Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Neh, die wilde gewoon snel het stadion uit en dit is de snelste manierdjmuggs schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:38:
Iemand op tribune was de scheids zat
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 4% gewijzigd door djmuggs op 28-08-2019 22:57 ]
ICE ICE Baby
Float like a butterfly, sting like a bee.
Die pass van Huntelaar, pure kwaliteit
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Koekoek.groggy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:34:
Tadic heeft sinds zijn nieuwe superlange en dure contract echt nog geen bal goed geraakt hea
Champions league is binnen!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:47
U zei?groggy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:34:
Tadic heeft sinds zijn nieuwe superlange en dure contract echt nog geen bal goed geraakt hea
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De actie daarvoor bij de zijlijn is ook mooi!Leon Zwiers schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:39:
Klaar, deze keuren ze niet af. Schitterende pass van Huntelaar
Verwijderd
Heeft hij dacht ik bij AC Milan een tijdje gestaandvdkiwi schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:40:
Klaas Jan graag als nieuwe vleugelspeler, Tadic in de spits!
Verwijderd
En Promes ook een keer laten spelen....Terranova schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:41:
Weet Ten Hag wel dat ie mag wisselen? Graag de gele kaarten er uit
"Never change a winning team"Terranova schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:41:
Weet Ten Hag wel dat ie mag wisselen? Graag de gele kaarten er uit
Iets te letterlijk genomen.
Laten de 5 heren het voorin maar uitvechten wie er moeten spelen, wordt hopelijk een lang seizoen zo.
K to the KillaZ
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
geen mazraoui en blind op het middenveld, da's het geheim. maar dat wist iedereen al lang behalve ten hagVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:41:
Ook niet onbelangrijk is dat het middenveld in deze opstelling een stuk beter lijkt te draaien. Bovendien vind ik Alvarez ook positief opvallen.
Dit, Alvarez brengt echt ontzettend veel rust op het middenveld als CM. Ijzersterke wedstrijd van hem, van mij mag hij CM blijven.Grindtegel schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:42:
[...]
geen mazraoui en blind op het middenveld, da's het geheim. maar dat wist iedereen al lang behalve ten hag
ICE ICE Baby
Dit wordt gewoon uitgespeeld, misschien nog een goaltje voor Ajax. Die Cyprioten zijn wel klaar.Terranova schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:43:
Nu is het tijd voor de typische Ajax score. Vlak voor tijd toch nog billenknijpen...
Iets te veel aan t freewheelen ja, maar zo slecht speelt ie niet.Typhone schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:44:
Die Neres speelt echt als een zoutzak op poten.
[ Voor 28% gewijzigd door JanW op 28-08-2019 22:46 ]
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2019 22:46 ]
36 is ie nu toch?groggy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:44:
Ik heb gehoord dat huntelaar doorgaat tot z'n 45e
DUGG
K to the KillaZ
Ik vind juist dat Dest goed bezig is. Lekker doorgroeien.toolkist schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:45:
Dest mag nog wel wat meer zelfvertrouwen op t veld krijgen. Te vaak van die twijfelmomentjes.
Voor dit seizoen 17 wedstrijden jong Ajax, dus dan is dit meer dan je mag verwachten.toolkist schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:45:
Dest mag nog wel wat meer zelfvertrouwen op t veld krijgen. Te vaak van die twijfelmomentjes.
Doe jij dat nooit bij mensen op straat?Terranova schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:47:
Wat zat die scheids nou raar aan Alvarez
Inderdaad, iets teveel wachten en balletjes terug nog, maar dat is er wel uit te krijgen. De potentie is er wel.toolkist schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:45:
Laat die maar ff rustig herstellen. Heeft geen zin om 'm nu in een gewonnen wedstrijd tegen deze houthakkers een nieuwe blessure op te laten lopen.KillaZ schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:46:
Waarom promes niet gewoon? Die jongen geef je zo ook een knauw
groggy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:46:
[...]
Ik vind juist dat Dest goed bezig is. Lekker doorgroeien.
Ik zeg niet dat ie slecht speelt. Maar hij moet wel vol gaan voor z'n beslissingen in het veld. Niet halverwege inhouden, dan toch wel, toch weer niet.Sempy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:47:
[...]
Voor dit seizoen 17 wedstrijden jong Ajax, dus dan is dit meer dan je mag verwachten.
[Streamable: https://streamable.com/4j93s]
[Streamable: https://streamable.com/4b2uv]
En de 2-0
[Streamable: https://streamable.com/qsc73]
ICE ICE Baby
Weet eigenlijk iemand het idee achter fans die met hun rug naar het veld toe staan te springen (welke club dan ook)?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
In pot 3 en 4 zitten aardig wat leuke clubs, de nrs 3 en 4 van bv Italie en Duitsland staan vaak laag op de ranking
ICE ICE Baby
ook niks geleerd van spursgroggy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:54:
Wat doet blind op rechtsbuiten?
Maar de groepsfase halen met voorrondes is al een prestatie.
Volgens mij dat ze niet meer hoeven te kijken omdat ze zeker zijn van de overwinning.carpebios schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:52:
Weet eigenlijk iemand het idee achter fans die met hun rug naar het veld toe staan te springen (welke club dan ook)?
Hij heeft sinds de 2e goal zitten rekenen en was net klaar en kon het resultaat met de directeur vd sar delen.Martinusz schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:54:
Marc...schrijf ze maar weer bij!
Graag. Het voetbalt toch fijner tegen echte voetballers.Deadsy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:53:
Dat Ajax naar pot 2 gaan betekend niet dat ze een eenvoudige groep krijgen.
In pot 3 en 4 zitten aardig wat leuke clubs, de nrs 3 en 4 van bv Italie en Duitsland staan vaak laag op de ranking
Hopen dat je een club uit Italie of Duitsland uit pot 1 krijgt.dutchgio schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:54:
Je moet mazzel hebben met de nummer 4 en tegen de rest boven jezelf uitstijgen.
Maar de groepsfase halen met voorrondes is al een prestatie.
APOEL is gebroken en heeft opgegeven, die komen niet meer richting de goal. Blind maakt gewoon gebruik van de ruimte.groggy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:54:
Wat doet blind op rechtsbuiten?
Overmars went to the back for a loan.Deadsy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:54:
vd Sar aan Overmars: Hey, gaan we straks weer naar de bankrekening kijken?
What does Overmars need a loan for?
Overmars doesn’t, the bank does
+ 20 voor Dolly, lekker weekje en misschien nog ff wat investeren?Martinusz schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:54:
Marc...schrijf ze maar weer bij!
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:47
Niet meer te veel sleutelen aan de opstelling nu
Het afronden laat echter nog te wensen over maar je speelt dan ook tegen 11 verdedigers. Toen de gaten eenmaal vielen bij Apoel zag je dat Ajax ook makkelijker kon combineren.
Formerly known as Ragdoll
Dat is hoe het gat ontstaat.
Maar het is niet gratis, Ajax werkt ervoor en andere clubs laten het deels liggen.
Kan ajax die senesi nog wegkapen?Pompi schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:56:
Als Alvarez nu op het middenveld blijft en ze Schuurs niet goed genoeg vinden dan moeten ze wat mij betreft nog een rechtsbenige CV halen, want Veltman blijft een gigantische liability op CV waar hij op RB nog wel kan. Je wil toch niet in de groepsfase met je billen dicht geknepen zitten omdat Veltman weer eens op onnodig geel staat of een domme overtreding maakt.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Gewoon niet verkopen. Geld niet nodig, nu zeker niet. De weliswaar steeds kleinere kans dat ie zich herpakt is er. Zie het nut van verkopen dus niet zo..Sempy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:55:
[...]
+ 20 voor Dolly, lekker weekje en misschien nog ff wat investeren?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.