Gisteren kwam er een leuk pakketje binnen.
Direct uitgepakt en op de motor gemonteerd. Met het standaard ruitje merkte ik nog veel turbulentie, ongeacht hoog of laag. Als ik het ruitje laag zette, en enkele centimeters omhoog ging door iets te gaan staan, merkte ik al dat ik enkel schone luchtstroom te pakken had.
In eerste instantie zat ik te kijken naar een nog iets lager ruitje, maar de levertijd staat op veel plekken op een maand. Via Amazon kwam ik deze Puig tegen voor een goede prijs, en met een weekje binnen.
Gezien ik voor mijn nieuwe werk 2 uur per dag op de motor zit aan woon-werk, is het de investering dubbel en dwars waard.
Vanochtend het ruitje kunnen testen en hij is precies goed. Op de laagste stand zit ik lekker in de wind, zonder dat er iets klappert. Heb het gevoel dat het geluidsniveau meer dan gehalveerd is qua rijwindgeluid.
(en de ventilatie is ook lekker met deze temperaturen, en als het straks nog warmer wordt helemaal)
De lichte tint vind ik eigenlijk ook hartstikke mooi staan, en zie ook geen ruitje meer trillen voor mijn ogen als ik het blok lekker laat stampen!