Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 157 Laatste
Acties:
  • 253.223 views

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:59
Vos schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:25:
[...]

Zet je geld er maar op in dan?
Ik ben niet helemaal gek.

Feijenoord gaat hoe dan ook weer een crisis krijgen. Het is bij hun niet een slechte wedstrijd. Dat kan gebeuren. Maar meestal ontaart het in een zeer zware depressie.

Maar nu nog niet. Laat Feijenoord maar schuiven. Voorlopig doen ze het gewoon heel goed.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 17:31
Lekker hoor. 3-0. Ie is een goede vervanger. Hopelijk kunnen we hem kopen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 19:01
Yes

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:50

Vos

AFCA

D-e-n schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:29:
Iedereen doet lullig over de tegenstander van Feyenoord maar vraag is of een Israëlische club slechter is dan eentje uit Cyprus. En hadden ze niet ooit gestunt tegen het Inter van Frank? ;)
Euh waar dan?

Enige wat wellicht wat zegt over het niveau is de UEFA ranking, verder natuurlijk moeilijk meetbaar.

UEFA ranking
Ajax: 20
PSV: 39
Apoel: 51
Feyenoord: 69
Hapoel Beer-Sheva: 109
Apollon Limassol: 109

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 22-08-2019 21:43 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:38
Yes, PSV voor!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:20
Op tv werd er deze week lullig over gedaan. Je hebt gelijk, daar lullen ze slap maar toch ;)

Ps.
Ik was vooraf vooral heel bang ;)

[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 22-08-2019 21:40 ]

• Deadsy
D-e-n schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:38:
[...]

Op tv werd er deze week lullig over gedaan. Je hebt gelijk, daar lullen ze slap maar toch ;)
Nou het was ook geen top tegenstander, vond ze vrij slecht. Maar dat doet niets af aan Feyenoord

• Gonadan
  • Laatst online: 09:07

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D-e-n schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:38:
Hahaha op TV, mag toch hopen dat je dat commentaar wel naast je neer kunt leggen. Wat een armoe. :D

PSV komt goed weg hier, mal opportunistisch schot in het zijnet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Yes

Verwijderd

Die talenten van PSV doen het goed.

• mavaros
Jaa, we kunnen het wel.

• LZ86
BAM

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 16:23

Nibbz

Postmaster General

Mooi goaltje! die 2e bij PSV.

Az lijkt ook iets meer aan te zetten in de 2e helft

13:37

• Deadsy
Yes nr3

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:58
Op youtube een streampje gevonden van iemand die de Belgische uitzending van AZ - Antwerp heruitzendt, moet zeggen dat het wel grappig is om de Belgische commentator allemaal woorden te horen gebruiken die wij Nederlanders eigenlijk helemaal niet gebruiken of niet in die setting.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 15:51
En door! Net thuis van uit eten gaan. Binnen een minuut getrakteerd op een goal. Doorgaan tot 8-0 ofzo. Zodat we 100% Europees spelen.

WoT stats

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11 21:16
Wat is dit? Zo ken ik PSV niet: kansen afmaken :o

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Europees krijgen we in ieder geval twee ploegen in de EL, mooi zo :)

Nu hopen dat Ajax z’n zaken op orde krijgt en AZ zich gaat terug knokken.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• mavaros
Mijn god.

Zitten we straks met 4 ploegen in de EL. Wat een luxe.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11 20:45

• Deadsy
mavaros schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 21:51:
Mijn god.

Zitten we straks met 4 ploegen in de EL. Wat een luxe.
Niet zo negatief

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Antwerp met 10 man!

• DoeEensGek

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:31
Jammer dat AZ achter staat, wel mooi dat zowel PSV als Feyenoord flink lijken te gaan winnen, zo comfortabel is het al een tijd niet meer geweest bij beide clubs. :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• ElPaco
Zoet! Eindelijk zien we hem eens!

WoT stats

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

AZ maakt de 1 - 1 , met nog een klein kwartiertje te spelen

• Maarten_E
Zoet speelt een prima wedstrijd, goed voor zijn zelfvertrouwen.

Edit: RETTEKETET!

[ Voor 14% gewijzigd door Maarten_E op 22-08-2019 22:08 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• mavaros
Zoet heeft zijn hachie voor de komende weken ook weer gered.

Prima actie van die gast.

• LZ86
Hup AZ

• Gonadan

Gonadan

Dat was inderdaad een prima redding en ook wel wenselijk. Als PSV de nul houdt ben je aardig zeker van de poule fase.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hoe krijg je hem ernaast?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Maarten_E
Malen speelt zoals ik zo te merken. :+

• ElPaco
Mitroglu ziet er wel goed uit. Voor iemand die letterlijk nog geen dag in het team zit tenminste. Gaan we hopelijk nog veel plezier aan beleven :)

WoT stats

• mavaros
Als PSV sambavoetbal gaat spelen, dan moeten de alarmbellen gaan rinkelen. PSV staat best goed hoor.

Van Bommel boekt meer progressie dan Ten Hag voor elkaar krijgt bij Ajax. Helaas vindt iedereen Van Bommel een gekke dwaas die het liefst gisteren ontslagen had moeten worden.

Hup Van Bommel.

• Maarten_E
Die Mitroglu wil wel heel graag, geweldig om te zien! :D
Beetje van dat gif kan PSV wel gebruiken.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:10
Vies team dat Antwerp.
Gaan liggen, confrontaties zoeken etc

Op zich was az beter.

• Gonadan

Gonadan

Die Mitroglou is wel een lekker balvast beest. Zolang hij niet hoeft te rennen gaat die nog wel van waarde zijn vermoed ik.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-11 00:16
Tweede helft deed PSV het erg goed, als ze dit vol kunnen houden dan kunnen ze ver komen. Verbetering met kans afmaken is er zeker.

Die Griekse spits is iets wat PSV wel kan gebruiken, brengt lekker wat gif in de ploeg als ik zo kan zien en gaat voor veel ballen.

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:03
Harribo schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:22:
Vies team dat Antwerp.
Gaan liggen, confrontaties zoeken etc

Op zich was az beter.
Denk dat je die az bril even moet afzetten. De beste kansen waren voor Antwerp, zelfs nadat ze met 10 stonden. Vies zou ik ze niet noemen. Beide teams hebben vuile streken uitgehaald (natrappen gemist? Komt daar ook goed weg die speler van az).

Bem benieuwd naar de terugmatch

Here's to you Nicola and Bart

• Han
  • Niet online

Han

Mooie resultaten... geen enkel verlies Europees. Twee keer winst en twee keer gelijk. Twee zekerheden, hopen op vier maal winst volgende week en dan zitten we eindelijk op rozen... :)

Wel mooi om te lezen dat één zwaluw al meerdere zomers maken, opportunisme is leuk om te zien, net als het pessimisme, die, bijna identiek is als in de zelfde periode vorig seizoen. Dus dat biedt hoop :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• LZ86
AZ viel flink door de mand inderdaad

• Han
  • Niet online

Han

Qu3st schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:53:
Gelukkig is AZ er ook nog en zijn die wat stabieler dan de andere 3, zo lijkt het de afgelopen weken.
Han schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:10:
En zal je zien dat juist die drie ploegen de groepsfase halen en AZ door een off-day straks uitgeschakeld wordt. Ik heb steeds vaker het gevoel dat juist het logische in voetbal in eens het onlogische is en andersom :)
O-) :P

• ElPaco
Han schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:27:
Mooie resultaten... geen enkel verlies Europees. Twee keer winst en twee keer gelijk. Twee zekerheden, hopen op vier maal winst volgende week en dan zitten we eindelijk op rozen... :)

Wel mooi om te lezen dat één zwaluw al meerdere zomers maken, opportunisme is leuk om te zien, net als het pessimisme, die, bijna identiek is als in de zelfde periode vorig seizoen. Dus dat biedt hoop :)
Mogen we ook eens, is al even geleden dat we een zwaluw hadden die een zomer maakte ;)

Zonder dollen, lekker dat PSV en Feyenoord een goede uitgangspositie hebben. AZ knokken zich hopelijk volgende week naar een overwinning. Ajax moet het sowieso afmaken.

WoT stats

• mavaros
Laatste keer dat ik moet ingrijpen vanwege een troll

[ Voor 84% gewijzigd door Outerspace op 23-08-2019 00:22 ]

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-11 10:59

Qu3st

Zijn ze al uitgeschakeld? :+

Eng hoor dat je het onthoudt :9

• Han
  • Niet online

Han

ElPaco schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:32:
Mogen we ook eens, is al even geleden dat we een zwaluw hadden die een zomer maakte ;)
Zekers... maar enige realisme er tegenover zetten kan ook geen kwaad. PSV speelde een puike tweede helft maar de eerste helft was ondermaats. En basis van een helft durf ik nog geen conclusies te trekken :)

We moeten gewoon blij zijn met de resultaten Europees. Jaren lang lieten we het liggen tegen dit soort tegenstanders, nu doen we wat eigenlijk normaal zou moeten zijn. Alleen AZ en Ajax in mindere maten hebben het deze week niet laten zien. Hopen dat dat volgende week anders is. Het wordt tijd dat we ‘gewoon’ 4 ploegen in Europa hebben.

• ElPaco
mavaros schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:32:
Ik wil nog even kwijt, dat ik de supporters van PSV een stel waardeloze succesfans vind.

Jullie kunnen het niet maken om een halfleeg stadion te accepteren als normaal. En nee, kom niet aan met hoge prijzen. Je kon gratis naar binnen bij deze wedstrijd.

Hopelijk gebeurt dit de komende poulefasewedstrijden niet meer.
Fijn dat je op basis van 1 wedstrijd het een stel successupporters vind. Cijfers van afgelopen seizoen geven aan dat het stadion gemiddeld over het hele (eredivisie) seizoen voor 75% gevuld was. Ter vergelijking, de Arena was voor nog geen 66% gevuld.

Toen ik gister keek waren de kaarten overigens niet gratis en ik zie liever ook een vol station maar soms is het niet zo.

WoT stats

• ElPaco
Han schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:36:
[...]

Zekers... maar enige realisme er tegenover zetten kan ook geen kwaad. PSV speelde een puike tweede helft maar de eerste helft was ondermaats. En basis van een helft durf ik nog geen conclusies te trekken :)

We moeten gewoon blij zijn met de resultaten Europees. Jaren lang lieten we het liggen tegen dit soort tegenstanders, nu doen we wat eigenlijk normaal zou moeten zijn. Alleen AZ en Ajax in mindere maten hebben het deze week niet laten zien. Hopen dat dat volgende week anders is. Het wordt tijd dat we ‘gewoon’ 4 ploegen in Europa hebben.
Zolang we ze winnen is het goed zijn minder van belang. Wat dat betreft ben ik ook blij dat Ajax ondanks het verschrikkelijke spel niet verliest!

Again, ik hoop vooral dat we over een maand 4 ploegen in Europa hebben, hoe maakt me minder uit.

WoT stats

• mavaros
Leon Zwiers schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:28:
AZ viel flink door de mand inderdaad
AZ heeft geen thuis meer.

Dat gaat AZ nekken en dat vind ik best zielig. Maar ja, soms is het leven van de voetbalsupporter erg klote. Dat hoort erbij. <+:)

p.s. AZ is en blijft een heel aardig team.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:41:
[...]Fijn dat je op basis van 1 wedstrijd het een stel successupporters vind. Cijfers van afgelopen seizoen geven aan dat het stadion gemiddeld over het hele (eredivisie) seizoen voor 75% gevuld was. Ter vergelijking, de Arena was voor nog geen 66% gevuld.
Moet je wel enkel thuiswedstrijden selecteren i.p.v. totaal, Ajax mag naar meerdere clubs geen uitsupporters meenemen.

En elke club gemiddeld rond de 18.000 uitsupporters? Dat kan niet kloppen ...

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-08-2019 01:08 ]

• mavaros
ElPaco schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:41:
[...]

Fijn dat je op basis van 1 wedstrijd het een stel successupporters vind. Cijfers van afgelopen seizoen geven aan dat het stadion gemiddeld over het hele (eredivisie) seizoen voor 75% gevuld was. Ter vergelijking, de Arena was voor nog geen 66% gevuld.

Toen ik gister keek waren de kaarten overigens niet gratis en ik zie liever ook een vol station maar soms is het niet zo.
Je vergelijkt appels met peren.

Voor de competitie is vrijwel elke plek verkocht. Een groot gedeelte door seizoenskaarten en wat geluksvogels. Bij Europees voetbal gelden er andere regels.

In dit geval werd er geen kaartje verkocht, want niemand gaf voor PSV een cent. Daarnaast neemt de gemiddelde Eindhovenaar de EL niet serieus. Hier denken ze dat ze ooit de CL opnieuw gaan winnen. De EL is een poedelprijs. Gevolg: half leeg stadion.

Ik kon straks gewoon het stadion binnenlopen en ik heb geen kaartje. Als Ajacied doe je dit niet, maar de poorten stonden wijd open.

En daar gaat het mis bij de supporters. Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar dat geldt alleen voor aanhangers van Ajax.

Wat dat betreft verheug ik me op de eerste crisis die een van onze teams gaat lamleggen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verheugen op zoiets negatiefs?
Ik verheug me op een goed Europees seizoen voor zoveel mogelijk Nederlandse clubs.

• DoeEensGek
@mavaros ik moet toch eerlijk bekennen dat ik niet veel snap van je bericht...

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:55:
[...]

Moet je wel enkel thuiswedstrijden selecteren i.p.v. totaal, Ajax mag naar meerdere clubs geen uitsupporters meenemen.

Het tabje "uit" laat het gemiddelde aantal toeschouwers zien van wedstrijden waarin die ploeg uit uitspelende partij is. Thuis en uitsupporters dus.
Zinloze statistiek, clubs met de grootste stadions zullen altijd laag staan omdat ze zelf niet uit spelen in dat grote stadion.

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 08:31
Als we het toch even over statistieken hebben. Wie kan mij helpen?! Ik zoek die ene website met al die voetbalstatistieken. Gegeven passes, mislukt/gelukt, balverlies, kaarten, tackles etc. Het is niet whoscored in ieder geval. Volgens mij was het een vrij donkere website. Ik heb me al rot gezocht, maar kan hem niet meer vinden |:(

Meeste sites zijn te beperkt, maar deze had alles en was vrij toegankelijk.

PSN: Curvaa_

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:37
Ik zelf volg OptaJohan op Twitter, weet niet of je gratis de statistieken kunt zien op optasports..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• ElPaco
OPSLAGHOND schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:55:
[...]

mavaros schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 23:17:
[...]

Je vergelijkt appels met peren.

Voor de competitie is vrijwel elke plek verkocht. Een groot gedeelte door seizoenskaarten en wat geluksvogels. Bij Europees voetbal gelden er andere regels.
Ah ja, maar goed. Het punt blijft staan als je thuiswedstrijden kiest. Het PSV stadion zit vrijwel altijd goed vol. Ik lees hier vaker dat het PSV stadion altijd zo leeg is, maar dat is dus gewoon niet zo, uitzonderingen zoals gisteren daargelaten.

In dit geval werd er geen kaartje verkocht, want niemand gaf voor PSV een cent. Daarnaast neemt de gemiddelde Eindhovenaar de EL niet serieus. Hier denken ze dat ze ooit de CL opnieuw gaan winnen. De EL is een poedelprijs. Gevolg: half leeg stadion.

Ik kon straks gewoon het stadion binnenlopen en ik heb geen kaartje. Als Ajacied doe je dit niet, maar de poorten stonden wijd open.

En daar gaat het mis bij de supporters. Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar dat geldt alleen voor aanhangers van Ajax.

Wat dat betreft verheug ik me op de eerste crisis die een van onze teams gaat lamleggen.
Hier ga ik verder niet eens op reageren. Jammer dat je haat voor dingen die geen Ajax zo groot is dat niet het mooie kan inzien van een club die zijn poorten letterlijk open zet voor iedereen. Er zijn meer clubs (volgens mij zo goed als allemaal) waarbij dat kan,

WoT stats

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:05

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

[...]

Dit zegt natuurlijk niets, tenzij je daadwerkelijk binnen gekomen bent. Genoeg stewards die je tegen houden als je het probeert.

Steam ID = Ackerfiets

• ph4ge
  • Laatst online: 19-11 22:37
Ik ben blij dat het er op lijkt dat de Europese campagne van Feyenoord heeft te weten overleven totdat het team compleet is. Hopelijk nog een nieuwe spits en verdediger erbij en er staat een prima team. In de Eredivisie heb je al de nodige schade opgelopen en dat kan pijn doen op het einde, maar Europees en in de beker niet. Zou zomaar toch een aardig seizoen kunnen worden.

Er wordt bij vlagen leuk voetbal gespeeld in de Kuip. Stam is een verademing tov Gio, hij grijpt in, past zn tactiek aan en geeft spelers een kans als dat nodig is. Gio had zeker weten blijven ploeteren.

Kokcu is wel een ruwe diamant, die speelt alsof hij al 5 jaar meedraait. Dat gaat wat worden als er een echte spits voor hem staat.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Curva schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 07:59:
Als we het toch even over statistieken hebben. Wie kan mij helpen?! Ik zoek die ene website met al die voetbalstatistieken. Gegeven passes, mislukt/gelukt, balverlies, kaarten, tackles etc. Het is niet whoscored in ieder geval. Volgens mij was het een vrij donkere website. Ik heb me al rot gezocht, maar kan hem niet meer vinden |:(

Meeste sites zijn te beperkt, maar deze had alles en was vrij toegankelijk.
Weet niet of het degene is die je zoekt, maar met Sofascore kan dat.

• LZ86
ph4ge schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 08:42:
Ik ben blij dat het er op lijkt dat de Europese campagne van Feyenoord heeft te weten overleven totdat het team compleet is. Hopelijk nog een nieuwe spits en verdediger erbij en er staat een prima team. In de Eredivisie heb je al de nodige schade opgelopen en dat kan pijn doen op het einde, maar Europees en in de beker niet. Zou zomaar toch een aardig seizoen kunnen worden.

Er wordt bij vlagen leuk voetbal gespeeld in de Kuip. Stam is een verademing tov Gio, hij grijpt in, past zn tactiek aan en geeft spelers een kans als dat nodig is. Gio had zeker weten blijven ploeteren.

Kokcu is wel een ruwe diamant, die speelt alsof hij al 5 jaar meedraait. Dat gaat wat worden als er een echte spits voor hem staat.
Hopen dat ze die Argentijnse spits weten binnen te halen. Ik heb hoop. Vente is naar RKC, dat is iig al goed nieuws.

Als Jorgensen fit is staat er best een leuk team. Alleen de vraag wie moet wijken voor die spits. Narsingh? Sinisterra?

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:31:
[...]

Hopen dat ze die Argentijnse spits weten binnen te halen.
Die berichten lopen door elkaar heen toch? Soms gaat het over een vleugelspeler, soms over een spits?

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:31:
[...]

Hopen dat ze die Argentijnse spits weten binnen te halen. Ik heb hoop. Vente is naar RKC, dat is iig al goed nieuws.

Als Jorgensen fit is staat er best een leuk team. Alleen de vraag wie moet wijken voor die spits. Narsingh? Sinisterra?
Berghuis, Sinisterra, Narsingh en Larsson, 4 spelers voor voor 2 posities aan de zijkanten. Ik denk dat er gewoon een beetje gerouleerd wordt. Berghuis en Sinisterra zijn voor mij de eerste keus.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• LZ86
ph4ge schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:46:
[...]

Berghuis, Sinisterra, Narsingh en Larsson, 4 spelers voor voor 2 posities aan de zijkanten. Ik denk dat er gewoon een beetje gerouleerd wordt. Berghuis en Sinisterra zijn voor mij de eerste keus.
Narsingh is wel een voorzettenbeest. Wellicht fijn voor Jorgensen.

Maar ik hoop ook dat Stam kiest voor Sinisterra en Kokcu.

Burger nog verhuren en doorrrrrr.

Ohja, en Toornstra op de bank houden svp :P

• ph4ge
D-e-n schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:45:
[...]

Die berichten lopen door elkaar heen toch? Soms gaat het over een vleugelspeler, soms over een spits?
Adolfo Gaich wordt nog steeds genoemd, dat is geloof ik wel een echte spits. Maar ik sluit ook niet uit dat als er een spits gehaald wordt de naam een complete verrassing is, dat zou ook niet de eerste keer zijn de afgelopen jaren.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
ph4ge schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:46:
[...]

Berghuis en Larsson kunnen ook centraal, op 10 of als spits.

Gisteren liep in elk geval alles weer lekker door elkaar. Iets wat je normaal alleen ziet gebeuren als Jorgensen in de spits staat en de kracht was in het kampioensjaar.
Alleen wel opletten dat er ook een verdediging achter blijft staan, soms waren ze zo lekker aan het rouleren dat bij balverlies het openhuis was richting Vermeer.

alles kan off-topic

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:57
Wel grappig, die Sinisterra werd vorig jaar nog volledig afgebrand :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 11:43

Baseman77

We move

Na een zaaddodende 1e helft volgde gelukkig een prima 2e helft bij PSV *O*
De snelle goal hielp natuurlijk, maar het spel was de 2e helft ook stukken beter. PSV maakte het veld veel kleiner en dat is noodzakelijk voor het spel dat ze willen spelen, tegen Ado liet PSV hetzelfde zien en speelde men ook een prima 2e helft. Dat biedt hoop! Nu moeten ze alleen nog zorgen dat het spel van de 2e helft structureel wordt en niet het spel van de 1e helft.

Wat verder opviel:
Zoet houdt eindelijk weer ballen tegen.
Baumi heeft af en toe een vreemd moment, maar is een uitstekende aankoop (en maakt het voor de laatste linie ook mogelijk om ver van de goal af te verdedigen).
Viergever speelt veel rustiger met Baumi aan zijn zijde en presteert nu prima.
Boscagli is verdedigend nog niet goed genoeg, maar aan de bal ontzettend sterk.
Dumfries blijft te onrustig en staat soms te diep (hij moet er komen, niet er al staan), die heeft wat meer rust in zijn kop nodig.
Guti is onmisbaar geworden nu hij ook verdedigend zijn steentje bijdraagt.
Rosario is nog steeds niet uit zijn dip (duurt ondertussen al even helaas).
Bergwijn blijft kwetsbaar bij balverlies, maar maakt stappen als 10.
Mo liet weer zien een buitencategorie talent te zijn.
Gakpo heeft een fantastische trap.
Malen heeft nog teveel kansen nodig.
Mitrogol is een instant cultheld, zijn invalbeurt was weergaloos. Wat een kerel _O-

Feyenoord boekte ook een knappe en prima overwinning, heel mooi d:)b
AZ gaat het nog lastig krijgen. Hopelijk redden ze het, maar Antwerp is ook een lastige tegenstander.
Deadsy schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:12:
Zoals @toolkist al zegt, daar heb je dan een maand voor nodig?
Ja?
Als je denkt dat transfers even geregeld zijn, dan ben je nogal naïef.

In dit geval betrof het een blessure (dus onverwacht) en was PSV daarna op zoek naar een specifiek profiel, waarbij de Eredivisie niet de meest aansprekende competitie is en PSV niet de meest betalende club is.
En kwaliteit gaat boven kwantiteit.
Natuurlijk heb je te maken met beschikbaarheid etc maar als TD hoor je gewoon een schaduwlijst te hebben voor elke positie.
Als je denkt dat PSV geen schaduwlijst heeft, dan ben je ontzettend naïef.
En het hebben van een schaduwlijst (die elke club heeft, helemaal topclubs) houdt automatisch in dat de eerstvolgende speler op die lijst meteen en direct haalbaar is?

Wat een onzin.
PSV scout Schaling heeft op Twitter al eens mooi uitgelegd dat PSV voor iedere positie een schaduwlijst heeft van minimaal 10 spelers en dat de club vaker uitkomt bij speler 5 of 6 op die lijst dan 1 of 2 vanwege allerlei redenen. Het echte leven is geen FM en PSV is geen City of PSG.
Vind het gewoon vrij jammer dat je eigenlijk iemand gaat huren voor de bank.
Als PSV'er zie ik liever een huurling die het team aanvult, dan een aankoop die talentvolle jeugd in de weg zit. Dat zou jou als Ajacied toch moeten aanspreken.
Lammers is straks weer fit en Romero komt terug van zijn verhuurperiode, wat moet PSV na dit seizoen dan met nog een extra spits?

[ Voor 5% gewijzigd door Baseman77 op 23-08-2019 10:43 ]

Verwijderd

Psv komt er inderdaad wel.

Wel een groot contrast met de eerste helft, maar als het loopt dan weet de tegenstander niet waar ze moeten kijken. Dumfries is daar het grote voorbeeld van. Als er beweging is en drang naar voren lijkt hij opeens alles te kunnen. Toch een vreemde speler. De aankopen lijken ook weer allemaal raak te zijn.

Alleen Rosario valt inderdaad momenteel uit de toon. Waarom niet gewoon Hendrix daar neer zetten?

• ph4ge
Martinusz schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:21:
Wel grappig, die Sinisterra werd vorig jaar nog volledig afgebrand :P
En dat was ook terecht. Maar sinds hij de kans kreeg in de voorbereiding doet hij het gewoon erg goed. Misschien had hij aanpassingsproblemen, en waarschijnlijk hielp Gio ook niet mee. Hij heeft nu in ieder geval laten zien dat hij het wel kan.

Sinisterra is net 20, op die leeftijd kan het ook ineens hard gaan. En dan kan je beter het vertrouwen geven aan een jonge speler dan aan oudere spelers zoals Larsson en Narsingh.

• toolkist
  • Niet online
Zijn dit niet wat erg overtrokken conclusies na een 3-0 winst thuis tegen de nr 2 van Cyprus?
Waarbij je in de 1e helft ook zomaar 2-0 achter had kunnen staan.

[ Voor 13% gewijzigd door toolkist op 23-08-2019 11:28 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Lozano dus definitief naar Napoli: https://www.psv.nl/nieuws...rlaat-psv-voor-napoli.htm

• mavaros
ElPaco schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 08:29:
[...]

[...]

Ah ja, maar goed. Het punt blijft staan als je thuiswedstrijden kiest. Het PSV stadion zit vrijwel altijd goed vol. Ik lees hier vaker dat het PSV stadion altijd zo leeg is, maar dat is dus gewoon niet zo, uitzonderingen zoals gisteren daargelaten.

[...]

Hier ga ik verder niet eens op reageren. Jammer dat je haat voor dingen die geen Ajax zo groot is dat niet het mooie kan inzien van een club die zijn poorten letterlijk open zet voor iedereen. Er zijn meer clubs (volgens mij zo goed als allemaal) waarbij dat kan,
Dan lees je mijn reactie niet goed.

Ja, ik ben Ajaxfan, dus ik heb niks te zoeken bij een wedstrijd van PSV tegen Limasol. Dat is geen haat. Dat is geen interesse hebben om naar die wedstrijd te gaan in het stadion, ook al kost het niks.

Het feit dat de poorten openstonden toen de wedstrijd was begonnen kon alleen maar, omdat het een risicoloze wedstrijd was. Je zal het nooit zien, wanneer er een Legia Warschaw, FC Barcelona of FC Emmen komt.

Voetbal hoort in een vol stadion gespeeld te worden, en als clubs dat proberen te bewerkstelligen door de poorten open te zetten, juich ik weldegelijk toe.

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:05

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Schijnt dat Pachuca maar 4,5 miljoen ontvangt van PSV, en dat PSV ruim 35 miljoen over houdt aan deze transfer. Netjes _/-\o_

Steam ID = Ackerfiets

• Martinusz
Family Guy schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:46:
Schijnt dat Pachuca maar 4,5 miljoen ontvangt van PSV, en dat PSV ruim 35 miljoen over houdt aan deze transfer. Netjes _/-\o_
Oh dat valt dan zeker mee! Eerder kwamen er allerlei hoge percentages voorbij 8)7 maar dat is dus zo'n 10% zeg maar.

• Pompi
Family Guy schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:46:
De NOS zegt toch echt iets anders.
PSV ziet overigens een flinke hap van de transfersom naar Lozano's voormalige club Pachuca vloeien. De Mexicanen bedongen twee jaar geleden namelijk een enorm doorverkooppercentage en krijgen ruim 10 miljoen euro.
Dus ben wel benieuwd naar jouw bron, aangezien de helft verschil toch wel een redelijk grote verschil is.

• Baseman77

Baseman77

We move

Pompi schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:05:
Dus ben wel benieuwd naar jouw bron, aangezien de helft verschil toch wel een redelijk grote verschil is.
Rik Elfrink: https://www.ed.nl/nederla...psv-naar-napoli~aea2876e/
Pachucha CF, de Mexicaanse club waar PSV hem in de zomer van 2017 voor acht miljoen euro oppikte, krijgt zo'n 4,5 miljoen euro. Een stuk minder dan eerst werd geschat. PSV houdt zodoende zo'n 35 miljoen euro over aan de transfer.

[ Voor 27% gewijzigd door Baseman77 op 23-08-2019 12:07 ]

• Joster
Pompi schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:05:
[...]

De NOS zegt toch echt iets anders.

[...]

De NOS staat nou niet bekend om de best ingevoerde journalisten voor dit soort details. Daarnaast was er lang de tendens dat PSV een aanzienlijk percentage over de winst zou moeten afdragen aan Pachuca, maar afgelopen werd steeds duidelijker dat dit percentage een stuk lager ligt. Ik ga dus uit van de gegevens van het ED, zo'n 10% over de winst.

• Pompi
Joster schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:07:
[...]

De NOS staat nou niet bekend om de best ingevoerde journalisten voor dit soort details. Daarnaast was er lang de tendens dat PSV een aanzienlijk percentage over de winst zou moeten afdragen aan Pachuca, maar afgelopen werd steeds duidelijker dat dit percentage een stuk lager ligt. Ik ga dus uit van de gegevens van het ED, zo'n 10% over de winst.
Was meer dat ik verbaasd was, want je zou aannemen dat een grote nieuwsorganisatie het te minste wel even check of alles goed is aangezien zoals ik al zei een verschil van ongeveer de helft erg groot is. En Family Guy zei alleen "schijnt" wat het ook een beetje deed klinken als een voetbalzone/soccernews gerucht zo zonder bron, maar die heeft Baseman77 al aangeleverd dus dat maakt het een stuk duidelijker en betrouwbaarder.

• Martinusz
[...]

Het percentage is wel hoger dan die 10%, maar het gaat over de winst die PSV maakt, ik denk dat daar veel verwarring over is geweest.
PSV kocht hem voor 8 miljoen, krijgen nu 40 miljoen, winst voor PSV is 32 miljoen.
4,5 miljoen afdragen over de winst, is in dit geval dus zo'n 15% als mijn wiskunde mij niet in de steek laat :P

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-11 11:28
[...]

Klopt, maar Rik Elfrink als bron nemen is de andere kant van de medaille.

• Joster
Martinusz schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:11:
[...]

Het percentage is wel hoger dan die 10%, maar het gaat over de winst die PSV maakt, ik denk dat daar veel verwarring over is geweest.
PSV kocht hem voor 8 miljoen, krijgen nu 40 miljoen, winst voor PSV is 32 miljoen.
4,5 miljoen afdragen over de winst, is in dit geval dus zo'n 15% als mijn wiskunde mij niet in de steek laat :P
Hehe ja, dat is waar :9

• Baseman77

Baseman77

We move

En PSV heeft nu ook Ramselaar (terug)verkocht aan Utrecht.
Johnny boy is goed bezig (y)

Nu nog Luckassen en Sainsbury. En eventueel Hendrix.

• Martinusz
Baseman77 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:41:
En PSV heeft nu ook Ramselaar (terug)verkocht aan Utrecht.
Johnny boy is goed bezig (y)

Nu nog Luckassen en Sainsbury. En eventueel Hendrix.
Die Ramselaar, heeft die nooit de kans gepakt of gekregen?
Vond hem bij Utrecht toen echt goede speler, maar stapje omhoog was wellicht te hoog?
Wel lang blijven plakken naar mijn idee als je niet in het plaatje voorkomt.
Zie dat ie pas 23 is, kan nog alle kanten op dus :)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Martinusz schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:35:
[...]

Vond hem bij Utrecht toen echt goede speler, maar stapje omhoog was wellicht te hoog?
Wel lang blijven plakken naar mijn idee als je niet in het plaatje voorkomt.
Zie dat ie pas 23 is, kan nog alle kanten op dus :)
Denk dat PSV ook verwacht dat ie nog een klapper kan maken, anders neem je niet een lage transfersom en een redelijk hoog doorverkoop percentage.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Baseman77

Baseman77

We move

Martinusz schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:35:
Allebei.
Onder Cocu begon hij echt prima, maar daarna bleek hij toch wat tekort te komen. Redelijk allround, maar net niet goed genoeg. Te weinig scorend vermogen voor een aanvallende rol en te veel balcontacten nodig voor een controlerende rol (postbode idee).

Onder Van Bommel heeft hij eigenlijk nooit een kans gekregen.
En niet voldoende indruk op de trainingen gemaakt om dit om te kunnen draaien.

Zoals @MeNTaL_TO aangeeft lijkt het erop dat PSV verwacht of hoopt dat Ramselaar nog voor een mooi bedrag verkocht kan worden in de toekomst. Op deze wijze wordt hij ook betaalbaar voor Utrecht en is PSV van zijn salaris af.

• toolkist
  • Niet online
Wel saai zo, een weekend zonder de top 4. Lijkt zo net een interlandbreak.

• D-e-n
Eigenlijk ook van den zotte dat die wedstrijden nu uit het programma gehaald zijn. Die halve finale plaats van Ajax was natuurlijk onverwacht maar dat de topploegen nu nog voorronde zouden spelen was niet zo onvoorspelbaar toch.

• Han
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 21:55:
Eigenlijk ook van den zotte dat die wedstrijden nu uit het programma gehaald zijn. Die halve finale plaats van Ajax was natuurlijk onverwacht maar dat de topploegen nu nog voorronde zouden spelen was niet zo onvoorspelbaar toch.
Deels mee eens... aan de andere kant; als het bijdraagt aan Europese deelname dan heb ik er vrede mee. Echter heb ik het gevoel dat de ploegen op dit moment meer baat hebben bij wedstrijdritme. Ajax is ziekende en voor PSV en Feyenoord geldt dat ze de flow hadden kunnen vasthouden.

• Deadsy
Han schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 21:59:
[...]

Deels mee eens... aan de andere kant; als het bijdraagt aan Europese deelname dan heb ik er vrede mee. Echter heb ik het gevoel dat de ploegen op dit moment meer baat hebben bij wedstrijdritme. Ajax is ziekende en voor PSV en Feyenoord geldt dat ze de flow hadden kunnen vasthouden.
Ga er vanuit dat ze gewoon besloten oefenpotjes organiseren.

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
vitesse morgen weer de trotse koploper

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

milotic schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:32:
vitesse morgen weer de trotse koploper
Ik denk het niet.
Heracles wint van Vitesse. FC Twente van Heerenveen en FC Twente staat bovenaan morgen. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Uit het competitieprogramma van 19 juni
# indien PSV don. 22 aug EL speelt gaat wedstrijd naar zon. 25 aug
*) indien FC Utrecht don. 22 aug EL speelt gaat wedstrijd naar woe. 25 sep
**) indien Feyenoord of AZ don. 22 aug. EL speelt gaat wedstrijd naar woe. 25 sep
De wedstrijd van Ajax stond al op 25 september. PSV heeft pas een verzoek ingediend na de uitschakeling in de 2e voorronde CL. PSV had nu ook in de groepsfase EL kunnen zitten zonder play-off wedstijden.

Vorig seizoen werden Feyenoord en AZ uitgeschakeld voor de play-offs.

Ik vind het dus niet meer dan logisch dat het op deze wijze geregeld is. Want over het algemeen zijn de clubs en de supporters geen voorstander van competitiewedstrijden doordeweeks.

[ Voor 5% gewijzigd door strafschop op 24-08-2019 08:13 ]

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:47
toolkist schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:02:
Wel saai zo, een weekend zonder de top 4. Lijkt zo net een interlandbreak.
Utrecht voetbalt dit weekend nog gewoon hoor.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 4
zaterdag
24.08. 18:30
Willem II - FC Emmen
24.08. 19:45
Heracles - Vitesse
24.08. 20:45
Heerenveen - FC Twente

zondag
25.08. 12:15
RKC - ADO Den Haag
25.08. 14:30
FC Utrecht - VVV-Venlo
25.08. 16:45
PEC Zwolle - Sparta

resterende wedstrijden zijn uitgesteld vanwege Europees voetbal
25.09. 18:30
PSV - FC Groningen
25.09. 20:45
Ajax - Fortuna Sittard
26.09. 20:00
Feyenoord - AZ

[ Voor 24% gewijzigd door Hackus op 24-08-2019 17:34 . Reden: verklaring omtrent resterende wedstrijden ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• toolkist
  • Niet online
strafschop schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 08:09:
[...]

Uit het competitieprogramma van 19 juni

[...]

De wedstrijd van Ajax stond al op 25 september. PSV heeft pas een verzoek ingediend na de uitschakeling in de 2e voorronde CL. PSV had nu ook in de groepsfase EL kunnen zitten zonder play-off wedstijden.

Vorig seizoen werden Feyenoord en AZ uitgeschakeld voor de play-offs.

Ik vind het dus niet meer dan logisch dat het op deze wijze geregeld is. Want over het algemeen zijn de clubs en de supporters geen voorstander van competitiewedstrijden doordeweeks.
Ajax heeft meteen al gebruik gemaakt van de mogelijkheid om die wedstrijd te verzetten. Die wisten als enige dan ook al zeker dat ze zouden moeten spelen, alleen niet of het CL of EL voorronde zou zijn.
Joostje123 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 08:23:
[...]

Utrecht voetbalt dit weekend nog gewoon hoor.
Ik zei toch ook geen top 6? >:) ;)

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:01
Quad schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:51:
[...]

Ik denk het niet.
Heracles wint van Vitesse. FC Twente van Heerenveen en FC Twente staat bovenaan morgen. :)
Dat zou mooi zijn, maar heel eerlijk ben ik al tevreden als Twente een punt pakt in Heerenveen. Al moet ik zeggen dat het voetbal me nog niets tegenvalt. We mogen ons in de handjes knijpen met Ted van Leeuwen die met minimaal budget toch aardige spelers weet te versieren.

Regeren is vooruitschuiven

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:47
Saai voetbalweekend zo.
Enige reden voor mij om het toch enigszins te volgen is vanwege de poule.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• LZ86
Senesi schijnt rond te zijn. Volgende week medische keuring en presentatie.
Benieuwd of ie echt zo goed is. Al is het vervangen van Botteghin niet zo verrekte lastig gezien de vorm en leeftijd van m

• toolkist
  • Niet online
Of ze deze vooronde zouden bereiken was echter niet 100% zeker. Nu kan Utrecht bijvoorbeeld prima spelen dit weekend. Ik vind de oplossing dat ze bij het bekend maken van het speelschema al aangeven dat er dit weekend mogelijkheid tot uitstel is, en dat ze die keuze geven aan de Europees spelende clubs, prima. Hele speelronde niet inplannen kan later alleen maar weer voor problemen zorgen.
Pagina: 1 ... 80 ... 157 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.