:
Alle informatie betreft slijtage, garantie staat in de handleiding. Helaas kan ik hier verder zelf niks over melden behalve dat wat ons bekend is, is dat de gegeven slijtage informatie in de handleiding staat. We willen hier verder ook geen misverstanden over veroorzaken.
Ik hoef er in ieder geval niets meer te bestellen. Wel fijn dat ik nieuwe wieltjes ontvang.

[ Voor 38% gewijzigd door R0y. op 09-08-2019 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Joopieboy schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 07:46:
[...]

En dat is iets wat je eigenlijk niet wilt, dat gaat echt ongelofelijk schuren en branden bij een valpartij. :X

Hier trouwens ook zachte protectoren die hard worden bij een ongeval, harde gaat niet werken vanwege de hoek van mijn knieën waarmee ik op de motor zit. :)
Euh... wat gaat er precies schuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 22:48

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

FSJerra schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:59:
@lolgast aan landen kan het volgende toegevoegd worden:
Roemenie:
File rijden: Ja, al zou ik zeggen met hoe de mensen hier rijden het geen aanrader is
Hesje: Nee
GPS Flits: Ja
Verbandtrommel: Nee
Bril: Nee
Actioncam: Ja en wordt ook sterk aangeraden
Autobahn vignet: Rovignette is alleen van toepassing op roemeense kentekens. Buitenlanders hoeven dus NIKS te betalen😁

Aanrader, Transalpina. Heb m gister gereden en wat een heerlijk stukkie sturen is dat zeg! Zo motor weer optuigen en terug naar nederland!
@lolgast & @wimmel_1 Kunnen jullie dit aanvullen?

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

steveman schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:58:
Oef, ranzige zwarte drap gezien en diepe groeven gevoeld...

... zojuist bij wat een regulier bezoekje aan HK had moeten worden met m'n schokdemper, zuiger heeft de buis opgegeten.

Meest economische oplossing was een nieuwe binnenbuis, maar dat wordt dus nog afwachten of en wanneer die te vinden is, want het is natuurlijk allemaal net-niet-Ohlins. :')

25Mm en een beetje op de teller.
Volgens mij staan er nog wel wat achtershocks tekoop op facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

EliteGhost schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:53:
[...]

Euh... wat gaat er precies schuren?
De 2 lagen broek ;)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
ah, zo. Met een valpartij vangt de motorbroek het schuifwerk op. De kledingstukken schuiven ten opzichte van elkaar niet erg veel... hoop ik. Ben nog niet gevallen en hoop dat ik die kleding ook voor niets heb gekocht.
Met een leren pak zou ik ook geen 2 broeken aan doen. Maar ik heb geen leren pak ;) Dat spul dat ik aan de binnenkant heb plakt wel weer een beetje aan je huid en dat vind ik niet zo'n pretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
w4rguy schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:26:
[...]

ik heb de PC34, uit 2008. Had online wat artikelen gelezen en ben gister aan de knutsel gegaan. Het lijkt inderdaad de draad te zijn in de startknop. Die werkt als een relais en schakelt de koplamp uit als je de startknop indrukt. Die draad is niet altijd helemaal 'jofel'. Ik vond op internet meer mensen met de problemen.

Ik heb alleen geen soldeerbout of iets dergelijks. Maar wat prutsen met de kabel zorgde er wel voor dat de koplamp aan/uit ging. Dus het probleem zit sowieso daar. De soldeerpunt zat er wel gewoon nog goed op, dus dat was het niet. Ik heb iets meer trekontlasting toegevoegd en zo blijft hij het doen. Als het terug komt moet ik een stukje draad vervangen denk ik.

Ik heb de zelfde motor. Heb jij wel eens mot gehad met de toerenteller? Die van mij werkte prima bij de testrit maar met het ophalen werkte het ding voor geen meter (no pun intended :+ ) Ze zeiden bij de dealer dat de motor een tijd in de volle zon heeft gestaan. Vermoeden is dus wat verbogen metaal.

Nu duurt het nog 2 weken voor ze tijd hebben om er naar te kijken dus ben ik benieuwd of het iets is wat ik zelf kan doen. Alhoewel ik mijn sleutelkunsten niet helemaal vertrouw als het aankomt op apparaten die mij over de snelweg vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:50
Zijn er hier mede rijders van de Distinguished Gentlemen's Ride in Eindhoven op 29 september?

Ik dacht dit jaar eens mee te rijden.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:27
w4rguy schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:26:
[...]

Heb ik ook last van gehad op mijn Hornet. Heel vervelend...
Bij mij was een spuitje WD40 in de rode knop genoeg om er vanaf te zijn. Probeer dat eerst voordat je alles uit elkaar gaat trekken. :9
EliteGhost schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 00:27:
[...]

Ik heb de zelfde motor. Heb jij wel eens mot gehad met de toerenteller? Die van mij werkte prima bij de testrit maar met het ophalen werkte het ding voor geen meter (no pun intended :+ ) Ze zeiden bij de dealer dat de motor een tijd in de volle zon heeft gestaan. Vermoeden is dus wat verbogen metaal.

Nu duurt het nog 2 weken voor ze tijd hebben om er naar te kijken dus ben ik benieuwd of het iets is wat ik zelf kan doen. Alhoewel ik mijn sleutelkunsten niet helemaal vertrouw als het aankomt op apparaten die mij over de snelweg vervoeren.
(Had dezelfde motor). Heb ik nooit problemen mee gehad - raar verhaal wel?

[ Voor 26% gewijzigd door Nero22 op 10-08-2019 07:52 ]

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

Bommes schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 07:34:
Zijn er hier mede rijders van de Distinguished Gentlemen's Ride in Eindhoven op 29 september?

Leek mij altijd wel leuk, maar weinig Distinguished aan mijn ride of motorkleding. Ga voor zo'n dag niet zonder motorkleding rijden puur om een bepaalde stijl uit te dragen. Motor kan ik sowieso weinig aan veranderen om erin te passen.

Dus das kom ik zoals hier een stukje terug sta.

Awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@EliteGhost een toerenteller die stuk gaat doordat de motor in de zon staat? Ik dacht dat motoren bedoeld zijn om buiten te gebruiken, daar schijnt de zon best vaak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Mijn vader heeft geen motorrijbewijs (vroeger natuurlijk wel gereden, zo ging dat) maar ik zou graag eens voor hem een Mp3 huren om een dagje te kunnen toeren.

Iemand enig idee waar een mp3 (of vergelijk geschikt voor rbw B ) kan huren ?

Sterke voorkeur voor regio utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:04
wd200 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:03:
Mijn vader heeft geen motorrijbewijs (vroeger natuurlijk wel gereden, zo ging dat) maar ik zou graag eens voor hem een Mp3 huren om een dagje te kunnen toeren.

https://www.huren.nl/p108...ation=Utrecht&distance=50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Grubeater schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:18:
[...]

@lolgast & @wimmel_1 Kunnen jullie dit aanvullen?
Teamwork hier. @lolgast had de aanvulling gemaakt, ik heb er een typo uit gehaald en de zaak weer op alfabetische volgorde gezet ;)

@FSJerra: Thanks voor de input d:)b

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Chakotay schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 09:36:
@EliteGhost een toerenteller die stuk gaat doordat de motor in de zon staat? Ik dacht dat motoren bedoeld zijn om buiten te gebruiken, daar schijnt de zon best vaak 8)7
hehe, zou je denken he? Het was eind juni, toen het ook zo gruwelijk heet was. Dus zou me niet verbazen als er inderdaad een plaatje is verbogen waardoor het mechanisme blijft steken. De meter beweegt soms wel maar blijft regelmatig steken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
wd200 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:03:

:P Dit is wel het motortopic he.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

SmurfLink schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:34:
[...]

Goeso jij snapt het :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0y.
Moeten we straks ook advies gaan geven voor slippers, tasjes of een roof boxer helm? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:44
R0y. schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 11:19:
Moeten we straks ook advies gaan geven voor slippers, tasjes of een roof boxer helm? :+
Hierbij het advies: niet doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

NLDViane schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 11:39:
[...]

Hierbij het advies: niet doen.
Echt wel:
Afbeeldingslocatie: https://media.bouwbestel.nl/catalog/product/cache/1/image/600x/a72837fe80de2120c3c2ce61b325d55f/s/l/slipper-stalen-neus-bouwbestel.jpg
En aangezien ik graag op de Gixxer facebookpagina zit:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/67845554_10212583640266445_2072333488530391040_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_oc=AQmSJtZ9pmA6tGUD310n5Ks1hGxeWH6lpehXF3TAY3ky1aLXBGJxamzFoNqHsUfLwEU&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=01599271d3ea3915ddc8774119122256&oe=5DDDCBE6
Gewoon zo 8)

[ Voor 35% gewijzigd door Joopieboy op 10-08-2019 12:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wd200
SmurfLink schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:34:
[...]

maar dat gevoel ik juist mijn pa laten ervaren ;-) het lijkt me geweldig om stukje met die ouwe te kunnen toeren, dat moet jullie toch ook snappen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSJerra
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 19-09 09:22
wimmel_1 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:13:
[...]

Teamwork hier. @lolgast had de aanvulling gemaakt, ik heb er een typo uit gehaald en de zaak weer op alfabetische volgorde gezet ;)

@FSJerra: Thanks voor de input d:)b
Graag gedaan! _/-\o_

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
wd200 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 12:46:
[...]

maar dat gevoel ik juist mijn pa laten ervaren ;-) het lijkt me geweldig om stukje met die ouwe te kunnen toeren, dat moet jullie toch ook snappen ;-)
Als je hem echt het gevoel van motorrijden wil laten ervaren, geef 'm dan een proefles kado. ;)

Zo'n mp3/piaggio driewielert heeft niks met motorrijden te maken. Het is leuk.. voor mensen die geen motorrijbewijs kunnen/willen halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

[...]

Laat ze maar lullen. Ik snap het wel hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Animation time \o/

Beschermert is bevestigd :) Viel alles mee, wel onhandige hoek om onder te werken. Paar proefboringen gedaan en getapt (met spiritus!) in een stukje aluminium wat ik nog had liggen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2kFOGuT.gif

Suggesties voor vervangende rempomp op een CBR600RR 2005 (PC37B)? Ik mis het gevoel in de remmen van m'n striple (okay, Brembo M50 en 19-21 MCS pomp is ook wel erg nice maar ik wil het proberen te benaderen) En die enorme vrije slag staat me tegen. Valt niets aan af te stellen en is onlangs gereviseerd:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4FTw5uo.gif

@wd200 gewoon gaan, later zou je er een moord voor doen.

[ Voor 5% gewijzigd door steveman op 10-08-2019 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

[...]

Mijn pa is de leeftijd/fase van nog een motorrijbewijs halen gepasseerd, echter is hij daarmee ook van de generatie die het brommer rijbewijs cadeau kreeg. Dus ga ik nog een keer met hem oldtimer schakelbrommer rijden O+ , je kunt die dingen op aan aantal plekken huren namelijk.

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:44
@wd200 In dit geval begrijp ik het ook prima, een keer een stukje met je pa touren is echt wel leuk! Om dan voor een keertje een MP3 of iets dergelijks te huren lijkt me een prima oplossing bij gebrek aan een motorrijbewijs. Houd er echter wel rekening mee dat de regels omtrent zo'n ding nog een beetje apart zijn, de ene MP3 mag je wel op met je B-rijbewijs, de ander niet. Daarnaast heb je nog de Quadro4, weet alleen niet zo of die ook in de verhuur te vinden zijn.

MP3s, Quadro4's en Can-Am Spyders worden door motorrijders standaard afgezeken. Die dingen hebben een een wiel te veel voor een motor en dan is ineens iedereen op zn teentjes getrapt "want het is geen echte". Die dingen worden eigenlijk alleen geaccepteerd als je een handicap hebt en dit de enige manier is waarop je de 'ervaring' van motorrijden krijgt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 21:40
Daar hoef je nog niet zo oud voor te zijn.

Toen het bromfietscertificaat werd ingevoerd, was een examen pas verplicht indien je na juni of juli 1980 geboren was. Anders kon je er gewoon één kopen op het postkantoor.

Ik heb overigens geen idee of die regel nu nog steeds geldt met het AM rijbewijs.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
Voor geïnteresseerden de valbeugels zitten er op O+

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/68552253_2969425559750806_1667129927180222464_o.jpg?_nc_cat=109&_nc_oc=AQk7Gl2EybezvLqTZhGC4NgZ76g6X3dSJDjOcbOmx2XGw2KQ3KRO7PYPdeQH4Chb-xU&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=b0b5cedbf5ea416e12b94c7c00e362eb&oe=5DDAE5DC

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/67776456_2969433756416653_135049843553861632_o.jpg?_nc_cat=110&_nc_oc=AQkHIbD29Gq_xV2E0V3y3xQbtHzgrtYAER5Sqsw0npN_57Ej4uqk4D6T_1QL_o35sc0&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=4cef0a5eb7f35e24238a73884973c1e5&oe=5DCD67D0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

steveman schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 14:44:
Animation time \o/

Beschermert is bevestigd :) Viel alles mee, wel onhandige hoek om onder te werken. Paar proefboringen gedaan en getapt (met spiritus!) in een stukje aluminium wat ik nog had liggen.
[Afbeelding]

Suggesties voor vervangende rempomp op een CBR600RR 2005 (PC37B)? Ik mis het gevoel in de remmen van m'n striple (okay, Brembo M50 en 19-21 MCS pomp is ook wel erg nice maar ik wil het proberen te benaderen) En die enorme vrije slag staat me tegen. Valt niets aan af te stellen en is onlangs gereviseerd:

[Afbeelding]
Dat is een beetje het nadeel van een oud remsysteem, ik durf niet te zeggen of dat uitwisselbaar is....
Bij mijn Gixxer is het een 'bekende' mod om van het vorige model R1/6 de rempomp erop te zetten, zelfde met het 'snelgas' van een bepaald type, dat geeft ook een heel ander gevoel. Of die bij jou past durf ik niet te zeggen, zou je eens kunnen kijken. Ik meende het model van 2008 modeljaar 2006 dat dat was.

Geloof @Tylen daar ook iets vanaf wist.

Brembo RC(S) 19 is ook een bekende, alleen totale overkill voor op straat. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Joopieboy op 10-08-2019 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Keramische remmen, da's overkill. Voor de rest hoe meer gevoel hoe beter imho! ('t Moet ook weer niet gillend duur worden natuurlijk)

M'goed dit is ook voor m'n fiets die ik zo min mogelijk op straat wil gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Brembo RCS 19 en Brembo Sintered it is dus :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@Joopieboy Volgende keer gewoon een Yamaha kopen in plaats van een….. Hoef je al die modificaties niet meer zélf door te voeren, dat doen ze dan in de fabriek al gewoon voor je ;)

Vanaf modeljaar 2006 zit er op de R6 overigens een 19mm radiale Brembo rempomp op de voorremmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:09:
@Joopieboy Volgende keer gewoon een Yamaha kopen in plaats van een….. Hoef je al die modificaties niet meer door te voeren, dat doen ze dan in de fabriek al gewoon voor je ;)

Vanaf modeljaar 2006 zit er op de R6 overigens een 19mm radiale Brembo rempomp op de voorremmen.
Haha ja bijna wel :+ Jammer dat ook die bouwjaren voor mij een midi bike zijn :P

En 2006 dus, I stand corrected :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NLDViane schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 14:54:

MP3s, Quadro4's en Can-Am Spyders worden door motorrijders standaard afgezeken. Die dingen hebben een een wiel te veel voor een motor en dan is ineens iedereen op zn teentjes getrapt "want het is geen echte". Die dingen worden eigenlijk alleen geaccepteerd als je een handicap hebt en dit de enige manier is waarop je de 'ervaring' van motorrijden krijgt
Inderdaad heel raar, de enige motor met drie wielen die wel wordt geaccepteerd is een motor met zijspan zoals een Ural Dnepr.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• R0y.
Vandaag waren de Honda dagen bij de motoport.

Gereden op de Honda 500x (ik wou eens op zo'n machine rijden, liever die africa twin maar ... ja...
spoiler:
daar paste ik niet op
. Ook nog even gereden op de CBR 650R.

De 500x reed heerlijk! Enkel wat aan/uit effect bij weg rijden. Totdat ik de snelweg op ging en besefte dat ik op een 500 reed O-)

Ik reed in zijn 6, wou toch nog snel voor die éne auto een andere inhalen. Even gas geven. Niets. Nog meer gas geven. Niets. Vol gas. Langzaaaaaaaaaaam. Terug naar 4 dus maar.

Ik kan nu wel begrijpen waarom mensen voor zo'n motor gaan met een volledig A. Hij is zuinig en rijd echt prima als je er niet te gek mee wilt doen.

De 650R reed ook prima en lag lekker in de bocht. Als je daar gas mee gaf gebeurde er ook echt wat.

Maar toen ik weer op mijn GSR stapte was ik toch wel weer tevreden. Vandaag ook voor het eerst gereden met m'n superbike stuur. Rijd prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
Yup die X heeft een bijzonder plekje in mijn hart, zuinig, goedkoop en 'precies voldoende'. De ideale commuter ;) Mijn huidige Strom is een pak krachtiger maar verbruikt een pak meer.

Wat MP3 topic betreft, ik kijk zelf meewarig naar die brede trikes en quads omdat ze alle nadelen van een motor hebben zonder de voordelen, maar voor een niken of MP3 geldt dat eigenlijk niet. Voor een motor met zijspan dan weer wel, maar dat heeft wel een zekere coolness factor in mijn ogen.

Niet echt iets mis met een MP3 dus voor mij. Trekt mij alleen niet aan.

[ Voor 50% gewijzigd door Dryhte op 10-08-2019 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat heb ik met een 500X ook, daar is weinig motor aan voor mij. Als je gas geeft moet er wat gebeuren, en je moet er iedere keer met een glimlach vanaf stappen. 8)

Dat ie een beetje zuipt is dan helaas iets wat erbij hoort. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

Bommes schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 07:34:

Vorig jaar reed ik mee in Rotterdam. Gewoon motorjeans en mijn Ignition2 jas. Vond ik wel weer prima. Qua tempo was het meer een optocht trouwens. Er reden ook zowat duizend mensen mee dacht ik. En dan gaat dat niet zo rap in de binnenstad van Rotterdam :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Joopieboy schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:48:
Als je gas geeft moet er wat gebeuren
Is het aan uit effect niet voldoende? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

R0y. schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 20:19:
[...]

Is het aan uit effect niet voldoende? :9
Das de MP3 manier en roof boxer manier van motorrijden ja :+

Heb je trouwens een foto van op de AT? Zou ik wel eens willen zien :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
Joopieboy schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:48:
Dat heb ik met een 500X ook, daar is weinig motor aan voor mij. Als je gas geeft moet er wat gebeuren, en je moet er iedere keer met een glimlach vanaf stappen. 8)

Dat ie een beetje zuipt is dan helaas iets wat erbij hoort. :P
Ja hoor, kan ik zeker inkomen. Maar in zeker opzicht vind ik de X echt perfect. (Perfecte ICE commuter bike ;) )

Trouwens, in ander nieuws, ik kan Zero niet uit mijn hoofd zetten. Het is dat ik geen garage heb om 'm 's nachts te laden of er stond er al een...

@Joopieboy, als je eens écht het gevoel wil hebben dat er iets gebeurt, moet je eens een Zero proefrijden... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik ken het ja, motor is leuk, indrukwekkender waren de VDL testbussen, helemaal leeg, met wat zandzakken achterin en dan onbegrensd was het aandrijfassen wokkelen. Geniaal 8) Blik ook van menig golfje als je met een bus voorbij kwam :P

Elektrisch is wel heel gaaf :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• R0y.
Joopieboy schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 20:25:
[...]

Das de MP3 manier en roof boxer manier van motorrijden ja :+

Heb je trouwens een foto van op de AT? Zou ik wel eens willen zien :D
Afbeeldingslocatie: https://1.bp.blogspot.com/-i4h3geYFEkk/Us0AZp6uxII/AAAAAAAAC3Q/KjNxyEYS0EM/s1600/max450+9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

EliteGhost schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 00:27:
[...]

Nee, dat soort problemen heb ik niet gehad, klinkt gek...
Nero22 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 07:51:
[...]

Heb ik ook last van gehad op mijn Hornet. Heel vervelend...
Bij mij was een spuitje WD40 in de rode knop genoeg om er vanaf te zijn. Probeer dat eerst voordat je alles uit elkaar gaat trekken. :9
Dat had ik ook gelezen. Alleen las ik ook iemand bij wie de motor niet meer startte nadat hij er WD40 in had gespoten. Dus voor de zekerheid even uit elkaar getrokken. Was ook niet heel moeilijk trouwens hoor.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 22:41
Joopieboy schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:39:
Ik ken het ja, motor is leuk, indrukwekkender waren de VDL testbussen, helemaal leeg, met wat zandzakken achterin en dan onbegrensd was het aandrijfassen wokkelen. Geniaal 8) Blik ook van menig golfje als je met een bus voorbij kwam :P

Elektrisch is wel heel gaaf :+
Is vooral spannend in de paddock :X

https://www.racesport.nl/...laadstation-geexploreerd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Leuke woordgrap :P Als het mis gaat komt er wel wat vermogen vrij idd, dat doet boem 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Ziet eruit als een Replica NRX750 op basis van een XRV750 RD03. :9

Donderdag geprobeerd de Stebel Nautulis te monteren, maar daarvoor zal ik het beugeltje waaraan de originele claxon voor moeten veranderen. Gelukkig zit dat beugeltje vast met de bout van de valbeugels, die ik donderdagavond ook even losmaakte. 7(8)7
Wil je ook zo'n scheephoorn, hetzelfde bedrijf zit ook op eBay en verkoopt de claxon daar voor €10 minder inclusief montagekit. 8)

Zo'n RD03 heeft hetzelfde luchtfilter als mijn Transalp, het verwisselen daarvan is wel gelukt. Had wel iets eerder gemogen, 18000km of 18 maanden, dat zijn 27000km en 12 maanden niet. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Welcome to Marquez World! Where the competition has given up and physics doesn't matter.

Misschien had ik het toch bij ëên Leffe Blond moeten houden, maar ik lig dus echt dubbel om deze "woedeuitbarstingen"

[Streamable: Desktop 2019.08.10 - 23.35.54.03]

:D _O-

Vind het jammer voor Petrux, P12

[ Voor 44% gewijzigd door steveman op 10-08-2019 23:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:50
Raym09 schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 09:13:
[...]

Leek mij altijd wel leuk, maar weinig Distinguished aan mijn ride of motorkleding. Ga voor zo'n dag niet zonder motorkleding rijden puur om een bepaalde stijl uit te dragen. Motor kan ik sowieso weinig aan veranderen om erin te passen.

Dus das kom ik zoals hier een stukje terug sta.
Ik trek net als alle andere hipsters gewoon een gave set kleren aan.
Ik heb pas een kilt met alle toebehoren gekocht, misschien doe ik die wel aan.
Dan moet ik wel op mijn Vespa gaan ;) heb ik helemaal de wind op mijn ballen.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
ja hoi deze is nu van mij ok doei

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/67840479_10156452345751592_2284656854665527296_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_oc=AQl-lKl8wcU4eQPm603ZIOg-Hps_NnMva-PDBuTN1-5tq8NyADkm9N9PR7i41XRXomL8tOakgo1b7lDW6FTsxmjA&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=c3af2339c21824042013490e7e743a4f&oe=5DECB839

@lolgast @wimmel_1

@MaegrimTriumphSprint 1050 ST / Street Triple Rx2007 / 2016Utrecht

:>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik wil bijna een opmerking maken over sporen ... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ah, nog iemand van 't spoor :+
Joopieboy schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:57:
Ik wil bijna een opmerking maken over sporen ... :+
Een T-shirt met "Ik spoor niet" is een standaard afscheidscadeau als je vertrekt bij de NS.

[ Voor 81% gewijzigd door steveman op 10-08-2019 23:59 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chakotay
@Maegrim wat kost dat nou, zo'n trein? En hoe frommel je dat tussen de file door? :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Maegrim schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:53:

[Afbeelding]

@lolgast @wimmel_1

@MaegrimTriumph Talbot TriumphSprint 1050 ST DDZ / Street Triple Rx2007 1984(2012) / 2016Utrecht

Zo, opgelost. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
steveman schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:58:
Ah, nog iemand van 't spoor :+

[...]

Een T-shirt met "Ik spoor niet" is een standaard afscheidscadeau als je vertrekt bij de NS.
die heb ik al :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Maegrim schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:53:

Poahhh Dikke DDZ :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grubeater

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Welk rijbewijs heb je nodig voor 2400kW (3270 pk)? :?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

‘k Zal die Kärcher er straks wel ff inzetten. Was ‘t typenummer en ‘t bouwjaar?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maegrim
Grubeater schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 00:35:
[...]

Welk rijbewijs heb je nodig voor 2400kW (3270 pk)? :?
hetzelde als voor 2x7615pk aan Traxx :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Joopieboy schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 17:24:
[...]

Dat is een beetje het nadeel van een oud remsysteem, ik durf niet te zeggen of dat uitwisselbaar is....
Bij mijn Gixxer is het een 'bekende' mod om van het vorige model R1/6 de rempomp erop te zetten, zelfde met het 'snelgas' van een bepaald type, dat geeft ook een heel ander gevoel. Of die bij jou past durf ik niet te zeggen, zou je eens kunnen kijken. Ik meende het model van 2008 modeljaar 2006 dat dat was.

Geloof @Tylen daar ook iets vanaf wist.

Brembo RC(S) 19 is ook een bekende, alleen totale overkill voor op straat. :)
I dont know. Heb toevallig wel een paar dagen geleden ouwe remklauwen van mijn R6 aan een suzuki rijder verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
steveman schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 23:27:
[Streamable: Desktop 2019.08.10 - 23.24.09.02]

Welcome to Marquez World! Where the competition has given up and physics doesn't matter.

Misschien had ik het toch bij ëên Leffe Blond moeten houden, maar ik lig dus echt dubbel om deze "woedeuitbarstingen"

[Streamable: Desktop 2019.08.10 - 23.35.54.03]

:D _O-

Vind het jammer voor Petrux, P12
Kneedowns zijn hopeloos uit, Elbowdowns zijn where it's at? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

SmurfLink schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 09:29:
[...]

Kneedowns zijn hopeloos uit, Elbowdowns zijn where it's at? :P
Kuipdowns voor 2020 :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:46
@Maegrim Proficiat met de aanschaf!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Als jij dat spul nou eens gewoon héél gaat proberen te houden voor een jaartje of wat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:36:
[...]

Als jij dat spul nou eens gewoon héél gaat proberen te houden voor een jaartje of wat :9
Laat jij jouw MT10 ook eens overeind staan dan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Joopieboy schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:38:
[...]

Laat jij jouw MT10 ook eens overeind staan dan ;)
Bij mij gebeuren dat soort 'grappen' de laatste jaren alleen maar als ik er aan wil sleutelen (gloedje nieuwe 2012 R6 met 10 Km. op de teller binnen op de grond leggen) of 't ding wil wassen.. De MT10 laatst.. :(

Dat wassen kan ik dus ook eigenlijk beter aan een ander over laten, is veiliger voor de brommer >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:43:
[...]

Bij mij gebeuren dat soort 'grappen' de laatste jaren alleen maar als ik er aan wil sleutelen (gloedje nieuwe 2012 R6 met 10 Km. op de teller binnen op de grond leggen) of 't ding wil wassen.. De MT10 laatst.. :(

Dat wassen kan ik dus ook eigenlijk beter aan een ander over laten, is veiliger voor de brommer >:)
_O_ :+

Levert mij weer een rondje op :9

Pagina: 1 ... 19 ... 504 Laatste

Dit topic is gesloten.