Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 157 Laatste
Acties:
  • 253.260 views

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:00
Wat een bende deze wedstrijd... maar AZ ook door!!!! YES 4 clubs in Europa!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:21

Qu3st

loekf2 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:06:
7 min extra

scheids wil echt gelynched wordeb vanavond
Hij hoeft niet meer te douchen. Heeft al een bierdouche gehad vanaf de hoofdtribune.

Antwerpen gaat een aardige boete krijgen lijkt me zo.

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
En de supporters van Antwerp, Belgen zijn vervelende mensen.. Leuke buitenkant, aardig, maar van binnen achterbaks en als het tegenzit heel naar
Hollanders zijn zoiezo botte eikels, maar dat weet je, en daar schamen ze zich niet voor

Houdoe

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Netjes hoor. Die Belgen gaan ten onder aan hun eigen overmoedigheid.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:12
Oekraine heeft nog maar 3 clubs in Europa :)

• DoeEensGek
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:13:
Mooi zo ik hoop dat AZ de Ajax droom kan nadoen.
Nou zonder dollen, overwinter en je kan goud geld binnenhalen!

Er is nog aardig wat onrust daar!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Witte schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:16:
En de supporters van Antwerp, Belgen zijn vervelende mensen.. Leuke buitenkant, aardig, maar van binnen achterbaks en als het tegenzit heel naar
Heb je het nu over Belgen of alles onder de rivieren? ;)
Hollanders zijn zoiezo botte eikels, maar dat weet je, en daar schamen ze zich niet voor
Klopt, wij noemen dat nuchter en direct. :Y) :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Eens, alle Hollanders sowieso!
Gelukkig woon ik niet in Holland.
Maar ben alsnog een botte eikel!

Maar jullie Walen zijn ook allemaal hetzelfde! :+

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-08-2019 22:48 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:20
Weet iemand te vertellen in elke pot(ten) de NLe clubs zitten morgen?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• OPSLAGHOND
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:22:
Weet iemand te vertellen in elke pot(ten) de NLe clubs zitten morgen?
Deze website in de gaten houden gok ik;
https://www.uefa.com/uefa...wsid=2619028.html?iv=true

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:36
ik heb het begin van AZ niet gezien, maar als ik de Belgische commentator mag geloven, was Antwerp met 11 vs 11 toch wel de bovenliggende partij. Was dat ook zo? Van wat ik het gezien, leek AZ iig de betere ploeg, maja dat was al na de eerste rode kaart en heb de wedstrijd vorige week niet gezien.

Had eigenlijk zelf het idee dat AZ wel goed speelde en wel kansen heeft in Europa, maar goed 11 vs 10 kan misschien al snel een vertekend beeld geven. Onze (of Belgische) commentatoren niet anders though, dus vroeg me af of iemand hier daar meer vanaf wist?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Snowdog schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:32:
ik heb het begin van AZ niet gezien, maar als ik de Belgische commentator mag geloven, was Antwerp met 11 vs 11 toch wel de bovenliggende partij. Was dat ook zo? Van wat ik het gezien, leek AZ iig de betere ploeg, maja dat was al na de eerste rode kaart en heb de wedstrijd vorige week niet gezien.

Had eigenlijk zelf het idee dat AZ wel goed speelde en wel kansen heeft in Europa, maar goed 11 vs 10 kan misschien al snel een vertekend beeld geven. Onze (of Belgische) commentatoren niet anders though, dus vroeg me af of iemand hier daar meer vanaf wist?
Tot het eerste doelpunt was de commentator neutraal, tot de 1 - 2 was hij plots een Vlaamse Sierd de Vos en daarna was het vooral lof voor Antwerp behalve voor de droeftoeters die het hekwerk wilden forceren en/of met bier gooiden.

• Gonadan

Gonadan

Uit het tekstuele verslag begrijp ik dat AZ de rode kaart nodig had om überhaupt overwicht te krijgen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:37
Representatief ook, een volledige nationaliteit beoordelen aan de hand van wat voetbalsupporters, een groep waar het gemiddeld IQ sowieso al wat lager ligt 8)7

Nee effe serieus: Antwerp en haar supporters staan er wel om bekend dat ze zowat de hevigste club zijn van Belgie. Ook typisch Antwerp weer: 1 keer scoren en dan alles dicht willen gooien. 2 rode kaarten pakken helpt daar zeker niet bij. Ook echt typisch Lamkel Ze weer...
Het is gewoon een moeilijk te bespelen ploeg, veel Belgische teams hebben moeite tegen hen, ook al is hun voetbal niet super.
Ben zelf absoluut niet voor Antwerp, maar ben Belg en Europees supporter je altijd voor de inwoners van je eigen land..
Proficiat aan AZ toch :)

• Snowdog
Gonadan schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:57:
Uit het tekstuele verslag begrijp ik dat AZ de rode kaart nodig had om überhaupt overwicht te krijgen.
Yep, heb ook wat verslagen gelezen en daaruit lijkt het daar idd wel op. Neemt echter niet weg dat wedstrijden wel vaker in periodes verlopen (als in ene ploeg tijdje sterker dan de andere en daarna de andere ploeg sterker dan de ene). Maar goed, wat minder positief dan het beeld dat ik had is het wel I guess :P

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:44
Wat verschrikkelijk voor Luis Enrique.
Zijn 9 jarige dochter overleden aan botkanker.

Was er even stil van.
Ondanks de euforie van het Nederlandse voetbal.

• Snowdog
Harribo schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:45:
Wat verschrikkelijk voor Luis Enrique.
Zijn 9 jarige dochter overleden aan botkanker.

Was er even stil van.
Ondanks de euforie van het Nederlandse voetbal.
Achjah, gebeurt elke dag waarschijnlijk wel. Jammer voor Luis en dat is inderdaad echt heel spijtig (meen dit echt), maar omdat je hem toevallig kent (niet eens persoonlijk) maakt dat het niet erger. Zolang we geen ruk geven om alle mensen die dagelijks doodgaan, omdat dat ten koste gaat van onze welvaart kan ik zoiets moeilijk serieus nemen. Maar goed, daar is dit het topic niet voor waarschijnlijk.

• DoeEensGek
Vanmiddag om 13uur loten! 😉

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 08:31
De potindeling voor de loting van de EL:

Pot 1: Sevilla, Arsenal, FC Porto, AS Roma, Manchester United, Dinamo Kiev, Besiktas, FC Basel, Sporting Portugal, CSKA Moskou, VfL Wolfsburg, SS Lazio.

Pot 2: PSV, FK Krasnodar, Celtic, FC Kopenhagen, Sporting Braga, AA Gent, Borussia Mönchengladbach, BSC Young Boys, FC Astana, Ludogorets, APOEL Nicosia, Eintracht Frankfurt.

Pot 3: Saint-Étienne, FK Qarabag, Feyenoord, Getafe, Espanyol, Malmö FF, Partizan Belgrado, Standard Luik, Wolverhampton Wanderers, Stade Rennes, Rosenborg BK, Istanbul Basaksehir.

Pot 4: AZ, Vitória Guimarães, Trabzonspor, PFK Oleksandrija, F91 Dudelange, LASK Linz, Wolfsberger AC, Slovan Bratislava, FC Lugano, Rangers FC, CFR Cluj, Ferencvaros.

PSN: Curvaa_

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-06 11:57
Prachtige dag voor het Nederlandse voetbal gisteren.

Het begon met de loting van Ajax en de uitverkiezing van Van Dijk en F. de Jong.
Gevolgd door prima prestaties van Feyenoord, PSV en AZ.

De loting van Ajax is echt super. Het zijn ploegen waar we van kunnen winnen, maar net zo goed van kunnen verliezen. Het belangrijkste is denk ik dat het vooral allemaal mooie wedstrijden zijn. tegen Lokomotiv Moskou en Shaktar hadden we waarschijnlijk nét iets meer kans gehad, maar voor zo wel speler als supporter zijn dit toch veel leukere tegenstanders.

Nu hopen op net zo'n mooie loting voor de rest van de Nederlandse clubs vanmiddag.

• Curva
Voor Ajax is het gunstig geweest dat er een aantal gerenommeerde clubs de CL hebben misgelopen. Het valt mij daar op dat er best veel "middenmotors" mee doen.
Dat zie je nu wel direct terug in de potindeling van de NL clubs in de EL. Feyenoord en PSV horen beide toch wel 1 pot hoger. Al ligt dat deels ook wel aan de resultaten van de afgelopen jaren. Maar de afgelopen jaren deden clubs als ManUtd, Roma, Arsenal en Porto mee met de CL.

• Yogibeer
Curva schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:42:
Voor Ajax is het gunstig geweest dat er een aantal gerenommeerde clubs de CL hebben misgelopen. Het valt mij daar op dat er best veel "middenmotors" mee doen.
Dat zie je nu wel direct terug in de potindeling van de NL clubs in de EL. Feyenoord en PSV horen beide toch wel 1 pot hoger. Al ligt dat deels ook wel aan de resultaten van de afgelopen jaren. Maar de afgelopen jaren deden clubs als ManUtd, Roma, Arsenal en Porto mee met de CL.
Ook wel grappig dat juist AZ in pot 4 zit. Een ploeg die in de afgelopen +- 10 jaar nog wat punten voor Nederland heeft gesprokkeld.

Verwijderd

Joostje123 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:31:
[...]

Dus als Ajax 10de wordt in de competitie en fortuna kampioen. Gaat Ajax de CL in? 8)7
Als Ajax over periode X internationaal meer punten heeft gehaald dat Fortuna wel ja. Op basis daarvan ga ik er van uit dat Ajax meer potentie tot succes heeft dan Fortuna. Wat in het verleden overigens meerdere keren gebleken is met exotische kampioenen of vreemde bekerwinnaars. Die waren vrijwel direct klaar in Europa.

Sluit ook prima aan bij de CL gedachte dat teams die 3e/4e worden en toch direct geplaatst zijn ( :| ) ook nog eens gewoon in pot 1 komen, zoals Chelsea in dit geval.

Bovendien weet je prima dat jouw scenario nooit voor zal komen. Het is dan ook niet zo zinvol om een voorstel plat te slaan met iets wat alleen in een droom kan gebeuren. Ik vermoed dat het aantal behaalde Europese punten van de NL clubs aardig overeen komt met de ranglijst.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:25
Yogibeer schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:47:
Ook wel grappig dat juist AZ in pot 4 zit. Een ploeg die in de afgelopen +- 10 jaar nog wat punten voor Nederland heeft gesprokkeld.
Ze zitten in pot 4 op basis van het aantal punten dat ze hebben gehaald, en dat was kennelijk dus minder dan je je herinnert. Volgens mij gaat de score over de laatste 5 jaar, waarvan ze zich 2 jaar uberhaupt niet hebben geplaatst voor Europees voetbal en een keer in de eerste voorronde zijn uitgeschakeld. Er zijn ook weinig verrassingen dit jaar (heb ik me laten vertellen), voor alle Nederlandse clubs in de EL had een potje hoger zeker gekund met wat meer verrassingen.
Het zou zomaar kunnen dat er straks een paar poules zijn die weinig tot niks onder doen voor sommige CL poules, op basis van reputatie.

[ Voor 42% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2019 08:22 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:37
ph4ge schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:13:
[...]

Ze zitten in pot 4 op basis van het aantal punten dat ze hebben gehaald, en dat was kennelijk dus minder dan je je herinnert. Volgens mij gaat de score over de laatste 5 jaar, waarvan ze zich 2 jaar uberhaupt niet hebben geplaatst voor Europees voetbal en een keer in de eerste voorronde zijn uitgeschakeld.
Leuk dat deze discussie er nu is want ik zat gisteravond toen ik de potten zat al mij af te vragen hoe in hemelsnaam Wolverhampton Wanderers in een hogere pot zit dan AZ, want die hebben voor het laatst in de 1980's Europees voetbal gespeeld en zijn er nu pas weer voor het eerst bij.

Zou wel grappig zijn als PSV Basel weer treft |:(

• T-MOB
  • Laatst online: 16:19
Er zal wel een competitie-component in het clubcoefficient zitten. Ergens ook wel logisch, in een sterkere competitie is het moeilijker om ueberhaupt Europees voetbal te halen.

Edit: Als je hier kijkt lijkt het er op dat je niet lager kunt staan dan de competitiescore: https://kassiesa.net/uefa/data/method5/trank2020.html

[ Voor 29% gewijzigd door T-MOB op 30-08-2019 08:58 ]

Regeren is vooruitschuiven

• Gonadan

Gonadan

Toch geeft het leuk aan wat de perceptie kan doen. Ook had in mijn herinnering dat AZ best wat gesprokkeld had, maar als ik dan even nadenk besef ik mij dat het ook al best wel weer even geleden is dat ze dat gedaan hebben. De tijd vliegt. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Yogibeer
Gonadan schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:54:
Toch geeft het leuk aan wat de perceptie kan doen. Ook had in mijn herinnering dat AZ best wat gesprokkeld had, maar als ik dan even nadenk besef ik mij dat het ook al best wel weer even geleden is dat ze dat gedaan hebben. De tijd vliegt. :P
Dat klopt, maar wat heeft Feyenoord dan wel binnen gesprokkeld in de afgelopen 5 jaar waardoor ze hoger uitkomen dan AZ?

Heb even geen tijd om het zelf uit te zoeken :o :P

• T-MOB
Feyenoord heeft toch CL groepsfase gespeeld

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:19
Hier maar even de coefficienten van de Nederlandse clubs. Kan je ook hier vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kDFDJ02davrRIgxRVDajZwMQ/thumb.jpg

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
Spookelo schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:59:
Hier maar even de coefficienten van de Nederlandse clubs. Kan je ook hier vinden.

[Afbeelding]
Ajax om het jaar dramatisch, hopelijk dit jaar niet. Dacht dat PSV ook nog kort geleden redelijk succesvol was, maar is ook al paar seizoenen geleden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Gonadan

Gonadan

[Afbeelding]
Als ik daar de reglementen zo lees krijg je niets voor winnen in de voorrondes. Hoe later je uitgeschakeld wordt hoe meer punten je krijgt, pas vanaf de groepsfase ga je punten krijgen voor een gewonnen wedstrijd.
Dus het is irrelevant of AZ in verlening wint of niet, het gaat om de ronde die je behaalt. Antwerp krijgt dus 2,5 punten omdat ze in de play-off uitgeschakeld zijn. AZ krijgt in feite nog niets maar wel gegarandeerd drie punten, ook al zouden ze alles verder verliezen. Winnen ze meer dan één wedstrijd (of halen gelijkspelen) dan kunnen ze meer dan die drie punten binnen gaan halen.

Strafschoppen tellen niet mee, verlenging dus blijkbaar wel. Maar dat geldt dan alleen voor de knockoutfase, niet voor de voorrondes.

Dit staat wel lijnrecht op eerder genoemde reglementen. Ik snap er niets meer van. :D

[ Voor 9% gewijzigd door Gonadan op 30-08-2019 09:21 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Is het toeval dat de top 4 de teams goed bij elkaar kan houden en ze opeens goed presteren? (Met uitzondering van 1 a 2 spelers per team).
Feyenoord heeft nog de meeste nieuwe spelers in de basis, maar dat zijn veelal verbeteringen t.o.v. vorig jaar.
Hiervoor werden alle clubs leeggekocht en het jaar erna was de vorm compleet weg bij de start van het Europees seizoen. Ook fc utrecht had in principe zijn team goed voor elkaar, maar botste op een stug team.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:07

snmght

imho dan he

Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:23:
Is het toeval dat de top 4 de teams goed bij elkaar kan houden en ze opeens goed presteren? (Met uitzondering van 1 a 2 spelers per team).
Feyenoord heeft nog de meeste nieuwe spelers in de basis, maar dat zijn veelal verbeteringen t.o.v. vorig jaar.
Hiervoor werden alle clubs leeggekocht en het jaar erna was de vorm compleet weg bij de start van het Europees seizoen. Ook fc utrecht had in principe zijn team goed voor elkaar, maar botste op een stug team.
Eh, bij Ajax is de as weggevallen en draait het nog niet echt lekker. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Superkiwi
Die houden we er even in mocht Ajax weer ver komen.
"ja maar ze hebben een gunstige loting gehad en niet alle grote clubs deden mee".

:P

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
dvdkiwi schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:50:
[...]

Die houden we er even in mocht Ajax weer ver komen.
"ja maar ze hebben een gunstige loting gehad en niet alle grote clubs deden mee".

:P
Haha precies dat.

Maar hoe 'gunstig' mogen we de loting nu echt noemen? Chelsea en Valencia zijn gewoon hele sterke ploegen.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 14:43
Chelsea kan er de laatste twee jaar geen kut meer van (in vergelijking met de 7 jaren daarvoor). Valencia is vooral een grote naam maar dat valt altijd wel tegen als het ergens om gaat.

Ik geef ze wel een kansje om gewoon eerste te worden in die poule, mits goed beginnen.

Geen flauwekulletjes

• Superkiwi
Allemaal leuk en aardig maar wij zijn natuurlijk ook alles behalve een stabiele factor de laatste jaren ;)
Zoals hier al door enkelen aangegeven zijn het wedstrijden die je kunt winnen of verliezen, het wordt hoe dan ook lastig.

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Volgens mij heeft Chelsea dit jaar nog de EL gewonnen. Ik denk dat dit juist een lastige groep is. Geen tegenstanders waar je zeker van bent dat je er punten kunt pakken, geen grote tegenstander waarvan je weet dat deze punten gaat afsnoepen van je tegenstanders. Liever 2de in de groep achter een grootmacht dan kans op plaats 1 t/m 4 in een groep als deze.

Financieel is het trouwens aantrekkelijk om CL te spelen, maar is het niet veel leuker om in de EL meer kans te hebben op een finaleplaats / winst? Met het Ajax van vorig jaar was dat zeker mogelijk geweest, nu is de kans op Europees succes wel erg klein.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:29
Erapaz schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:06:
Volgens mij heeft Chelsea dit jaar nog de EL gewonnen. Ik denk dat dit juist een lastige groep is. Geen tegenstanders waar je zeker van bent dat je er punten kunt pakken, geen grote tegenstander waarvan je weet dat deze punten gaat afsnoepen van je tegenstanders. Liever 2de in de groep achter een grootmacht dan kans op plaats 1 t/m 4 in een groep als deze.

Financieel is het trouwens aantrekkelijk om CL te spelen, maar is het niet veel leuker om in de EL meer kans te hebben op een finaleplaats / winst? Met het Ajax van vorig jaar was dat zeker mogelijk geweest, nu is de kans op Europees succes wel erg klein.
Nee, Ajax moet op dinsdag/woensdag spelen, anders gaat 2/3 van mijn voetbal team Ajax kijken op donderdag avond ipv trainen.

Dus dit is niet alleen in het belang van het Nederlands voetbal op het hoogste niveau, maar ook op het allerlaagste :+

Maar idd, dit word gewoon een zware poule waarbij de tegenstanders nu ook voorbereid zijn op Ajax. Zowel Lille/Chelsea hebben hun sterkste speler verloren maar Ajax is er ook niet sterker op geworden. Zodra je thuis punten laat liggen kun je plek 1/2 vergeten in deze poule.

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 30-08-2019 10:17 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:37
Y3LLoW schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:01:
Chelsea kan er de laatste twee jaar geen kut meer van (in vergelijking met de 7 jaren daarvoor).
Vorig jaar 3e in de PL, voor Tottenham (!) en de Europa League gewonnen.
Okee, ze zijn Hazard kwijt, maar het is nog steeds een degelijk Engels team. In de competitie zijn ze slecht gestart, maar in die Supercup tegen Liverpool waren ze gewoon goed.
Op dit moment zijn ze sterker dan Ajax denk ik, maar kan altijd nog veranderen...
Als je kijkt naar de teams in pot 1, dan is Chelsea wel 1 van de zwakste natuurlijk

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Je kan desnoods derde worden en doorstoten naar de EL. Maar dit zijn toch veel mooiere ploegen om tegen te spelen, en het is echt geen 'poule des doods' waar je bij voorbaat al kansloos bent.

Verwijderd

snmght schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:37:
[...]

Eh, bij Ajax is de as weggevallen en draait het nog niet echt lekker. :)
Dat is ruim op tijd opgevangen en uiteraard wel iets ingeleverd, maar er zijn jaren geweest dat je een volledig nieuw elftal moest inpassen.
Het gaat uiteraard wat moeizamer, maar 3 spelers opvangen valt nog mee en dat zijn niet de aanvallende spelers. In de breedte zijn ze er zelfs op vooruit gegaan.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:29
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:16:
[...]

Dat is ruim op tijd opgevangen en uiteraard wel iets ingeleverd, maar er zijn jaren geweest dat je een volledig nieuw elftal moest inpassen.
Het gaat uiteraard wat moeizamer, maar 3 spelers opvangen valt nog mee en dat zijn niet de aanvallende spelers. In de breedte zijn ze er zelfs op vooruit gegaan.
Misschien, maar qua team doe je natuurlijk wel een stap terug terwijl het merendeel van alle (sub)top ploegen zich hebben versterkt. De poule doorkomen is een reeele optie maar daarna houd het normaalgesproken op tenzij ze nog een echte spits uit de hoed toveren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:07

snmght

imho dan he

Erapaz schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:06:

Met het Ajax van vorig jaar was finale winst CL ook goed mogelijk. Scheelde een minuut plus de finale (wedstrijd op zich).

Ik zie ons moeiteloos doorkomen in deze groep. Geen sterkere ploeg dan Ajax, wel ploegen die iets meer voetballen dan die Grieken die we gehad hebben.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Curva
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:16:
[...]

Verdedigend wel ja, maar aanvallend niet. Ik zou het liefst minimaal nog 1 directe versterking versterking willen die als aanvallende/creatieve middenvelder speelt.
Als Ziyech of Tadic geblesseerd is, dan speelt Promes. Wie heb je dan op de bank?

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:20:
[...]

Misschien, maar qua team doe je natuurlijk wel een stap terug terwijl het merendeel van alle (sub)top ploegen zich hebben versterkt. De poule doorkomen is een reeele optie maar daarna houd het normaalgesproken op tenzij ze nog een echte spits uit de hoed toveren.
Dat is helemaal mijn punt niet. De afgelopen jaren lagen bijna alle ploegen er nu al zo’n beetje uit (m.u.v PSV en Ajax).
Dit jaar is iedereen al aardig op sterkte aan begin van het seizoen (door dus relatief weinig uitgaande transfers). Dat lijkt mij dus geen toeval.

Verwijderd

Curva schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:21:
[...]

Verdedigend wel ja, maar aanvallend niet. Ik zou het liefst minimaal nog 1 directe versterking versterking willen die als aanvallende/creatieve middenvelder speelt.
Als Ziyech of Tadic geblesseerd is, dan speelt Promes. Wie heb je dan op de bank?
Noa Lang

Sowieso moet Ajax gewoon plekken open houden voor jeugd om door te breken. De situatie zoals nu is dan dus prima.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2019 10:25 ]

• FDMK
  • Laatst online: 14:27
Labyad :+

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• mavaros
  • Laatst online: 08:51
Vanochtend werd ik weer heel gelukkig wakker.

We zijn allemaal door en er is maar 1 club gesneuveld in de voorrondestrijd. Dat is te overzien.

Ik voorzie een nieuwe Gouden Eeuw van het Nederlands clubvoetbal. (Ook een beetje van de Belgen, maar die wonen aan de overkant. ;) )

Dat kan morgen weet totaal anders zijn, maar het is mooi weer, dus voorlopig gaan we allemaal de CL/EL winnen.

Wat een luxe. *O* :)F :)B

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
snmght schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:21:
[...]

Met het Ajax van vorig jaar was finale winst CL ook goed mogelijk. Scheelde een minuut plus de finale (wedstrijd op zich).

Ik zie ons moeiteloos doorkomen in deze groep. Geen sterkere ploeg dan Ajax, wel ploegen die iets meer voetballen dan die Grieken die we gehad hebben.
Ja dat is waar, en 3de wordt je sowieso wel, zodat we ook in het voorjaar nog mooie Europese avondjes hebben.

Verwijderd

Erapaz schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:34:
[...]

Ja dat is waar, en 3de wordt je sowieso wel, zodat we ook in het voorjaar nog mooie Europese avondjes hebben.
3de sowieso wel?
Fransen spelen heel fysiek, dus dat ligt Ajax niet en de andere ploegen zijn gewoon sterk.
Ajax kan eerste worden, maar als het tegenzit ook gewoon laatste.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb pas later in de 2de helft ingeschakeld bij AZ en heb de rode kaarten gemist. Even teruggekeken.

Het is voor sommige voetballers maar goed dat ze kunnen voetballen. Er zit echt geen greintje intelligentie in. Wat een domme kaarten. En dan nog die idiote actie waar in de 49e minuut hij tegen de keeper duwt en dan zelf gaat liggen 8)7 En de coach maar boos doen tegen de scheidsrechter.

• mavaros
  • Laatst online: 08:51
PWM schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:45:
Ik heb pas later in de 2de helft ingeschakeld bij AZ en heb de rode kaarten gemist. Even teruggekeken.

Het is voor sommige voetballers maar goed dat ze kunnen voetballen. Er zit echt geen greintje intelligentie in. Wat een domme kaarten. En dan nog die idiote actie waar in de 49e minuut hij tegen de keeper duwt en dan zelf gaat liggen 8)7 En de coach maar boos doen tegen de scheidsrechter.
Ach, dat zie je wel vaker in het voetbal.

Het was wel grappig om te zien dat die Antwerpenaar een enorm feest liep te bouwen, zijn trui uittrok, en met rood naar de catacomben werd gezonden. Dat maakt voetbal zo leuk.

De eigenaar van PAOK liep ooit met een pistool verhaal te halen bij de scheidsrechter en in Zuid Amerika lopen scheidsrechters soms zelf met een pistool te zwaaien. Alles kan in het voetbal. }:O

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:04
Ajax huurt een 19-jarige speler van Chelsea met optie tot koop, Juan Familia-Castillo, welke overigens uit de Ajax opleiding komt en nu dus weer terug gaat.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• loekf2
Martinusz schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:11:
Ajax huurt een 19-jarige speler van Chelsea met optie tot koop, Juan Familia-Castillo, welke overigens uit de Ajax opleiding komt en nu dus weer terug gaat.
Eerder dit jaar riep ie in een interview geloof ik dat ie niet meer geloofde in een doorbraak bij Chelsea. Z"n "mattie" Redan zit nu bij Hertha BSC. Waren in 2016 gelijktijdig verkast.

Familie + deze Juan schijnen al op de toekomst rond te lopen voor afronding en keuring.

Benieuwd of ie dan in Jong Ajax verdwijnt of bij het 1e aanhaakt. Wat ik er van weet wordt je als 18 of 19 jarige niet blij van de jeugd competities in het VK.

Stond dus ook niet op de radar van Lampard, die jeugd wel een kans geeft.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:46
Zulke spelers moet je gewoon laten rotten. Als je voor het geld weggaat uit de jeugdopleiding, dan moet je ook maar op de blaren zitten. Zou erg jammer zijn als ze die spelers een tweede kans geven. Ze wilden zelf toch zo graag weg

• Curva
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:23:
[...]

Noa Lang

Sowieso moet Ajax gewoon plekken open houden voor jeugd om door te breken. De situatie zoals nu is dan dus prima.
Wat ik van hem heb gezien, verwacht ik geen wonderen + dat dit meer zo'n type Donny is. Die heeft iemand met creativiteit om zich heen nodig. En dit is zeker geen speler die er direct staat. Natuurlijk zul je altijd wel iets inleveren op Tadic/Ziyech. Maar met het geld wat Ajax op dit moment heeft, kan er best 20 miljoen vanaf om een goede aanvallende/creatieve middenvelder te kopen.
Martinusz schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:11:
Een linksback. Nou, daar hebben we er nog niet genoeg van.. Volgens mij kan er een elftal gemaakt worden van spelers die op de linksbackpositie kunnen spelen. :X

• loekf2
Terranova schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:17:
Zulke spelers moet je gewoon laten rotten. Als je voor het geld weggaat uit de jeugdopleiding, dan moet je ook maar op de blaren zitten. Zou erg jammer zijn als ze die spelers een tweede kans geven. Ze wilden zelf toch zo graag weg
Mee eens. Gingen niet voor carriere bij Chelsea, maar om een betere opleiding.... dan weet je dat PL clubs met een cashflow van 200+ miljoen per jaar uit TV rechten elk seizoen kunnen kopen wie ze willen hebben.

Dit zijn spelers die met de hele familie naar bv. Londen verkassen. Mam achter de kassa in de fanshop, pa maait het gras voor een habbekrats, om zo FIFA regels te omzeilen.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021

[Afbeelding]
Ajax en Feyenoord moeten dit jaar punten pakken anders vallen ze flink terug, aangezien seizoen 14/15 wegvalt straks.

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:23:
Ajax is toch wel een aantal sterkhouders kwijt geraakt, net als PSV. Beiden hebben wel preventief meer gedaan om de selectie op peil te houden, dat is geen toeval. Daarnaast is het salaris bij Ajax natuurlijk ineens belachelijk hard gestegen, zonder die verlengingen/verbeteringen waren er echt wel meer vertrokken.
Bij Feyenoord en AZ was er minder interesse, mede door vertoonde spel en spelers. AZ is bijvoorbeeld wel Til kwijt geraakt, maar al je doelpunten verkopen (Weghorst, Jahanbakhsh) en dan twee weken te laat een middelmatige spits van ADO halen was ook geen toeval. Dan vraag je ook een beetje om uitschakeling. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 07:54:
[...]

Als Ajax over periode X internationaal meer punten heeft gehaald dat Fortuna wel ja. Op basis daarvan ga ik er van uit dat Ajax meer potentie tot succes heeft dan Fortuna. Wat in het verleden overigens meerdere keren gebleken is met exotische kampioenen of vreemde bekerwinnaars. Die waren vrijwel direct klaar in Europa.

Sluit ook prima aan bij de CL gedachte dat teams die 3e/4e worden en toch direct geplaatst zijn ( :| ) ook nog eens gewoon in pot 1 komen, zoals Chelsea in dit geval.

Bovendien weet je prima dat jouw scenario nooit voor zal komen. Het is dan ook niet zo zinvol om een voorstel plat te slaan met iets wat alleen in een droom kan gebeuren. Ik vermoed dat het aantal behaalde Europese punten van de NL clubs aardig overeen komt met de ranglijst.
Chelsea is in pot 1 omdat ze de Europa league hebben gewonnen. Als dat Frankfurt was geweest waren die in pot 1. Idem voor Liverpool.

• Deadsy
PWM schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:45:

Tja logisch dat die trainer boos was.
De scheids hoeft maar 90min met deze idioten door te brengen, hij elke dag.

• Gynnad
  • Laatst online: 14:37
Vincent Dave schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:25:
[...]

Ajax en Feyenoord moeten dit jaar punten pakken anders vallen ze flink terug, aangezien seizoen 14/15 wegvalt straks.
Ajax zit inmiddels al op 7 punten, ze moeten zorgen dat ze er in elk geval minimaal 14 behalen om geen pijn te voelen.

Zie ook https://kassiesa.home.xs4...ta/method5/ccoef2020.html.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Joostje123
  • Laatst online: 15:55
Gynnad schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:21:
[...]

Ajax zit inmiddels al op 7 punten, ze moeten zorgen dat ze er in elk geval minimaal 14 behalen om geen pijn te voelen.

Zie ook https://kassiesa.home.xs4...ta/method5/ccoef2020.html.
Turkije en Oekraïne kunnen we dit jaar toch pakken.
Die gaan een goede score verliezen..

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
"We" staan nog maar een half punt achter de Turken, die zijn te pakken

• T-MOB
Gonadan schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:19:
[...]
Dit staat wel lijnrecht op eerder genoemde reglementen. Ik snap er niets meer van. :D
Als je eenmaal doorhebt dat clubcoefficient en competitiecoefficient verschillend berekend worden is het weer te overzien. Voor clubcoefficient gaat het om behaalde voorronde, voor competitiecoefficient krijg je (halve) punten voor de wedstrijdresultaten.

• Deadsy
Feyenoord in pot 3 en AZ in pot 4.
Die twee kunnen echt zeer zware groepen loten.

Loting begint om 13u

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:04
Curva schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:23:

[...]

Een linksback. Nou, daar hebben we er nog niet genoeg van.. Volgens mij kan er een elftal gemaakt worden van spelers die op de linksbackpositie kunnen spelen. :X
Hij kan geloof ik wel aan de gehele linkerkant spelen, dus ook middenveld of vleugel ;)
Beetje vertrouwen in Marc, hij zal toch niet voor niks hem huren met optie tot koop? (en uit eigen stal uiteindelijk)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Vincent Dave
Joostje123 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:24:
[...]

Turkije en Oekraïne kunnen we dit jaar toch pakken.
Die gaan een goede score verliezen..
Turkije heeft eveneens 4 ploegen, het scheelt dat Galatasaray een onmeunig zware poule heeft. :+

• Deadsy
De prijs voor beste EL speler is net zo lelijk als die voor beste CL speler.
Vraag me af hoeveel ze betaald hebben aan de ontwerper

edit:
Als je kijkt naar welke spelers ze hebben uitgenodigd om te helpen met de balletjes bij de CL en EL loting.
Dan vind ik dat ze op papier bij de EL de spelers met de meer indrukwekkende carriere hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door Deadsy op 30-08-2019 13:15 ]

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:55
Curva schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:23:

Volgens mij is Nico de enige echte linksback in de selectie, als ik transfermarkt erop naloopt heb je idd andere spelers die ook wel linksback zouden kunnen, maar die dat meestal niet spelen. Dat zijn Blind en Martinez die waarschijnlijk samen de posities van linker centrale verdediger en defensieve middenvelder gaan vervullen en Pirie die denk ik nog een stapje tekort komt en eigenlijk ook LCV is. Andere verdedigers zijn rechtbenig en dus niet echt ideaal om die linksback te zetten.

Prima om voor de breedte er nog een talentvolle speler bij te huren, mocht het een positieve verrassing zijn dan heb je volgend jaar de vervanger van Nico al in huis met de optie tot koop. En als het niks is gaat die jongen lekker terug naar Londen, ben je de huursom kwijt, maar dat is wisselgeld.

• Gonadan

Gonadan

MarvinG schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:55:
Maar hoe 'gunstig' mogen we de loting nu echt noemen? Chelsea en Valencia zijn gewoon hele sterke ploegen.
Het is een voordeel dat je van elke ploeg kunt winnen, ik zie geen onoverkomelijke teams in deze poule. Het nadeel is dat het voor alle ploegen geldt, dus je kunt ook zomaar met een hoop punten alsnog vierde worden.
Volgens mij gaat dit best een spannende poule worden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
PSV in de groep met Sporting

• Gonadan

Gonadan

Braga? Portugal? Lokeren? S? Mechelen? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Gonadan schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:33:
[...]

Braga? Portugal? Lokeren? S? Mechelen? :P
Portugal :P
En ze hebben uit pot 3 Feyenoord :P maar die gaan uiteraard naar een andere groep waar Porto in zit.
PSV krijgt uit pot 3 Rosenborg

edit:
Luik krijgt Frankfurt en Arsenal :D

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 30-08-2019 13:37 ]

• DoeEensGek
PSV loot dus Sporting en Rosenborg. Feyenoord heeft nu FC Porto en Young Boys.

• Sempy
Groep D: Sporting CP, PSV, Rosenborg, Lask Linz

Groep G: FC Porto, Young Boys, Feyenoord, Rangers

• Deadsy
En LASK als 4e bij PSV, naast Sporting en Rosenborg.

edit:
Zul je zien dat AZ de groeps des doods krijgt met Wolverhampton

[ Voor 41% gewijzigd door Deadsy op 30-08-2019 13:42 ]

• ph4ge
FC Porto, Young Boys, Feyenoord en Glasgow Rangers. Dat is een stevige poule, leuke tegenstanders. PSV treft het een heel stuk beter.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 30-08-2019 13:42 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• ST10©DE
  • Laatst online: 14:25

ST10©DE

Dus.............

ph4ge schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:42:
FC Porto, Young Boys, Feyenoord en Glasgow Rangers. Dat is een stevige poule, leuke tegenstanders. PSV treft het een heel stuk beter.
En goed te bereizen!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Sempy
Manchester United, FC Astana en Partizan Belgrado, AZ

Zwaar, maar wel leuk om United te loten

• Deadsy
pfff, komt AZ goed weg.

Bij AStana, Partizan Belgrado en Man United.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
3 stevige poules, poeh poeh.

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:51
en zoals altijd mag az weer naar het oostblok

• Sempy
Hele lijstje

Groep A: Sevilla, APOEL, Qarabag, F91 Dudelange
Groep B: Dynamo Kiev, FC Kopenhagen, Malmö FF, FC Lugano
Groep C: FC Basel, Krasnodar, Getafe, Trabzonspor
Groep D: Sporting CP, PSV, Rosenborg, LASK Linz
Groep E: Lazio, Celtic, Stade Rennais, Cluj
Groep F: Arsenal, Eintracht Frankfurt, Standard Luik, Vitória SC
Groep G: FC Porto, Young Boys, Feyenoord, Rangers
Groep H: CSKA Moskou, Ludogorets, Espanyol, Ferencvaros
Groep I: VfL Wolfsburg, AA Gent, Saint-Étienne, FC Oleksandriya
Groep J: AS Roma, Gladbach, Istanbul Baseksehir, Wolfsberger
Groep K: Besiktas, SC Braga, Wolverhampton Wanderers, Slovan Bratislava
Groep L: Manchester United, FC Astana, Partizan Belgrado, AZ

• ST10©DE
  • Laatst online: 14:25

ST10©DE

Dus.............

Deadsy schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:45:
pfff, komt AZ goed weg.

Bij AStana, Partizan Belgrado en Man United.
Mwah, Astana en Partizan zijn ook behoorlijk vervelende tegenstanders, zeker als je bij hun speelt...

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Deadsy
Sempy schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:45:
Manchester United, FC Astana en Partizan Belgrado, AZ

Zwaar, maar wel leuk om United te loten
Zwaar, maar ik had het alternatief, de groep met Wolverhampton erger gevonden.

• ph4ge
Thuis 6 punten zou moeten kunnen, en dan uit nog wat sprokkelen. De presentator licht de groep van Feyenoord er nog even uit als een zware groep. >:)

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:37
Feyenoord in een mooie poule maar wel zware tegenstanders :)
ST10©DE schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:47:
[...]

Mwah, Astana en Partizan zijn ook behoorlijk vervelende tegenstanders, zeker als je bij hun speelt...
AZ had de slechtste pot indeling maar is er relatief het beste vanaf gekomen :)

XXXVI

• Deadsy
Alle 3 de Nederlandse clubs hadden zwaarder kunnen loten.
PSV moet 6 punten pakken tegen LASK om Nederland een plezier te doen.

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:47:
[...]

Thuis 6 punten zou moeten kunnen, en dan uit nog wat sprokkelen. De presentator licht de groep van Feyenoord er nog even uit als een zware groep. >:)
Is het ook. 2 teams uit de CL voorronde en Rangers, die op de weg terug zijn.
Bij PSV overigens idem, 2 uit de CL voorronde en Sporting is ook geen makkelijke tegenstander.

• Vincent Dave
Voor NLse clubs zijn alle poules zwaar. Maar leuke clubs voor allevier!

• Sempy
Deadsy schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:47:
[...]

Zwaar, maar ik had het alternatief, de groep met Wolverhampton erger gevonden.
Of groep F; 2 halve finalisten van afgelopen jaar en Luik ...

• Deadsy
toolkist schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:48:
[...]

Is het ook. 2 teams uit de CL voorronde en Rangers, die op de weg terug zijn.
Bij PSV overigens idem, 2 uit de CL voorronde en Sporting is ook geen makkelijke tegenstander.
PSV komt ook uit de CL voorronde :).

Het had voor alle 3 zwaarder kunnen uitpakken.
PSV zit in een groep waar 2e worden gewoon mogelijk is als ze goed spelen.

• Curva
Vincent Dave schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:49:
[...]

Voor NLse clubs zijn alle poules zwaar. Maar leuke clubs voor allevier!
Nou leuk. Lekker een tripje naar Kazachstan en Belgrado :X

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:50:
[...]

PSV komt ook uit de CL voorronde :).

Het had voor alle 3 zwaarder kunnen uitpakken.
PSV zit in een groep waar 2e worden gewoon mogelijk is als ze goed spelen.
Ik had het dan ook alleen over de tegenstanders :p

• Deadsy
Curva schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:50:
[...]

Dat is nog het grootste nadeel dat ze hebben. Verre reis en zal wel zo vallen dat het er dan ook nog koud is.

• Vincent Dave
Curva schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:50:
[...]

Ze treffen tenminste Manchester United, en dat in het Cars Jeans stadion. :+

• Snowdog
Heb eigenlijk het idee dat PSV best een gunstige loting heeft. Zitten gewoon vrij veel goeie teams in de EL en denk dat dit soort tegenstanders (muv sporting) ze beter ligt dan de oost-europese ploegen.
Pagina: 1 ... 94 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.