kneusteun schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 15:53:
Italiaanse inwijding... mooi zuur.
Van de week hoorde wij dat de vriendin waarschijnlijk de baan kwijt is vanaf 1 Juli (thnx corona en zuur voor jullie bier

)
Maar wel de motor even opgehaald van haar en de agressie er even uitgereden, eigenlijk is dit gewoon het perfecte weer.
Het was zelfs zo zot dat ik geen reprimande kreeg toen ik even met een wheelie het dorp uit reed, kijk ik achterom is mevrouw net zo idioot aan het rijden
Heerlijk zo'n hobby, allebei even gelucht en hoofd leeg gereden, beste anti-stress middel

Dat zijn wel gevaarlijke rondjes, je neemt vaak net te veel risico..
Geen belerend vingertje hoor, ik heb namelijk ook wel ooit van dat soort hooligan momentjes.
Maar passen jullie wel goed op..
Wat betreft mijn Italiaanse inwijding, ik heb al jaren een Vespa, veel Italiaanser kan het niet worden.
Daar is echter nooit wat mis mee (tenzij door mij zelf veroorzaakt zoals een verkeerd in elkaar gezette variomaat).
Daar gaat benzine in en soms wat nieuwe olie filter en het ding bolt gewoon altijd.
Nu lijkt de olie tussen de bak en het blok vandaan te komen.
Daar zit de krukaskering (droge koppeling net als in een auto)
Bak moet dus van het blok, dat gaat niet zomaar, dus het hele spel moet er onderuit.
Dat vind ik niet zo tof bij een net nieuwe motor..
[
Voor 25% gewijzigd door
Bommes op 23-05-2020 16:16
]
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.