Kan me voorstellen dat dit meer een lange rit lijkt op een gegeven moment. Je doet 35000 km in 7 maanden, das gemiddeld 166 km per dag voor 7 maanden lang. Wel gaaf though!Requiem19 schreef op maandag 6 april 2020 @ 09:38:
[...]
Ik had precies hetzelfde als jij. Dit leek me echt DE leven. Maar in alle eerlijkheid.. je bent maar een vluchtige reiziger en je maakt niet vaak een echte connectie met de locals, ook door de taal barriere. 95% van je gesprekken is 'waar je vandaan komt en waar je heengaat en of je kinderen hebt'.
Ik mistte na 3-4 maanden toch wel beetje de uitdaging van werken, nadenken en iets 'maken'. Als je alleen maar rondrijdt dan ben je dingen in je aan het opnemen. Een soort spons, maar verder staat je brein vrij stil.
Anyway.. dat soort filmpjes van Itchy Boots etc.. dat ziet er allemaal veel leuker uit dan het echt is vond ik.
Haha, zit door dit verhaal even ons eigen filmpje van Centraal Azië terug te kijken.. shit, ik krijg nu zelf ook weer heimwee
[YouTube: Gravel for Breakfast - Episode 3: Central Asia]
Zoals gezegd, als je elke keer 2 maanden pakt om 2 of 3 landen rustig te bezoeken is het iets minder een roadtrip en heb je denk ik iets meer die connectie die je beschrijft.
:strip_exif()/f/image/2Pf8IMWUctDYjle9m6gOOJQE.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/oGg3Rsh9mIKnNqXhWfnDwnYE.jpg?f=fotoalbum_large)