When life throws you a curve, lean into it and have faith!
De NC heeft in ongeveer 6 jaar tijd 89k gereden in zilte omgevingen. Grappig om weer in Zeeland te komen, het was er nog net zo winderig als de vorige keer dat ik er was. Had een behoorlijke lean angle langs de dijkentimmie271 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:08:
[...]
Ik zeg gemiddeld, maar kan best zijn dat ie 5 maanden stil heeft gestaan. Hij stond in ieder geval al 3 maanden te koop bij de verkoper waar ik hem gekocht heb
Ik ging ook plat op de rechte stukken naar m'n werk vanochtend in GroningenHTT-Thalan schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:07:
[...]
De NC heeft in ongeveer 6 jaar tijd 89k gereden in zilte omgevingen. Grappig om weer in Zeeland te komen, het was er nog net zo winderig als de vorige keer dat ik er was. Had een behoorlijke lean angle langs de dijken.
Als je er eenmaal aan gewend bent is het stiekem best gaafnehal3m schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:08:
Ik ging ook plat op de rechte stukken naar m'n werk vanochtend in Groningen
Je bent me net voor met een vergelijkbare post, we hebben wel de ideale hobbyLankHoar schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:49:
Kwam deze net tegen. Vond hem wel grappig
[Afbeelding]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
[ Voor 20% gewijzigd door HTT-Thalan op 12-03-2020 18:54 ]
De enige reactie die hierop mogelijk is nog steeds:WTFHTT-Thalan schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:54:
Dit behoeft geen verdere tekstuele begeleiding...
[YouTube: A 2 DOIGTS DE LA MORT !!]
Echt compleet idioot, bizar, achterlijk hoe je zo kunt rijden.
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
Ik heb binnenkort een Alp man, die ga ik echt wel in de modder gooien.HTT-Thalan schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:14:
En dit hoef ik hier niet te posten, in asfalt kun je je niet ingraven.
[YouTube: 5 Tricks to Rescue a Stuck Motorcycle]
Ik heb net de extra velgenset met noppen van de Alp verkocht. De koper heeft ook 'aspiraties' om 'iets offroad' te doen met zijn Transalp. Aan de banden zal het niet liggen in ieder geval, die Mitasjes waren echt helemaal geweldig. Als de Alp blijft komt er weer zo'n set onder, zonder twijfelnehal3m schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 19:15:
[...]
Ik heb binnenkort een Alp man, die ga ik echt wel in de modder gooien.
Van de opbrengst haal ik de spullen voor de grote beurt van de NC volgende week
Wel handig om een nieuw setje wielen op te bouwen, de huidige velgen hebben niet het oneindige leven.
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Nee idd, maar die was eerder deze week al gedeeld via een reddit linkjeHTT-Thalan schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 18:54:
Dit behoeft geen verdere tekstuele begeleiding...
[YouTube: A 2 DOIGTS DE LA MORT !!]
Gefeliciteerd met je nieuwe speeltje btwkneusteun schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:32:
https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x
Billen bij elkaar momentje
En omdat het kan nog ff een paar plaatjes..
/f/image/XIco6R4hOty5NdovrVFJRSkv.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/hy7AkdIzN57w3bc1hoBXepRJ.jpg?f=fotoalbum_large)
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - Svartpilen 401 '22
Brabant zit in quarantaine dus nieuws bereikt ons wat langzamer momenteelmr_zippey schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:44:
Nee idd, maar die was eerder deze week al gedeeld via een reddit linkje
Gefeliciteerd, lijkt me echt een heerlijk woon-werk machineHTT-Thalan schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 13:04:
[...]
Nou deze dame is niet saai! Tijdens de proefrit wilde ze er zo graag vandoor dat ze uitbrak in een bochtje!
[Afbeelding]
Ik vond tijdens de proefrit dat de koppelingshendel verbogen is en dat de voorwiellagers goed hoorbaar zijn, dus de dealer heeft aangeboden dat te verhelpen zonder extra kosten. De prijs blijft dus 3500 euro (plus tien euro overschrijfleges) en ik kan d'r ophalen zodra dit werk af is.
De olie was netjes, achterbrug en achterveer hebben oppervlakteroest, en er zit wat pitting hoger op de voorvorken, geen enkele speling op balhoofd of andere zaken gemerkt. Je kan wel zien dat ze jaren in de zilte Zeeuwsche lucht heeft rondgereden, het is een beetje aangeslagen hier en daar. Blok en versnellingsbak lopen als nieuw. Botersoepel, veel koppel onderin zoals het hoort, geen speling op het schakelen, behalve het genoemde kon ik er niks op aanmerken. Ik ga binnenkort bij Ad langs en dan lopen we alles na, inclusief alle vloeistoffen om zeker te weten dat het er allemaal sjofel bij staat.
Het is met 6000 toeren natuurlijk gauw afgelopen met doortrekken (en de rev limiter is niet subtiel) maar ze is super lening en je smijt er vanaf de eerste meters al heel makkelijk mee over rotondes heen. De zesde versnelling draait heel weinig toeren op de snelweg. Gek genoeg is de Alp lichter maar die voelt een stuk logger.SniperGuy schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:55:
Gefeliciteerd, lijkt me echt een heerlijk woon-werk machine
https://www.motor.nl/moto...k-voor-belgie-vanaf-2022/
Vooralsnog gaat men in NL dus vooral op voorlichten en eigen verantwoordelijkheid inzetten ipv een verplichte keuring zoals bij de zuider buren..
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - Svartpilen 401 '22
Ik denk dat daar, gezien de huidige toename van 'tweewielers' én berijders van die machines in NL, ook wel een verandering in gaat komen (01-01-2022 is overigens nog ruim 20 maanden van nú verwijderd).mr_zippey schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:13:
Oh enne dit al gezien/lezen?
https://www.motor.nl/moto...k-voor-belgie-vanaf-2022/
Vooralsnog gaat men in NL dus vooral op voorlichten en eigen verantwoordelijkheid inzetten ipv een verplichte keuring zoals bij de zuider buren..
Ik zit ook niet te wachten op zo'n Algehele Periodieke Keuring voor mijn eigen motorfiets(en) maar ik weet (net als anderen hier) ook goed dat er 'rommel' op de markt aangeboden wordt én dat dat spul daarna ook gewoon de weg op komt.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Het bedrag wat hij voor de naven vraagt is meer dan schappelijk.HTT-Thalan schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 21:39:
Had dat eerder gezegd, heb net een extra set weggedaan!
Nieuwe velgen en laten spaken is dan het duurste om te laten doen. Dan kan ik achter ook een bredere velg laten plaatsen.
Tegelijkertijd besef ik me dat we in een luxe positie zitten... er zijn mensen die het echt heel slecht hebben momenteel, of zelfs kritiek liggen. Knock on wood maar wij hebben met ons vijfjes echt nergens last van.
Gelukkig woon ik op het platteland en kan ik gewoon een paar zakken aardappelen en eieren van de buren kopen.
Kom ik op kantoor word ik bijna weggestuurd door een kuchje
Nee maar dan moet ze er eerst nog wel staanChakotay schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 08:44:
@HTT-Thalan een ritje hoeft geen doel te hebben toch? Het is nu juist lekker rustig onderweg, en zolang je alleen bij automaat-tankstations tankt is er ook geen noemenswaardig verspreidingsrisico lijkt me
In ander nieuws; mijn WDS-server heeft onder corona te lijden. Iedereen moet thuiswerken, dus er moet een zwik laptops de deur uit.
Arm bakkie.
Ik begrijp wat je bedoeld, maar ik heb door de saaie motor juist weer meer plezier aan het motorrijden gekregen. Ben ooit begonnen op een GSX-R, daarmee wilde ik alleen maar hard rijden en had snel last van mijn rug en polsen.Requiem19 schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 10:19:
Dat soort degelijke ‘saaie’ motors - ik heb het niet begrepen :-).
Alhoewel ik ook ooit begon op een CBR 600F uit 1999. Daar was ik vrij snel op uitgekeken :-).
R6 daarna was al stuk meer beleving en lol. MTS 950 was grootste schot in de roos. Beleving en toch ook praktisch.
Mensen die praktisch motorrijden.. ik vind het knap!
Nu heb ik een Pan European omdat mijn vriendin graag mee wil, en als ik een motor koop met een mini-zadel hoor ik na een half uur al dat ze pijn in de rug ofzo heeft. Nu kunnen we makkelijk een dag rijden met het ding en makkelijk spullen meenemen.
De TP-200 zijn het volgens de beschrijving
Supersport motoren voor de weg begrijp ik ook niet (meer) na paar jaar R6. Oncomfortabel, alleen leuk op zeer illegale snelheden en imo niet geschikt voor minder strakke wegen. De looks daarentegen...(ik wil zo graag een Panigale V4S haha)Thoit schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:15:
[...]
Ik begrijp wat je bedoeld, maar ik heb door de saaie motor juist weer meer plezier aan het motorrijden gekregen. Ben ooit begonnen op een GSX-R, daarmee wilde ik alleen maar hard rijden en had snel last van mijn rug en polsen.
Nu heb ik een Pan European omdat mijn vriendin graag mee wil, en als ik een motor koop met een mini-zadel hoor ik na een half uur al dat ze pijn in de rug ofzo heeft. Nu kunnen we makkelijk een dag rijden met het ding en makkelijk spullen meenemen.
[...]
De TP-200 zijn het volgens de beschrijving
Ik begrijp wel dat je meer lol hebt nu je vriendin mee wil. Het belangrijkste is om je hobby te kunnen delen met iemand. In je eentje motorrijden en dan je stoere verhalen niet kunnen delen is ruk 😄.
Mijn motor leven werd een stuk leuker toen ik mijn vriendin zo ver kreeg om zelf ook te gaan rijden. Helaas was/is ze geen natuurtalent en vindt ze het wel ‘ok’, maar niet super. Aan de andere kant is ze wel gek op sleutelen en heeft ze haar AT750 flink onder handen genomen en wat we zelf niet konden doen door een lokale monteur laten doen.
Voor haar is de AT750 ook prima motor voor de rest van haar leven haha. Jammer, zou haar blik wel eens willen zien wanneer ze een 150pk blok vol open trekt 😄.
[ Voor 4% gewijzigd door HTT-Thalan op 13-03-2020 10:44 ]
En ik zit te wachten tot het kenteken bekend is geworden van de mijneHTT-Thalan schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:43:
NC is klaarvandaag eind v/d middag ga ik d'r met een maat ophalen
.
Gamertag: timmie271
Ik dacht dat MMBS'en dat niet nodig hadden?timmie271 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:47:
En ik zit te wachten tot het kenteken bekend is geworden van de mijne![]()
Sowieso gaaf dat je destijds zo'n trip hebt gemaakt en je GF mee is geweestRequiem19 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:41:
[...]
Supersport motoren voor de weg begrijp ik ook niet (meer) na paar jaar R6. Oncomfortabel, alleen leuk op zeer illegale snelheden en imo niet geschikt voor minder strakke wegen. De looks daarentegen...(ik wil zo graag een Panigale V4S haha)
Ik begrijp wel dat je meer lol hebt nu je vriendin mee wil. Het belangrijkste is om je hobby te kunnen delen met iemand. In je eentje motorrijden en dan je stoere verhalen niet kunnen delen is ruk 😄.
Mijn motor leven werd een stuk leuker toen ik mijn vriendin zo ver kreeg om zelf ook te gaan rijden. Helaas was/is ze geen natuurtalent en vindt ze het wel ‘ok’, maar niet super. Aan de andere kant is ze wel gek op sleutelen en heeft ze haar AT750 flink onder handen genomen en wat we zelf niet konden doen door een lokale monteur laten doen.
Voor haar is de AT750 ook prima motor voor de rest van haar leven haha. Jammer, zou haar blik wel eens willen zien wanneer ze een 150pk blok vol open trekt 😄.
Zou dit jaar graag een S1000XR willen kopen, als ze ook goed achterop kan. Echter komt er hier in de tuin een loods voor de motoren waardoor er even geen geld voor een nieuwe motor is.
Uniek geval heHTT-Thalan schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:07:
[...]
Ik dacht dat MMBS'en dat niet nodig hadden?
Bij ChromeBurner heb ik zojuist een Cardo Freecom 4+ duo pack gekocht met 10% korting met de code: ALLESOPDEMOTOR
https://www.chromeburner.nl/catalogsearch/result/?q=cardo
Ah die loods is een mooie investering voor de toekomst, zodat je al die verschillende motoren kwijt kunt als je later wat geld over hebt :-).Thoit schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:10:
[...]
Sowieso gaaf dat je destijds zo'n trip hebt gemaakt en je GF mee is geweestJammer dat ze het dan nog steeds OK vind. Hier vind ze het leuker om achterop te zitten dan om zelf te rijden want dat vind ze toch nog erg eng. Vooral als ze mij ziet rijden, ze is bang dat er dan iets met me gebeurd
![]()
Zou dit jaar graag een S1000XR willen kopen, als ze ook goed achterop kan. Echter komt er hier in de tuin een loods voor de motoren waardoor er even geen geld voor een nieuwe motor is.
Want laten we eerlijk zijn, een echte motorrijder heeft aan 1 motor natuurlijk niet genoeg 😄
(enduro, naked, allroad & superbike - 4 is toch wel het minimum)
Ja die Panigale is rasechte 'Sex On Wheels'Requiem19 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:41:
[...]
Supersport motoren voor de weg begrijp ik ook niet (meer) na paar jaar R6. Oncomfortabel, alleen leuk op zeer illegale snelheden en imo niet geschikt voor minder strakke wegen. De looks daarentegen...(ik wil zo graag een Panigale V4S haha)
Over de vriendin... Mijn vrouw toont ook interesse en de kans bestaat dat mijn startmotor binnen een paar jaar de hare wordt, ervan uit gaande dat die in één stuk blijft tot dan. Sowieso is het bij mij een opstap naar iets zwaarders.
Alleen... m'n vrouw kennende heb ik er niet erg veel vertrouwen in, 'zij op motor' that is... Ik ken haar rijstijl met de wagen en alhoewel ook ik heb moeten aanpassen toen ik op 2 wielen stapte, zal het bij haar nog veel meer aanpassen worden.
Zij is er echt eentje van nét op het nippertje of vaak te laat vertrekken, haasten en stressen, niet door hebben dat ze volop aan het bumperkleven is en dan ook echt verontwaardigd én pissed is wanneer voorligger remlichten toont. (dat laatste is op zich ook ab-so-luut niet goed te praten maar goed, als je het uitlokt kan je zulk gedrag nu eenmaal verwachten)
Ook heeft ze letterlijk élke afleiding gezien, ik bedoel dan bvb. tijdens haar rit secondenlang opzij kijken naar één of andere afleiding, dat kan het huis van een bekende zijn om te zien of er iemand thuis is, een opvallend reclamepaneel, een persoon op voetpad, etc... terwijl ze vooruit blijft rijden en niet zelden verrast wordt door een situatie vóór zich dat ze daardoor niet gezien heeft. Yep, meer dan eens noodstop gehad, en dan kan ik alleen maar getuigen over die keren dat ik er bij was.
Ik zeg niet dat ik zo'n fantastisch goeie chauffeur ben maar wat ik wél weet is dat ik me zelden laat opjagen; te laat is te laat, pech, maar sowieso op tijd vertrek en bijgevolg zelden te laat ergens aankom én dat ik geen aandacht heb voor dingen buiten het verkeer om, zo erg soms dat ik ergens dagelijks mag passeren en wanneer iemand me vraagt "je rijdt dus langs dit of dat?" ik het soms eerlijk niet eens weet.
Ik heb het er met haar al over gehad maar ze wil die dingen dus ook niet inzien, ik vrees echt dat ze niet de geschikte persoon is om op een motor te stappen maar ze heeft zo'n ingesteldheid van "wat hij kan, kan ik ook"... Meestal is dat fantastisch zo'n ingesteldheid, zo had ik vroeger al snel een klimpartner bij... Maar ze wil zich te hard bewijzen... En da's niet goed op een motor.
Ik snap je zorgen, maar het kan ook andersom (positief) doorslaan: Op een motor 'voel' je de kwetsbaarheid beter. Ik ben een betere (meer voorzichtig, rustiger, meer vooruit kijken en anticiperen) chauffeur geworden sinds de motor. Wellicht dat zij, als wat jij zegt allemaal klopt, haar gedrag aanpast met een andere invalshoek op het verkeer.PinusRigida schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:52:
[...]
Ja die Panigale is rasechte 'Sex On Wheels'![]()
Over de vriendin... Mijn vrouw toont ook interesse en de kans bestaat dat mijn startmotor binnen een paar jaar de hare wordt, ervan uit gaande dat die in één stuk blijft tot dan. Sowieso is het bij mij een opstap naar iets zwaarders.
Alleen... m'n vrouw kennende heb ik er niet erg veel vertrouwen in, 'zij op motor' that is... Ik ken haar rijstijl met de wagen en alhoewel ook ik heb moeten aanpassen toen ik op 2 wielen stapte, zal het bij haar nog veel meer aanpassen worden.
Zij is er echt eentje van nét op het nippertje of vaak te laat vertrekken, haasten en stressen, niet door hebben dat ze volop aan het bumperkleven is en dan ook echt verontwaardigd én pissed is wanneer voorligger remlichten toont. (dat laatste is op zich ook ab-so-luut niet goed te praten maar goed, als je het uitlokt kan je zulk gedrag nu eenmaal verwachten)
Ook heeft ze letterlijk élke afleiding gezien, ik bedoel dan bvb. tijdens haar rit secondenlang opzij kijken naar één of andere afleiding, dat kan het huis van een bekende zijn om te zien of er iemand thuis is, een opvallend reclamepaneel, een persoon op voetpad, etc... terwijl ze vooruit blijft rijden en niet zelden verrast wordt door een situatie vóór zich dat ze daardoor niet gezien heeft. Yep, meer dan eens noodstop gehad, en dan kan ik alleen maar getuigen over die keren dat ik er bij was.
Ik zeg niet dat ik zo'n fantastisch goeie chauffeur ben maar wat ik wél weet is dat ik me zelden laat opjagen; te laat is te laat, pech, maar sowieso op tijd vertrek en bijgevolg zelden te laat ergens aankom én dat ik geen aandacht heb voor dingen buiten het verkeer om, zo erg soms dat ik ergens dagelijks mag passeren en wanneer iemand me vraagt "je rijdt dus langs dit of dat?" ik het soms eerlijk niet eens weet.
Ik heb het er met haar al over gehad maar ze wil die dingen dus ook niet inzien, ik vrees echt dat ze niet de geschikte persoon is om op een motor te stappen maar ze heeft zo'n ingesteldheid van "wat hij kan, kan ik ook"... Meestal is dat fantastisch zo'n ingesteldheid, zo had ik vroeger al snel een klimpartner bij... Maar ze wil zich te hard bewijzen... En da's niet goed op een motor.
Voordeel is dat ze door haar lef het wel snel zal leren.
Mijn vriendin reed vroeger ook als een krant in de auto. Vooral niet genoeg vooruit kijken en vooruit denken. Bijv niet anticiperen op een auto die op de invoegstrook precies naast je komt en dan boos zijn als die auto invoegt waar jij op dat moment rijdt (ja, zijn fout, maar dit soort situaties kun jij zelf voorkomen door of baan naar links te gaan, of meer/minder gas zodat die auto nooit naast jou uitkomt).
Motorrijden helpt wel echt met ‘awareness’ en slim rijden. Mijn motto in zowel de auto / moto: NOOIT in een situatie komen waarbij je afhankelijk bent van de keuze/actie van een ander.
Dus wellicht gaat je vriendin wel juist beter rijden op door de motor :-). Kijk, op de motir rijden is best intens. Hard wind geluid, bewegelijk, kwetsbaar. Bij de meeste mensen gaat de survival reflex vol aan, zeker in het begin. Denk dat dit haar wel helpt om gefocussed te blijven
Wanneer zij ooit met de motor rijdt zal het vooral ter ontspanning zijn: ze kan haar wagen niet missen omdat ze na het werk langs de naschoolse opvang moet om de dochter op te pikken, dus ik kan me wel inbeelden dat, de keren dàt ze op de motor rijdt, het in meer ontspannen sfeer zal zijn, da's op zich toch al positief.
...maar idd. ze zal andere gewoonten moeten aanleren, dingen zoals dat anticiperen maar ook vooral: jezelf wat meer wegcijferen wanneer je weet dat je in je recht bent maar toch maar liever eieren voor je geld kiest.
[ Voor 21% gewijzigd door PinusRigida op 13-03-2020 12:18 ]
Goed dat je't zegt, ik was al naar proeflessen met een 'Turbo Busa' aan het zoeken.
Of gewoon een leuke naked!PinusRigida schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:23:
[...]
Goed dat je't zegt, ik was al naar proeflessen met een 'Turbo Busa' aan het zoeken.
HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:28:
[...]
Of gewoon een leuke naked!
[YouTube: SUZUKI GSX-R Dirt Bike 1000cc - OFF ROAD test ride]
...misschien juist snel genoeg om voor sluitingstijd nog ergens te geraken via shortcuts door de velden.
Het ideale aantal motoren is toch altijd eentje meer dan je op het moment hebt?Requiem19 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:38:
[...]
Ah die loods is een mooie investering voor de toekomst, zodat je al die verschillende motoren kwijt kunt als je later wat geld over hebt :-).
Want laten we eerlijk zijn, een echte motorrijder heeft aan 1 motor natuurlijk niet genoeg 😄
(enduro, naked, allroad & superbike - 4 is toch wel het minimum)
Aangezien ik een oude man aan het worden ben en het nu wel mooi zonnig maar ijzig koud is zit ik te denken aan verwarmde kleding.
Nou kan ik een bak geld uitgeven en dit kopen:
https://www.motolegends.c...-heated-jacket-liner.html
£230
plus
https://www.motolegends.c...ted-glove-liners-12v.html
£90
plus
https://www.motolegends.c...-dual-remote-control.html
£135
Maar dan tik je al snel meer dan £450 af.. au..
Gelukkig zag ik op ebay een ZGAN setje binnen handschoenen van Keis (met kabels maar geen controller zo te zien)
https://www.ebay.co.uk/it...loves-Medium/143546751552
Nu kan ik daar een keis vest bij kopen, maar ik zag ook het volgende op ebay:
https://www.ebay.co.uk/it...54913259?var=592203724656
Aangezien ik een USB port op de motor heb zou ik die dus hardwired aan kunnen sluiten..
Spotgoedkoop, maar is het een gevalletje goedkoop is duurkoop?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Dat loopt dan ad infinitum door haha.Chakotay schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:47:
[...]
Het ideale aantal motoren is toch altijd eentje meer dan je op het moment hebt?
Meer dan 5 actieve motoren zou ik mezelf niet zien hebben (ervan uitgaande dat geld geen probleem was).
Ik heb ook al eens offroad gereden op een 150cc 'crosser' en als je meer focus legt op je bochtenwerk en techniek ben je eigenlijk al heel erg vlot in het terreinPinusRigida schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:36:
![]()
...misschien juist snel genoeg om voor sluitingstijd nog ergens te geraken via shortcuts door de velden.
Ik ben ongeduldig, ik wou dat het al 5 uur vanavond was
- edit -
Datum tenaamstelling: 13-03-2020
[ Voor 8% gewijzigd door HTT-Thalan op 13-03-2020 14:47 ]
Ik heb verwarmde handschoenen van Gerbing. Werken echt ideaal. Drie standen. Maar wel 170 euro...ToolkiT schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:05:
Verwamde kleding, wie heeft er ervaring mee?
516K subscribers 👍🏻 5.2K 👎🏻 428 🔕 Notify ➦ Share ▤ᐩ Save
Ik heb net een matching vest van Keis gevonden op ebay voor £60TucanoItaly schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:22:
[...]
Ik heb verwarmde handschoenen van Gerbing. Werken echt ideaal. Drie standen. Maar wel 170 euro...
Ik heb het 2x gezien dat vriendinlief ook ging rijden vanwege de man: alles nieuw aangeschaft, motor erbij: compleet!PinusRigida schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 11:52:
[...]
Ja die Panigale is rasechte 'Sex On Wheels'![]()
...en toen was het leuke eraf en stond de motor jaren stof te happen incl. de kleding etc. Achterop bij manlief was er ook nooit meer bij.
Vaak hoeft er bij dergelijke personen ook maar iets te gebeuren (bij het lessen), denk aan motor om laten vallen, over een pilon rijden etc. en het ego heeft een bijna onherstelbare deuk opgelopen waardoor het ineens niet meer leuk is.
Alleen de die-hards lachen in zo'n geval en gaan verder en blijven rijden indien mogelijk (ongeacht ouderschap hobbies, ongelukjes van de partner).
Been there, done that, still married and riding toghether
(wil natuurlijk niet zeggen dat dat in jullie geval ook zo zal zijn, maar het kan alle kanten op)
De mijne kocht vol goede moed een jas en helm (niet geel natuurlijk, want niet mooi, zo hypocriet dan weer welSniperGuy schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:33:
Ik heb het 2x gezien dat vriendinlief ook ging rijden vanwege de man: alles nieuw aangeschaft, motor erbij: compleet!
...en toen was het leuke eraf en stond de motor jaren stof te happen incl. de kleding etc. Achterop bij manlief was er ook nooit meer bij.
Vaak hoeft er bij dergelijke personen ook maar iets te gebeuren (bij het lessen), denk aan motor om laten vallen, over een pilon rijden etc. en het ego heeft een bijna onherstelbare deuk opgelopen waardoor het ineens niet meer leuk is.
Alleen de die-hards lachen in zo'n geval en gaan verder en blijven rijden indien mogelijk (ongeacht ouderschap hobbies, ongelukjes van de partner).
Been there, done that, still married and riding toghether![]()
![]()
![]()
(wil natuurlijk niet zeggen dat dat in jullie geval ook zo zal zijn, maar het kan alle kanten op)
Pfff kinderen het huis uit zal hier nog wel 18 jaar duren en dan zijn ze nog snelHTT-Thalan schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:36:
[...]
De mijne kocht vol goede moed een jas en helm (niet geel natuurlijk, want niet mooi, zo hypocriet dan weer wel) en de proefles is er nog niet van gekomen
. Misschien deze zomer als alles gesetteld is. Ze vind het jammer dat de Alp te hoog/breed voor haar is maar de NC zal wel lukken. Ze wil iets vergelijkbaars hebben qua model en dan later als de kinderen uit huis zijn lekker samen toeren
.
Ik liep een vrouwelijke petrolhead tegen het lijf, die had alles al alleen geen motor. Ook dat is sinds een half decennia geregeld en die wil echt niet meer bij me achterop (tenzij het echt moet) en stapt ook wel eens een enkele keer op mijn motor
De motor moet goed handelbaar zijn. Mijn vrouw wilde een Kawa Z750/Z800 maar de houding, motorkarakteristiek en stuurgedrag bevielen haar niet dus het is een CB600F geworden. Is een stuk makkelijk met de beurtjes (hoef ik maar 1 oliefiltertype in huis te hebben)
Ik lees en hoor dus nu steeds vaker dat mensen van mening zijn dat Honda's in de regel 'neutraal' rijden. Geen idee wat neutraal dan is in dit geval en ik heb ook weinig vergelijkingsmateriaal erbuitenSniperGuy schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:52:
motorkarakteristiek en stuurgedrag bevielen haar niet dus het is een CB600F geworden.
Voorspelbaar, stabiel, financieel goed te managen: geen fratsen!HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:00:
[...]
Ik lees en hoor dus nu steeds vaker dat mensen van mening zijn dat Honda's in de regel 'neutraal' rijden. Geen idee wat neutraal dan is in dit geval en ik heb ook weinig vergelijkingsmateriaal erbuiten.
Saai? Vroeger vond ik van wel, maar ik daag iedereen die hetzelfde denkt uit om 20 seconden de gashandel van een 2004+ Fireblade vol open te draaien om daarna ABS en elektronicaloos vol de ankers erin te gooien.
Er is een verschil tussen 'spirited riding' en moedwillig crashen natuurlijk, ongeacht het merkSniperGuy schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:05:
Voorspelbaar, stabiel, financieel goed te managen: geen fratsen!
Saai? Vroeger vond ik van wel, maar ik daag iedereen die hetzelfde denkt uit om 20 seconden de gashandel van een 2004+ Fireblade vol open te draaien om daarna ABS en elektronicaloos vol de ankers erin te gooien.
Op de paddockstand durf ik dat best.
Maar Honda's zijn in de regel inderdaad allemansvrienden. De bediening zit waar het hoort, onderhoud is vaak niet al te gek, zithouding is prima. En qua vermogen zullen ze je niet direct dood willen hebben. Sommige mensen vinden dat dan saai. Ach...
Wat dat betreft zijn het net volvo's in de autowereld.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
"Ik wil ook wel motor rijden, maar ik ken mezelf ik zou me helemaal dood rijden!"DrivinUCrazy schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:08:
Easy.
Op de paddockstand durf ik dat best.![]()
Maar Honda's zijn in de regel inderdaad allemansvrienden. De bediening zit waar het hoort, onderhoud is vaak niet al te gek, zithouding is prima. En qua vermogen zullen ze je niet direct dood willen hebben. Sommige mensen vinden dat dan saai. Ach...
Je stapt op een Honda en alles zit waar je denkt dat het zit. De motor heeft weinig rare fratsen en verrast je niet echt. Het gaat allemaal heel erg vanzelf.
Mja, van de Alp werd ook altijd geroepen dat het alles een beetje kan, maar niks heel goed. Ondertussen ben ik van mening dat dit 10% motor is en 90% de berijder. Niet dat ik nou zo'n hoogvlieger ben, maar ik durf de Alp nu overal mee naartoe te nemen zonder bang te zijn dat ik niet gewoon lekker mee kan doen met de rest.DrivinUCrazy schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:08:
Easy.
- edit -
in before theNiet dat ik nou zo'n hoogvlieger ben
maar je bent er al zo vaak vanaf gevlogen
[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 13-03-2020 16:14 ]
Haar voorkeur ging altijd uit naar supersports, maar ze is niet echt een hardrijder en qua kracht in het lichaam vraag ik me af of ze een supersport wel de baas zou zijn. Daarom zijn we bij de SV650S uitgekomen. Ze kende de Gladius al van de motorrijschool en daar was ze heel erg van gecharmeerd qua rijgedrag, dat was alleen een naked en "naked motoren zijn lelijk"
De Fireblade SC59 ie ik had wilde dat wel hoor. Wellicht dat vorige eigenaar er snelgas op had gezet, maar dat ding was flink agressief op t gas. Nou was dat mn eerste motor, dus mijn onwennigheid hielp ook niet. S1000RR is veel makkelijker, met de verschillende rijmodi.DrivinUCrazy schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:08:
Easy.
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Kinderen kunnen toch ook uitlogeren gaan bij vriendjes of bij familie?HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:36:
[...]
De mijne kocht vol goede moed een jas en helm (niet geel natuurlijk, want niet mooi, zo hypocriet dan weer wel) en de proefles is er nog niet van gekomen
. Misschien deze zomer als alles gesetteld is. Ze vind het jammer dat de Alp te hoog/breed voor haar is maar de NC zal wel lukken. Ze wil iets vergelijkbaars hebben qua model en dan later als de kinderen uit huis zijn lekker samen toeren
.
IJsje halen is toch al een doel opzich?UTwizard schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:18:
Wat betreft het vriendin verhaal; Mijn vriendin is ook bezig met haar rijlessen en de SV650S die we hebben staan zal dan ook in de toekomst door haar worden gebruikt. Over haar rijkunsten maak ik me geen zorgen, dat zit / komt echt wel goed. Ik denk alleen dat ik haar soms verplicht op de motor want zetten want zij is wel van mening dat een rit altijd een doel of bestemming moet hebben. Dat is nou net waarvoor we de motoren niet hebben
[...]
Denk in oplossingen.
Hehe klopt, het is ook al besloten door mijn zusje (rijdt ook motor) dat we met een groepje motorrijders een ijsje gaan halen zodra mijn vriendin haar rijbewijs heeftGrubeater schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:40:
IJsje halen is toch al een doel opzich?
Altijd uitzonderingen natuurlijk, maar denk aan de Hornet, de VFR, Crossrunner/-tourer, CB500, NC serie: allemaal heel voorspelbaar rijgedrag en vermogen. En dat maakt ze juist zo geschikt.noes schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:38:
[...]
De Fireblade SC59 ie ik had wilde dat wel hoor. Wellicht dat vorige eigenaar er snelgas op had gezet, maar dat ding was flink agressief op t gas. Nou was dat mn eerste motor, dus mijn onwennigheid hielp ook niet. S1000RR is veel makkelijker, met de verschillende rijmodi.
Niet voor niets heb ik zo genoten van de Hornet, alleen werd dat ding me op een gegeven moment gewoon te klein.
Zeer zeker waar. Vaak is dat ook haantjes gedrag. Dan kun je beter op een lichtere motor alles eruit halen wat er in zit, dan op een te zware motor het gas niet open durven draaien.HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:11:
[...]
Mja, van de Alp werd ook altijd geroepen dat het alles een beetje kan, maar niks heel goed. Ondertussen ben ik van mening dat dit 10% motor is en 90% de berijder. Niet dat ik nou zo'n hoogvlieger ben, maar ik durf de Alp nu overal mee naartoe te nemen zonder bang te zijn dat ik niet gewoon lekker mee kan doen met de rest.
[ Voor 5% gewijzigd door DrivinUCrazy op 13-03-2020 17:18 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Interessant, is die aan te sluiten op dezelfde barrel connector?ToolkiT schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:27:
[...]
Ik heb net een matching vest van Keis gevonden op ebay voor £60
516K subscribers 👍🏻 5.2K 👎🏻 428 🔕 Notify ➦ Share ▤ᐩ Save
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Mijn vriendin las dit stukje net en wijst mij er vriendelijk op dat ze ten opzichte van vroeger een stuk beter/slimmer is gaan autorijden en dat ze op de motor het verkeer in Iran, Pakistan en India heeft overleefd zonder ook maar 1 botsing met de bizar rijdende locals.Requiem19 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 12:07:
@PinusRigida dat klinkt in principe niet als het type dat geschikt is voor de motor.
Voordeel is dat ze door haar lef het wel snel zal leren.
Mijn vriendin reed vroeger ook als een krant in de auto. Vooral niet genoeg vooruit kijken en vooruit denken. Bijv niet anticiperen op een auto die op de invoegstrook precies naast je komt en dan boos zijn als die auto invoegt waar jij op dat moment rijdt (ja, zijn fout, maar dit soort situaties kun jij zelf voorkomen door of baan naar links te gaan, of meer/minder gas zodat die auto nooit naast jou uitkomt).
Motorrijden helpt wel echt met ‘awareness’ en slim rijden. Mijn motto in zowel de auto / moto: NOOIT in een situatie komen waarbij je afhankelijk bent van de keuze/actie van een ander.
Dus wellicht gaat je vriendin wel juist beter rijden op door de motor :-). Kijk, op de motir rijden is best intens. Hard wind geluid, bewegelijk, kwetsbaar. Bij de meeste mensen gaat de survival reflex vol aan, zeker in het begin. Denk dat dit haar wel helpt om gefocussed te blijven
Bij dezen gerectificeerd! En ze vindt dat de vriendin van @PinusRigida gewoon een poging moet wagen op de motor
Als het met vol gas 20 seconden duurt om een "ohfuckfuckfuckfuckneeeeeeehhhhhhh!!!!" moment te bereiken dan is een motor saaiSniperGuy schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:05:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Waaj op 13-03-2020 19:34 ]
Knipper 2x met je ogen als je hulp nodig hebt.Requiem19 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 19:32:
[...]
Mijn vriendin las dit stukje net en wijst mij er vriendelijk op dat ze ten opzichte van vroeger een stuk beter/slimmer is gaan autorijden en dat ze op de motor het verkeer in Iran, Pakistan en India heeft overleefd zonder ook maar 1 botsing met de bizar rijdende locals.
Bij dezen gerectificeerd! En ze vindt dat de vriendin van @PinusRigida gewoon een poging moet wagen op de motor.
Ze staat achter je of niet dan?
I have stability. The ability to stab.

Heerlijk ritje naar huis, veel soepeler op de snelweg dan de Alp, ondanks minder vermogen, gek genoeg. En het is niet de leeftijd, de Alp had vorig jaar op de rollenbak nog 51pk aan het achterwiel dus de paardjes zijn er nog. Inhalen is soepeler en de NC laat zich makkelijker heen en weer smijten. Je moet alleen even rekening houden met de toerenbegrenzer, even dóórtrekken is er niet bij, je moet echt op koppel rijden. Doe je het goed, ben je wel heul vlot weg.
Nu twee weken thuiswerken helaas
Zeker, ik doelde nu specifiek op wekenlange toertochten door Europa, dat kan pas later.Grubeater schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:40:
Kinderen kunnen toch ook uitlogeren gaan bij vriendjes of bij familie?
[ Voor 17% gewijzigd door HTT-Thalan op 13-03-2020 19:45 ]
Het is even inschikken helaasWaaj schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 19:44:
Ik vind de Alp een beetje zielig erbij staan
Maar gefeliciteerd met je aanwinst!
Ik ben Alp zeker dankbaar voor jarenlang trouwe dienst maar ik snap wat je bedoelt
Zijspan aan de Alp.HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 19:40:
Zo, ze staat aan de ketting.
[Afbeelding]
[...]
Zeker, ik doelde nu specifiek op wekenlange toertochten door Europa, dat kan pas later.
Oudste achterop bij jou, de middelste bij mam en de kleinste in het zijspan.
Voorlopig alleen een middenbok, een hugger, voorspatbordverlenger (3x woordwaarde) en regulier onderhoud.Pagman schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 19:57:
@HTT-Thalan ziet er goed uit in het rood. Heb je al plannen voor modificaties
De handvatverwarming van de Alp zet ik over, en de rest moet ze verdienen met kilometers
De achterveer en -brug ga ik bijtijds wel even netjes maken, roest eraf en opnieuw spuiten.
- vorkhoezen of kappen
- handkappen
- radiator guard
- zijkoffers (mooier dan een topkoffer)
- 12 volt / usb outlet
- hoog windscherm (maar dan moet het wel fatsoenlijk hoog zijn)
Het stock schermpje is zo laag dat de helm nu vol in de wind zit en dat is beter dan die turbulentie die de Alp altijd gegeven heeft.
Iemand die ik via de TCN ken heeft aangeboden om de kappen voor mij te spuiten aangezien hij zijn Alp ook opnieuw (helemaal wit) gaat spuiten. Zou echt tof zijn als dat kan
De uitlaat is echt superstil en dat blijft ook zo. Er komt geen valbeugel op, geen skidplate, geen noppen, niks van dat al
De mijne heeft al jaren haar rijbewijs en rijd al jaren een SV650S tot volle tevredenheid. Bang is ze niet. Kwam een paar jaar geleden s'nacht terug van Rotterdam op mijn motor (bandit 1250) . "rijd best lekker" zei ze toen ze thuiskwam. Hoezo? vroeg ik. Antwoord:UTwizard schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:18:
Wat betreft het vriendin verhaal; Mijn vriendin is ook bezig met haar rijlessen en de SV650S die we hebben staan zal dan ook in de toekomst door haar worden gebruikt. Over haar rijkunsten maak ik me geen zorgen, dat zit / komt echt wel goed. Ik denk alleen dat ik haar soms verplicht op de motor moet zetten want zij is wel van mening dat een rit altijd een doel of bestemming moet hebben. Dat is nou net waarvoor we de motoren niet hebben
Haar voorkeur ging altijd uit naar supersports, maar ze is niet echt een hardrijder en qua kracht in het lichaam vraag ik me af of ze een supersport wel de baas zou zijn. Daarom zijn we bij de SV650S uitgekomen. Ze kende de Gladius al van de motorrijschool en daar was ze heel erg van gecharmeerd qua rijgedrag, dat was alleen een naked en "naked motoren zijn lelijk"Toen we de SV650S met volledige kappen zagen staan hebben we ook maar snel besloten deze te kopen. Bleek uiteindelijk ook nog een limited edition te zijn met af-fabriek een ander uitlaatsysteem en bijbehorende remapping
Nou de 250 haalt ie makkelijk.......
Humor!
f2ride2001 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 20:05:
[...]
Nou de 250 haalt ie makkelijk.......Leeftijd: 55
![]()
Humor!
Geweldig!
Top block valblokken.
Ik weet niet of dat zin heeft.DrivinUCrazy schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 20:57:
@HTT-Thalan Goed lijstje met upgrades, zou ik zelf waarschijnlijk ook doen om de motor in goede conditie te houden. Nog een suggestie:
Top block valblokken.
Ja, maar 90% van de kilometers zullen snelweg zijn. Breken die dingen dan niet gewoon af met die snelheid?
Ik denk dat 99% van de snelweg-ongevallen met motoren op lage snelheid in de file gebeuren. Dan zijn ze best nuttigHTT-Thalan schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:31:
[...]
Ja, maar 90% van de kilometers zullen snelweg zijn. Breken die dingen dan niet gewoon af met die snelheid?
De website die werd gelinkt werkt bij mij voor geen meter. Waar moet ik aan denken qua aanschaf?Chakotay schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:49:
[...]
Ik denk dat 99% van de snelweg-ongevallen met motoren op lage snelheid in de file gebeuren. Dan zijn ze best nuttig
Heb ik zelf geen ervaring mee, ik heb alleen een setje modelspecifieke valbeugels voor mijn Caponord gekocht een paar jaar terug. Dat was zo'n 100-150 euro geloof ik.HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:52:
[...]
De website die werd gelinkt werkt bij mij voor geen meter. Waar moet ik aan denken qua aanschaf?
En ja, dat is veel geld.
Maar, vaak zitten valdoppen op één punt vast. Dan breekt vaak het bevestigingsgat uit. Als dat toevallig aan het blok zit, heb je een probleem.
Top Block probeert meerdere bevestigingspunten te combineren om de kracht te verdelen en maakt daar CNC gefreesde onderdelen voor. Daar komt die prijs vandaan.
Ik heb ze op de Hornet ook gehad, alleen nooit getest.
Mijn valdoppen waren iets van 150 incl montage bij de Kawa dealer. Hebben hun geld nu al opgebracht.HTT-Thalan schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:52:
[...]
De website die werd gelinkt werkt bij mij voor geen meter. Waar moet ik aan denken qua aanschaf?
I have stability. The ability to stab.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Misschien met ROK straps?LankHoar schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 23:05:
Vraagje: de verf op mijn sissybar laat makkelijk los, wat logisch is omdat ik er een bagagenet met haken strak op plaats steeds. Helaas is dit niet mooi en gaat het bovendien roesten. Bestaat er zoiets als krasvaste verf o.i.d. of hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel bagage achterop kan binden maar toch een mooi zwarte sissybar houd?
Heb zelf ook een setje gehaald, alleen nog niet gebruikt maar, leek me perfect voor een drybag op de street scrambler vast te zetten.
Ja zo begrijp ik het idee..TucanoItaly schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 18:37:
[...]
Interessant, is die aan te sluiten op dezelfde barrel connector?
Jas met kabel aan accu, handschoenen aan jas..
Misschien powdercoaten?LankHoar schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 23:05:
Vraagje: de verf op mijn sissybar laat makkelijk los, wat logisch is omdat ik er een bagagenet met haken strak op plaats steeds. Helaas is dit niet mooi en gaat het bovendien roesten. Bestaat er zoiets als krasvaste verf o.i.d. of hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel bagage achterop kan binden maar toch een mooi zwarte sissybar houd?
En anders een rubberen sleeve eromheen? Mss minder mooi maar voorkomt schade.
Eerste keer in drie jaar dat ze de achtertuin ziet

Had ik toch een Marktplaats advertentie á 30 euro nodig om tot dit besef te komen
En @SmurfLink 150 euro is niet schokkend veel ten opzichte van nieuw kappenwerk maar zoals gezegd gaat deze niet de blubber in dus ik geloof het welChakotay schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 22:04:
Heb ik zelf geen ervaring mee, ik heb alleen een setje modelspecifieke valbeugels voor mijn Caponord gekocht een paar jaar terug. Dat was zo'n 100-150 euro geloof ik.
Kun je om die spullen mee te nemen niet een paar dikke leren tassen achterop gooien? Dat is wel "des harley's" natuurlijk.LankHoar schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 23:05:
Het zal 20 seconden lang "ohfuckfuckfuckfuckneeeeeeehhhhhhh!!!!" zijn en dan rij je 300km/h.Waaj schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 19:32:
@Requiem19 Staat ze met de deegroller achter je?
[...]
Als het met vol gas 20 seconden duurt om een "ohfuckfuckfuckfuckneeeeeeehhhhhhh!!!!" moment te bereiken dan is een motor saai
Volgas zal betekenen dat het voorwiel t/m de 3e versnelling het luchtruim wil kiezen, zonder dat er elektronica is dat dat tegenhoud of een spinnend achterwiel voorkomt
Probeer het een keer zonder asfalt. Dan heb je bij 50km/u ook al voldoende 'oh fuck' momentjesSniperGuy schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 09:41:
[...]
Het zal 20 seconden lang "ohfuckfuckfuckfuckneeeeeeehhhhhhh!!!!" zijn en dan rij je 300km/h.
Volgas zal betekenen dat het voorwiel t/m de 3e versnelling het luchtruim wil kiezen, zonder dat er elektronica is dat dat tegenhoud of een spinnend achterwiel voorkomt
Is goed. Breng maar langs.SniperGuy schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 16:05:
[...]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dit topic is gesloten.
![]()

/f/image/74fZ768IxLvVq13Lc1M7Fkt1.jpg?f=fotoalbum_large)