Hét grote motortopic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 145 ... 504 Laatste
Acties:
  • 2.023.873 views

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik zeg wel eens, ik ben te laat en bij de verkeerde mensen geboren, letterlijk soms. :+
Hoe blij had ik met zo een vader geweest...

En een positieve noot, afgelopen zondag weer lekker wezen rijden, ditmaal met @DrivinUCrazy en ms. DuC. :P Dus meer GSA foto's! >:)

Afgesproken in Best, om 10 uur, maar gezien ik al weken uit mijn ritme ben voelde het vroeg (ik ben echt een avondmens...). Dus goeiemorgen!
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2020/04/IMG_20200419_101101-Medium-rotated.jpg
Voor de oplettende kijkers, ja dat is mijn zomerse kleur (sproetjes!) als ik niet 40 tinten rood ben. :+
Maar goed koffie, en onderweg nog meer koffie!
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2020/04/IMG_20200419_112550-Medium.jpg
Erg mooi binnendoor vanaf Best tussen den Bosch en Tilburg in richting Waalwijk zo omhoog richting Gorinchem, wegen die ik met de Gixxer nooit zou nemen maar ongelooflijk veel plezier gaven.
Waar wandelaars ook blij mee waren met een enorme stofvolk die mij achtervolgde op een erg mooi en lang zandpad met wat mooie gaten en kuilen her en der. 8) Ga je netjes van het gas af komt er zo een enorme stofvolk achter je aan. _O-

Anyway, toen we bij Wijk en Aalburg waren kreeg deze jongen echt buikpijn, moest schijten als een beer, maar niks open. Dus even van de route afgeweken en uiteindelijk ergens een kleine pomp gevonden die nog wel open was (joy!).
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2020/04/IMG_20200419_123230-Medium.jpg

Weer de weg vervolgt en weer ergens mooi een plekje gevonden om te lunchen:
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2020/04/IMG_20200419_131217-Medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2020/04/IMG_20200419_131001-Medium.jpg

En als BMW rijder mag je overal parkeren natuurlijk. :+
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2020/04/IMG_20200419_142231-Medium-rotated.jpg

En de koeien klaar om de wei in te gaan. :P
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2020/04/IMG_20200419_150033-Medium.jpg

En dit was de route uiteindelijk voor mij:
Afbeeldingslocatie: https://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2020/04/WhatsApp-Image-2020-04-19-at-18.10.09.jpeg

Echt een super lekkere dag gehad, Road modus qua vering en rijmodus bevalt echt zeer goed. Lekker het comfortabele bankstel gevoel wat je bij oudere GS'en altijd hebt, heerlijk rijden zo. 8)

[ Voor 89% gewijzigd door Joopieboy op 20-04-2020 13:25 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
@Vrijdag ik heb nog wel een GSR 600 voor je in de aanbieding ;)

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:56
Ik zat al een beetje te wachten tot @Joopieboy wat foto's zou plaatsen. Zelf heb ik er geen gemaakt.
Deze route was goed te doen inderdaad.

Zelfs missus vond het goed te doen, lekker genieten van het uitzicht en de bloesem. Alleen aan het einde van de rit een houten kont maar ja, ze zit ook maar zelden achterop. Ik begon er ook wat last van te krijgen omdat ik alleen veel meer ruimte heb op het zadel om eens te gaan verzitten.
Toen we thuis kwamen had ik iets van 330-340 km op de teller erbij gezet, dus zo heel gek was dat nou ook weer niet.
Het was in ieder geval een prima dag, lekker weer, en heerlijk genoten. :)

Het geinige is: deze route zorgt voor ontzettend typische Nederlandse uitzichten. Ansichtkaartwaardig zelfs. Alleen kom ik daar maar zelden, en al sowieso niet op de motor. 99/100 keer draai ik naar het zuiden en ga ik het land uit.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja ik heb 2 jaar geleden volgens mij een hele tour door nederland gemaakt, week weggeweest, echt super gaaf wat je dan allemaal ziet. Nederland is echt mooi. :)

Voor nu zo een keer wel echt leuk, maar ik ben toch blij als we weer naar het Sauerland kunnen, de benen strekken. :+

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:24
Joopieboy schreef op maandag 20 april 2020 @ 12:15:
[...]

Jouw header is veul te groot voor mobiel gebruik. Daarmee is de site compleet onbruikbaar. :P
Ik zag het dat de wordpress theme niet responsive was.
Is al aangepast, moet nu wel mee schalen met het apparaat.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:29
Ja Nora, dat is pas echt een bikkel. In haar eentje ook gewoon door Iran en Pakistan enzo. Als meisje is dat wel echt lef :).

Vanaf het moment dat ze met haar vriend ging reizen werd het toch minder boeiend, dat doen al zoveel stelletjes :D.

XMCS Netherlands

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-01 10:37
Joopieboy schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:01:
[...]

@f2ride2001 net even een foto gemaakt:
[Afbeelding]
Mijn opa heeft vroeger zo een gehad en deze stond altijd op zijn schouw. Toen ik mijn Suzuki '750' kocht, de GSX maar dan een R kwamen de hele verhalen van vroeger weer naar voren. De races op Assen, naar Limburg, de Moezel, de Nortons die die gehad heeft (en flink opgevoerd voor die tijd met een lokale motorzaak). De GSX van hem had een laag 'racer' stuur (vandaar de spiegels eraf zijn op het model) en 'kachelpijpen' als uitlaat. :P De veldwachter is wel eens bij hem aan de deur geweest. :+

Mooie verhalen, bijzonder mens, en dat model heb ik toen van hem gekregen. :)
Mooi,
maar in mijn herinnering had de GSX750 een rechthoekige koplamp, beetje zoals de XS1100 van Yamaha. Of is dit een jonger model?

https://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX750E.shtml

[ Voor 3% gewijzigd door Hkuit op 20-04-2020 15:04 ]

Verwijderd

Bommes schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:42:
Ff jullie gebruiken als guinea pigs.. ;)

Ik heb de routes die ik op mijn site had toegevoegd wat visueler gemaakt.
Echter is dat via de embedded code van Myrouteapp.
De vraag is kunnen mensen zonder een account daar die routes dan ook zien en downloaden?
http://www.dustyroads.nl/motorroutes (<- directe link werkt zo te zien niet?? evengoed subpage motorroutes dus)
Ik kan ze zien ( maar ik kan je dan ook als contact toevoegen in MyRouteApp, das nog makkelijker :) )

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:56

Vrijdag

De Zwarte

ProfaNe schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:20:
@Vrijdag ik heb nog wel een GSR 600 voor je in de aanbieding ;)
Thx, maar ik wil een tweecylinder :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Bommes
Nora?? om te doen?? of om de zelfde reis te maken?
Het eerste, tja ze heeft al een vriend. Met wat goed wassen merk je daar niet veel meer van
maar ze is ook nog eens zwanger. :o
Een van hun laatste video's heeft ze dat verteld.
De reizen die ze maken zijn echt tof, dat zeker.
Ik vind haar wel wat langdradig om eerlijk te zijn.
De wij zijn zwanger vlog duurde een half uur.. :o

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-01 10:59
Bommes schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:20:
[...]

Het eerste, tja ze heeft al een vriend. Met wat goed wassen merk je daar niet veel meer van maar ze is ook nog eens zwanger. Een van hun laatste video's heeft ze dat verteld.
De wijn zijn zwanger vlog duurde een half uur.. :o
Geweldige reactie dit _O- _/-\o_

Gamertag: timmie271

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Waaj schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 09:44:
[...]

Scheelde niet veel. Haar vriend/man moest wel helpen met op en afstappen :X Ik vind het altijd sneu om stelletjes te zien rijden waarbij zij op de lichtere versie van zijn motor rijdt (1000cc vs 600cc, R1200GS/F650gs etc) maar in dit geval was dat echt een betere keuze geweest.
Nog even om op terug te komen, ik heb het dus helemaal fout gedaan?
Mijn vriendin rijd op een 600 en ik op een 300 :+

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04:46
Dan maak je er toch een tweeling van?

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Mitssz schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:27:
[...]

Nog even om op terug te komen, ik heb het dus helemaal fout gedaan?
Mijn vriendin rijd op een 600 en ik op een 300 :+
Dat is helemaal verkeerd :N
Je moet wel duidelijk laten zien wie de baas is!

Daarom heeft mijn vriendin ook een zwaardere motor dan ik :'(

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:33
1 regel is gewoon heel belangrijk en dat is zorgen dat je groter bent.
Mijn vriendin is 164cm ofzo dus die kan niet op mijn twin(en straks ktm) maar ik kan wel op haar motoren O-)

• Waaj
  • Niet online
kneusteun schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:34:
Mijn vriendin is 164cm ofzo dus die kan niet op mijn twin(en straks ktm) maar ik kan wel op haar motoren O-)
Heel herkenbaar :Y

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:31
@kneusteun andersom kan ook best, gewoon zo opstappen:

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
kneusteun schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:34:
Also failed with that :'(

Maaaar, bij een mogelijke nieuwe motor die ze wilt is een criteria van haar dat ik er ook op pas 8)

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-01 12:34
Mitssz schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:37:
[...]

Also failed with that :'(

Maaaar, bij een mogelijke nieuwe motor die ze wilt is een criteria van haar dat ik er ook op pas 8)
Ben je net te laat met die Grom van hier te kopen :>

• DrivinUCrazy
Op de een of andere manier ziet dat er heel makkelijk uit, en lukt mij dat niet. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar dat doe ik toch maar niet meer.
Vrijdag schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:35:
[...]

Hmm, da's wel een chickmagnet die fiets toch? 🤔

@SmurfLink ja dat is zo, maar die is nog best duur 2e hands. De SV650x ook helaas.
Ik ken een chick met een SV1000; dat deel klopt wel.
Alleen rijdt die de meeste mannen zoek _/-\o_ , dus dat magnet gedeelte is wat twijfelachtig. :+

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• nehal3m
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01 08:43
DrivinUCrazy schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:09:
Ik ken een chick met een SV1000; dat deel klopt wel.
Alleen rijdt die de meeste mannen zoek _/-\o_ , dus dat magnet gedeelte is wat twijfelachtig. :+
Ja die bike is een chick magnet, de gast die erop zit boeit ze geen reet. :P

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-01 16:55
Joopieboy schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:05:
[...]

En een positieve noot, afgelopen zondag weer lekker wezen rijden, ditmaal met @DrivinUCrazy en ms. DuC. :P Dus meer GSA foto's! >:)

[...]
Goeiemorgen! Afgelopen zondag... je bedoelde gisteren? :P

• Chakotay
DrivinUCrazy schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:09:
[...]

Op de een of andere manier ziet dat er heel makkelijk uit, en lukt mij dat niet. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar dat doe ik toch maar niet meer.
[...]
Dat heb ik ook met die 'Easy Tricks' uit die video van Fortnine een tijdje terug... Het ziet er allemaal supermakkelijk uit, maar ik denk toch dat ik ongepland horizontaal eindig als ik zoiets probeer :P

• nehal3m
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01 08:43
Chakotay schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:36:
[...]

Dat heb ik ook met die 'Easy Tricks' uit die video van Fortnine een tijdje terug... Het ziet er allemaal supermakkelijk uit, maar ik denk toch dat ik ongepland horizontaal eindig als ik zoiets probeer :P
"And remember; an immaculate motorcycle is the sign of a good rider, but a beat up motorcycle is a sign of the best."

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
[...]

Het eerste, tja ze heeft al een vriend. Met wat goed wassen merk je daar niet veel meer van
Een van hun laatste video's heeft ze dat verteld.
Bekijk die link van mij nou maar :>

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Joopieboy schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:05:
En dit was de route uiteindelijk voor mij:
[Afbeelding]

Echt een super lekkere dag gehad, Road modus qua vering en rijmodus bevalt echt zeer goed. Lekker het comfortabele bankstel gevoel wat je bij oudere GS'en altijd hebt, heerlijk rijden zo. 8)
Heb je een .gpx file of zo die je kan delen? Ziet er uit als een leuke route die ik kan naderen vanuit Rotterdam :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Chakotay schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:36:
[...]

Same :+ Ik zou best veel dingen wel een keer willen proberen... maar ik heb zo het gevoel dat me dat m'n fiets kost.

I have stability. The ability to stab.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-01 22:42
Het waaide vandaag wel weer flink, dan merk je wel dat zo'n FJR best wel wind vangt als er weer een rukwindje voorbij komt. zoontje vond het wel grappig dat je schuin hangt terwijl je rechtdoor hangt. Op een gegeven moment reden we volop in de " mist" dacht eerst aan een boer die wat aan het verbranden was maar toen we eruit waren zagen we de grote rookwolken omdat de deurnese peel in de fik staat zo'n gebied van 500x800 meter. Heb dus ook 2x een NL alert gekregen.

Wilde vandaag eigenlijk ook de V-Rod helemaal origineel gaan maken want die gaat de verkoop in .
Ik rijd er gewoonweg te weinig op :/ . Niet omdat ie niet leuk is, maar omdat de FJR veel praktischer is met de top en zij koffers.

En als die verkocht is dan wil ik gaan kijken voor een GL1800. Vorige week namelijk weer een andere zijspanbak gekocht die dan aan de GL1800 gebouwd moet gaan worden einde van het jaar. ( en nu echt, want ben al bijna 7 jaar bezig om een nieuwe combinatie op poten te zetten en telkens veranderen de plannen door weer iets anders te kopen :+ )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Bommes
Booyaa schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:44:
[...]

Bekijk die link van mij nou maar :>
Dat had ik gedaan Booyaa vandaar mijn opmerkingen.
Ik kwam namelijk op de algemene landings pagina van hun YouTube kanaal uit.
Maar ik begrijp dat je eigenlijk had willen linken naar 1 specifiek filmpje?

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@Bommes Ik vind Noraly leuker om te zien ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 20-04-2020 18:12 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Bommes
@Will_M ik ook.. O+ .

• DrivinUCrazy
Noraly? Die van het nos journaal? :?

Ik zat trouwens even te kijken, mijn motor weet niet wat 'm overkomt. Brandstofverbruik van 1:21 solo, 1:18 met duo. Normaal haal ik dat laatste niet eens alleen. Olieverbruik lijkt ook 0 te zijn. Bandenslijtage: niet zichtbaar. :+

• Waaj
  • Niet online
Lekker stukje gereden en weer eens de dijk Deventer-Hattem meegepakt. Was lekker rustig maar stond wel een straf windje.

Onderweg ook nog deze jongen gespot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O1nUFlI4oYDNshIhdDpUXHb31SQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h6hvOttpsQzgLtWCFxmYRklY.jpg?f=fotoalbum_large

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-12-2025
DrivinUCrazy schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:48:
Noraly? Die van het nos journaal? :?
Ik denk eerder deze:Afbeeldingslocatie: https://www.kavalapost.gr/wp-content/uploads/2019/07/noraly-schoenmaker-itchy-boots-michani-03-1200x800.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Dryhte op 20-04-2020 18:55 ]

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

• S4All
  • Niet online
Ging om de reis idd O-) en ja ze is idd lannnnng dradig :Z

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:33

charrel

Cortisol4life..

Daar krijg ik wel een itch van, kan er niet naar kijken...... verschrikkelijk dat engels.. :F

• Jolke
Waaj schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:51:
Lekker stukje gereden en weer eens de dijk Deventer-Hattem meegepakt. Was lekker rustig maar stond wel een straf windje.

[Afbeelding]
Waar heb je de foto genomen?

• Waaj
  • Niet online
@Jolke Bij vliegveld Teuge.

• etwintje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:49
Chakotay schreef op zondag 19 april 2020 @ 20:34:
@Kryziek altijd zonde... Zoek je 2hands onderdelen, of nieuwe? Voor nieuw, zie hierzo. De site is in het Engels, maar is van StarTwin, een Nederlandse toko.

2ehands zie ik zo snel ook niet bij mijn standaard websites daarvoor.
He, die zit hier om de hoek, ken de eigenaar :)

• Chakotay
etwintje schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:13:
[...]

He, die zit hier om de hoek, ken de eigenaar :)
StarTwin, etwin.. familie? :+

• UTwizard
  • Laatst online: 26-01 17:18
Vrijdag schreef op maandag 20 april 2020 @ 10:35:
[...]

Hmm, da's wel een chickmagnet die fiets toch? 🤔

@SmurfLink ja dat is zo, maar die is nog best duur 2e hands. De SV650x ook helaas.
De SV650S die bij ons thuis staat is eigenlijk ook voor de vriendin uitgezocht, ze is daarnaast nog wel redelijk actief op Facebook bij Motormeiden.tv, van de dames daar rijdt ook een groot aantal SV650x inderdaad.

• etwintje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:49
Chakotay schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:07:
[...]

StarTwin, etwin.. familie? :+
I think not :D Enige twin in mijn familie was m'n oude Transalp :P

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Hooglander1 schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:50:
[...]

Heb je een .gpx file of zo die je kan delen? Ziet er uit als een leuke route die ik kan naderen vanuit Rotterdam :)
Dat kan ik zeker, ik sla je bericht even op en ik hoop dat ik er morgen aan denk. :)

@Hkuit ik durf het werkelijk waar niet te zeggen, jaren 80 was natuurlijk wel vierkant in alles, maar het hoe en wat... Ik ken alleen de ronde versie in mijn geheugen en verbeelding. :)

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

UTwizard schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:40:
[...]

Motormeiden.tv, van de dames daar rijdt ook een groot aantal SV650x inderdaad.
Dat is een fascinerende wetenswaardigheid :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Hkuit
  • Laatst online: 15-01 10:37
Joopieboy schreef op maandag 20 april 2020 @ 23:03:
[...]

@Hkuit ik durf het werkelijk waar niet te zeggen, jaren 80 was natuurlijk wel vierkant in alles, maar het hoe en wat... Ik ken alleen de ronde versie in mijn geheugen en verbeelding. :)
@Joopieboy dan klik maar op die hyperlink, daar staan wat plaatjes; in 1980 en 1981 was de koplamp rechthoekig, daarna weer rond. Weer zoals op de GS750.

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hkuit schreef op maandag 20 april 2020 @ 23:39:
[...]

@Joopieboy dan klik maar op die hyperlink, daar staan wat plaatjes; in 1980 en 1981 was de koplamp rechthoekig, daarna weer rond. Weer zoals op de GS750.
En wij eind jaren '80 maar weer de ronde koplamp van een NL Honda MB op een Duitse 80cc Honda MBX klussen om zo aan te kunnen tonen dat 't écht een NL Brommer was met 49,9cc ....

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 20-04-2020 23:49 ]

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Will_M schreef op maandag 20 april 2020 @ 23:45:
[...]

En wij eind jaren '80 maar weer de ronde koplamp van een NL Honda MB op een Duitse 80cc Honda MBX klussen om zo aan te kunnen tonen dat 't écht een NL Brommer was met 49,9cc ....
Koelribben niet geteld zeker ;)

• Thoit
Ze zit nu in Nederland, dus ik zou even een rondje gaan rijden :>

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-11-2025
Zoveel Royal Enfields rijden er in NL niet rond, dus de kans dat zij erop zit als je 1 tegen komt... ;)

• Waaj
  • Niet online
Haar Enfield staat nog in Peru.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:17
Waaj schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:51:

[Afbeelding]
Hee daar ben ik van het weekend ook langsgereden. Leuk weggetje met mooie bochtjes daar bij het vliegveld :)

Laatst nog een berg spareribs besteld bij de Hangar (tip) om ze een beetje te steunen :9
We komen er normaal gesproken graag even wat eten en/of drinken.

Iets verderop bij Skydeck kun je deze ook nog spotten:
https://www.google.com/ma...2-ro0-fo100!7i5376!8i2688

[ Voor 58% gewijzigd door InZane op 21-04-2020 08:55 ]

• Booyaa
  • Niet online
Bommes schreef op maandag 20 april 2020 @ 17:14:
[...]

Dat had ik gedaan Booyaa vandaar mijn opmerkingen.
Ik kwam namelijk op de algemene landings pagina van hun YouTube kanaal uit.
Maar ik begrijp dat je eigenlijk had willen linken naar 1 specifiek filmpje?
Oh wat vreemd. Ik wou inderdaad 1 filmpje naar je sturen.

Werkt deze wel?
YouTube: Yamaha Tenere 700 - Nick Sanders - London to Sydney (Americas)

• Chakotay
InZane schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:22:

[...]

Ik ook, van gezicht dan :+

Laatst nog een berg spareribs besteld daar (tip) om ze een beetje te steunen :9
We komen er normaal gesproken graag even wat eten en/of drinken.
Huh, StarTwin verkoopt spareribs? Bijzondere combinatie met een motorzaak :P

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:17
Chakotay schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:42:
[...]

Huh, StarTwin verkoopt spareribs? Bijzondere combinatie met een motorzaak :P
Sorry, ik moet beter lezen |:(

• Bommes
Booyaa schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:34:
[...]

Oh wat vreemd. Ik wou inderdaad 1 filmpje naar je sturen.

Werkt deze wel?
YouTube: Yamaha Tenere 700 - Nick Sanders - London to Sydney (Americas)
Ja die doet het.. die was ik al aan het kijken van de week (y) vette reis ook weer _/-\o_
Thoit schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:04:
Ze zit nu in Nederland, dus ik zou even een rondje gaan rijden :>
Waaj schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:19:
Ik heb haar al mijn Vespa aangeboden, nog geen reactie gehad.. :o

• Thoit
Bommes schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:56:
[...]

Ja die doet het.. die was ik al aan het kijken van de week (y) vette reis ook weer _/-\o_
[...]

[...]

Ik heb haar al mijn Vespa aangeboden, nog geen reactie gehad.. :o
Je moet ook zeggen dat je een 790 gaat halen, dat helpt misschien :>

• Booyaa
  • Niet online
En dat je een koffer hebt die niemand open krijgt >:)

• Bommes
@Booyaa geen geintjes over mijn afgebroken sleutel Jonguh.. :-(
ben nog beteuterd.
Thoit schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:59:
[...]

Je moet ook zeggen dat je een 790 gaat halen, dat helpt misschien :>
Ik ga dadelijk eens langs bij de KTM dealer maar dit keer met de inruiler. ;)

• Chakotay
Bommes schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:01:
[...]

Wat geeft zo'n dealer nou als inruilwaarde voor je vriendin?

• Booyaa
  • Niet online
Chakotay schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:07:
[...]

Dat ligt meestal aan de haarkleur maar ik verwacht 2 geiten en 1 kameel

• S4All
  • Niet online
Waaj schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:19:
Ze heeft er 1 te leen van de importeur en kleding van revit gekregen.
Dus binnenkort kun je haar wel tegen komen

• Thoit
Chakotay schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:07:
[...]

Ligt aan de staat en hoeveel ermee gereden is.

• SmurfLink
  • Niet online
Booyaa schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 08:59:
En dat je een koffer hebt die niemand open krijgt >:)
Hee, als jij mijn koffer open krijgt kunnen we er samen induiken.. :+

• S4All
  • Niet online
Met de ktm dealer?

• Jolke
Met een hamer krijg je alles open. :)

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:14
Hiermee lukt het altijd. Misschien moet je wat geduld hebben en skills ontwikkelen ;)
Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/733Mol5omvlw/1200x1005.jpg

• Waaj
  • Niet online
S4All schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:13:
[...]

Ze heeft er 1 te leen van de importeur en kleding van revit gekregen.
Dus binnenkort kun je haar wel tegen komen
@Royal Enfield, @Revit: ik wil ook wel gesponsord worden! *D

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:24
lolgast schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:17:
Hiermee lukt het altijd. Misschien moet je wat geduld hebben en skills ontwikkelen ;)
[Afbeelding]
LockPickingLawyer anyone?
YouTube: LockPickingLawyer

• SmurfLink
  • Niet online
lolgast schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:17:
[Afbeelding]
Daarmee deed De Cock het ook altijd :+

• Thoit
Waaj schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:18:
[...]

@Royal Enfield, @Revit: ik wil ook wel gesponsord worden! *D
Volgens mij lijkt dat reizen allemaal heel leuk maar die mensen moeten er uiteindelijk toch hard voor werken. Je moet constant blijven lobbyen om bepaalde zaken gesponsord te krijgen. De meeste verkopen ook alles om te financieel rond te krijgen. Je hebt dan echt geen thuis, wat mij dan weer erg moeilijk zou lijken.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Booyaa schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:08:
[...]

Dat ligt meestal aan de haarkleur maar ik verwacht 2 geiten en 1 kameel
KTM, kamelenteen. Potato potatoe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Inx1pO-Ozqe1hcqykMLGqRfd2rA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nhRUEgVuuWsWFQEpR8C92DC5.gif?f=user_large

😏

[ Voor 46% gewijzigd door Vrijdag op 21-04-2020 09:24 ]

• Waaj
  • Niet online
Thoit schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:21:
[...]

Volgens mij lijkt dat reizen allemaal heel leuk maar die mensen moeten er uiteindelijk toch hard voor werken. Je moet constant blijven lobbyen om bepaalde zaken gesponsord te krijgen. De meeste verkopen ook alles om te financieel rond te krijgen. Je hebt dan echt geen thuis, wat mij dan weer erg moeilijk zou lijken.
Volgens mij heb ik dat hier al eerder gezegd, maar ik vind het knap wat zij doet, en het is iets wat ik niet zou kunnen. Dus ik heb vooral respect voor de mensen die het wel doen, en ik vind het leuk om mee te kunnen kijken.

• Jolke
Je hoort enkel de mooie verhalen en soms de moeilijke dagen wat bij elkaar 5-10% van de tijd, maar die andere 90% hoor je niet.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04:46
Will_M schreef op maandag 20 april 2020 @ 23:45:
Eerste vier cijfers van het framenummer weghalen en verzekeren als brommer, was wat wij deden. Beetje agent zag heus wel het verschil tussen 80 en 50cc, het feit dat de 80 watergekoeld was met een gescheiden oliesysteem, een schrijfrem en 6 versnellingen hielp ook niet echt :P. Maar wat was dat een geweldige eerste kennismaking met motorrijden zeg. Zou er nog zo eentje oppikken als ze niet zwaar overpriced waren.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:06
Thoit schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:21:
De meeste verkopen ook alles om te financieel rond te krijgen. Je hebt dan echt geen thuis, wat mij dan weer erg moeilijk zou lijken.
Ik ben vooral benieuwd waar ze het allemaal van doet. Die eerste Enfield waarmee ze van India naar Nederland gereden is had ze gekocht geloof ik. Maar de huidige die nu dus in Peru staat heeft ze geruild voor haar oude omdat die op naam van een Indiër stond en dat was in Amerika een probleem.

Dus motor kopen, en toen volgens mij ook nog veel materiaal en kleding zelf gekocht. Ik weet niet hoeveel maanden van huis geweest, vervolgens iets van 2 of 3 maandjes in Nederland geweest. Richting het einde van de India-Nederland trip begon naar kanaal aardig te groeien dus ze heeft nu veel spul gesponsord gekregen. Maar ze is na maar heel kort thuis geweest te zijn al weer vertrokken voor de Argentinië-Patagonië-Alaska trip die ook ruim een jaar zou gaan duren.

Vraag me toch af waar ze het van doet. Jarenlang keihard gewerkt en gespaard, of de loterij gewonnen, of rijke ouders

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 21-04-2020 09:55 ]

• Waaj
  • Niet online
@FastFred Dat staat (deels) op haar site: https://www.itchyboots.com/about

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:24
Vrijdag schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:22:
[...]

KTM, kamelenteen. Potato potatoe.

[...]

[Afbeelding]

😏
@Bommes gaat voor de adventure

Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/XhC8oRwLG4URG/giphy.gif

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-01 12:30

Secsytime

Automagisch

@Booyaa geen geintjes over mijn afgebroken sleutel Jonguh.. :-(
ben nog beteuterd.

[...]

Ga je de 790 adventure proefrijden? :D

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah ja. Het meer bescheiden en ingetogen broertje. Lekker rustig tokkelen over het Nederlandse asfalt. Het natuurlijke habitat van de adventure motor 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Vrijdag op 21-04-2020 10:10 ]

• R0y.
Vrijdag schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:09:
[...]

Ah ja. Het meer bescheiden en ingetogen broertje. Lekker rustig tokkelen over het Nederlandse asfalt. Het natuurlijke habitat van de adventure motor 8)
KeurigeTourMachine

Toch? >:)

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:24
R0y. schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:29:
[...]

KeurigeTourMachine

Toch? >:)
KneitergekkeTrackMachine :+

Ohnee, Adventure. Kneitergekke Trail Machine. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door NLDViane op 21-04-2020 10:43 ]

• Thoit
FastFred schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:50:
[...]

Ik ben vooral benieuwd waar ze het allemaal van doet. Die eerste Enfield waarmee ze van India naar Nederland gereden is had ze gekocht geloof ik. Maar de huidige die nu dus in Peru staat heeft ze geruild voor haar oude omdat die op naam van een Indiër stond en dat was in Amerika een probleem.

Dus motor kopen, en toen volgens mij ook nog veel materiaal en kleding zelf gekocht. Ik weet niet hoeveel maanden van huis geweest, vervolgens iets van 2 of 3 maandjes in Nederland geweest. Richting het einde van de India-Nederland trip begon naar kanaal aardig te groeien dus ze heeft nu veel spul gesponsord gekregen. Maar ze is na maar heel kort thuis geweest te zijn al weer vertrokken voor de Argentinië-Patagonië-Alaska trip die ook ruim een jaar zou gaan duren.

Vraag me toch af waar ze het van doet. Jarenlang keihard gewerkt en gespaard, of de loterij gewonnen, of rijke ouders
Ze heeft ook alles verkocht om het te kunnen doen. Dus ze heeft nu ook geen eigen thuis waar ze naar terug is gegaan. Vandaar dat ik het knap vind dat iemand dit kan doen.

• R0y.
Even een totaal andere vraag. Iemand toevallig afgelopen week langs een Motoport geweest? Ik wil donderdag een rondje met mijn vriendin gaan rijden maar we moeten een sanitaire pitstop inbouwen 8)7 Maar ik weet dus niet of ze i.v.m. de corona perikelen de toiletten open houden of dat die afgesloten zijn..

Om nou te bellen met de vraag of ik donderdag gebruik kan maken van het toilet is ook een beetje gek niet?

• Jurrian120
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-01 14:50
R0y. schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:56:
Even een totaal andere vraag. Iemand toevallig afgelopen week langs een Motoport geweest? Ik wil donderdag een rondje met mijn vriendin gaan rijden maar we moeten een sanitaire pitstop inbouwen 8)7 Maar ik weet dus niet of ze i.v.m. de corona perikelen de toiletten open houden of dat die afgesloten zijn..

Om nou te bellen met de vraag of ik donderdag gebruik kan maken van het toilet is ook een beetje gek niet?
Ben er geweest. Maar of de WC open was weet ik niet. 3 weken terug was het nog wel open en hadden ze al regels ingesteld.

• Waaj
  • Niet online
@R0y. Ik ben afgelopen vrijdag bij een Motoport geweest en die was open, en de toiletten ook :+

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
@R0y. , buiten bebouwbde kom in de bosjes :+

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

R0y. schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:56:

Zoek een paar bosjes, motoren er omheen en doen alsof er niks aan de hand is 👌

Zeg maar net zo'n houding die mensen aannemen als hun hond in de tuin van een ander zit te schijten.

• Chakotay
@Vrijdag zeg je nou dat ze bij jou in de tuin mogen komen plassen? Aardig van je! :P

• R0y.
@hierboven bedankt. Ik ga de Motoport in mijn route opnemen.
Pagman schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:02:
@R0y. , buiten bebouwbde kom in de bosjes :+
Ik denk dat mannen dat iets fijner ervaren als vrouwen.. O-)

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:30

A13X

Dude

Chakotay schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:18:
@Vrijdag zeg je nou dat ze bij jou in de tuin mogen komen plassen? Aardig van je! :P
Dat mag gerust van @Vrijdag..... Maar die heeft dan ook geen tuin 🤣

Awesome

charrel schreef op maandag 20 april 2020 @ 19:33:
[...]

Daar krijg ik wel een itch van, kan er niet naar kijken...... verschrikkelijk dat engels.. :F
Haar spaans is wel een stuk beter dan het mijne..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Jolke
Is het al @Vrijdag? :+

• Booyaa
  • Niet online
ToolkiT schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:38:
[...]

Haar spaans is wel een stuk beter dan het mijne..
YouTube: Taalliedje Spaans
Jolke schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 09:41:
Je hoort enkel de mooie verhalen en soms de moeilijke dagen wat bij elkaar 5-10% van de tijd, maar die andere 90% hoor je niet.
Ik heb heel wat boeken gelezen van (moto)travelers en daar staat menig verhaal in van wat allemaal moeilijk is.. 'Van hiet tot Tokyo' is daar een goed voorbeeld van.. meerdere keren gaat hij bijna dood (vaak door domme acties)

Bij Noraly valt het me altijd op dat als ze in de problemen komt of nerveus is ze gaat lachen.. daarom lijkt het luchtiger dan het is..
Maar je moet wel een optimistische blik hebben en open staan voor onverwachte dingen anders moet je niet aan zo'n reis beginnen..

Was deze al langsgekomen?
https://www.facebook.com/...enk%20roos&epa=SEARCH_BOX
Dus daar rij je dan, heerlijk in je eigen bubbel je houd je aan de 1,5 afstand (rijdend en stilstaand) je houd je aan de verkeersregels, snelheid enz enz, en opeens komt daar een individu die uit het niets voor je motor springt en je ook nog eens bespuugd.... (is dit tegenwoordig niet strafbaar?)

Zullen we deze imbeciel eens de aandacht geven waar hij om vraagt??
Dus, delen delen delen!

Jup het gebeurde gister in onze rit!

Ps: wij hebben niets naar deze individu gedaan. Juist niet. Wij zijn namelijk weel sociaal.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

'Coronahoester' of in dit geval spuger :X Wat een kansloos volk heb je toch...

• Waaj
  • Niet online
@ToolkiT Ik kan het filmpje niet zien maar ik gok dat het dit filmpje is?

Totaal kansloze actie van de hardloper, maar het illustreert wel waarom ik ook zonder coronacrisis in de weekenden de dijkjes mijdt. Te smal en te druk om daar ook nog veilig met de motor te rijden (zie ook de kleine kindjes links).
Waaj schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:57:
@ToolkiT Ik kan het filmpje niet zien maar ik gok dat het dit filmpje is?

Totaal kansloze actie van de hardloper, maar het illustreert wel waarom ik ook zonder coronacrisis in de weekenden de dijkjes mijdt. Te smal en te druk om daar ook nog veilig met de motor te rijden (zie ook de kleine kindjes links).
Ja die was het..

En idd kan je beter dit soort drukke plekken vermijden.. maar die actie van de hardloper is totaal buiten proporties en zwaar strafbaar anno april 2020

Pagina: 1 ... 145 ... 504 Laatste

Dit topic is gesloten.