13:37
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 6% gewijzigd door mavaros op 29-08-2019 21:14 ]
De eer aan mezelf houden?Unrealiac schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:11:
[...]Wat zou je zelf haha
Je kunt je tijd nemen of je kunt overdreven tijdrekken ... dit is het laatste.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Misschien als de scheids nog een rode kaart trektPWM schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:13:
Dit kan nog 2 uur duren. AZ gaat niet scoren.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
verschil is nog wel dat Onana het doet bij een 1-0 uitwinst en 2-0 thuisvoorsprong... m.a.w. als het niet nodig is en het allemaal maar olie op het vuur gooit bij de tegenstander en de scheids reden geeft tijd bij te tellen (los van dat het het eigen team ook uit het ritme haalt)...deze keeper heeft tenminste nog een goede reden...OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:14:
[...]
De eer aan mezelf houden?
Je kunt je tijd nemen of je kunt overdreven tijdrekken ... dit is het laatste.
[ Voor 5% gewijzigd door P.O. Box op 29-08-2019 21:17 ]
ongelovelijk... wat is dit AZ slecht
[ Voor 30% gewijzigd door Nibbz op 29-08-2019 21:18 ]
13:37
Omdat deze te vaak op spelers is die vol in de dekking staan. Op die manier verspeel je het alleen maarGrindtegel schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:16:
de laatste pass komt steeds net niet goed
Weet dat dit een uitwedstrijd is, maar zeker in de eerste wedstrijd?
Laat maar 1-1 AZ!!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Maarten_E op 29-08-2019 21:19 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lekker AZ!
Maar van de AZ aanval begin ik agressief te worden. Alsof ze voor het eerst op een grasveld staan.
Edit
Natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 29-08-2019 21:20 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan hoop ik dat je ze vandaag niet gezien hebt. 1e helft was om te janken in verdedigend opzicht.PWM schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:19:
Mijn club kijken doet soms pijn.
Maar van de AZ aanval begin ik agressief te worden. Alsof ze voor het eerst op een grasveld staan.
Edit
Natuurlijk
Gent is met de huidige score door, dus AZ moet dit winnen
canvas... hou rekening met de belgische Frank Snoeks....Wulfric92 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:20:
Op welke zender is de wedstrijd?
[ Voor 13% gewijzigd door P.O. Box op 29-08-2019 21:21 ]
Here's to you Nicola and Bart
52 voor Ziggo klantenWulfric92 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:20:
Indien Ziggo : 52Wulfric92 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:20:
edit: AZ is wel een heel lekker ploegje hoor.
[ Voor 23% gewijzigd door mavaros op 29-08-2019 21:24 ]
Qua coëfficiënt
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 29-08-2019 21:22 ]
Hopen dat ze het zelfs in reguliere tijd kunnen beslissen. Het is nu echt éénrichtingsverkeer.
Maar die kunnen het heen en weer krijgen, kijk nu wel gewoon bij de belgen verder.
[ Voor 52% gewijzigd door DoeEensGek op 29-08-2019 21:24 ]
Bizar dat ze die pot niet gewoon live gedaan hebbenYemoke schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:24:
jaa az nu op veronica!
Verwijderd
Snap er ook niks van.Deadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:24:
[...]
Bizar dat ze die pot niet gewoon live gedaan hebben
Zou mooi zijn als AZ hier wint en dan finaal die knakker uit gaat lachen die als 2e rood kreeg.
Daarom.Deadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:24:
[...]
Maar ja in de pikorde staan psv en Feyenoord hoger.
Terwijl az mooier voetbal speelt
Ja dat zou mooi zijn.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:25:
[...]
Zou mooi zijn als AZ hier wint en dan finaal die knakker uit gaat lachen die als 2e rood kreeg.
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 29-08-2019 21:26 ]
Kijkcijfers, een top3-club levert zelfs als het al beslist is meer views dan AZ.Deadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:24:
[...]
Tx...heb ZIN in de verlenging.DoeEensGek schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:24:
Hoor dat Veronica ook is over geschakeld.
Maar die kunnen het heen en weer krijgen, kijk nu wel gewoon bij de belgen verder.
Inderdaad, enige club die nog ergens voor moet spelen, en zeker bij AZ (wat volgens mij geen èchte haat en nijd club is voor sommigen). Van Feyenoord/PSV wist je min of meer wel dat het goed zou komen, dit is zeker geen gelopen race.Deadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:24:
[...]
Niet op penanties laten aankomen.
Inderdaad, hij is zo los en ontspannen. Het boeit hem echt geen zak meer.Grindtegel schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:28:
dicky mag van mij vaste gast worden, toffe peer
Ook wanneer hij daar met vd Gijp zit.
Die heeft geen broek aan, zit daar gewoon in zijn boxershort met Crocs eronderDeadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:28:
[...]Inderdaad, hij is zo los en ontspannen. Het boeit hem echt geen zak meer.
Ook wanneer hij daar met vd Gijp zit.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
GelijkspelPWM schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:22:
Telt een overwinning na verlenging, als overwinning of gelijkspel?
Qua coëfficiënt
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik twijfel er in zulke gevallen nog aan, AZ en Twente weten altijd veel kijkers te pakken is in het verleden weleens gebleken.Sempy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:26:
[...]
Kijkcijfers, een top3-club levert zelfs als het al beslist is meer views dan AZ.
Tis gewoon een beetje lastig hier echte kijkcijfers voor te vergelijken.
Zonder Utrecht!snmght schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:31:
Kom op AZ, lekker met zijn allen Europa in!
Hopelijk halen zij dit seizoen ook geen Europees voetbal, dan maar Vitesse of een ander.
Oja, die was ik vergeten.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:32:
[...]
Zonder Utrecht!
Hopelijk halen zij dit seizoen ook geen Europees voetbal, dan maar Vitesse of een ander.
Gelukkig waren de rest van de clubs wel bij de les, maar dat resultaat gaf weinig hoop voor de andere clubs. .
Maar tot nu toe ziet het er goed uit.
Houdoe
Fraaie kopbal!
neh dank die Belg die bij de paal staatWitte schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:36:
Buitenspel?
KloptSempy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:37:
Antwerp moet nu 2x toch?
Nee, bij het eerdere schot, daar was wel buitenspel geloof ik.
Maar was (nog) niet voor afgevlagd.
Wil zijn tax aan kaarten halen?
Verwijderd
Die andere knakker had al geelGrindtegel schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:37:
is druif nou net zo dom als die gast van antwerp? doe effes normaal...
Houdoe
Nu toch prima! Zolang je geen geel op zak heb prima om te juichen op zo manier voor zo'n goal!Grindtegel schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:37:
is druif nou net zo dom als die gast van antwerp? doe effes normaal...
Expres geel is sowieso dom wat mij betreft. Hoe vaak zie je die speler dan een domme overtreding maken.Joostje123 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:38:
[...]
Nu toch prima! Zolang je geen geel op zak heb prima om te juichen op zo manier voor zo'n goal!
elke onnodige gele kaart pakken is in mijn ogen oliedom en dus ook die aktieJoostje123 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:38:
[...]
Nu toch prima! Zolang je geen geel op zak heb prima om te juichen op zo manier voor zo'n goal!
En strafschop AZ.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.