Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Rustig afgerond.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Een doelpuntje wat je eigenlijk niet vaak van Ajax kant ziet!Verwijderd schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:56:
Wat een mooie assist!
Verwijderd
Eigen schuld, moet je maar geen kunstgras leggenQu3st schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:56:
Bedankt voor het dramatisch sproeien
Netjes Quincy
0-2
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Eerste kwartier dacht ik nou nou....nu gaat het beterHan schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:03:
Lekker hoor... best wel een effectief Ajax, beetje on-Ajax
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 01-09-2019 15:05 ]
Hij moet echt wat aan z'n zelfbeheersing gaan doen, rood had zomaar gekund.
[ Voor 60% gewijzigd door Superkiwi op 01-09-2019 15:08 ]
Mjah... was ook een beetje kamikaze voetbal van Sparta. Ontzettend hoog druk zetten, alle ballen afjagen en ook weer massaal terug wanneer Ajax er onderuit kwam. Scoor je dan niet in het eerste kwartier dan betaal je uiteindelijk de rekening. Na 15 minuten liep half Sparta al naar lucht te happen.Martinusz schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:04:
Eerste kwartier dacht ik nou nou....nu gaat het beter
Valentijn heeft van betrouwbare bron gehoord dat de schoonmoeder van Ten Hag hem niet mag, en dat ze aan begin van seizoen een gesprek heeft geëist. Maar daar had De Tukker geen zin in. Hoe deze kwestie bij spelersgroep is gevallen is nog onbekend maar Neres zou volgens bronnen niet blij zijn met dese ontwikkeling.OPSLAGHOND schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:03:
Valentijn Driessen en Hugo Borst moeten nu wel heel erg gaan zoeken ...
Dit is wat het uitvak momenteel zingt! #spaaja #ajax
— Ajax Life (@ajaxlife) 1 september 2019
‘De krant van Valentijn, Valentijn, Valentijn.
De krant van Valentijn staat vol met leugens en chagrijn.
Ze liegen, bedriegen, supporters zijn het zat.
Dus Ajax, dus Ajax, eruit nu met die rat!’
[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-09-2019 15:13 ]
De mening over valentijn Driessen van de fans #spaaja pic.twitter.com/Z9ZRKVNUrD
— wietse postma (@wietse_afca) 1 september 2019
Verwijderd
https://nos.nl/liveblog/2...UPDATE-container-39681319
“De groeten krijgen”DoeEensGek schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:27:
Ten hag heeft bij Nos gereageerd.
https://nos.nl/liveblog/2...UPDATE-container-39681319
Vrij vertaald: Dikke middelvinger
[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-09-2019 16:25 ]
De kaart toch?dvdkiwi schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:43:
Je kúnt 'm geven.
[edit]Ok, beide dan.
[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-09-2019 15:44 ]
Is het wel of geen hands... tjaaadvdkiwi schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:43:
Je kúnt 'm geven.
Verwijderd
Blijkbaar!toolkist schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:43:
Arm omhoog dus penalty. Niet zo moeilijk toch?
Nieuwe regels zeggen sowieso elke vorm van hands is hands toch? Dus afkeuren had gewoon een fout geweestVerwijderd schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:44:
Arm niet naast zijn lichaam, dus pingel. Maar ja, het is geen opzettelijk en ook weer niet zo ver van zijn lichaam af.
0-4
Verwijderd
Nee, als de verdediger een natuurlijke houden aanneemt met zijn arm en er tegenaan wordt geschoten, dan wordt dit niet bestraft blijkbaar.Terranova schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:48:
[...]
Nieuwe regels zeggen sowieso elke vorm van hands is hands toch? Dus afkeuren had gewoon een fout geweest
Alleen bij hands van een aanvaller. Bij een verdediger is het nog steeds een kwestie van interpretatie.Terranova schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:48:
[...]
Nieuwe regels zeggen sowieso elke vorm van hands is hands toch? Dus afkeuren had gewoon een fout geweest
ja maar is dat het negeren van de regels of echt de regelVerwijderd schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:49:
[...]
Nee, als de verdediger een natuurlijke houden aanneemt met zijn arm en er tegenaan wordt geschoten, dan wordt dit niet bestraft blijkbaar.
Verwijderd
Ik geloof een echte regel. Maar ben geen expert, sorry 😃Terranova schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:50:
[...]
ja maar is dat het negeren van de regels of echt de regel
Je ziet tegenwoordig vaak verdedigers bij een vrije trap hun handen achter de rug houden. 2 weken geleden ofzo zei Bas Nijhuis bij VI dat dat compleet onnodig was en dat ze gewoon hun armen langs hun zij kunnen houden en dat als ze dan aangeschoten worden het geen hands is. Mag toch aannemen dat Nijhuis de regels kentTerranova schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:50:
[...]
ja maar is dat het negeren van de regels of echt de regel
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nijhuis is dan alleen net de verkeerde scheids om dat geloofwaardig te brengen, die gebruikt te vaak z'n eigen setje regels.gws24 schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:59:
[...]
Je ziet tegenwoordig vaak verdedigers bij een vrije trap hun handen achter de rug houden. 2 weken geleden ofzo zei Bas Nijhuis bij VI dat dat compleet onnodig was en dat ze gewoon hun armen langs hun zij kunnen houden en dat als ze dan aangeschoten worden het geen hands is. Mag toch aannemen dat Nijhuis de regels kent
@dvdkiwi zo vreemd is dat toch niet? Arm langs het lichaam.
De arm was licht gebogen in mijn optiek. Bij het stilstaande beeld goed te zien.toolkist schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:01:
[...]
@dvdkiwi zo vreemd is dat toch niet? Arm langs het lichaam.
Lekker Sparta! Extra poule puntjes
Zo is het wel genoeg hoorVlassie1980 schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:50:
Ja, het is nu wel genoeg hoor Ajax 🤣
En Schuurs centraal ipv Veltman. Dit is echt helemaal niks.
Als Overmars hem nog kan slijten voor het einde van de transfermarkt ben ik echt heel blij
Maar het ging nu om de bovenarm en die kon niet heel veel dichter tegen het eigen lichaam. Dat z'n onderarm ergens anders wappert maakt in die zin niet uit.dvdkiwi schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:02:
[...]
De arm was licht gebogen in mijn optiek. Bij het stilstaande beeld goed te zien.
Lekker Sparta! Extra poule puntjes
Een van de weinige zekerheden in het leven: Ajax krijgt een goal tegen.Terranova schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:02:
fucking hell, daar gaat m'n voorspelling
Hoe kwam Onana dan aan 20+ clean sheets vorig jaar?dvdkiwi schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:03:
[...]
Een van de weinige zekerheden in het leven: Ajax krijgt een goal tegen.
Resultaten uit het verleden... daar worden we toch vaak genoeg aan herinnerd?Terranova schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:04:
Hoe kwam Onana dan aan 20+ clean sheets vorig jaar?
Ik dacht te zien dat zijn elleboog naar buiten stond. In dat geval kan zijn bovenarm zich niet langs zijn lichaam bevinden.toolkist schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:03:
[...]
Maar het ging nu om de bovenarm en die kon niet heel veel dichter tegen het eigen lichaam.
We gaan het beeld nu waarschijnlijk toch niet meer zien en het resultaat hangt er ook niet vanaf dus zo heel boeiend is het nu ook niet, daarom geef ik je het voordeel van de twijfel
Lucky AjaxTerranova schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:04:
[...]
Makkelijke loting!Terranova schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:04:
[...]Hoe kwam Onana dan aan 20+ clean sheets vorig jaar?
De LigtTerranova schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:04:
[...]
Zou goed zijn voor Emmen als W2 dit wint!Verwijderd schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:16:
Zo maar eens de nummer 2 Willem II tegen de nummer 15 Feyenoord kijken.
Heb gelijkspel ingevuld. Maar zit al het hele weekend ernaast. Dus zal wel goedkomen
bizar weekend idd, ik zit ook bijna overal naastDeadsy schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:23:
[...]
Heb gelijkspel ingevuld. Maar zit al het hele weekend ernaast. Dus zal wel goedkomen
Ik zie bij Willem II - Feyenoord nu ook een vlag hangen met daarop: Tilburg - Bristol - Antwerpdvdkiwi schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:44:
Hé, er hangt daar op de lange zijde een Willem II vlag.
*edit
Bij Antwerp dus.
Zullen wel vriendjes zijn!
Het houdt nog niet echt over bij Feyenoord. Willem II houdt voorlopig eenvoudig stand en kan er af en toe gevaarlijk uit komen. Durf geen geld te zetten op wat eerder valt, de 1-0 of de 0-1Leon Zwiers schreef op zondag 1 september 2019 @ 17:07:
Feyenoord gaat dit wel winnen. Willem 2 houdt dit niet de hele pot vol. Worden steeds meer teruggedrongen
Nee, Willem 2 plots weer wat energie gevonden en als Botteghin de mogelijke counters zo beroerd uit blijft spelen zie ik daar voorlopig weinig kans op een Rotterdamse goal.Han schreef op zondag 1 september 2019 @ 17:21:
[...]
Het houdt nog niet echt over bij Feyenoord. Willem II houdt voorlopig eenvoudig stand en kan er af en toe gevaarlijk uit komen. Durf geen geld te zetten op wat eerder valt, de 1-0 of de 0-1
Maar echt heel gevaarlijk is Willem 2 ook niet....
Edit: Sinisterra.......die moet er toch in drollenbakker!
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 01-09-2019 17:27 ]
Maar echt raak schieten doet Feyenoord ook nietLeon Zwiers schreef op zondag 1 september 2019 @ 17:25:
[...]
Nee, Willem 2 plots weer wat energie gevonden en als Botteghin de mogelijke counters zo beroerd uit blijft spelen zie ik daar voorlopig weinig kans op een Rotterdamse goal.
Wacht maar tot Nunnely een keer uitbreekt en Haps niks anders kan dan nog een keer geel pakken.Leon Zwiers schreef op zondag 1 september 2019 @ 17:25:
[...]
Nee, Willem 2 plots weer wat energie gevonden en als Botteghin de mogelijke counters zo beroerd uit blijft spelen zie ik daar voorlopig weinig kans op een Rotterdamse goal.
Kansen en genoeg fouten aan beide kanten.
Mooie goal van Matavz, maar die had volgens mij eerder rood mogen krijgen i.p.v. geel.
[ Voor 35% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-09-2019 17:35 ]
Ik weet er nog wel eentje die te koop is voor weinig;
#doeidoei_Mazraoui
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.