Had überhaupt een paar wedstrijden nodig voordat ie mocht beginnen vanwege gebrek aan fitheid. Speelde wel meteen goed tegen Apoel inderdaad.
Hij is begin augustus pas aangesloten bij de selectie, omdat hij nog op een werkvergunning moest wachten. Op 17 augustus heeft hij zijn eerste minuten gemaakt. Had je dan verwacht dat zo'n jongen vanaf de eerste dag dat hij er was zou spelen? Er is ook nog tijd nodig om jezelf aan te passen aan de club, de speelstijl en het land/de cultuur. Ik vind eigenlijk dat twee weken daarvoor al héél erg snel is! had m.i. niets met fitheid te maken.Hooguit met wat rust, aangezien hij op 7 juli pas zijn laatste wedstrijd speelde in de Gold Cup.Erapaz schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:36:
[...]
Had überhaupt een paar wedstrijden nodig voordat ie mocht beginnen vanwege gebrek aan fitheid. Speelde wel meteen goed tegen Apoel inderdaad.
Bye Bye Magallan. Op huurbasis naar Alaves volgens Verweij, neem aan dat Alaves naast huursom ook zijn salaris volledig of gedeeltelijk overneemt dus is goede oplossing en stukken beter dan hem op de tribune laten zitten terwijl je hem ook nog moet betalen. Er moeten gewoon te veel verdedigers geblesseerd raken voordat hij een kans maakt op een basisplaats.
De ene Argentijn is de andere helaas niet. Waar Tagliafico en (vooralsnog) Martinez absolute topaankopen zijn, is die Magallan het tegenovergestelde. Waren al twijfels bij zijn komst, mede omdat de supporters van zijn oude club Boca maar al te blij waren dat Magallan vertrok.Pompi schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:59:
Bye Bye Magallan. Op huurbasis naar Alaves volgens Verweij, neem aan dat Alaves naast huursom ook zijn salaris volledig of gedeeltelijk overneemt dus is goede oplossing en stukken beter dan hem op de tribune laten zitten terwijl je hem ook nog moet betalen. Er moeten gewoon te veel verdedigers geblesseerd raken voordat hij een kans maakt op een basisplaats.
Ik bedoelde ipv Senesi, niet beidenLeon Zwiers schreef op maandag 2 september 2019 @ 13:27:
[...]
Er zijn inmiddels zat verdedigers gehaald. Scorend vermogen next! Het zou wel helpen als mensen fitter zijn. Opzich is er nu een elftal dat met speels gemak 3e moet kunnen worden nu de pijnpunten aangepakt zijn.
Jammer alleen dat de helft niet fit is
Ik blijf het jammer vinden en denk nog steeds dat ie het prima had kunnen doen naast Blind. Op zeker beter (minder slecht) dan Veltman centraal.Pompi schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:59:
In plaats van Hallo, met Marc. Zegt hij nu telkens wanneer hij de telefoon op neemt: Hallo, 100mln euro.toolkist schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:15:
[...]
Overmars neemt nu echt niet meer op als Real belt, of hoogstens om nee te zeggen.
Wat is toch die aversie tegen Veltman??toolkist schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:37:
Ik blijf het jammer vinden en denk nog steeds dat ie het prima had kunnen doen naast Blind. Op zeker beter (minder slecht) dan Veltman centraal.
Wat heeft hij de afgelopen wedstrijden verkeerd gedaan centraal?
Ten Hag, maar ook Ronald Koeman zijn dan zeker toch wel stekeblind door hem op te stellen/selecteren.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Mitroglu had ongeveer 8 uur nodig om zich aan te passenJorizzz schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:53:
[...]
Hij is begin augustus pas aangesloten bij de selectie, omdat hij nog op een werkvergunning moest wachten. Op 17 augustus heeft hij zijn eerste minuten gemaakt. Had je dan verwacht dat zo'n jongen vanaf de eerste dag dat hij er was zou spelen? Er is ook nog tijd nodig om jezelf aan te passen aan de club, de speelstijl en het land/de cultuur. Ik vind eigenlijk dat twee weken daarvoor al héél erg snel is! had m.i. niets met fitheid te maken.Hooguit met wat rust, aangezien hij op 7 juli pas zijn laatste wedstrijd speelde in de Gold Cup.
Mensen hebben gewoon altijd een pispaal nodig. Eerst was het Blind en nu is Veltman de Sjaak. Niet van wakker liggen.Martinusz schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:43:
[...]
Wat is toch die aversie tegen Veltman??
Ten Hag, maar ook Ronald Koeman zijn dan zeker toch wel stekeblind door hem op te stellen/selecteren.
Veltman doet het gewoon heel redelijk. Het is geen wereldtop, maar dat compenseert hij met werklust. Hij voert zijn taak goed uit en schuwt de tackle niet. En ja, daar pak je weleens een kaart door. Dat hoort bij zijn soort spel.
Die vraag wordt bijna wekelijks gesteld en ook steeds weer beantwoord, wordt het niet een idee om dat antwoord gewoon te lezen?Martinusz schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:43:
Je hoeft het niet eens te zijn met de argumentatie, maar steeds weer vragen om argumentatie wordt wel een beetje vermoeiend.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gonadan schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:17:
[...]
Die vraag wordt bijna wekelijks gesteld en ook steeds weer beantwoord, wordt het niet een idee om dat antwoord gewoon te lezen?
Je hoeft het niet eens te zijn met de argumentatie, maar steeds weer vragen om argumentatie wordt wel een beetje vermoeiend.
Houd toch op joh, er wordt gewoon gesproken over het vertrek van Magallán. Als je daar al geen andere namen bij mag noemen.Martinusz schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:30:
dan hoeft het dus ook niet meer gezegd te worden iedere week.
Wat Veltman betreft:
De goede punten van Veltman kent iedereen wel, die staan buiten kijf. Het nadeel is dat hij voetballend tekort komt en dat oplost door breedtepasses en het betere duw- en trekwerk.
Opbouwen kan hij niet, dat vervalt al snel in het 'Frank de Boer'-voetbal. Komt hij mee op dan kan je er donder op zeggen dat de bal ergens verloren wordt en hij als een blinde weer achter iemand aan mag omdat hij uit positie was. Meestal gevolgd door een vliegende tackle die net wel of ruim niet goed gaat.
Met grote regelmaat wordt tegen gefloten omdat hij 'ergens' 'iets' aan het doen is waar de arbitrage niet achter staat. Meestal weer het beter duw- of trekwerk met een willekeurige tegenstander terwijl hij feitelijk niet eens met de basisactie te maken heeft.
Neem als voorbeelden het afgekeurde doelpunt van KJH omdat hij een verdediger moest tackelen. Een vruchtbaar ogende aanval die afgefloten werd omdat hij dwars over iemand heen liep die er niets mee te maken had. Dat soort dingen. Naast het feit dat hij verdedigend bij hoge ballen gewoon met de tegenstander mee doet.
Hoewel ik hem aan de ene kant heel erg waardeer heeft hij altijd van dat soort onnozele dingen. De laatste tijd gelukkig aan de goede kant van het veld, maar is het aan de andere kant dan kost het je ineens een strafschop.
Vanwege zijn goede kwaliteiten kan ik hem erg waarderen, vanwege bovenstaand zit ik nooit rustig als hij speelt. Feitelijk een haat/liefdeverhouding.
Als ik dan mag kiezen tussen Veltman of een verdediger waarbij ik wel rustig zit dan weet ik het wel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Prima rechtsback, centraal is het een stuk minder.
AZ overigens tot de winterstop in Den Haag, dus AZ-Ajax gaat geheid zonder Ajax fans zijn
AZ overigens tot de winterstop in Den Haag, dus AZ-Ajax gaat geheid zonder Ajax fans zijn
[ Voor 48% gewijzigd door toolkist op 02-09-2019 18:02 ]
Die heeft al zo veel clubs gehad, voor hem is het normaal dat hij bij een nieuwe club is.ElPaco schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:44:
[...]
Mitroglu had ongeveer 8 uur nodig om zich aan te passen
Oh god, daar gaat Ajax weer de dupe van zijn. Net zoals die bekerwedstrijden die opeens bij ADO gespeeld moesten worden. Hopelijk vinden ze hier wat op. Het is een probleem van AZ, niet van Ajaxtoolkist schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:48:
Prima rechtsback, centraal is het een stuk minder.
Nou ja, een keer extra zonder uitsupporters is toch niet zo'n punt gezien de omstandigheden? Het is nou niet dat ze nog nooit herrie geschopt hebben.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Waarbij het natuurlijk wel ook deels door toedoen van de eigen supporters van Ajax is geweest dat er geen fans bij aanwezig mogen zijn bij wedstrijden tegen ADO Den Haag.Terranova schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:33:
[...]
Oh god, daar gaat Ajax weer de dupe van zijn. Net zoals die bekerwedstrijden die opeens bij ADO gespeeld moesten worden. Hopelijk vinden ze hier wat op. Het is een probleem van AZ, niet van Ajax
Maar dit is geen wedstrijd tegen ADONapo schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:37:
[...]
Waarbij het natuurlijk wel ook deels door toedoen van de eigen supporters van Ajax is geweest dat er geen fans bij aanwezig mogen zijn bij wedstrijden tegen ADO Den Haag.
Wat ADO is de enige reden dat ze zich kunnen misdragen? Ik herinner me nog een bekerfinale.Terranova schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:38:
Maar dit is geen wedstrijd tegen ADO
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je meent het? Dat had ik nog niet door...
Het risico zit nu eenmaal ook in het feit dat het gespeeld wordt in een omgeving die nogal dicht bij de ADO Den Haag supporters is. Ik zou het niet verrassend vinden als de burgemeester en de politie besluiten dat het geen goed idee is om uitsupporters toe te staan, hoe spijtig dat ook is voor de aanhang van Ajax.
Den Haag zal het vast niet toestaan, maar waarom konden Ajax supporters dan wel zonder problemen mee naar Rotterdam gisteren. Toch ook redelijk dicht bij Feyenoord supporters.Napo schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:43:
[...]
Je meent het? Dat had ik nog niet door...
Het risico zit nu eenmaal ook in het feit dat het gespeeld wordt in een omgeving die nogal dicht bij de ADO Den Haag supporters is. Ik zou het niet verrassend vinden als de burgemeester en de politie besluiten dat het geen goed idee is om uitsupporters toe te staan, hoe spijtig dat ook is voor de aanhang van Ajax.
Er zijn vast allemaal goede redenen voor en het is zeker allemaal nog niet beslist. Maar door deze keuze(die er overigens voor zorgt dat er nog een kunstgras club bij is
Az-Ajax is niet in het ado stadion, daar moet nog een locatie voor gevonden worden.
Oeh, dat zou mooi zijnDoeEensGek schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:48:
Az-Ajax is niet in het ado stadion, daar moet nog een locatie voor gevonden worden.
Je bent er weer als de kippen bij heNapo schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:37:
[...]
Waarbij het natuurlijk wel ook deels door toedoen van de eigen supporters van Ajax is geweest dat er geen fans bij aanwezig mogen zijn bij wedstrijden tegen ADO Den Haag.
Dat verwacht ik ook. Ik vind het wel goed dat er clubs zijn die AZ allemaal onderdak willen bieden. Het levert toch extra inzet van veel verschillende instanties op. Maar dat dit gaat gebeuren, staat wel vast. De burgemeester van Den Haag zal geen Ajacieden binnen laten. Ik hoop dat deze wedstrijd verschuift naar Enschede of Heerenveen. Daar zijn ze tenminste wat minder kinderachtig wbt Ajacieden.Terranova schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:33:
[...]
Oh god, daar gaat Ajax weer de dupe van zijn. Net zoals die bekerwedstrijden die opeens bij ADO gespeeld moesten worden. Hopelijk vinden ze hier wat op. Het is een probleem van AZ, niet van Ajax
Hij maakt veel teveel onnodige overtredingen en laat veel steekje vallen. Op de rechtsback valt het wat minder op, maar centraal is het crucialer. Ik heb van het week weer een aantal vuurpijlen op het Kasteel gezien. Gewoon simpel uitverdedigen zit er soms niet bij. Ik heb dan liever dat een jonge gozer als Schuurs de voorkeur/tijd krijgt.Martinusz schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:43:
[...]
PSN: Curvaa_
Dat je geen moment onbenut laat
Doe maar mooi in de ArenADoeEensGek schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:48:
XXXVI
Dat je vooraan staat als er maar iets negatiefs te melden is over Ajax.Napo schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:53:
[...]
Ik heb oprecht geen idee wat je nu wil impliceren.
Negatief? Zal ik je dan aan de feiten herinneren waarom Ajax geen supporters mag meenemen naar wedstrijden tegen ADO Den Haag?Curva schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:56:
[...]
Dat je vooraan staat als er maar iets negatiefs te melden is over Ajax.
Het schijnt zo te zijn dat er in 2006 iets gebeurd is tussen de supporters van ADO Den Haag en Ajax. Toen is er door aanhang een supportershome van ADO Den Haag bestormt. Sindsdien zijn er geen Ajax supporters meer bij wedstrijden in Den Haag tegen ADO Den Haag geweest.
Dit is het enige wat ik aangeef bij het bestempelen van het feit dat Ajax supporters de dupe zouden kunnen zijn bij een wedstrijd in Den Haag. Ze zouden dan gedupeerd worden door een actie van Ajax supporters in het verleden.
Maar goed, blijkbaar wil jij lezen dat ik negatief ben over Ajax, dat ligt toch echt bij jou.
Hij moet iets negatiefs verzinnenGonadan schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:40:
[...]
Wat ADO is de enige reden dat ze zich kunnen misdragen? Ik herinner me nog een bekerfinale.
En dit bedoel ik dus ook met selectief. Ja, je hebt gelijk over de bestorming. Maar je vergeet hierbij even te vermelden dat er meermaals (een poging tot) brand is gesticht in het supportershome van Ajax waarbij supporters van ADO zijn opgepakt.Napo schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:00:
[...]
Negatief? Zal ik je dan aan de feiten herinneren waarom Ajax geen supporters mag meenemen naar wedstrijden tegen ADO Den Haag?
Het schijnt zo te zijn dat er in 2006 iets gebeurd is tussen de supporters van ADO Den Haag en Ajax. Toen is er door aanhang een supportershome van ADO Den Haag bestormt. Sindsdien zijn er geen Ajax supporters meer bij wedstrijden in Den Haag tegen ADO Den Haag geweest.
Dit is het enige wat ik aangeef bij het bestempelen van het feit dat Ajax supporters de dupe zouden kunnen zijn bij een wedstrijd in Den Haag. Ze zouden dan gedupeerd worden door een actie van Ajax supporters in het verleden.
Maar goed, blijkbaar wil jij lezen dat ik negatief ben over Ajax, dat ligt toch echt bij jou.
Ook herinner ik mij de hamas liederen nog wel..
Maar dit bedoel ik dus met negatief en selectief.
ik reageer niet meer, want het gaat teveel offtopic. Maar ik hoop dat je m'n punt snapt. Ik probeer dus ook niet de acties van Ajax supporters goed te praten oid.
Weet iemand of AZ supporters gratis met een bus naar Den Haag kunnen gaan, of wordt het eigen portemonnee?
Het ging over de situatie dat een wedstrijd tussen AZ en Ajax in het stadion van ADO Den Haag gespeeld gaat worden. Het feit is dat de supportersgroepen van Ajax en ADO Den Haag elkaar blijkbaar niet heel goed liggen zoals ook te zien is in hetgeen je aangeeft. Wil je de hele lijst aan incidenten ophalen, ga je gang.Curva schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:07:
[...]
En dit bedoel ik dus ook met selectief. Ja, je hebt gelijk over de bestorming. Maar je vergeet hierbij even te vermelden dat er meermaals (een poging tot) brand is gesticht in het supportershome van Ajax waarbij supporters van ADO zijn opgepakt.
Ook herinner ik mij de hamas liederen nog wel..
Maar dit bedoel ik dus met negatief en selectief.
Het feit is ook dat de bestorming van het ADO Den Haag supportershome de oorzaak is geweest dat de supporters van Ajax niet meer welkom waren. De geschiedenis van incidenten tussen Ajax en Ado Den Haag is niet bijzonder kort en er zijn diverse situaties geweest tussen de aanhang van deze clubs die mijn inziens geen plaats heeft in het voetbal.
Andersom, mocht AZ in de Johan Cruijff arena spelen en ADO Den Haag komt op zoek, zou ik het niet toelaten van uitsupporters ook begrijpen.
En dit is dus puur hetgeen je er in wil lezen. Jij interpreteert het als tunnelvisie jegens Ajax, dat is het niet. Het in de slachtofferrol kruipen dat het Ajax overkomt dat ze potentieel geen uitsupporters mee mogen nemen is helaas door toedoen van hun eigen aanhang.ik reageer niet meer, want het gaat teveel offtopic. Maar ik hoop dat je m'n punt snapt. Ik probeer dus ook niet de acties van Ajax supporters goed te praten oid.
2006...2019
- - >
?
In de tussentijd is er alweer een hele hoop veranderd en verbeterd. Waaronder een gloednieuw stadion. Ik zal niet zeggen dat het foutloos zou gaan. En ik weet dat er bij Ajax ook genoeg bok mongolen rondlopen die elke kans tot "oorlog" graag aanpakken. Ook de recente acties zijn me bekend van beide kanten. Maar de enigste plek waar het enige vorm van controleerbaar is, het stadion, is verboden voor supporters. De vandalen gaan buiten het stadion vrolijk door met hun "achterlijke" acties.
Ik weet het niet, naar Utrecht kan, waar ook vaak genoeg dingen gebeurd zijn. Naar sparta en excelsior, allebei om de hoek bij Feyenoord, kan prima.
In de tussentijd is er alweer een hele hoop veranderd en verbeterd. Waaronder een gloednieuw stadion. Ik zal niet zeggen dat het foutloos zou gaan. En ik weet dat er bij Ajax ook genoeg bok mongolen rondlopen die elke kans tot "oorlog" graag aanpakken. Ook de recente acties zijn me bekend van beide kanten. Maar de enigste plek waar het enige vorm van controleerbaar is, het stadion, is verboden voor supporters. De vandalen gaan buiten het stadion vrolijk door met hun "achterlijke" acties.
Ik weet het niet, naar Utrecht kan, waar ook vaak genoeg dingen gebeurd zijn. Naar sparta en excelsior, allebei om de hoek bij Feyenoord, kan prima.
Eens @DoeEensGek.
De dag dat deze grafiek compleet geel (maar liever compleet groen) is wordt hier de champagne ontkurkt.

[list]
• Zwart=verbod
• Bruin=bus- of treincombi (inclusief opstappunt onderweg)
• Oranje=autocombi met omwisselpunt onderweg (buiten speelstad)
• Geel=autocombi met omwissel bij het uitvak (openbaar vervoer en soms ook bezoek binnenstad verboden)
• Groen=vrij vervoer
[/list]
Het is ontzettend jammer dat we in Nederland nog niet in staat zijn om als supportersgroepen normaal met elkaar om te gaan. Je hoef niet elkaars vrienden te zijn maar centraal staat het aanmoedigen van je eigen club en van het respecteren van je tegenstanders. Fysiek geweld heeft geen enkele plek om de velden en dat soort aanhang zie ik dan ook niet als supporter.
We hebben nog een lange weg te gaan voor we er zijn en hopelijk bereiken we ooit een voetbalcultuur waar de supporters van clubs door één deur kunnen (of in ieder geval om en om
).
De dag dat deze grafiek compleet geel (maar liever compleet groen) is wordt hier de champagne ontkurkt.

[list]
• Zwart=verbod
• Bruin=bus- of treincombi (inclusief opstappunt onderweg)
• Oranje=autocombi met omwisselpunt onderweg (buiten speelstad)
• Geel=autocombi met omwissel bij het uitvak (openbaar vervoer en soms ook bezoek binnenstad verboden)
• Groen=vrij vervoer
[/list]
Het is ontzettend jammer dat we in Nederland nog niet in staat zijn om als supportersgroepen normaal met elkaar om te gaan. Je hoef niet elkaars vrienden te zijn maar centraal staat het aanmoedigen van je eigen club en van het respecteren van je tegenstanders. Fysiek geweld heeft geen enkele plek om de velden en dat soort aanhang zie ik dan ook niet als supporter.
We hebben nog een lange weg te gaan voor we er zijn en hopelijk bereiken we ooit een voetbalcultuur waar de supporters van clubs door één deur kunnen (of in ieder geval om en om
[ Voor 0% gewijzigd door Napo op 02-09-2019 20:02 . Reden: eens ipv een :+ ]
Fortuna sittard
Zie ook onderstaande afbeelding voor aantallen:

Linker as is thuisspelende club
Edit: Als aanvulling aangezien ik niet vanuit dat perspectief gekeken heb. Het is ontzettend goed om te zien dat Ajax een goede gastheer is, veel vrij vervoer en maar beperkt aantal clubs waarbij ze een bus/treincombi afdwingen terwijl ze toch niet al te vrij ontvangen worden door de tegenstanders.
Daar kunnen alle clubs een voorbeeld aan nemen.
[ Voor 26% gewijzigd door Napo op 02-09-2019 20:30 ]
Leuk overzicht. Ze kunnen alleen geen gemiddeldes bepalen
Wat dan? Mijn steekproef geeft aan dat het wel klopttoolkist schreef op maandag 2 september 2019 @ 20:37:
Leuk overzicht. Ze kunnen alleen geen gemiddeldes bepalen
en ja, een wedstrijd zonder uitpubliek wordt als 0 meegenomen en heeft derhalve een redelijke impact op de gemiddeldes van een club
Het zijn niet de clubs die dat bepalen maar de gemeente / burgemeester.Napo schreef op maandag 2 september 2019 @ 20:20:
Edit: Als aanvulling aangezien ik niet vanuit dat perspectief gekeken heb. Het is ontzettend goed om te zien dat Ajax een goede gastheer is, veel vrij vervoer en maar beperkt aantal clubs waarbij ze een bus/treincombi afdwingen terwijl ze toch niet al te vrij ontvangen worden door de tegenstanders.
Daar kunnen alle clubs een voorbeeld aan nemen.
Regeren is vooruitschuiven
De clubs zitten in overleg met inderdaad de lokale driehoek. De club heeft zeker een rol in het bepalen van de komst en de manier van de komst van de uitsupporters. Zie ook het voorbeeld van Ado Den Haag.T-MOB schreef op maandag 2 september 2019 @ 20:43:
[...]
Het zijn niet de clubs die dat bepalen maar de gemeente / burgemeester.
Jammer voor dat Gala, maar ik was Jandino al na 3 seconde zat... Die begint gelijk over zichzelf. Vraag me ook af waarom dit programma om 22:00 begint?
En als Tadic net zo laag was had hij gezegd dat hij geen KNVB nodig heeft om een eigen goal op z’n naam te krijgendutchgio schreef op maandag 2 september 2019 @ 22:55:
Luuk de Jong had een prima sneer op de penalty's van Tadic.
Afgehaakt op Jandino. Man man man.
Jandino slaat nergens op, afgezien van de sneer naar Valentijn en de Telegraaf
Kan Willem II Van Der Heijden niet kopen? Past toch wel in de profiel an Van Geel.
Vooral dit stuk:Leon Zwiers schreef op maandag 2 september 2019 @ 22:56:
https://www.vi.nl/nieuws/...a-mislukt-schots-avontuur
De hand van v Geel ook in Tilburg zichtbaar![]()
Heel veel verder komt het netwerk niet.Nelom is afkomstig uit het netwerk van algemeen directeur Martin van Geel en technisch directeur Joris Mathijsen: hij bracht namelijk vrijwel zijn gehele voetballoopbaan door in Rotterdam.
Ik heb hem uitgezet. Ik vind die Jandino sowieso al een naar mannetje om het maar netjes te zeggen. Maar die hele "roast", want dat was denk ik de bedoeling, was echt te kinderachtig. En hij vindt zichzelf erg belangrijk..DoeEensGek schreef op maandag 2 september 2019 @ 22:04:
Jammer voor dat Gala, maar ik was Jandino al na 3 seconde zat... Die begint gelijk over zichzelf. Vraag me ook af waarom dit programma om 22:00 begint?
Waarom hebben jullie hem überhaupt aangezet?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er was niet zoveel op en was wel benieuwd naar de winnaars van de prijzen. Dat er dan een clown op het podium staat gaat het snel vervelen. Heb het na de bronzen schoen uitgezet
Sowieso zijn dat soort gala's een beetje zelfpijperij. Snap sowieso niet dat dat soort dingen uitgezonden worden.
Zo, nu eens kijken wat Senesi ons gaat brengen. Het aantal gehypte mislukte spelers uit Zuid-Amerika is groter dan het aantal wat het daadwerkelijk bracht. Hopelijk speelt hij tegen ADO, dan kan ik hem van dichtbij eens bekijken.
Zo, nu eens kijken wat Senesi ons gaat brengen. Het aantal gehypte mislukte spelers uit Zuid-Amerika is groter dan het aantal wat het daadwerkelijk bracht. Hopelijk speelt hij tegen ADO, dan kan ik hem van dichtbij eens bekijken.
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 03-09-2019 07:56 ]
Er is publiek voor dus het wordt uitgezonden en dus heeft het bestaansrecht.PWM schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 07:56:
Sowieso zijn dat soort gala's een beetje zelfpijperij. Snap sowieso niet dat dat soort dingen uitgezonden worden.
Snap niet dat er mensen zijn die naar dat soort ongein kijken.
alles kan off-topic
Je kan zeggen wat je wil, maar Willem II heeft met het beperkte budget en de relatief recente promotie toch een uitstekend team op de been. Ik weet niet hoe goed hij nu is, maar de oude Lord Nelom is echt een prima speler voor een ploeg die qua budget amper tegen de middenmoot van de Eredivisie aan schuurt. Ik zie ze de playoffs voor Europees voetbal wel halen.dutchgio schreef op maandag 2 september 2019 @ 23:27:
[...]
Vooral dit stuk:
[...]
Heel veel verder komt het netwerk niet.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nou zeker. Ik als Groningen aanhanger word wat depressief van het scouting beleid van de fc Groningen.ph4ge schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 08:46:
[...]
Je kan zeggen wat je wil, maar Willem II heeft met het beperkte budget en de relatief recente promotie toch een uitstekend team op de been.
Ze zijn in staat complete nono's te halen en hebben bijvoorbeeld niet door dat er ook iemand moet zijn die doelpunten kan maken.
Nu hadden ze laatst die Joel Asoro gekocht. De man scoort bijna nergens, die haal je toch niet?
Het zou mij niets verbazen als Groningen dit jaar degradeert. Het is zo slecht momenteel.
Met Doan hebben ze enige die goed was weg gedaan.
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 03-09-2019 09:00 ]
Magallan die vertrekt bij Ajax, je verwacht het niet 
Als niet Ajacied moet je hier positief zijn over Ajax, anders ben je op zoek naar iets negatiefs. Maar dat heeft verder niets te maken met je clubvoorkeur hoor.
Dit grenst aan trollen, en je kunt de reacties hierop voorspellen, of niet?
Dit is de gebruikelijke gang van zaken.Napo schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:14:
En dit is dus puur hetgeen je er in wil lezen. Jij interpreteert het als tunnelvisie jegens Ajax, dat is het niet.
Als niet Ajacied moet je hier positief zijn over Ajax, anders ben je op zoek naar iets negatiefs. Maar dat heeft verder niets te maken met je clubvoorkeur hoor.
Dit grenst aan trollen, en je kunt de reacties hierop voorspellen, of niet?
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 03-09-2019 15:10 ]
Van Geel is ook geen koekenbakker. Echter is het met Feyenoord helemaal misgegaan na de kampioenschap.
Het was duidelijk dat sommige spelers al op hun max zaten, maar ipv verkopen werden hun contracten geupgrade en verlengd. Teveel spelers huren, teveel bord op de schoot scouting.
Maar in de beginperiode heeft hij uitstekend werk verricht.
Het was duidelijk dat sommige spelers al op hun max zaten, maar ipv verkopen werden hun contracten geupgrade en verlengd. Teveel spelers huren, teveel bord op de schoot scouting.
Ik heb bij van Geel een beetje het beeld voor me, van een jongen die zijn eigen zandkasteel aan het einde van de dag in elkaar aan het stampen is. Hij is echt veelste laat vertrokken, had al voor het kampioenschap zijn contract moeten inleveren.Russel88 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:02:
Van Geel is ook geen koekenbakker. Echter is het met Feyenoord helemaal misgegaan na de kampioenschap.
Ik heb niet het idee dat hij dat bewust heeft gedaan. Van Geel heeft goed werk geleverd met het financieel op de rit krijgen van Feyenoord. Daarin heet hij grote stappen kunnen maken met de club. Als TD is hij blijkbaar niet in staat geweest om de lijn naar boven door te trekken na het op de rit krijgen van de financieen. Daar is niets mis mee maar dat moet je je wel realiseren en inderdaad het juiste exitmoment zien te vinden.DoeEensGek schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:07:
[...]
Ik heb bij van Geel een beetje het beeld voor me, van een jongen die zijn eigen zandkasteel aan het einde van de dag in elkaar aan het stampen is. Hij is echt veelste laat vertrokken, had al voor het kampioenschap zijn contract moeten inleveren.
In de laatste zit misschien de pijn; Wist hij niet dat hij niet de kwlaiteiten heeft om de weg naar boven door te zetten, kreeg hij niet de juiste feedback uit de organisatie, was er geen geschikte opvolger te vinden of zag hij het nog niet als het juiste exitmoment.
Gevolg is dus dat hij te lang in de functie van TD is blijven zitten en Feyenoord daardoor helaas niet de progressie heeft kunnen boeken die ze wellicht dichterbij Ajax en PSV had gebracht/gehouden na het kampioenschap.
[ Voor 0% gewijzigd door Napo op 03-09-2019 12:06 . Reden: hebben -> heeft ]
@Napo Mooie plaatjes hoor! Maar wat is het verschil tussen 'eigen vervoer' en 'vrij vervoer'?
Staat in de legenda van het eerst plaatje.SpeedQber schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:23:
@Napo Mooie plaatjes hoor! Maar wat is het verschil tussen 'eigen vervoer' en 'vrij vervoer'?
En de plaatjes zijn ook te vinden op de website van supporters collectief nederland.autocombi met omwissel bij het uitvak (openbaar vervoer en soms ook bezoek binnenstad verboden)
Wat was die Jandino zuur bezig over VI (Derksen) zeg, hij kan heel slecht incasseren dat is wel duidelijk. Jammer en ik heb hem ook een aantal minuten omgezet en pas terug toen Tadic aan het basketballen was hahaha grappig om te zien.PWM schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 07:56:
Wat je op TV hoorde en kan lezen in de Argentijnse kranten over Senesi, beschouwen ze hem als een toekomstige grootheid en vaste centrale verdediger van het nationale elftal. Ben ook heel benieuwd maar met zijn beestachtige voorkomen moet dat wel goedkomen.
Als die Senesi zo goed is, waarom komt hij dan met alle respect, naar Feyenoord?
Welke Argentijnse kranten?rikoos schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:39:
[...]
Wat je op TV hoorde en kan lezen in de Argentijnse kranten over Senesi, beschouwen ze hem als een toekomstige grootheid en vaste centrale verdediger van het nationale elftal. Ben ook heel benieuwd maar met zijn beestachtige voorkomen moet dat wel goedkomen.
Want dat zijn grote woorden voor iemand die op zijn 22e nog niet voor Jong Argentinië heeft gespeeld.
Omdat Feyenoord hem een goed aanbod heeft gedaan? Omdat hij liever in Nederland voor een vol stadion speelt, dan bij een Spaanse laagvlieger voor 3 man en een paardenkop? Misschien heeft Feyenoord hem een goed plan voorgelegd voor sportieve ontwikkeling. Als zo'n jongen het wil schoppen tot een Europese topclub is een springplank in Europa wel handig. Feyenoord speelt Europa League, dat is prima om je in de kijker te spelen.Deadsy schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:57:
Als die Senesi zo goed is, waarom komt hij dan met alle respect, naar Feyenoord?
[ Voor 18% gewijzigd door T-MOB op 03-09-2019 14:10 ]
Kennelijk ook het netwerk van de mensen die het bij Feyenoord voor het zeggen hebben, plus dat zn oude club dringend geld nodig heeft. Niet alle clubs kunnen snel betalen zoals dat in Nederland gaat, en andere clubs zullen weer geen doorverkooppercentage willen. Of: Telefoontje van Stam gaf de doorslag voor Senesi. Kennelijk klopte het totaalplaatje en zag Sanesi het zelf ook zitten.T-MOB schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:10:
[...]
Omdat Feyenoord hem een goed aanbod heeft gedaan? Omdat hij liever in Nederland voor een vol stadion speelt, dan bij een Spaanse laagvlieger voor 3 man en een paardenkop? Misschien heeft Feyenoord hem een goed plan voorgelegd voor sportieve ontwikkeling. Als zo'n jongen het wil schoppen tot een Europese topclub is een springplank in Europa wel handig. Feyenoord speelt Europa League, dat is prima om je in de kijker te spelen.
Overigens is er nog nooit een toptransfer geslaagd bij Feyenoord geloof ik, dus ik houd mn hart vast. Het doet me allemaal teveel aan Lazovic denken.
[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 03-09-2019 14:21 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Had jij dat niet al ergens voordat de koop rond was aangekondigd?Baseman77 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 09:00:
Magallan die vertrekt bij Ajax, je verwacht het niet
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kritiek op het gedrag van Mark van Bommel. <knip>
Volgende keer graag zonder de troll-verwijzing.
Bron: https://www.nu.nl/voetbal...mmel-tijdens-rkc-psv.htmlFred Grim vindt dat zijn collega-trainer Mark van Bommel zich niet van zijn beste kant heeft laten zien tijdens RKC Waalwijk-PSV (1-3). De coach van de Waalwijkers ergerde zich in het Mandemakers Stadion aan het gedrag van de oud-middenvelder.
Aanleiding was een moment aan de zijlijn. Steven Bergwijn passeerde Henrico Drost en speelde de bal daarbij met een wippertje op de arm van de RKC-verdediger, die zo een aanval onderbrak én al geel op zak had. Van Bommel vroeg scheidsrechter Kevin Blom om een tweede gele kaart en dus rood, tot ergernis van Grim.
Volgende keer graag zonder de troll-verwijzing.
[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 03-09-2019 15:09 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Stam kan hem anders wel het een en ander bijbrengen qua verdedigen/ph4ge schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:16:
[...]
Overigens is er nog nooit een toptransfer geslaagd bij Feyenoord geloof ik, dus ik houd mn hart vast. Het doet me allemaal teveel aan Lazovic denken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ach ja, het is een beetje het niveau van Derksen zelf zullen we maar zeggen. En dat is niet zo hoog meer. Met Derksen (en ook Valentijn Driessen) heb ik in elk geval geen medelijden, hebben ze zelf ook niet met anderen.rikoos schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:39:
[...]
Wat was die Jandino zuur bezig over VI (Derksen) zeg, hij kan heel slecht incasseren dat is wel duidelijk. Jammer en ik heb hem ook een aantal minuten omgezet en pas terug toen Tadic aan het basketballen was hahaha grappig om te zien.
Om Derksen en co kan ik in ieder geval nog lachen, het is simpelweg kantine praat niveau.D-e-n schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:54:
[...]
Ach ja, het is een beetje het niveau van Derksen zelf zullen we maar zeggen. En dat is niet zo hoog meer. Met Derksen (en ook Valentijn Driessen) heb ik in elk geval geen medelijden, hebben ze zelf ook niet met anderen.
Heb Jandino nog ff teruggekeken op youtube, maar ik denk dat hij de enige is die zijn humor om te lachen vind.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Feyenoord en goed plan zijn nu niet 2 dingen die je vaak samen ziet.T-MOB schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:10:
[...]
Omdat Feyenoord hem een goed aanbod heeft gedaan? Omdat hij liever in Nederland voor een vol stadion speelt, dan bij een Spaanse laagvlieger voor 3 man en een paardenkop? Misschien heeft Feyenoord hem een goed plan voorgelegd voor sportieve ontwikkeling. Als zo'n jongen het wil schoppen tot een Europese topclub is een springplank in Europa wel handig. Feyenoord speelt Europa League, dat is prima om je in de kijker te spelen.
En uiteraard is een springplank handig maar Feyenoord is de laatste jaren nu niet echt een club geweest die deze functie heeft gehad, of wel?
Is ook niet alsof deze Senesi 18 is, vind het raar dat als het zo een top talent is hij bv 2 jaar geleden niet al opgepikt is.
Mja misschien doet hij het wel top, alhoewel dat niet moeilijk is met wat er de afgelopen jaren in het centrum heeft rondgelopen.
Dus als ik het goed begrijp gaan Ajax en Feyenoord mogelijk Martínez en Senesi een fiks aantal wedstrijden missen vanwege een Olympisch kwalificatietoernooi? Lekker weer, dat past toch helemaal niet meer in de kalender tegenwoordig? Voetbal is geen olympische sport (in mijn ogen), laat dat er lekker buiten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja, ik weet niet wat ze besproken hebben. Maar het lijkt soms wel alsof iedereen denkt dat voetballers alleen maar voor de grootste zak geld en/of de meest prestigieuze clubs kiezen. Ik woon in Enschede, en als ik zie wat "mijn" FC heeft binnengehaald met amper mogelijkheden dan is daar wel wat op af te dingen. Blijkbaar kan er van alles als het plaatje maar klopt. Als ik verdediger was zou ik trainen onder Jaap Stam wel als een interessante stap in mijn ontwikkeling zien.Deadsy schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 16:40:
[...]
Feyenoord en goed plan zijn nu niet 2 dingen die je vaak samen ziet.
Ik vraag mij af hoe het zit, want het CAS heeft al eens eerder geoordeeld dat clubs spelers niet af hoeven te staan voor de Olympische Spelen maar misschien omdat dit kwalificatietoernooi niet de OS is en georganiseerd word door de Zuid-Amerikaanse voetbalbond moet het dit keer wel. Dan moeten beide clubs maar hopen dat hun speler op dat moment al doorgeschoven is naar de A-ploeg van Argentinië zodat ze niet afgestaan hoeven worden. Of ze hebben plotseling een "blessure" die wonderbaarlijk binnen een paar dagen hersteld is.Gonadan schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 16:45:
Dus als ik het goed begrijp gaan Ajax en Feyenoord mogelijk Martínez en Senesi een fiks aantal wedstrijden missen vanwege een Olympisch kwalificatietoernooi? Lekker weer, dat past toch helemaal niet meer in de kalender tegenwoordig? Voetbal is geen olympische sport (in mijn ogen), laat dat er lekker buiten.
We zullen zien. Feyenoord heeft een slechte trackrecord qua aankopen.strafschop schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:09:
[...]
Welke Argentijnse kranten?
Want dat zijn grote woorden voor iemand die op zijn 22e nog niet voor Jong Argentinië heeft gespeeld.
En laten we eerlijk zijn, zo goed heeft Feyenoord hem ook niet bekeken. Komt meer uit de koker van zijn zaakwaarnemers, het is nou niet zo dat de scouts van Feyenoord hem vaak hebben bekeken.
De zaakwaarnemers van Jaap Stam. Henk & Henk. Staat nu toevallig een artikel op VI.Russel88 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 18:16:
[...]
We zullen zien. Feyenoord heeft een slechte trackrecord qua aankopen.
En laten we eerlijk zijn, zo goed heeft Feyenoord hem ook niet bekeken. Komt meer uit de koker van zijn zaakwaarnemers, het is nou niet zo dat de scouts van Feyenoord hem vaak hebben bekeken.
Gister was cabaretier Jandino Asporaat alweer geweldig (@voetbalgala 2019)... Maar daar kon ouwe anti homo/vrouwen johan natuurlijk niet om lachten.
Als ik de reacties hier zo las kon bijna niemand lachen om Jandino
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Licht eens toe. Want het merendeel staat er hier toch anders in.icegodd schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 18:48:
Gister was cabaretier Jandino Asporaat alweer geweldig (@voetbalgala 2019)... Maar daar kon ouwe anti homo/vrouwen johan natuurlijk niet om lachten.
Is de Afrika cup niet in januari/februari, dan is het weel of ander raar toernooi...Gonadan schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 16:45:
[ Voor 44% gewijzigd door Curva op 03-09-2019 19:00 ]
De Afrika Cup wordt sinds dit jaar in de zomer gespeeld.Curva schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 18:59:
[...]
[...]
Is de Afrika cup niet in januari/februari, dan is het weel of ander raar toernooi...
Dit toernooi is kwalificatie oude stijl voor de Zuid-Amerikanen. Bij vorige drie Olympische Spelen gebruikten ze daar het Zuid-Amerikaanse onder 20 toernooi voor.
Het staat niet op de officiële FIFA-kalender, dus clubs mogen spelers thuishouden. Net als bij de Olympische Spelen en afgelopen zomer met het EK onder 21.
Dat maakte het niet heel veel beter. Nu hebben veel spelers amper vakantie gehad voordat ze moesten opdraven voor de voorrondes voor Europees voetbal.strafschop schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 19:19:
De Afrika Cup wordt sinds dit jaar in de zomer gespeeld.
Het zou niet verkeerd zijn als er gewoon een limiet wordt gesteld aan het aantal wedstrijden per type competitie. Maar ik ben bang dat het geld dit wint.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hebben we het over de echte Afrika Cup?strafschop schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 19:19:
[...]
De Afrika Cup wordt sinds dit jaar in de zomer gespeeld.
Dit toernooi is kwalificatie oude stijl voor de Zuid-Amerikanen. Bij vorige drie Olympische Spelen gebruikten ze daar het Zuid-Amerikaanse onder 20 toernooi voor.
Het staat niet op de officiële FIFA-kalender, dus clubs mogen spelers thuishouden. Net als bij de Olympische Spelen en afgelopen zomer met het EK onder 21.
De A.C. staat toch gelijk aan het EK of in Zuid Amerika, etc. Dan mag je toch je beste spelers oproepen om voor je land te spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door mavaros op 03-09-2019 20:36 ]
Nec kan de huur van Goffert niet meer betalen.
https://www.gelderlander....et-meer-betalen~a26ac962/
Slechte zaak, schijnt dat ze ook nog wachten op geld uit Turkije.
NEC heeft een suikeroom. Dat gaat dus wel goedkomen.DoeEensGek schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:38:
Het belang van een bank garantie.DoeEensGek schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:38:
Daarom altijd vragen om een bankgarantie.DoeEensGek schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:38:
NEC kan de huur van de Goffert niet meer betalen.
Marcel Boekhoorn heeft zelf niet veel met voetbal, zijn vader was een trouwe supporter en nam hem vaak mee.mavaros schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:40:
[...]
NEC heeft een suikeroom. Dat gaat dus wel goedkomen.
Volgens mij is hij ook wel een beetje klaar met de voetbalwereld sinds een paar mafkezen over het hek zijn geklommen bij de zebra's van Ouwehands Dierenpark in Rhenen om deze geel/zwart te spuiten ...
[ Voor 39% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-09-2019 20:53 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het waren mijn antwoorden opmavaros schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 20:35:
[...]
Hebben we het over de echte Afrika Cup?
De A.C. staat toch gelijk aan het EK of in Zuid Amerika, etc. Dan mag je toch je beste spelers oproepen om voor je land te spelen.
Is de Afrika cup niet in januari/februari, dan is het weel of ander raar toernooi.
Marin mocht afgelopen zomer niet naar het EK onder 21 van Ajax. Daar was de Roemeense bondscoach nogal gepikeerd over.Dus als ik het goed begrijp gaan Ajax en Feyenoord mogelijk Martínez en Senesi een fiks aantal wedstrijden missen vanwege een Olympisch kwalificatietoernooi?
Ajax had hem beter wel kunne laten gaan, slechter had het er niet van kunnen worden.strafschop schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 21:00:
[...]
Het waren mijn antwoorden op
[...]
[...]
Marin mocht afgelopen zomer niet naar het EK onder 21 van Ajax. Daar was de Roemeense bondscoach nogal gepikeerd over.
Heerlijke goal net van Van de Donk!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nou wel nogal oneerlijk. De doelman van de Turkije kon geeneens aan de lat komen
Doelman?Deadsy schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 22:09:
[...]
Nou wel nogal oneerlijk. De doelman van de Turkije kon geeneens aan de lat komen
Even gegoogled en doelchick lijkt mij hier wel op zijn plaats idd, geen snor te bekennen
(zal er maar ff een /s bijzetten voor het geval dat)
[ Voor 15% gewijzigd door Snowdog op 03-09-2019 23:35 ]
Wat is dat toch, omdat het voorheen niet vaak goed ging zou het nu ook wel niets meer zijn. Negativiteit ten top wat mij betreft. Het is natuurlijk ook bijzonder dat de reacties in Argentinië juist zijn dat hij vergelijkbaar is met Martinez, een speler die Ajax juist heeft aangeschaft.Russel88 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 18:16:
[...]
We zullen zien. Feyenoord heeft een slechte trackrecord qua aankopen.
Wedden, als Ajax hem had gekocht dan zou het echt een potentiële topper zijn. Het lijkt mij goed dat we wat minder met gevoel spreken jegens clubs, maar het meer bij feiten houden. Volgens mij blijft het dan ook gezelliger voor mensen die niet per se voor Ajax zijn.
Feyenoord heeft ook echt wel goede aankopen gehad, alleen de laatste jaren was het vaak niet goed meer, ook ivm financiële situatie en het vooral kijken binnen de eigen competitie. Laten we nu eerst maar eens afwachten hoe die jongen zich ontwikkeld voor hem als miskoop te bestempelen, of als gewoon hele grote gok omdat men niet zoveel van de speler weet, want dat zijn gevoelens en geen feiten.
Let wel, het gaat hier in niet alleen om bovenstaande reactie, maar de algemene tendens die ik een beetje proef. Dat is jammer. Als iemand iets zegt over Ajax, een mening, dan moet hij die bijna verplicht bijstellen wanneer dat geen positieve mening is/ wordt gevonden. Ik vind ook niet dat bovenstaande mening moet worden bijgesteld, maar laten we wel proberen het onderbouwd te houden en de gevoelens wat minder te laten spreken. Dat maakt het ook gemakkelijker elkaars mening te respecteren / accepteren, omdat het dan minder overkomt als neersabelen omdat het nu eenmaal een andere club betreft dan degene die favoriet is bij de poster.
[ Voor 19% gewijzigd door jbdeiman op 04-09-2019 11:56 ]
Als ik het niet mis heb is @Russel88 een Feyenoorderjbdeiman schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:54:
[...]
Wat is dat toch, omdat het voorheen niet vaak goed ging zou het nu ook wel niets meer zijn. Negativiteit ten top wat mij betreft. Het is natuurlijk ook bijzonder dat de reacties in Argentinië juist zijn dat hij vergelijkbaar is met Martinez, een speler die Ajax juist heeft aangeschaft.
Wedden, als Ajax hem had gekocht dan zou het echt een potentiële topper zijn. Het lijkt mij goed dat we wat minder met gevoel spreken jegens clubs, maar het meer bij feiten houden. Volgens mij blijft het dan ook gezelliger voor mensen die niet per se voor Ajax zijn.
Feyenoord heeft ook echt wel goede aankopen gehad, alleen de laatste jaren was het vaak niet goed meer, ook ivm financiële situatie en het vooral kijken binnen de eigen competitie. Laten we nu eerst maar eens afwachten hoe die jongen zich ontwikkeld voor hem als miskoop te bestempelen, of als gewoon hele grote gok omdat men niet zoveel van de speler weet, want dat zijn gevoelens en geen feiten.
Let wel, het gaat hier in niet alleen om bovenstaande reactie, maar de algemene tendens die ik een beetje proef. Dat is jammer. Als iemand iets zegt over Ajax, een mening, dan moet hij die bijna verplicht bijstellen wanneer dat geen positieve mening is/ wordt gevonden. Ik vind ook niet dat bovenstaande mening moet worden bijgesteld, maar laten we wel proberen het onderbouwd te houden en de gevoelens wat minder te laten spreken. Dat maakt het ook gemakkelijker elkaars mening te respecteren / accepteren, omdat het dan minder overkomt als neersabelen omdat het nu eenmaal een andere club betreft dan degene die favoriet is bij de poster.
Wellicht de Ajax kaart niet zo snel trekken?
Edit: verder eens met je hoor, de beste man is al haast afgeschreven voordat hij een bal geraakt heeft voor Feyenoord.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 04-09-2019 12:23 ]
Daarom eindig ik ook met dat het niet per se om dat bericht gingMartinusz schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:17:
[...]
Als ik het niet mis heb is @Russel88 een Feyenoorder![]()
Wellicht de Ajax kaart niet zo snel trekken?
Edit: verder eens met je hoor, de beste man is al haast afgeschreven voordat hij een bal geraakt heeft voor Feyenoord.
Lees in de media anders alleen maar positieve berichten over Senesi. Beter dan Martinez, potentieel meer dan 20 miljoen waard...jbdeiman schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:09:
[...]
Daarom eindig ik ook met dat het niet per se om dat bericht gingHet valt me de laatste tijd meer op. Ik moet zelf natuurlijk ook eerst zien dan geloven, maar ben niet zo van het gelijk al afkraken van iets, zonder dat we eigenlijk weten waar we het over hebben.
Ik snap je opmerking dan ook niet zo.
Verwijderd
Ajax wordt wederom weer kampioen dit jaar, puur en alleen omdat niemand in de buurt komt van Ajax. Verder worden Liverpool en Barcelona ook lachend kampioen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.