Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Voor degenen die met vertraging kijken
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Nadeel, kan echt alle kanten op gaan.
Volgens mij is die naar NiceFaddermakker schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 18:57:
Dolberg komt niet weg uit Amsterdam(voor een dagje dan)
PSN: DutchTrickle PVoutput
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:47
Heb zin in de groepswedstrijden.
Paris Saint-Germain
Real Madrid
Club Brugge
Galatasaray
Groep B
Bayern München
Tottenham Hotspur
Olympiakos
Rode Ster Belgrado
Groep C
Manchester City
Shakhtar Donetsk
Dinamo Zagreb
Atalanta Bergamo
Groep D
Juventus
Atlético Madrid
Bayer Leverkusen
Lokomotiv Moskou
Groep E
Liverpool
Napoli
Red Bull Salzburg
RC Genk
Groep F
Barcelona
Borussia Dortmund
Internazionale
Slavia Praag
Groep G
Zenit Sint-Petersburg
Benfica
Olympique Lyon
RB Leipzig
Groep H
Chelsea
Ajax
Valencia
Lille
Groep G kan denk ik ook alle kanten opSjurm schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:02:
Groep H lijkt de meest gebalanceerde groep. Het kan echt alle kanten op, spannend
edit:
groep C, wie zou daar toch eerste worden
[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 29-08-2019 19:03 ]
Niks leuks om naar uit te kijken als Ajacied.
Chelsea is een bij elkaar gekocht zooitje. Lille is een Franse ploeg. Die liggen ons niet. Valencia wordt appeltje, eitje.
Ik had liever bij Juve of Barca in de poule gezeten.
Heb je Chelsea dit seizoen al zien spelen? Spelen leuk voetbal met eigen jeugd op het veld.mavaros schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:04:
Beroerde loting.
Niks leuks om naar uit te kijken als Ajacied.
Chelsea is een bij elkaar gekocht zooitje. Lille is een Franse ploeg. Die liggen ons niet. Valencia wordt appeltje, eitje.
Ik had liever bij Juve of Barca in de poule gezeten.
Groep F lijkt de sterkste groep te zijn.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Nee, ik heb nog altijd milde last van een trauma dat Engelse clubs hebben aangericht.Deadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:06:
[...]
Heb je Chelsea dit seizoen al zien spelen? Spelen leuk voetbal met eigen jeugd op het veld.
Daarom vind ik het ook een rottige poule. We zijn niet bang voor Engelsen, maar ze verpesten het wel iedere keer. Levensgevaarijk, die Engelse voetbalhorde.
Ik weet nog die keer dat Ajax met City in de groep zat.mavaros schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:12:
[...]
Nee, ik heb nog altijd milde last van een trauma dat Engelse clubs hebben aangericht.
Daarom vind ik het ook een rottige poule. We zijn niet bang voor Engelsen, maar ze verpesten het wel iedere keer. Levensgevaarijk, die Engelse voetbalhorde.
En City weg getikt werd
OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:35:
Veltman bijgetekend tot 2021;
https://www.ajax.nl/strea...nt-bij-tot-medio-2021.htm
Maar goed. Zal wel zijn om m op een nette manier nog te verkopen?
Topsspeler, heeft gewoon gewacht tot de CL binnen was.Leon Zwiers schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:14:
[...]
![]()
Was anders gewoon naar een Europese topclub gegaan hoor.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Maakt het wel weer leuk.toolkist schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:19:
Dit is zo'n poule waar je met 0 punten onderaan kunt eindigen, of met 7 punten groepswinnaar wordt. Echt helemaal niks van te zeggen.
Je ontloopt de echt grote ploegen wel mooi. Deze poule biedt perspectief.
Verwijderd
Ik snap de anti Veltman beweging niet zo goed. Als reserve speler is dit volgens mij de beste verdediger op de Nederlandse velden om op de bank te hebben. Zeurt nooit, werkt hard en brengt het niveau niet enorm omlaag als hij speelt. Doe mij er ook maar een paar hiervan op het middenveld en in de aanval.Leon Zwiers schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:14:
[...]
![]()
Vorig, en dit seizoen in de CL staat hij er gewoon. Nee het is geen Maradonna en hij heeft niet de fijngevoelige geniepigheid van Martinez, maar hij staat er wel. Ook gisteren was hij gewoon heel degelijk. Deed wat hem was opgedragen en was niet het vijfde wiel aan de wagen.
Je zou maar met een Neymar opgescheept komen te zitten.
Yupp, gisteren stond hij er ook ... buitenspel ...mavaros schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:25:
Ik snap serieus niet, waarom Veltman iedere keer te kakken wordt gezet.
Vorig, en dit seizoen in de CL staat hij er gewoon. Nee het is geen Maradonna en hij heeft niet de fijngevoelige geniepigheid van Martinez, maar hij staat er wel. Ook gisteren was hij gewoon heel degelijk. Deed wat hem was opgedragen en was niet het vijfde wiel aan de wagen.
Verwijderd
Zeker. Aansprekende landen, aansprekende clubs (iig Chelsea en Valencia) en iig 2 van de 3 tegenstanders (Lille weet ik niet) die niet alleen maar verdedigen dus waar je de ruimte krijgt je eigen spel te spelen.Leon Zwiers schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:20:
[...]
Maakt het wel weer leuk.
Je ontloopt de echt grote ploegen wel mooi. Deze poule biedt perspectief.
Daar spelen ze ja, hun eigen stadion is niet goedgekeurd voor Europese wedstrijden.Pompi schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:22:
Speelt PSV nou in het APOEL stadion? Lijkt er beetje op of alle Cypriotische teams hebben een vergelijkbaar stadion.
Zolang PSV er niet ook van kan dromen schiet je er als topclub toch niet zoveel mee op?Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:27:
Niks mis met Veltman, zeker als rechtsback niet. Teams als Utrecht, Feyenoord en Vitesse kunnen alleen maar dromen van zo'n speler.
Leuk als back-up, maar speelt vaak met teveel risico.
Hij zag gisteren een bijna van verbazing opstijgende Ziyech die compleet vrij stond tig keer over het hoofd.
Dat gefluit is echt zo'n ding aan die kant van Europa ...
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-08-2019 19:31 ]
), maar ik snap weinig vd gehyptheid van Virgil.
Verwijderd
Mede dankzij een zeer goede Veltman stond Ajax vorig jaar in de halve finale. Na zo'n blessure zo terugkomen...OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:30:
[...]
Zolang PSV er niet ook van kan dromen schiet je er als topclub toch niet zoveel mee op?
Hij zag gisteren een bijna van verbazing opstijgende Ziyech die compleet vrij stond tig keer over het hoofd.
Als je ook nog denkt dat Ajax een makkie heeft, dan is je tweede inschatting denk ik een stuk beterSjah schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:31:
Makkie voor Ajax, maar nu Canvas kijken. En ik zal wel geen oog voor goed voetbal hebben (ja sure...
), maar ik snap weinig vd gehyptheid van Virgil.
Lille kan ik niet eerlijk beoordelen... Ik weet alleen dat Pepe van Lille in FIFA19 een beest was
Kansen volop aanwezig om 2e te worden, maar ik sluit een 1e plek zeker niet uit. Ik hoop dat Ajax een mindset creëert om voor de poulewinst te gaan.
Dat lag aan Ziyech en niet aan Veltman.OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:30:
[...]
Zolang PSV er niet ook van kan dromen schiet je er als topclub toch niet zoveel mee op?
Dat gefluit is echt zo'n ding aan die kant van Europa ...
Ziyech speelde erg goed, waardoor Veltman in de schaduw kwam te staan.
Bespeur ik spot? Siert je niet/nooit, kniptoolkist schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:32:
[...]
Als je ook nog denkt dat Ajax een makkie heeft, dan is je tweede inschatting denk ik een stuk beter
We kleineren elkaar niet
[ Voor 9% gewijzigd door tweakduke op 29-08-2019 21:45 ]
Maar dit is wel zeer extreem.
Ziyech stond zo te zwaaien -->mavaros schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:34:
[...]Dat lag aan Ziyech en niet aan Veltman.
Ziyech speelde erg goed, waardoor Veltman in de schaduw kwam te staan.
Hoop dat Feyenoord snel de goal maakt
Is nog lang zo'n wedstrijd, ik zie az nog wel kansen krijgen.DoeEensGek schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:41:
Pfff Az gaat dit zo nooit winnen van antwerp.
Bizot heeft al goede reddingen verricht.
Ajax, weinig van te zeggen in de CL.
Ik vindt het tot nu toe zeer slordig van Az. Antwerp heeft ook al wat prima kansen gehad.Harribo schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:43:
[...]
Is nog lang zo'n wedstrijd, ik zie az nog wel kansen krijgen.
Bizot heeft al goede reddingen verricht.
Ajax, weinig van te zeggen in de CL.
wat een knaken club is het toch ook, echt verschrikkelijk
Ik denk dat het een lastige poule gaat worden.
Wel een mooie! Ik heb er zeker weer zin in!
*mensen in het algemeen, niet de mensen hier
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bij Veronica is het niet veel beter.Grindtegel schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:45:
psv laat ook weer hoogstaand voetbal zien... not
wat een knaken club is het toch ook, echt verschrikkelijk
Daar is een wedstrijd gaande om te kijken wie de slechtere verdediging heeft.
Gewoon az kijken, dat gaat erop.Deadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:46:
[...]
Bij Veronica is het niet veel beter.
Die Lamkal Ze van Antwerp is een leuk spelertje
waar is die te zien"?Harribo schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:48:
[...]
Gewoon az kijken, dat gaat erop.
Die Lamkal Ze van Antwerp is een leuk spelertje
Az antwerp, canvasDeadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:46:
[...]
Bij Veronica is het niet veel beter.
Canvas, brt 2 dus
Die kijk app werkt weer niet eens, kan geen verbinding maken, verschrikkelijk om zo'n wedstrijd alleen via internet te doen, belachelijk. Moet niet kunnen
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 29-08-2019 19:50 ]
Spelen in ander stadion (Brussel geloof ik)Deadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:51:
Zijn die tribunes bij Antwerp gesloten?
Is het nationaal Koning Boudewijnstadion.Deadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:51:
Zijn die tribunes bij Antwerp gesloten?
Het stadion van Antwerp voldeed niet aan de voorschriften
Elect a clown, expect a circus.
Doodnormaal in die hoek van Europa, net zo irritant als een vuvuzela in mijn ogen oren.Slasher schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:02:
Irrittant gefluit als Feyenoord aan de bal is zeg.
\OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:03:
[...]
Doodnormaal in die hoek van Europa, net zo irritant als een vuvuzela in mijn ogen oren.
nou een vuvuzela in je ogen is ook vrij irritant
Deadsy schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:04:
[...]
\
nou een vuvuzela in je ogen is ook vrij irritant
OPSLAGHOND schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:03:
[...]
Doodnormaal in die hoek van Europa, net zo irritant als een vuvuzela in mijn ogen oren.
En heb medelijden met Slavia, ben je net kapot van het halen van de CL via playoffs, krijg je zo'n groep om in te spelen..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Spits Mbokani met 2e geel.
[ Voor 41% gewijzigd door DoeEensGek op 29-08-2019 20:07 ]
Hoop dat ze het beter doen tegen 10 man
Vind 1 spits Boadu ook te weinig.
Trouwens goed commentaar bij de canvas
aha beukje na een overtreding
[ Voor 32% gewijzigd door Yemoke op 29-08-2019 20:12 ]
Misschien dat ze de pot nu wel gewoon op slot kunnen gooien. Want ze hadden al voor kunnen staan maar ook achterYemoke schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:12:
wtf gebeurd er, rood voor beer sheva
Olie dom. Mooie scheids, hij laat heel veel toe beide kanten op. Maar dat is in de geest van het spel. Zodra je de grens over gaat is hij er ook gelijk klaar mee. Dit zou de norm moeten zijn wat mij betreft, stevige maar faire duels laten gaan maar wangedrag keihard straffen.Yemoke schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:12:
wtf gebeurd er, rood voor beer sheva
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ze zijn nu druk bezig om az rood aan te naaien.
Zo irritant dit soort teams, kunnen ze daar niet een aparte competitie voor maken?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Jammer, want van de Nederlandse clubs tot nu toe wel het mooiste voetbal laten zien dit seizoen
Ze laten zich wel onder druk zetten door dit FC Lienden
Verwijderd
Instelling van diverse spelers is gewoon waardeloos.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:25:
3 gelijke spelen zou echt waardeloos zijn. Van AZ kan ik nog begrijpen, nou ja, nu met rood wat minder. Maar Feyenoord en PSV moeten toch wel winnen van die amateurs.
Toen ik de eerste 25min ofzo de pot van Feyenoord zag speelden ze gewoon diverse keren de bal terug naar Vermeer vanaf de middenlijn wtf.
En Dickie vind ik echt leuk als analist.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.