Die staat al middenveld. Wil je met 2 middenvelders spelen? Denk dus dan in dat geval Tadic of Ziyech naar middenveldHarribo schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:49:
Huntelaar erin, marin eruit, vd beek meer in het middenveld
Middenveld heb je minder tijd, je staat vaak met je rug naar de actie en moet je loop vermogen hebben, alles waar Blind niet echt in uitblinkt.
Knollenveld helpt ook niet voor de snelle combinaties of een lekkere passeeractie. Hier geen schade oplopen en thuis er overeen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
De wedstrijd is nog niet afgelopen.
Dest erin voor Mazraoi en kijken hoe de eerste tien min gaan.
Blijft het zo dan Marin eruit.
Maar ben bang dat het Dest voor Marin word.
Dest erin voor Mazraoi en kijken hoe de eerste tien min gaan.
Blijft het zo dan Marin eruit.
Maar ben bang dat het Dest voor Marin word.
Toch wat slordig allemaal, veel kaarten omdat er aan de noodrem getrokken moet worden...
Verdedigend is het er echt nog niet, en op het middenveld mis je creativiteit.
Het elftal is niet in balans, alle kwaliteit zit voorin.
Iemand met geel wisselen lijkt me wel handig.
Dest, Alvarez?
Verdedigend is het er echt nog niet, en op het middenveld mis je creativiteit.
Het elftal is niet in balans, alle kwaliteit zit voorin.
Iemand met geel wisselen lijkt me wel handig.
Dest, Alvarez?
Ah, daar was het vanderbeekje
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Eerste 3 minuten iets meer diepgang. Best een goede kans gelijk
Oké tijd voor een doelpunt, Donny is weer geweest dus.
Kunnen we daar patent op aanvragen? Ik heb nog nooit een praatprogramma gehoord over de ‘100% Donny”.
Neres heeft vanmiddag aan de ouzo gezeten
Daar was het Onana'tje weer.
Daar krijg je toch ook iedere keer een hartverzakking van.
Daar krijg je toch ook iedere keer een hartverzakking van.
Wel bijzonder dat die dat elke wedstrijd heeft. Heeft die dat ook zelf door?
Erger me al tijdje aan Nico. Vind hem alle wedstrijden nog niet goed. Zowel verdedigend als aanvallend. Lang niet zo fel op zijn tegenstander als eerder. Aanvallend veel balverlies.
Erger me al tijdje aan Nico. Vind hem alle wedstrijden nog niet goed. Zowel verdedigend als aanvallend. Lang niet zo fel op zijn tegenstander als eerder. Aanvallend veel balverlies.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Goeie scheids dusver
Neres maar wisselen voor Klaas. Tadic centraal nog niet gezien en Neres is met afstand de slechtste op het veld, wat een prestatie op zich is.
Ik zei het vanochtend al. Nico is compleet van de kaart dit seizoen.Hupske schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:08:
Wel bijzonder dat die dat elke wedstrijd heeft. Heeft die dat ook zelf door?
Kijk dit begint er meer op te lijken
Iets te veel 100% Donny kansen.
Real zal nu wel definitief afgehaakt zijn.
Real zal nu wel definitief afgehaakt zijn.
Die korte corners zijn heel matig.
Marin kan ook echt niet. Staat basis bij gebrek aan beter.
MARIN WAT EEN *[^}^{]%#_^]*} pass!!! Twee man voor hem vrij en dan geeft ie hem terug en in de voeten. Weg met die vent!
Haal die Marin er aub uit zeg. Jeetje.
En Hakim ook wel hoor. Weet toch vaak de ruimte te vinden op dit drukke veld.Chefbierrr schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:11:
Martinez wel een positieve noot.
Nooit gedacht te zeggen. Maar Schone is toch wel stuk beter dan Marin
ondanks dat we soms op de ‘slome’ Schone aan t mopperen waren.
Maar Marin is nog een tempo lager.
Weer zon kut korte corner die vervolgens op kniehoogte voorkomt. Kutkrekels op de achtergrond.
XXXVI
Keek de scheids net weg ofzo? Gebeurde helemaal niets
Eerste foutje van de scheids. Martinez deed weinig.
Dat is onzinkaart numero 3.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Vond dit geen geel eerlijk gezegd
Die speelde iig over naar de goede kleur.Hupske schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:12:
Nooit gedacht te zeggen. Maar Schone is toch wel stuk beter dan Marinondanks dat we soms op de ‘slome’ Schone aan t mopperen waren.
Hoge corner is nog veel kanslozer.ephymerous schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:13:
Weer zon kut korte corner die vervolgens op kniehoogte voorkomt. Kutkrekels op de achtergrond.
Je ziet het alweer fout gaan, dit is gewoon vragen om problemen.
Wat zou de VAR moeten doen dan?Chefbierrr schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:14:
is hier nog een VAR of wat?
Daar komt Ajax goed weg met het schot op de lat
Elect a clown, expect a circus.
Ten hag wisselt net als bij Utrecht pas in de 70ste minuut ook al heb je na 20minuten al alle redenen om te wisselen
Die Marin *knip*
Hou je fatsoen, zeg het op een andere manier
Hou je fatsoen, zeg het op een andere manier
[ Voor 70% gewijzigd door tweakduke op 20-08-2019 23:00 ]
Pfff, dit is niet om aan te zien. Ik zie Apoel nog winnen, ondanks dat daar ook niet veel talent rondloopt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik blijf mij afvragen waarom een keeper zo’n hele duik moet maken, terwijl Onana de bal gewoon omhoog bokst, heeft een duik erna nog voordelen ofzo
Bij een gele kaart heeft de VAR zeg maar niets te zeggen. Tenzij het rood had moeten zijn maar dat is helemaal niet het geval noch dat het een persoonsverwisseling was.
Huntelaar voor Marin, Dest voor Mazaroui, dan Donny naar achter en Tadic achter/rondom Huntelaar. Als je dit nog te lang aan blijft kijken gaat het mis, zeker met al die gele kaarten.
Ten Hag mag hier wel wat leiderschap gaan tonen. Wisselen bij 73 minuten lijkt het credo. Je moet gewoon met een uitdoelpunt naar Amsterdam vliegen.
don't mistake lack of talent for genius.
Allemaal op opportunisme bij Apoel. En slappe hap bij Ajax.
Bijna heel Ajax is slecht maar Marin steekt er nog wel ff ver bovenuit qua droevigheid zeg.
Haal die a.j.b. er af, Tadic naar nummer 10 en Huntelaar erin.
Martinez en Blind zijn de enigen die redelijk spelen bij Ajax...
Verwijderd
2 basis spelers vertrokken en het hele elftal ligt op zijn gat. Het lijkt wel alsof alle andere toppers ineens ook niet meer kunnen voetballen.
En dan Mazraoui door, daar wordt het niet beter van. Die moet er ook uit!
Nee hier schiet je veel mee op. Mazroui is nog slechter op't middenveld
Nou hij leest toch nog mee...
Nu Huntelaar nog.
Nu Huntelaar nog.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:58
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gelukkig Marin gaat eraf. Alleen Mazraoui naar het middenveld... het wordt nog billenknijpen
Man man man wat een matige wedstrijd.. .
We zijn ook wel beetje verwend geweest met de Europese wedstrijden maar deze is drama...
We zijn ook wel beetje verwend geweest met de Europese wedstrijden maar deze is drama...
Al de 3e keer dat Nerez de bal niet kan aannemen..
Alleen de Jong is het verschil hoor. Nu moet Blind dat doen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:18:
2 basis spelers vertrokken en het hele elftal ligt op zijn gat. Het lijkt wel alsof alle andere toppers ineens ook niet meer kunnen voetballen.
Huntelaar oogt ook nog lekker fit op z'n 36e...die kan zo tot 40-45 door.
Dat had meer te maken dat Mazraoui niet 1 stapje naar voren deed om aan aanspeelbaar te worden. Die bleef mooi in de lijn van de verdediger staan.
En zit op Venus alwaar de dagen en dus de uren wat korter zijn dan hierHolkers schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:19:
Een goede coach wisselt om het uur...
Schone, De Ligt. Met name die eerste wordt nog wel eens onderschat, zo blijkt nu maar weer.Joostje123 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:19:
[...]
Alleen de Jong is het verschil hoor. Nu moet Blind dat doen.
En dan straks Dolberg ook nog.
De echte Neres ligt knockout in de wc van het vliegtuig. Dit is gewoon Dolberg met schmink op en een permanentje.
In de kelderklasse ja. Of rust anders op't uurtjeHolkers schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:19:
Een goede coach wisselt om het uur...
Blind is ook zeer zwak, Neres nog het zwakst van allemaal. Daarbij komt Marin nog niet eens in de buurt.Krukar schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:17:
Bijna heel Ajax is slecht maar Marin steekt er nog wel ff ver bovenuit qua droevigheid zeg.
zijn die Cyprioten nou fysiek zo sterk of zijn de ajaxieden watjes? ze verliezen echt elk duel
Schrijnend inderdaad, ben er van overtuigd dat het wel weer een keer gaat lopen dit seizoen, er is enorm veel kwaliteit. Maar je had gehoopt dat anderen nu op zouden staan iddVerwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:18:
Dest begint niet bestBarfman schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:21:
Nou Dest, ga jij ook maar weer naar je nest.
TweedeGrindtegel schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:21:
zijn die Cyprioten nou fysiek zo sterk of zijn de ajaxieden watjes? ze verliezen echt elk duel
Zit ook tussen de oren
Ajacieden mogen blij zijn dat Van de Beek er nog is. Het middenveld is al droevig alleen hij voorziet het nog een beetje van creativiteit en inzet. De andere middenvelders zijn allemaal zo verschrikkelijk matig. Als je die Marin ziet voetballen vraag je je af waarom ze Schöne daarvoor hebben ingewisseld.
PSN: Finally_Chris
Zou een goeie Duitser zijn danStoffa schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:20:
Huntelaar oogt ook nog lekker fit op z'n 36e...die kan zo tot 40-45 door.
De gemiddelde Ajax speler op het veld is nu denk ik net aan 1.80Grindtegel schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:21:
Oneens, Neres heeft nog wat redelijke acties gehad in de eerste helft. Blind doet wat ie moet doen op zich redelijk en heeft veruit de hoogste passnauwkeurigheid in deze wedstrijd.toolkist schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:20:
[...]
Blind is ook zeer zwak, Neres nog het zwakst van allemaal. Daarbij komt Marin nog niet eens in de buurt.
Elke bal die Marin aanraakte was problematisch, als hij al aangespeeld kon worden.
Een schone had hier ook niet het verschil gemaakt. Je mist de schakel tussen verdediging en aanvallers dat kan nu alleen nog langs de zijkant of door de lucht.dutchgio schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:20:
[...]
Schone, De Ligt. Met name die eerste wordt nog wel eens onderschat, zo blijkt nu maar weer.
En dan straks Dolberg ook nog.
Eerst was het geef aan frenkie en hij dolde iedereen of kon de bal bij tadic, Ziyech of van de beek kwijt.
Niet om aan te gluren gewoon. Zo slecht is wel lang geleden inmiddels.
Serieus ik heb die Dest nog weinig goed zien doen... Veel te wild ook
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.