Maar dat is duidelijk niet waarom de goal is afgekeurd...OPSLAGHOND schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:17:
Ook al doet Veltman niet mee, hij maakte toch nog een overtreding op de verdediger die vervolgens valt.
De scheids wordt verkeerd van beelden voorzien door de VAR. Hij had hoogstens om bewegende beelden kunnen vragen maar ik kan me voorstellen dat hij zn VAR tot op zekere hoogte wil geloven.Krukar schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:16:
Na het zien van de herhaling is dat onmogelijk buitenspel. Genaaid door de VAR en de scheids die zelf nog even naar de monitor kijkt en schijnbaar de buitenspel regel niet snapt....
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vreemd dat die scheids op de monitor zo focust op het buitenspel, vervolgens de herhaling verder speelt en ziet dat die bal heel ergens anders heen gaat. Maakt hij daar een fout of snappen wij collectief de regels niet?Krukar schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:16:
Na het zien van de herhaling is dat onmogelijk buitenspel. Genaaid door de VAR en de scheids die zelf nog even naar de monitor kijkt en schijnbaar de buitenspel regel niet snapt....
Bah, vies.
K to the KillaZ
ICE ICE Baby
Dan zou bijna elke vrije trap afgekeurd moeten worden. Staat meestal wel een speler "bewust" buitenspelDeadsy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:20:
Misschien dat het bij een spel hervatting niet uitmaakt of de speler bij het spel betrokken is.
Formerly known as Ragdoll
nee dat nog van er voorInFamous schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:22:
Zitten jullie ergens anders te kijken? Hij kreeg toch echt geel.
Dat was de speler die er voor geel kreeg.InFamous schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:22:
Zitten jullie ergens anders te kijken? Hij kreeg toch echt geel.
ICE ICE Baby
zijn geloof ik gewoon fullprofs.Holkers schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:22:
Die spelers van APOEL gaan morgen naar hun werk als slager en houthakker of niet. Jemig wat onbeholpen van tijd tot tijd
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dat was vast geen serieuze post over hun full-time beroep
dit dus. Ik heb nu geen idee meer wat wel en niet buitenspel is.Terranova schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:21:
[...]
Dan zou bijna elke vrije trap afgekeurd moeten worden. Staat meestal wel een speler "bewust" buitenspel
Trouwens een verademing om Blind weer achterin te zien, zoveel meer rust en 'vooruit denken'.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Float like a butterfly, sting like a bee.
Idem voor Ziyech.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
jaKillaZ schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:28:
Dat is die kerel die net een elleboog gaf?
JaKillaZ schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:28:
Elleboog, elleboog. Kom op niet zo huilen...KillaZ schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:28:
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Als het goksponsor is dan mag het niet in de CLgroggy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:28:
Is dat Cyprus trouwens zo failliet, dat geen enkel bedrijf pieken heeft om shirtsponsor te spelen?
Wellicht conflicterende sponsors ofzo?groggy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:28:
Is dat Cyprus trouwens zo failliet, dat geen enkel bedrijf pieken heeft om shirtsponsor te spelen?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het gaat prima. Waarom dan wisselen.dutchgio schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:30:
Het wissel window is al even open, Ten Hag is zoals gebruikelijk weer laat.
Alleen Veltman voor de veiligheid.
Ok. Hand in gezicht. Was gewoon geel. Optelsom geeft rood.groggy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:29:
[...]
Elleboog, elleboog. Kom op niet zo huilen...
K to the KillaZ
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Veltman begint met zijn 'Veltmannetje' te komen zo.
Dit is net als Mazroui, dit zie je aankomen.
Ten Hag niet.dutchgio schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:32:
Ekkelenkamp of De Wit dan maar?
Veltman begint met zijn 'Veltmannetje' te komen zo.
Dit is net als Mazroui, dit zie je aankomen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Bij korfbal wel. Maar bij voetbal toch niet hoop ik.Krukar schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:32:
WTF? das toch diep donkerrood?
Irritant
Ze weten wel de kaarten te verdelen
Ben er nog steeds niet gerust op
[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 28-08-2019 22:34 ]
mwah, hij stond gelijk weer op. Misschien onfortuinlijk gevallenLeon Zwiers schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:33:
En een schwalbe van Huntelaar
Viel niet op haha.Leon Zwiers schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:33:
En een schwalbe van Huntelaar
Laat alvarez maar staan, blind laatste linie is een stuk beter zo.
K to the KillaZ
2x toch in de vorige rondegroggy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:34:
Tadic heeft sinds zijn nieuwe superlange en dure contract echt nog geen bal goed geraakt hea
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Is verder rustig aan de bal. Die wil ik vaker in het veld zien
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Je mag hem nu wel wisselen. Ik ben met deze scheids echt bang voor een 2e geel uit het niets, voor helemaal nietsKillaZ schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:34:
Toch nog een positief ding melden dan:
Laat alvarez maar staan, blind laatste linie is een stuk beter zo.
Hij doet geen gekke dingen en is niet de man die de counter er uit haalt. Haal liever veltman eruit.Terranova schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:35:
[...]
Je mag hem nu wel wisselen. Ik ben met deze scheids echt bang voor een 2e geel uit het niets, voor helemaal niets
K to the KillaZ
Hierbij heeft hij zijn plek gewonnen van Marin, die is wel even klaar.Hupske schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:35:
Die Alvarez is mij echt positief opgevallen. Loopt ook erg veel. Wilt overal de bal hebben.
Is verder rustig aan de bal. Die wil ik vaker in het veld zien
Daar heb jij helemaal gelijk inStoffa schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:36:
Als t 1-1 wordt is t geen CL voor Ajax, correct?
ICE ICE Baby
Correct.Stoffa schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:36:
Als t 1-1 wordt is t geen CL voor Ajax, correct?
De doodsteek door vorige week zo slecht te spelen en 0-0 te houden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.