Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ajax kan slecht omgaan met counters
Tegenstander is te passief, blijkbaar wil Ajax het toch op één of andere manier spannend makenExocet schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:21:
Waar is Ajax mee bezig?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Of is de scheids nogal streng?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Een counter in de kiem smoren en buiten de 16 een speler neerhalen. Dat zijn vrij standaard gele kaartenFirePuma142 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:22:
Die twee laatste kaarten zijn ook wel heel lichtzinnig gegeven, er gebeurt eigenlijk niets beide keren. Duidelijk geïnstrueerd om een Barca'tje te doen bij het minste of geringste contact.
Gewoon 3 domme overtredingen, geen reden tot klagen wat mij betreft. Hoigstens bij Mazraoui. Marin houdt vast dus terecht en Veltman onderbreekt een veelbelovende aanval.FirePuma142 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:22:
Die twee laatste kaarten zijn ook wel heel lichtzinnig gegeven, er gebeurt eigenlijk niets beide keren. Duidelijk geïnstrueerd om een Barca'tje te doen bij het minste of geringste contact.
Er is beide keren echt heel summier contact, je ziet dit soort overtredingen in een beetje wedstrijd zo 20 keer voorbij komen zonder ook maar een hint naar een kaart.Napo schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:23:
[...]
Een counter in de kiem smoren en buiten de 16 een speler neerhalen. Dat zijn vrij standaard gele kaarten
Ajax moet een goal maken.
Als iemand nu rood krijgt wordt het een ander verhaal
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 20-08-2019 21:26 ]
Ik vond ze allemaal terecht.FirePuma142 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:25:
[...]
Er is beide keren echt heel summier contact, je ziet dit soort overtredingen in een beetje wedstrijd zo 20 keer voorbij komen zonder ook maar een hint naar een kaart.
Haal Marin eraf zet Alvarez voor de verdediging en laat die shit Donny eens een linie terugzakken. Je speelt nu 424
Ik alleen die van Mazraoui.
"Veelbelovend", wat is daar de definitie van in het voetbal? 3 tegen 1 situatie, 1 tegen 1? Beetje een vage term als je er over nadenkt, weet wel dat het vaker wordt gezegd.toolkist schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:24:
[...]
Gewoon 3 domme overtredingen, geen reden tot klagen wat mij betreft. Hoigstens bij Mazraoui. Marin houdt vast dus terecht en Veltman onderbreekt een veelbelovende aanval.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ook heel dom verdedigen van Veltman. Laat eerst de man langs hem lopen om dan in te grijpen, had dat gedaan toen hij op je af kwam maar hij dacht ik stuur hem wel naar de zijkant. Overduidelijk dat Veltman niet meer gewent is om in het centrum te spelen of dat hij het niveau niet heeft.toolkist schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:24:
[...]
Gewoon 3 domme overtredingen, geen reden tot klagen wat mij betreft. Hoigstens bij Mazraoui. Marin houdt vast dus terecht en Veltman onderbreekt een veelbelovende aanval.
Welke verdediging?Harribo schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:27:
Zo dat gaat makkelijk door de verdediging van Ajax
4 ajacieden om de man die wordt aangespeeld. Dat is toch niet te geloven dat er niemand bij staat?
Niet best dit. Verdedigend zo lek als een mandje
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 20-08-2019 21:31 ]
Nu, toeval.FirePuma142 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:31:
Ik kom hier niet zo vaak tijdens wedstrijden, maar hangt er altijd zo'n lekker Hollands azijnsfeertje of is dat toeval?
Jij vind het lekker gaan?FirePuma142 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:31:
Ik kom hier niet zo vaak tijdens wedstrijden, maar hangt er altijd zo'n lekker Hollands azijnsfeertje of is dat toeval?
En de bal niet wil hebben...Vos schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:31:
Het is imo vooral het middenveld wat niet verdedigend.
Ik vind dat dát wel meevalt, maar als de wedstrijd niet om aan te gluren is mag dat zeker benoemd worden.FirePuma142 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:31:
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Als Ajax een begroting had van €18 miljoen euro zouden de reacties anders zijn denk ik.FirePuma142 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:31:
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dat is het vooral, wtf is dit voor wedstrijd...Outerspace schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:31:
[...]
Ik vind dat dát wel meevalt, maar als de wedstrijd niet om aan te gluren is mag dat zeker benoemd worden.
Bij welke bank is dan nog de vraagJeroenTheStig schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:31:
Overmars wil blijkbaar liever 0,1 procent rente trekken van die tientallen miljoenen dan een paar degelijke verdedigers aan te trekken
Eth moet maar wisselen, zie nog wel iemand zijn tweede gele pakken
Welke wedstrijd ben je aan het kijken? De scheidsrechter fluit best wel prima.snmght schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:32:
Scheidsrechter heeft als opdracht alles tegen Ajax te fluiten om de beeldvorming wat bij te stellen na die drie penalty's vorige week.
Dat zeg ik niet
Dan zal het wel gewenning zijnOuterspace schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:31:
[...]
Ik vind dat dát wel meevalt, maar als de wedstrijd niet om aan te gluren is mag dat zeker benoemd worden.
Dat denk ik niet.Typhone schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:32:
[...]
Als Ajax een begroting had van €18 miljoen euro zouden de reacties anders zijn denk ik.
[ Voor 21% gewijzigd door FirePuma142 op 20-08-2019 21:34 ]
Via een wisse dan graag... want anders gaat ie er uit door een tweede gele kaartOrigins schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:33:
Mazraoui eruit nu.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Laat ze die maar pakken toch? Spelen die in elk geval volgende week niet!Harribo schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:33:
Marin voegt niks toe, verdedigend en aanvallend. En leidt balverlies
Eth moet maar wisselen, zie nog wel iemand zijn tweede gele pakken
alvarez erin en Veltman naar rbOrigins schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:33:
Mazraoui eruit nu.
Klopt, maar dan weet je de reden van het gemekker
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:58
Zou toch zo ontzettend zonde zijn als je nu in zo'n wedstrijd al schade oploopt voor volgende week....
Je bedoelt lekker in de dekking gaan lopen.Typhone schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:35:
Je moet eens kijken hoe Marin loopt. Ik zeg niks maar focus eens wat hij doet als verdedigers (van Ajax) de bal hebben.
Waar halen jullie zomaar een paar goede Ajax waardige verdedigers vandaan voor wat miljoenen? Ik denk dat Marc echt niet blind is! Die zoekt zich de pleuris. En 30miljoen voor een verdediger is natuurlijk het domste wat Ajax kan doen.JeroenTheStig schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:31:
Overmars wil blijkbaar liever 0,1 procent rente trekken van die tientallen miljoenen dan een paar degelijke verdedigers aan te trekken
Precies, en zakt ook NOOIT uit.groggy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:36:
[...]
Je bedoelt lekker in de dekking gaan lopen.
En Donny moet eens stoppen met onze schoten stoppen. Probeer ze dan van richting te veranderen ofzo, aannemen lukt toch niet als ze zo hard zijn.
Speelt verstoppertje. De twee voorste middenvelders van APOEL staan 5 meter van elkaar en Marin staat er doodleuk tussenin, liefst iets verder naar achter zodat aanspelen helemaal kut is
XXXVI
VertonghenDoeEensGek schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:36:
[...]
Waar halen jullie zomaar een paar goede Ajax waardige verdedigers vandaan voor wat miljoenen? Ik denk dat Marc echt niet blind is! Die zoekt zich de pleuris. En 30miljoen voor een verdediger is natuurlijk het domste wat Ajax kan doen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Voor wie dan?ephymerous schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:38:
Inmiddels ben ik wel klaar met Marin. Tijd om te banken.
Gebeten door een krekelVos schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:38:
Is die Cyprioot geprikt door een mug?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Afgezien van dat dribbelaartje is dat apoel zeer middelmatig. Tis omdat ze met 9 man achterin staan.
Vervelende teams dit om tegen te spelen
[ Voor 52% gewijzigd door Harribo op 20-08-2019 21:41 ]
Ik zag Ziyech net ook helemaal inzakken, die moet dat helemaal niet doen.
Jawel, als er geen balans is op het middenveld heb je voorin niks te zoeken.Outerspace schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:42:
Ik zie gelukkig Dest al warm draaien. Ik denk dat Ten Hag het ook wel gezien heeft.
Ik zag Ziyech net ook helemaal inzakken, die moet dat helemaal niet doen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dit keer was het niks. Ze laten die kerel te veel beginnen met dribbelen. Gewoon korter opzetten bij het inspelen.Exocet schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:43:
3 tegen 1 en dan nog een overtreding maken...
[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 20-08-2019 21:44 ]
Alvarez, de Wit, mij part Huntelaar, die loopt tenminste vrij.
XXXVI
Het was een schot....Mosin schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:44:
Lekkere sombrero van Ziyech, maar die voorzet daarna.. hahau
Blij dat er iemand nog positief isTyphone schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:46:
Eerste helft: 1,8. Mijn mening.
Formerly known as Ragdoll
Het gaatje komt er wel een keer.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoog tijd dat Huntelaar in stelling wordt gebracht.
Als je dat dribbelaartje afstopt, dan heb je praktisch niets aanvallend te vrezen.
Dribbelaartje gaat trouwens steeds naar binnen.
Huntelaar erin, marin eruit, vd beek meer in het middenveld
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Domme kaarten overigens ook, praktisch allemaal totaal onnodig
Je leest de voorbereiding er op af;toolkist schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:47:
Het spel van Ajax van vandaag in het kort beschreven: brei brei brei bal kwijt
Wees geduldig, de kansen komen vanzelf
En;
Pas op voor de counters, haal die er zsm uit.
Beide opdrachten worden op een slechte manier vertaald op het veld
Blind lijkt het wel verleerd op het middenveld. Ik vind het echt niks met hem op die positie.DoeEensGek schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:50:
Dit Ajax moet loskomen. Maar naar mijn mening moet Blindt weer naar achteren. Die vervuld zijn eigen rol niet lekker op het middenveld.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.