"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ja!naitsoezn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:40:
Pakken er nou twee spelers van AZ een gele kaart op dezelfde manier als die van Antwerpen?
Houdoe
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Want nu zijn het 2 Belgische clubs in de CL en 2 in de EL, of niet?
En 1-3 AZ, toch netjes gedaan.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Teletekst kan het ook niet meer aan
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Je postte dit voordat hij bij mij zatGonadan schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:41:
Vet irritant, de buurt juicht al voordat hij op mijn tv zit.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dan moet je nagaan, AZ speelde met 4 tegen 11!!!!Faddermakker schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:42:
[Afbeelding]
Teletekst kan het ook niet meer aan
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wij Zijn Nederland Waar Zijn De Belgen?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
gelijkspel blijkbaar.Gonadan schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:45:
Krijgt AZ nu punten voor winst of voor gelijkspel bij de coëfficiënten? In een pooltje telt de verlenging nooit mee.
Als publiekswissel voor Stengs die in omgekeerde richting getransfereerd wordt.snmght schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:44:
Loopt Dani de Wit al warm?
Here's to you Nicola and Bart
Maak me gek!Sempy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:45:
[...]
Als publiekswissel voor Stengs die in omgekeerde richting getransfereerd wordt.
Verwijderd
Alleen beetje achterlijk om te gaan roepen wij gaan Europa in. Volgens mij zijn ze dat toch al?Vlassie1980 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:45:
Die AZ supporters lopen die Belgen lekker te sarren... Zijn volgens mij geen lieverdjes die Antwerp supporters...
Chauffeur vergat de afslag op de A9, om hem op te pikken.snmght schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:44:
Loopt Dani de Wit al warm?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ja, alles buiten Alkmaar is buitenlandVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:46:
[...]
Alleen beetje achterlijk om te gaan roepen wij gaan Europa in. Volgens mij zijn ze dat toch al?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Houdoe
Ze spelen ook thuis in Enschede en Den Haag, rare jongens daar in Alkmaar!Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:46:
[...]
Alleen beetje achterlijk om te gaan roepen wij gaan Europa in. Volgens mij zijn ze dat toch al?
[edit]Sorry @Gonadan, ik bedoel u natuurlijk niet!
[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-08-2019 21:49 ]
ja idd, zat ik net ook al aan te denken.Witte schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:47:
Dan te bedenken dat als Antwerp niet op 1-0 was gekomen, de wedstrijd was geëindigd in 0-0 en Antwerp door was geweest
Die spits heeft persoonlijk voor de uitschakeling gezorgd door te scoren, heh
In dat licht spelen ze heel het seizoen Europees, dát is pas goed voor de coëfficiëntenlijst
ZOu hij al spijt hebben van zijn stoere gedoe toen hij van het veld ging?Grindtegel schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:48:
[...]
ja idd, zat ik net ook al aan te denken.
daar is ie waarschijnlijk te dom voorDeadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:49:
[...]
ZOu hij al spijt hebben van zijn stoere gedoe toen hij van het veld ging?
Onmogelijk te zeggen, die goal was echter niks waard en AZ was toen al een tijdje de veel sterkere ploeg. Maar goed, wellicht hadden ze idd de 0 kunnen houden. Onmogelijk te zeggen though. De 0-1 hing zeker in de lucht (of de 1-1 na de 1-0), zelfs als hij er nog bij was geweest.Grindtegel schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:48:
[...]
ja idd, zat ik net ook al aan te denken.
Alle voetbalclubs in Hollandia hadden hun eigen honk om everzwijnen te spiezen en te dansen met hun druïde.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:47:
[...]
Ze spelen ook thuis in Enschede en Den Haag, rare jongens daar in Alkmaar!
Alle voetbalclubs?
Neen, een clubje uit Noord-Holland was een reizende karavaan en speelde overal waar hen toegang werd gegeven, komend tot grote successen en waren door hun reizen zeer populair door het ganse land.
Of opblaasbare stoelenvullers?
Rij eens door België, ze trekken de lijn doorGrindtegel schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:54:
Wat een oerlelijk stadion trouwens, om depri van te worden
heheh indeed, al was ik laatst nog in mechelen en dat vond ik toch een mooie en gezellige stad (binnenstad dan)Exocet schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:55:
[...]
Rij eens door België, ze trekken de lijn door
Verwijderd
De stagiair mag ook een avond zonder begeleiding aan de knoppen zittenDeadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:56:
Ze zijn bij Veronica wel dol op hun reclames
Lulllig voor alle belgen, maar je wordt al depri als je belgie inrij...Grindtegel schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:54:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Houdoe
Vooral bij het uitzicht vanaf de buitenring.Illegal_Alien schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:56:
[...]
Lulllig voor alle belgen, maar je wordt al depri als je belgie inrij...
Echt zo een Oost blok vibe.
De steden zijn mooi, maar de dorpjes vaak troosteloos. Deze zomer in Frankrijk ook nog vaak gezien. Als het niet toeristisch is tenminsteGrindtegel schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:56:
[...]
heheh indeed, al was ik laatst nog in mechelen en dat vond ik toch een mooie en gezellige stad (binnenstad dan)
Voor als het vuur in de ploeg ontbrandt.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:51:
Hebben ze daar in België nu werkelijk waar brandweermannen als stewards?
Moet je nagaan dat ze niet in hun eigen stadion mochten spelen...hoe dat eruit ziet...Grindtegel schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:54:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Achter het willem2 vlaggetje.
[ Voor 23% gewijzigd door DoeEensGek op 29-08-2019 21:59 ]
Houdoe
Verwijderd
lol de vriendjes van Antwerpen zijn weer eens lekker bezig.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
is dat niet bij elke club zo?PWM schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:59:
Er staan daar toch een hoop mannen op de tribune, doe beter een shirt aan konden hebben....
Vaak ook nog knal rood, want zonnebrand creme kennen ze niet en wat lelijke tattoos
Waar slaat deze dan op?Witte schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:59:
Az moet nu wel stoppen. Je hoeft ze niet te vernederen, omdat zij 2 man minder hebben
Houdoe
Verwijderd
Met dat soort fans staat er denk geen stadion meerMartinusz schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:59:
[...]
Moet je nagaan dat ze niet in hun eigen stadion mochten spelen...hoe dat eruit ziet...
Zou bij dit stadion geen zonde zijnVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:01:
[...]
Met dat soort fans staat er denk geen stadion meer
Omdat het ontzettend sneu volk is.Jwlb schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:01:
Waarom gaan die AZ fans nou zitten kloten?
Dat is vernederend!Witte schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:01:
Affluiten en 3-0 reglementair verlies. Klaar.
Dat wil je de club niet aandoen
Edit: Laat maar, zal weer raar accent van de omroeper zijn.
[ Voor 64% gewijzigd door Nat-Water op 29-08-2019 22:05 ]
De supporters doen het zelf, sorry maar je moet ook in het belang van de club denken als supporter, ook als je verliest.Deadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:04:
Als de scheids deze wedstrijd nu af fluit dan krijgt Antwerp echt een giga straf.
Dat wil je de club niet aandoen
scheids wil echt gelynched wordeb vanavond
Klopy, maar de straf gaat uiteindelijk naar de club.Maarten_E schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:05:
[...]
De supporters doen het zelf, sorry maar je moet ook in het belang van de club denken als supporter, ook als je verliest.
En de idioten die schuldig zijn hebben nul zelfreflectie.
Verwijderd
Ach, gewoon met ontbloot bovenlijf het stadion uitgaan. En dan met je beste impressie van een Belg gaan praten.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:06:
lol zal de 1-5 dan nog gaan vallen? Dan zou ik als speler/supporter van AZ wel heel hard gaan rennen.
Ey, die domme Ollanders hebben vals gespeeld.
Die man doet gewoon zijn werk en goed ook.loekf2 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:06:
7 min extra
scheids wil echt gelynched wordeb vanavond
Wat die daar deed begreep ik al niet, waar ie nu gebleven is nog minder
Veel goals en 3 clubs naar de groepsfase EL.
Hopelijk een loting waar perspectief in zit.
Moeten ze eerst nog 10 Ajacieden kopen.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:13:
Mooi zo ik hoop dat AZ de Ajax droom kan nadoen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.