Dus als Ajax 10de wordt in de competitie en fortuna kampioen. Gaat Ajax de CL in?Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:29:
Gewoon voortaan ieder voor zich qua Europa inkomsten en punten, dan heb je geen last meer van elkaar
Jij snapt het!Joostje123 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:31:
[...]Dus als Ajax 10de wordt in de competitie en fortuna kampioen. Gaat Ajax de CL in?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Die jongen doet weer bijna alles goed.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als het nog niet beslist was dan is het dat nu wel. Het grote talent Mohammed Ihattaren maakt er 0-1 van! #veronicainside #apopsv #UEL pic.twitter.com/QlsD27TE1J
— Vandaag Inside (@vandaaginside) 29 augustus 2019
edit:
Wuytens kreeg even een happy ending
[ Voor 52% gewijzigd door Deadsy op 29-08-2019 20:40 ]
Wat een schijt ploeg is dat antwerpDeadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:39:
pfff komt AZ goed weg
veel toeschouwers zitten er ook al niet
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Mitroglou 2 minuten op het veld en een doelpunt?
14831Hackus schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:40:
wat zullen de kijkcijfers bij PSV zijn ?
veel toeschouwers zitten er ook al niet
Elect a clown, expect a circus.
Tribunes zitten voller
Als die dit deed terwijl je nog moest scoren om te winnen mag ik hopen dat stam hem apart in een hokje neemt, rechts en links waren allemaal spelers waar de bal altijd heen had gemoetenSlasher schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:42:
Nette goal van Berghuis
*edit
Bij Antwerp dus.
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 29-08-2019 20:45 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat een kans voor AZ
0-3 feyenoord
[ Voor 28% gewijzigd door Yemoke op 29-08-2019 20:49 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Fijn commentaar inderdaad, erg neutraal.Jwlb schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:51:
Vind AZ op de Belg qua commentaar prima aan te horen trouwens. Ook geen België-bias
Nergens voor nodig toch? Doel is bereikt en met hele duidelijke cijfers.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:37:
Nou PSV, had je hier en vorige week je best gedaan dan had je 2x met een monsterscore kunnen en moeten winnen ...
Misschien er maar eens 1 inkoppen... Ideetje?
[ Voor 42% gewijzigd door Harribo op 29-08-2019 20:55 ]
Bolat gaat Az weer naaien? Na 10 jaar nog eens?DoeEensGek schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:54:
Weer een grote kans AZ.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nog niet, AZ is niet in veilige haven.Wulfric92 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:57:
We kunnen nu wel stellen dat het een prima dag voor het Nederlands voetbal is.
Wel 2 poeiers van jewelste van Stengs net.
PSV doet toch gewoon wat we verwacht hadden? Beetje afwachten, niet blind erop en uiteindelijk win je hem toch wel. Prima zo.Maarten_E schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:55:
Begrijp de "kritiek" op PSV ook niet echt, 3-0, 0-4 zijn duidelijke cijfers, en in de eerste wedstrijd was al wel duidelijk dat PSV het moet hebben van de tweede helft. PSV hoefde ook niet echt (voor Europees coëfficient ja, maar voor henzelf niet), en uiteindelijk maken ze het alsnog met duidelijke cijfers af.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Beide erg geflatteerde overwinningen, maar goed het resultaat is er en dat is het belangrijkste.Maarten_E schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:55:
Begrijp de "kritiek" op PSV ook niet echt, 3-0, 0-4 zijn duidelijke cijfers, en in de eerste wedstrijd was al wel duidelijk dat PSV het moet hebben van de tweede helft. PSV hoefde ook niet echt (voor Europees coëfficient ja, maar voor henzelf niet), en uiteindelijk maken ze het alsnog met duidelijke cijfers af.
Dat bedoel ik ook, maar eerder waren er reacties dat PSV met duidelijke cijfers moest winnen en niet moeten spelen op 0-0 tegen zo'n club etc.Gonadan schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:00:
[...]
PSV doet toch gewoon wat we verwacht hadden? Beetje afwachten, niet blind erop en uiteindelijk win je hem toch wel. Prima zo.
Maar dat is het spel van PSV gewoon niet, en PSV staat er ook echt bekend om pas "laat" wakker te worden.
Waarom 100% ervoor gaan als je al met 3-0 thuis hebt gewonnen?
Wacht maar als ze per ongeluk winnen.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:53:
[...]
Fijn commentaar inderdaad, erg neutraal.
Die Belgen wiegen je altijd in slaap, maar als er een Belg van een Nederlander wint, dan komt de ware aard naar boven. Ze hebben een pesthekel aan ons in het sportsegment. Let maar op. Als een Nederlands team in sport wanpresteert, dan duiken er de laatste 10 jaar altijd Belgen op. Zie het hockey, wielrennen en het voetbal, turnen, roeien, vissen en noem maar op.
Ook in België slaan ze op hol als ze een keer winnen. Daarom had Brugge bij Ajax in de poule horen te zitten.
PSV speelt helemaal niet op 0-0, PSV snapt dat een wedstrijd 90 minuten duurt en je dus niet per se in een kwartier voor hoeft te staan.Maarten_E schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:01:
Dat bedoel ik ook, maar eerder waren er reacties dat PSV met duidelijke cijfers moest winnen en niet moeten spelen op 0-0 tegen zo'n club etc.
Maar dat is het spel van PSV gewoon niet, en PSV staat er ook echt bekend om pas "laat" wakker te worden.
Waarom 100% ervoor gaan als je al met 3-0 thuis hebt gewonnen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als az nu niet kan scoren, mogen ze wat mij betreft ook wel thuis blijven
Ik zei niet dat PSV op 0-0 speelt, dat waren eerdere reacties hier.Gonadan schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:03:
[...]
PSV speelt helemaal niet op 0-0, PSV snapt dat een wedstrijd 90 minuten duurt en je dus niet per se in een kwartier voor hoeft te staan.
PSV's kwaliteit IS doorgaan tot het einde en spelen op zijn Duits.
Als AZ nu niet meer scoort hoeven ze ook helemaal nergens naartoe.Harribo schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:04:
Als az nu niet kan scoren, mogen ze wat mij betreft ook wel thuis blijven
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
1-1 is verlengenQuad schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:05:
AZ moet nog altijd 1 goal maken, dus op zich verandert dat nog niet veel. Behalve dat verlengen er niet meer in zit.
Weer een kans om zeep
Ja maar dan heeft az de beste kansen tegen 9 man
[ Voor 62% gewijzigd door Harribo op 29-08-2019 21:07 ]
Hij draait nu wel om ...mavaros schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:02:
[...]
Wacht maar als ze per ongeluk winnen.
Die Belgen wiegen je altijd in slaap, maar als er een Belg van een Nederlander wint, dan komt de ware aard naar boven. Ze hebben een pesthekel aan ons in het sportsegment. Let maar op. Als een Nederlands team in sport wanpresteert, dan duiken er de laatste 10 jaar altijd Belgen op. Zie het hockey, wielrennen en het voetbal, turnen, roeien, vissen en noem maar op.
Ook in België slaan ze op hol als ze een keer winnen. Daarom had Brugge bij Ajax in de poule horen te zitten.
Oh shit ja, was vorige pot 1-1, ik had 0-0 in mn kop..
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Hun en Utrecht straf punten gevenTerranova schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:06:
Als AZ dit nu niet weet te winnen gewoon gelijk een verbod op europees voetbal geven. Dan dragen ze sowieso niets bij aan de Europese ranking
Ik weet dat jij dat niet zei, ik ondersteun je mening.Maarten_E schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:05:
[...]
Ik zei niet dat PSV op 0-0 speelt, dat waren eerdere reacties hier.
PSV's kwaliteit IS doorgaan tot het einde en spelen op zijn Duits.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij heeft een Belgisch landskampioenschap op z'n naam toch?Deadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:07:
Noemde hij nu net Jan vd brom een top trainer?
Kom op az! Nu moet het gebeuren
(Veel) beter zijn dan de tegenstander maar er dan vervolgens uitgaan door de uitgekooktheid van de tegenstander.
Heb het idee dat zeker de traditionele top-3 daar wel beter mee om kan gaan tegenwoordig, jammer dat AZ dat nog niet lijkt te hebben.
Irritant tijdrekken ...
Wat zou je zelf hahaOPSLAGHOND schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:11:
Die keeper van Antwerpen verdiend een Onana om de oren!
Irritant tijdrekken ...
Here's to you Nicola and Bart
Zou fijn zijn als AZ eens een kans afmaakt.
XXXVI
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.