Float like a butterfly, sting like a bee.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoewel ik zelf Huntelaar tegen zulke teams een betere optie vind in de spits. En dan ziyech of Tadic er achter
Echt balen, hoewel kans op een transfer daarmee steeds kleiner wordt
Ik dacht precies andersomKingKoning schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:36:
[...]
Echt balen, hoewel kans op een transfer daarmee steeds kleiner wordt
Vanaf mijn vakantieadres in de Verdon, met matige internetverbinding en weinig nieuws / actualiteiten / sport gevolgd: waarom maar 6 wedstrijden in deze speelronde?Hackus schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 08:47:
Eredivisie speelronde 4
zaterdag
24.08. 18:30
Willem II - FC Emmen
24.08. 19:45
Heracles - Vitesse
24.08. 20:45
Heerenveen - FC Twente
zondag
25.08. 12:15
RKC - ADO Den Haag
25.08. 14:30
FC Utrecht - VVV-Venlo
25.08. 16:45
PEC Zwolle - Sparta
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Top 4 speelt niet ivm Europese wedstrijden meen ik.Ramzzz schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:49:
[...]
Vanaf mijn vakantieadres in de Verdon, met matige internetverbinding en weinig nieuws / actualiteiten / sport gevolgd: waarom maar 6 wedstrijden in deze speelronde?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
ivm EL, CL wedstrijden. overgebleven wedstrijden zijn de tegenstanders wel aan elkaar gewaagd dacht ik zoRamzzz schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:49:
[...]
Vanaf mijn vakantieadres in de Verdon, met matige internetverbinding en weinig nieuws / actualiteiten / sport gevolgd: waarom maar 6 wedstrijden in deze speelronde?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Een complete speelronde uitgesteld voor die clubs, dat is nog nooit eerder vertoond?Hackus schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:52:
[...]
ivm EL, CL wedstrijden. overgebleven wedstrijden zijn de tegenstanders wel aan elkaar gewaagd dacht ik zo
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
PSV - FCGRamzzz schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:11:
[...]
Een complete speelronde uitgesteld voor die clubs, dat is nog nooit eerder vertoond?
Ajax - F Sittard
Fey - AZ
zijn maand uitgesteld naar 25-26 sept
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Goede optie, misschien komt hij daar wél uit de verf.418O2 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:13:
Denk dat promes op 10 komt
Anders Lang misschien laten proberen? Geeft wel lekker veel beweging en creativiteit maar is niet echt dezelfde speler als Donny.
is dat een cynisch grapje na alle ophef van afgelopen seizoen of .... ?Ramzzz schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:11:
[...]
Een complete speelronde uitgesteld voor die clubs, dat is nog nooit eerder vertoond?
Heerenveen is het voetballen verleerd, en doen niet serieus mee in de competitie. Ergens onderaan het linker rijtje denk ik zo.
Dat is inderdaad nieuw. Elke club in de voorronde heeft de keuze gehad of ze dit weekend vrij wilden hebben en ze hebbenn er alle 4 gebruik van gemaakt.Ramzzz schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:11:
[...]
Schandalig lomp.
[ Voor 48% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-08-2019 17:10 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
top4?Maarten_E schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:50:
[...]
Top 4 speelt niet ivm Europese wedstrijden meen ik.
Willem II? Sparta? Vitesse?
Waarom krijgt de nummer 12 dan wel vrij?
alles kan off-topic
Daarnaast zou Donny een deal hebben met Real om komende zomer te verkassen voor 70 miljoen (deze laatste via Spaanse medium).
Leuk zo een deal met Real, maar denk dat ze deze deal beter met Ajax kunnen maken.Martinusz schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 21:40:
Dolberg mogelijk toch niet weg, omdat Nice de bankgarantie niet rond krijgt
Daarnaast zou Donny een deal hebben met Real om komende zomer te verkassen voor 70 miljoen (deze laatste via Spaanse medium).
Ik las dat zelfs vanuit de spelersgroep wordt geroepen om Blind een linie terug te halen. Dat zou betekenen dat er woensdag een compleet nieuw middenveld moet staan (de Jong, vd Beek & Schone ontbreken alle drie). Marin valt voor alsnog tegen, Eiting geblesseerd. Ekkelenkamp nog te onervaren. Mazrauoui rood. Volgens mij had Ajax echt nog een goede middenvelder moeten halen. Ben heel benieuwd of ten Hag conservatief gaat starten of juist met een hele creatieve oplossing komt.
Aldus de Telegraaf, die maar weer eens aan Ten Hag zijn stoelpoten zijn gaan zagen...Erapaz schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:52:
Poeh, Donny geblesseerd, misschien een zegen (komt nu niet meer door een eventuele medische keuring en ten Hag moet creatief zijn), of het is de nekslag die Ajax de CL gaat kosten.
Ik las dat zelfs vanuit de spelersgroep wordt geroepen om Blind een linie terug te halen. Dat zou betekenen dat er woensdag een compleet nieuw middenveld moet staan (de Jong, vd Beek & Schone ontbreken alle drie). Marin valt voor alsnog tegen, Eiting geblesseerd. Ekkelenkamp nog te onervaren. Mazrauoui rood. Volgens mij had Ajax echt nog een goede middenvelder moeten halen. Ben heel benieuwd of ten Hag conservatief gaat starten of juist met een hele creatieve oplossing komt.
Schone niet laten gaan was ook een oplossing geweest. Vrijwel je hele as weg doen is toch niet erg handig.
Ik zou persoonlijk kiezen voor:
Alvarez- Ziyech - Blind
Neres - Huntelaar - Tadic
Om nu ook nog met Martinez en Blind te gaan switchen is misschien wat teveel van het goede.
Ben er woensdag bij in de Arena, maar ben wel bang dat het weer een jaar op, jaar af gaat worden. Net als het seizoen na de EL.
40% van je as is weg (de Ligt + Schöne), maar goed van de Ligt wist je dat al, Schöne kwam wel als verrassing. En hoewel velen hier altijd aan de poten van Schöne aan het zagen waren, bleek het toch wel een belangrijke pion in met name de opbouw.dutchgio schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:11:
[...]
Vrijwel je hele as weg doen is toch niet erg handig.
Ik lees trouwens dat Donny geblesseerd is geraakt door een hakje op de training, overbelast zeker met al die hakjes die hij de laatste tijd er steeds uitgooide
@Erapaz we hebben in ieder geval EL
[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 26-08-2019 10:00 ]
Aangezien Ajax met de punt naar voren speelde is Frenkie toch ook weg uit de as? Oftewel 3 van de 4 spelers uit de centrale achterste 4 zijn weg. Daarom zou ik Blind juist gewoon op zijn plek van vorig jaar zetten.Martinusz schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:59:
[...]
40% van je as is weg (de Ligt + Schöne), maar goed van de Ligt wist je dat al, Schöne kwam wel als verrassing. En hoewel velen hier altijd aan de poten van Schöne aan het zagen waren, bleek het toch wel een belangrijke pion in met name de opbouw.
Ik lees trouwens dat Donny geblesseerd is geraakt door een hakje op de training, overbelast zeker met al die hakjes die hij de laatste tijd er steeds uitgooide
@Erapaz we hebben in ieder geval EL
Ik blijf het zeggen: Blind en Martinez omruilen en je bent er.Joster schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:05:
[...]
Aangezien Ajax met de punt naar voren speelde is Frenkie toch ook weg uit de as? Oftewel 3 van de 4 spelers uit de centrale achterste 4 zijn weg. Daarom zou ik Blind juist gewoon op zijn plek van vorig jaar zetten.
Ja dat is waar, "op papier" stonden zowel Frenkie als Schöne niet in de as, maar in de praktijk liepen ze allebeid natuurlijk wel centraal, Schöne iets meer dan Frenkie, die zwierf toch wat meer rond.Joster schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:05:
[...]
Aangezien Ajax met de punt naar voren speelde is Frenkie toch ook weg uit de as? Oftewel 3 van de 4 spelers uit de centrale achterste 4 zijn weg. Daarom zou ik Blind juist gewoon op zijn plek van vorig jaar zetten.
Ik zou denk ik Tadic een linie naar achteren halen en ZIyech laten staan waar die staat.
------------Onana-----------
Veltman---Schuurs----Blind------Nico
-----------Marin------Alvarez
-----------------Tadic-------------------
Ziyech-------Huntelaar--------Neres
Of Marin vervangen door Martinez en dan ff omwisselen van positie met Alvarez.
Ben wel benieuwd hoe Erik het gaat invullen, grote kans dat hij Veltman CV zet en Dest RB?
Dezelfde Martinez die altijd als CV of linksback heeft gespeeld?Yogibeer schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:11:
Ik blijf het zeggen: Blind en Martinez omruilen en je bent er.
Waarom zou hij een goede VCM zijn?
Álvarez kan wel als VCM spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Baseman77 op 26-08-2019 10:17 ]
Omdat hij nu al zeer regelmatig inschuift en laat zien over voetballend vermogen te beschikken. Daarnaast is hij wat sneller dan Blind en zal Blind beter functioneren als CV. Win/Win situatie dus.Baseman77 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:16:
[...]
Dezelfde Martinez die altijd als CV of linksback heeft gespeeld?
Over Alvarez kunnen we nog niet zoveel zeggen, omdat we hem nog niet langer hebben gezien dan 15 minuten tegen VVV.
Eens ik zou eerder Alvarez op 6 zetten dan Martinez, omdat Alvarez dat vaker heeft gespeeld en zelf ook heeft gezegd zichzelf meer een 6 te vinden dan een CV.Baseman77 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:16:
[...]
Dezelfde Martinez die altijd als CV of linksback heeft gespeeld?
Martinez zou het denk ik ook wel kunnen, maar dat is dan een behoorlijke gok. En ik denk dat hij dan zeker het eind van de wedstrijd niet haalt (2x geel)
Erik zal dit denk ik doen:
------------Onana-----------
Dest---Veltman----Martinez------Nico
-------Marin(/Alvarez)------Blind
-----------------Tadic-------------------
Ziyech-------Huntelaar--------Neres
[ Voor 15% gewijzigd door Martinusz op 26-08-2019 10:27 ]
Als je denkt dat een inschuivende CV ook meteen aardig als VCM kan spelen, dan denk je te simpel over beide posities. Zie juist Blind als mooi voorbeeld daarvan en hij is zelfs een speler die al bewezen heeft een goede VCM te kunnen zijn (zijn huidige probleem bij Ajax is de grote ruimte die hij moet bestrijken, daarvoor mist hij loopvermogen en vooral snelheid).Yogibeer schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:19:
Omdat hij nu al zeer regelmatig inschuift en laat zien over voetballend vermogen te beschikken. Daarnaast is hij wat sneller dan Blind en zal Blind beter functioneren als CV. Win/Win situatie dus.
Klopt, maar hij heeft bij zijn vorige club en bij het Mexicaanse elftal al wel aangetoond als VCM te kunnen spelen.Over Alvarez kunnen we nog niet zoveel zeggen, omdat we hem nog niet langer hebben gezien dan 15 minuten tegen VVV.
Martinez heeft nog nooit op die positie gespeeld, in het betaald voetbal in ieder geval (heel misschien in de jeugd).
Mee eensMartinusz schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:25:
Eens ik zou eerder Alvarez op 6 zetten dan Martinez, omdat Alvarez dat vaker heeft gespeeld en zelf ook heeft gezegd zichzelf meer een 6 te vinden dan een CV.
En Martinez heeft inderdaad hetzelfde kwaaltje als Tagliafico qua overtredingen.
PS: Marin valt vooralsnog tegen, maar hij speelde bij Standard als aanvallende box-to-box middenvelder. Dus veel meer in de rol van Vd Beek dan in zijn huidige rol. Hij zou dus een goede optie kunnen zijn als vervanger van Vd Beek.
[...]
Als je denkt dat een inschuivende CV ook meteen aardig als VCM kan spelen, dan denk je te simpel over beide posities. Zie juist Blind als mooi voorbeeld daarvan en hij is zelfs een speler die al bewezen heeft een goede VCM te kunnen zijn (zijn huidige probleem bij Ajax is de grote ruimte die hij moet bestrijken, daarvoor mist hij loopvermogen en vooral snelheid).
[...]
Ik denk dat het dat kan invullen op basis van wat ik nu gezien heb. Ten Hag heeft toch vorig jaar ook besloten om met Tadic in de spits te gaan spelen ondanks dat hij dit eigenlijk nog nooit gedaan had.
Net zoals Blind ooit alleen als back gezien werd, maar zichzelf zodanig ontwikkelde dat hij CV en zelfs CVM werd.
Ik vind het wat kortzichtig om te denken dat je op basis van huidige positie en de invulling daarvan denkt dat iemand iets niet zou kunnen.
Het is niet gezegd dat hij het kan. Het is ook niet gezegd dat hij het niet kan. Ik denk van wel
Ik vind Mazraoui wel een toevoeging, maar enkel als back.Typhone schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:43:
Met wat geluk vallen de puzzelstukjes komende woensdag op hun plaats en blijkt Marin een andere rol te moeten hebben. Gelukkig is Mazraoui er niet bij want dat vind ik de laatste tijd geen enkele toegevoegde waarde.
Als middenvelder veel te onbezonnen, te traag in handelen en niet creatief genoeg.
Als ie op 100% scherpte speelt wel, zodra er 1% vanaf is dan valt ie akelig hard door de mand bij tijd en wijle.Yogibeer schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:44:
[...]
Ik vind Mazraoui wel een toevoeging, maar enkel als back.
Als middenvelder veel te onbezonnen, te traag in handelen en niet creatief genoeg.
Beide hebben een klein kwartier op CVM gespeeld. Dus van beide kun je niks zeggen.Yogibeer schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:19:
[...]
Over Alvarez kunnen we nog niet zoveel zeggen, omdat we hem nog niet langer hebben gezien dan 15 minuten tegen VVV.
Dat Alvarez zegt dat hij zelf het liefst op CVM speelt wilt ook niks zeggen. Hij is toch echt gehaald als CV als opvolger van de Ligt, en niet als CVM.
Noem me koppig, maar ik blijf toch voor Blind en Alvarez als CV's gaan en Martinez er voor.
Ik ben ook voor Martinez als CVM.LoeWn schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:35:
[...]
Beide hebben een klein kwartier op CVM gespeeld. Dus van beide kun je niks zeggen.
Dat Alvarez zegt dat hij zelf het liefst op CVM speelt wilt ook niks zeggen. Hij is toch echt gehaald als CV als opvolger van de Ligt, en niet als CVM.
Noem me koppig, maar ik blijf toch voor Blind en Alvarez als CV's gaan en Martinez er voor.
Met die logica kunnen we niks, want Martinez was gehaald als opvolger voor Nico volgend jaar.LoeWn schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:35:
[...]
Beide hebben een klein kwartier op CVM gespeeld. Dus van beide kun je niks zeggen.
Zullen we Martinez dan maar op de bank zetten tot volgend jaar?
Dest - Veltman - Blind - Tagliafico
Martinez -Tadic - Ziyech
Neres - Huntelaar - Promes
Hoe ik denk dat ETH het gaat doen;
Veltman - Schuurs - Martinez - Tagliafico
Blind - Marin - Tadic
Ziyech - Huntelaar - Neres
Ik maak me toch wel zorgen om de selectie nu, de 12e en 13e man zijn toch echt fors minder dan vorig jaar. Hoop echt dat enkele beloftes hun belofte gaan waarmaken. Als Dolberg vertrekt en Huntelaar raakt geblesseerd of compleet uit vorm dan heb je als volwaardig spits alleen iemand die eigenlijk geen spits is. Natuurlijk vult Tadic dat leuk in maar als hij dan de enige spits is kun je hem ook niet meer op middenveld of vleugel posteren. Begrijp ook niet dat Dost niet gehaald is voor de bank. Denk eerlijk gezegd dat hij daar wel open voor zou staan. Halen als tweede/derde spits en dan de strijd aan gaan.
Heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik van dit seizoen mag verwachten, behalve dan dat het waarschijnlijk niet zo geweldig zal worden als afgelopen seizoen.
[ Voor 59% gewijzigd door snmght op 26-08-2019 17:02 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Ik denk dat Marin over drie weken lager in de pikorde staat dan Ekkelenkamp en GravenberchMarvinG schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:11:
Ik hoop inderdaad ook een middenveld met Martinez op 6. In ieder geval niet Marin erin, die kan me tot op heden nog niet bekoren.
Niet dat Ten Hag hem gaat opstellen natuurlijk. Maar wellicht voor in de toekomst
Die jongen profileert zich uitstekend. En dat zeg ik niet op basis van Dordrecht - JAJ, maar ook op wat hij de hele voorbereiding al heeft laten zien.
[ Voor 33% gewijzigd door Yogibeer op 26-08-2019 12:30 ]
Verwijderd
Ziyech gewoon op het middenveld en Lang in de Ziyech rol.Yogibeer schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:27:
Die Noa Lang lijkt me trouwens ook nog wel een aardige nummer 10.
Niet dat Ten Hag hem gaat opstellen natuurlijk. Maar wellicht voor in de toekomst
Die jongen profileert zich uitstekend. En dat zeg ik niet op basis van Dordrecht - JAJ, maar ook op wat hij de hele voorbereiding al heeft laten zien.
In ieder geval als invaller is vanavond een goede mogelijkheid om hem een kans te geven. Toch ook aardig in vorm en heeft de Ajax bravoure.
Huntelaar zou ik ook zeker gebruiken, blijft een slimme spits
Snelheid valt toch wel mee? Ik zou eerder op zoek gaan naar wat meer fysiek.Harribo schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:13:
Liever geen marin. En hou de verdediging in orde. Liefst met wat snelle mensen zodat de counter eruit gehaald kan worden.
Huntelaar zou ik ook zeker gebruiken, blijft een slimme spits
Denk dat dit alleen met Alvarez valt op te vangen...
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ze kunnen hooguit even in de stress raken door de achternaam en de loopgraven nog iets verder uitgraven. Ik verwacht van Ajax meer dan vorige week, maar van FC schijtbakkenvoetbal (afdeling Cyprus) niets dan lafheid na vorige week.snmght schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:13:
We kunnen trouwens Donny ook vervangen door Siem de Jong.
Siem is volgens mij niet fit / herstellend van een blessure. We hebben ook nog Quincy die prima in de voorhoede Tadic/Ziyech kan vervangen zodat een van die 2 een linie terug kan. Ziyech heeft als die een goede wedstrijd speelt meer dan genoeg loopvermogen om (mede) een couter er uit te lopen. Ook wat creativiteit qua opbouw.snmght schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:13:
We kunnen trouwens Donny ook vervangen door Siem de Jong.
Als je echt outside the box wil denken, Labyad speelt ook nog bij Ajax.
[ Voor 6% gewijzigd door PolarBear op 26-08-2019 17:08 ]
Dan valt je elftal wel heel er uit elkaar in een verdedigend en een aanvallend deel. Je hebt dan geen enkele middenvelder die box to box denkt.snmght schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:50:
Martinez -Tadic - Ziyech
Dost? Gelukkig niet zeg, daar heb je echt helemaal niks aan. Die gast wordt als een of andere topper gezien sinds ie bij Sporting alle penalty's mag nemen en daardoor veel scoort. En dat in een competitie die, op de top 3 na, heel wat zwakker is dan de Eredivisie.snmght schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:50:
Hoe ik de opstelling wil zien woensdag (Onana lijkt me niet ter discussie staan);
Martinez -Tadic - Ziyech
Hoe ik denk dat ETH het gaat doen;
Veltman - Schuurs - Martinez - Tagliafico
Blind - Marin - Tadic
Ziyech - Huntelaar - Neres
Ik maak me toch wel zorgen om de selectie nu, de 12e en 13e man zijn toch echt fors minder dan vorig jaar. Hoop echt dat enkele beloftes hun belofte gaan waarmaken. Als Dolberg vertrekt en Huntelaar raakt geblesseerd of compleet uit vorm dan heb je als volwaardig spits alleen iemand die eigenlijk geen spits is. Natuurlijk vult Tadic dat leuk in maar als hij dan de enige spits is kun je hem ook niet meer op middenveld of vleugel posteren. Begrijp ook niet dat Dost niet gehaald is voor de bank. Denk eerlijk gezegd dat hij daar wel open voor zou staan. Halen als tweede/derde spits en dan de strijd aan gaan.
Heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik van dit seizoen mag verwachten, behalve dan dat het waarschijnlijk niet zo geweldig zal worden als afgelopen seizoen.
Wat ik zou doen, maar wat niet gaat gebeuren:
Blind op links centraal, Alvarez ernaast, Martinez naar linksback en Nico bank. Die heeft nog geen goede wedstrijd laten zien dit seizoen, heeft wellicht nog wat rust nodig. Gravenberch op 6, Marin op 8, Tadic op 10. Neres links Ziyech rechts Klaas centraal.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lijkt me de uitgelezen kans om Alvarez in de basis te zetten.
Dat blijkt dan een schot in de roos en de opbouw naar een nieuwe basiself.
Marin is precies dat type speler, alleen moet ie tot op heden anders spelen.D-e-n schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:22:
[...]
Dan valt je elftal wel heel er uit elkaar in een verdedigend en een aanvallend deel. Je hebt dan geen enkele middenvelder die box to box denkt.
En dan nog is het de vraag of deze De Jong de oude weer kan worden.PolarBear schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:07:
[...]Siem is volgens mij niet fit / herstellend van een blessure.
Promes moet gewoon banken, echte topclubs zetten internationals ook gewoon op de bank.We hebben ook nog Quincy die prima in de voorhoede Tadic/Ziyech kan vervangen zodat een van die 2 een linie terug kan.
Inderdaad, als hij een goede dag heeft.Ziyech heeft als die een goede wedstrijd speelt meer dan genoeg loopvermogen om (mede) een couter er uit te lopen. Ook wat creativiteit qua opbouw.
Die speelt niet, de rest speelt met hem.Als je echt outside the box wil denken, Labyad speelt ook nog bij Ajax.
Exact. Mag toch hopen dat ze nu Marin gaan gebruiken voor waar hij goed in is.toolkist schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:47:
Marin is precies dat type speler, alleen moet ie tot op heden anders spelen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En daar issie weer! Die Uefa punten heeft Portugal vast illegaal verkregen..toolkist schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:35:
[...]
En dat in een competitie die, op de top 3 na, heel wat zwakker is dan de Eredivisie.
Dankzij Porto, Benfica en in mindere mate Sporting ja. Echt niet door Braga en Boavista etc.Vincent Dave schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:17:
[...]
En daar issie weer! Die Uefa punten heeft Portugal vast illegaal verkregen..
Boavista heeft voor het laatst een Europese wedstrijd gespeeld in 2003. Sporting Braga heeft op de UEFA clubranking net zoveel punten als PSV.toolkist schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 06:12:
[...]
Dankzij Porto, Benfica en in mindere mate Sporting ja. Echt niet door Braga en Boavista etc.
De overige Portugese clubs presteren Europees eigenlijk niet. Een grote factor daarin is de verdeling van het tv-geld. De grote drie 85% pakt doordat de clubs niet gezamelijk de rechten verkopen.
[ Voor 4% gewijzigd door strafschop op 27-08-2019 06:54 ]
Als je mijn voorspelhistorie (klemtoon op de 'e') een beetje kent zal ik er waarschijnlijk wel weer naast zitten en wordt het iets van 3-1.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Waarbij Boavista een hoop van die punten nog gratis kreeg wegens de ranking van Portugalstrafschop schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 06:53:
[...]
Boavista heeft voor het laatst een Europese wedstrijd gespeeld in 2003. Sporting Braga heeft op de UEFA clubranking net zoveel punten als PSV.
De overige Portugese clubs presteren Europees eigenlijk niet. Een grote factor daarin is de verdeling van het tv-geld. De grote drie 85% pakt doordat de clubs niet gezamelijk de rechten verkopen.
Mbt Ajax, een middenvelder en een spits (als Dolberg vertrekt) zijn mijn inziens behoorlijk welkom.Yogibeer schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:17:
Ben echt benieuwd of Ajax, PSV en Feyenoord nog iets gaan doen op de transfermarkt.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Ben oprecht benieuwd hoe vaak je wedstrijden van de portugese competitie bekijkt.toolkist schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 06:12:
[...]
Dankzij Porto, Benfica en in mindere mate Sporting ja. Echt niet door Braga en Boavista etc.
Dolberg is nog niet wegkevin33 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:19:
[...]
Mbt Ajax, een middenvelder en een spits (als Dolberg vertrekt) zijn mijn inziens behoorlijk welkom.
Nouja, hij is lijfelijk aanwezig, maar wat ie ooit toevoegde is al 2 jaar weg
Ben ook wel benieuwd naar de laatste transferweken. Feyenoord wil nog een CV en een spits halen, die CV zou die dure wonder-Argentijn moeten worden en het was al bijna rond, ware het niet dat die club ineens de vraagprijs omhoog heeft gegooid (zuid-Amerikaanse teams
Hopen dat ze als spits geen 30+ speler kopen, of eentje die ergens anders gefaald had. Dan liever een jong iemand aantrekken die op termijn jorgensen helemaal kan vervangen
Kreeg net een push met 'Slechts details scheiden Sensi en Feyenoord'. Dus dat zal wel rondkomen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:29:
[...]
Nouja, hij is lijfelijk aanwezig, maar wat ie ooit toevoegde is al 2 jaar weg![]()
Ben ook wel benieuwd naar de laatste transferweken. Feyenoord wil nog een CV en een spits halen, die CV zou die dure wonder-Argentijn moeten worden en het was al bijna rond, ware het niet dat die club ineens de vraagprijs omhoog heeft gegooid (zuid-Amerikaanse teams)
Hopen dat ze als spits geen 30+ speler kopen, of eentje die ergens anders gefaald had. Dan liever een jong iemand aantrekken die op termijn jorgensen helemaal kan vervangen
Wat is het voor een speler? Neem aan dat maar weinig mensen iets van Sensi gezien hebben tot dusver...
Beter dan Martinez toch?Yogibeer schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:13:
[...]
Kreeg net een push met 'Slechts details scheiden Sensi en Feyenoord'. Dus dat zal wel rondkomen.
Wat is het voor een speler? Neem aan dat maar weinig mensen iets van Sensi gezien hebben tot dusver...
Dat weet ik niet. Ik vind Martinez wel echt een goede speler, dus dat zou mooi zijn voor Feyenoord.
Wat ik gezien heb van hem, via youtube en statisch, is het een zeer vaardige verdediger. Goed in balonderscheppingen,tackles en duels. Dribbelen kan die ook redelijk, maar hanteert vaker de lange bal. Deze laatste komen ook vaak aan gezien zijn hoge passpercentage. Voor de rest moeten we het allemaal gaan zien. 7 Miljoen schijnt er betaald voor te worden plus 25% doorverkoop. Dat is nogal wat dus ik denk/vrees dat de verwachtingen ontzettend hoog zullen zijn.Yogibeer schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:13:
[...]
Kreeg net een push met 'Slechts details scheiden Sensi en Feyenoord'. Dus dat zal wel rondkomen.
Yaya Sanogo zag er ook wel aardig uit via Youtube. Net als Kerlon met z'n zeehondendribbel.Rendiertje schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:39:
[...]
Wat ik gezien heb van hem, via youtube en statisch, is het een zeer vaardige verdediger. Goed in balonderscheppingen,tackles en duels. Dribbelen kan die ook redelijk, maar hanteert vaker de lange bal. Deze laatste komen ook vaak aan gezien zijn hoge passpercentage. Voor de rest moeten we het allemaal gaan zien. 7 Miljoen schijnt er betaald voor te worden plus 25% doorverkoop. Dat is nogal wat dus ik denk/vrees dat de verwachtingen ontzettend hoog zullen zijn.
Ah de Lainez techniek, dan moeten jullie nog oppassen of er gaat een ander team met de speler vandoor.Leon Zwiers schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:29:
[...]
Ben ook wel benieuwd naar de laatste transferweken. Feyenoord wil nog een CV en een spits halen, die CV zou die dure wonder-Argentijn moeten worden en het was al bijna rond, ware het niet dat die club ineens de vraagprijs omhoog heeft gegooid (zuid-Amerikaanse teams)
Tsja je kan niet elke voetbalcompetitie kijken dus je moet het doen met wat er beschikbaar is...Yogibeer schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:51:
[...]
Yaya Sanogo zag er ook wel aardig uit via Youtube. Net als Kerlon met z'n zeehondendribbel.
Voor dat geld mogen de verwachtingen ook wel hoog zijn. Maar we willen toch geen middelmatige spelers meer?Rendiertje schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:39:
[...]
Wat ik gezien heb van hem, via youtube en statisch, is het een zeer vaardige verdediger. Goed in balonderscheppingen,tackles en duels. Dribbelen kan die ook redelijk, maar hanteert vaker de lange bal. Deze laatste komen ook vaak aan gezien zijn hoge passpercentage. Voor de rest moeten we het allemaal gaan zien. 7 Miljoen schijnt er betaald voor te worden plus 25% doorverkoop. Dat is nogal wat dus ik denk/vrees dat de verwachtingen ontzettend hoog zullen zijn.
Die jongen schijnt bij het nationale elftal stevig aan de deur te rammelen. Laat maar komen. Als je wil kopen, koop dan iets waar je wat van mag verwachten en juist de verdediging kan wel wat versterking gebruiken.
alles kan off-topic
@Gonadanondscoach Ronald Koeman gaf zondagavond in Studio Voetbal ook al aan dat hij Blind liever in de verdediging ziet. "Normaal gesproken mengt een bondscoach zich niet in dat soort discussies", zei Valentijn Driessen daarover. "Hij deed dat in dit geval wel. Dat zegt dat Ronald Koeman geen respect heeft voor Erik ten Hag. Dat had hij bij Louis van Gaal nooit gedaan. Het respect is er nu veel minder."
Waar is Marin goed in dan?
[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 27-08-2019 16:12 ]
Ach Valentijn Driessen....NEXT!Typhone schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:11:
Gelukkig er is weer reuring in en rondom Ajax van allemaal mensen met een mening. Het was al zo rustig geworden dat we bijna PSV leken.
[...]
Zo kwam ik ook wat tegen over "er is onrust in de ploeg, ze zijn het niet eens met Erik en de spelers zien zelf Blind liever in de verdediging".
Allemaal zonder bron natuurlijk, geen enkele quote, gewoon weer lekkere clickbait met verzonnen verhalen
Idd. Met z'n niet naar Madrid afreizen omdat er niks te halen viel en "Moura scoort nooit". Dat die gast nog een baan heeft man.
Alles weer koek en ei als Ajax morgen wint.
Ziyech en Tadic wisten al maanden dat Schreuder zou vertrekken, maar verlengden alsnog hun contracten. Dus het zal allemaal wel enigszins meevallen.
Het schijnt een Martinez te zijn met iets meer lengte. Zou mooi zijn als dat ook echt zo zou zijn.Yogibeer schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:21:
[...]
Dat weet ik niet. Ik vind Martinez wel echt een goede speler, dus dat zou mooi zijn voor Feyenoord.
Flauw, je weet toch wat hij bij Luik gedaan heeft?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee dat komt omdat we ze uitgeschakeld hadden.Typhone schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:22:
Ja in de Belgische competitie maar Europees herinner ik me niet zoveel.
Daarna kwamen ze net niet de groep door in de EL.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja ben idd benieuwdYogibeer schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:44:
Zo meteen persconferentie met Ten Hag en Ziyech.
Daarin zal hopelijk de lucht wel geklaard worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Slasher op 27-08-2019 17:39 ]
Elect a clown, expect a circus.
Aldus vi.nl; ahem, volgens mij is het seizoen dan al mislukt voordat het begonnen is
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik verwacht niet dat Ajax weer de halve finale haalt, maar als ze de groepsfase niet halen dan zie ik het seizoen echt wel deels als mislukt.Bossie schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:49:
"Erik ten Hag heeft er vertrouwen in dat Ajax zich woensdag zal plaatsen voor de Champions League. Mocht dat onverwacht niet lukken, dan is het seizoen volgens de coach niet nu al mislukt"
Aldus vi.nl; ahem, volgens mij is het seizoen dan al mislukt voordat het begonnen is
Bossie schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 17:49:
"Erik ten Hag heeft er vertrouwen in dat Ajax zich woensdag zal plaatsen voor de Champions League. Mocht dat onverwacht niet lukken, dan is het seizoen volgens de coach niet nu al mislukt"
Mwah. Het zou zeker heel jammer zijn, maar als je kampioen wordt, de beker pakt en ver komt in de EL, dan kan je toch niet met droge ogen beweren dat het seizoen (deels) mislukt is?Deadsy schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:01:
[...]
Ik verwacht niet dat Ajax weer de halve finale haalt, maar als ze de groepsfase niet halen dan zie ik het seizoen echt wel deels als mislukt.
Maar goed, dat is gewoon een kopie van de discussie van vorig jaar waar men beweerde dat het seizoen zonder kampioenschap volledig mislukt zou zijn. De wens is de vader van de gedachte, komkommers en het is tijd voor echt voetbal.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
hangt er van af hoe ver in de ELJorizzz schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:15:
[...]
[...]
Mwah. Het zou zeker heel jammer zijn, maar als je kampioen wordt, de beker pakt en ver komt in de EL, dan kan je toch niet met droge ogen beweren dat het seizoen (deels) mislukt is?
Volgens nu.nl voor 7,5 miljoen euro, plus bonussen,
[ Voor 7% gewijzigd door Han op 27-08-2019 20:13 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
• Winst Ajax
• Winst APOEL Nicosia
• Gelijkspel: Ajax door (na verlenging)
• Gelijkspel: APOEL door
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 197% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-08-2019 20:25 ]
Dat zullen nog wel stevige bonussen zijn, want waarom zou Groningen z'n vraagprijs anders ineens zowat halveren? Dan maak je jezelf alleen maar belachelijk.Han schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:57:
Onbegrijpelijk.. PSV heeft Doan gekocht van Groningen. In mijn ogen een 13-in-dozijn speler; klein van stuk en rent zich een ongeluk. Snap niet dat PSV hem heeft aangetrokken. Los van één seizoenshelft heeft hij weinig laten zien. En als de bedragen op internet kloppen, 12 miljoen wat kan oplopen tot 15 miljoen, dan heb ik er nog minder begrip voor.
Volgens nu.nl voor 7,5 miljoen euro, plus bonussen,
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.