I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik vraag me af of dat op dit moment mogelijk is. Geen enkele verdediger is in topvorm, ze maken nog erg veel fouten. Maar welke 3 verdedigers zou je neerzetten?mavaros schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:49:
Ik zou tegen die Cyprioten een klassieke 3-4-3 gaan spelen. In een ruitvorm op het middenveld.
Waarom? Je speelt tegen APOEL. Het is geen Real, Juventus of Liverpool waar ze tegen moeten voetballen, dus dan is een 4e verdediger in mijn optiek overbodig. Voorwaarde is wel, dat Ajax het spel moet gaan maken en de tegenstander moet laten rennen.
Mijn voorspelling: 0-3 voor Ajax.
PSN: Curvaa_
Poll: APOEL Nicosia vs Ajax
• Winst Ajax
• Winst Apoel Nicosia
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Misschien voortaan twee polls per wedstrijd;
[1] Wat denk je?
[2] Wat hoop je?
[edit] 34x winst Apoel, 24x winst Ajax, 4x Gelijkspel. Even kijken wat men nog stemt vanavond.
Ik zag bij de vorige poll van Ajax dat er achteraf nog (2x) gestemd was.
[ Voor 28% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-08-2019 18:59 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:49:
Ik zag bij de vorige poll van Ajax dat er achteraf nog (2x) gestemd was.
Ook leuk dat veel Ajacieden inzien dat Mazraoui een zwakke schakel is. Ben benieuwd hoe TH het vanavond neer gaat zetten. En ook hoe Apoel gaat spelen. Nog 2 uurtjes!
Omdat het 'maar een clubje uit Cyprus' is ben ik geneigd in te zetten op een Amsterdamse overwinning
maar dat is juist het gevaar bij dit soort tegenstanders: onderschatting.
Hopelijk een potje winst met 2 goals verschil.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Aan de andere kant zeggen we over PSV/Feyenoord dat ze ook verplicht zijn om te winnen. Dat geldt zeker voor de volle 100% voor Ajax!
Ze moeten iig scherper voor de dag komen als dat er tegen die andere Grieken gespeeld werd vorige keer.dvdkiwi schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:06:
Ik durf eigenlijk geen voorspelling te doen voor vanavond.
Omdat het 'maar een clubje uit Cyprus' is ben ik geneigd in te zetten op een Amsterdamse overwinning
Dat was maar net met de hakken over de sloot
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Klopt, maar de verdediging van Ajax is nooit echt prima op orde. Het is niet slecht, maar een Atletico kan het veel beter.Curva schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:29:
[...]
Ik vraag me af of dat op dit moment mogelijk is. Geen enkele verdediger is in topvorm, ze maken nog erg veel fouten. Maar welke 3 verdedigers zou je neerzetten?
Welke 3 verdedigers in de opstelling horen?
Blind zou ik altijd in de verdediging zetten. Is een degelijke speler.
Martinez zou ik ook kiezen. Ondanks zijn geringe lengte. Meer Argentijnen in de verdediging lijkt me onverstandig.
Die derde verdediger weet ik zo niet, want er zijn vele gegadigden. Schuurs zou kunnen, Veltman kan ook, want ondanks dat hij net niet meekan is het wel een harde werker en deed hij het vorig seizoen boven verwachting goed. Die Amerikaan kan ook, maar die ken ik nog niet echt genoeg, om hem in te schatten.
Oja, ik doe niet aan linkspoten of rechtspoten, centrale verdedigers of backs. Met drie man doet dat er niet zoveel toe. Je gaat namelijk niet op de eigen helft spelen. De verdediging staat er alleen voor noodgevallen.
Maar goed, ik moet het eerste team in de CL/EL nog tegenkomen dat met 3 verdedigers aan een wedstrijd begint.
Jeej, nog meer reclame.T-MOB schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:19:
Veronica zendt het toch ook uit?!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- Ajax
- Slavia Praag
- LASK Linz
- Dinamo Zagreb
- Olympiakos
- Young Boys
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En plein public wel, maar diep in het hart niet iedereen hoor.Leon Zwiers schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:05:
Denk dat we voor het NL voetbal allemaal hetzelfde hopen.
@Han ik wilde dat ik je optimisme deelde.
[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 20-08-2019 19:36 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
juist voor dat soort clubs moet je oppassen.dvdkiwi schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:06:
Ik durf eigenlijk geen voorspelling te doen voor vanavond.
8 man in de verdediging, 1 middenvelder met een goede pas en een zeer snelle spits.
Van die 8 verdedigers zitten er dan ook weer 2 bij die vaak vieze dingen doen.
Maakt mij weinig uit, zolang Ajax doorgaat en LASK eruit gaatGynnad schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:34:
Zes van de onderstaande clubs gaan zich kwalificeren voor de groepsfase van de Champions League, waar zouden jullie geld op zetten. Ik denk dat de volgende door zullen gaan:
- Ajax
- Slavia Praag
- LASK Linz
- Dinamo Zagreb
- Olympiakos
- Young Boys
[Afbeelding]
probleem is dat die Belgen er ook uit mogenLeon Zwiers schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:38:
[...]
Maakt mij weinig uit, zolang Ajax doorgaat en LASK eruit gaat
Liever eerst die Oostenrijkers. Belgen staan veel te ver voor ( hoe is dat ooit gekomen btw....)Deadsy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:39:
[...]
probleem is dat die Belgen er ook uit mogen
Omdat de 'mindere' Belgische ploegen WEL presteren op Europees niveau.Leon Zwiers schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:48:
[...]
Liever eerst die Oostenrijkers. Belgen staan veel te ver voor ( hoe is dat ooit gekomen btw....)
Het zijn meestal de topclubs die het laten afweten haha. Kijk nu naar Anderlecht, is gewoon zichzelf zoek en was vorig jaar ook al zo. Ben ik blij dat die dit jaar niet Europees spelen.
Nederland teert te veel op Ajax tegenwoordig (terecht, hebben goed gepresteerd, zeker vorig jaar!). Maar PSV, Feyenoord zijn dan de andere 'grote clubs' die de laatste jaren gewoon niet presteren.
België heeft met Genk, Brugge, Anderlecht, Standard en Gent (die het europees ook gewoon goed heeft gedaan) meer clubs die presteren. En nu Antwerp erbij komt, wat een beetje het standard van 10 jaar geleden is, wordt het alleen maar spannender.
Daarmee maak ik niet de vergelijking dat Belgische clubs beter zijn dan Nederlandse (en vice versa), maar dat verschilt gewoon per jaar. Onze ploegen worden daarvoor te rap leeg gekocht om consistent jaar na jaar te presteren.
[ Voor 58% gewijzigd door Unrealiac op 20-08-2019 20:03 ]
Here's to you Nicola and Bart
Idd, structureel punten binnen harken. Kunnen wij nog iets van lerenUnrealiac schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:55:
[...]
Omdat de 'mindere' Belgische ploegen WEL presteren op Europees niveau.
13:37
Heb het liefst dat ze 2x gelijk spelen en dat een van de 2 doorgaat en geen enkel punt pakt in de CL.Leon Zwiers schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:48:
[...]
Liever eerst die Oostenrijkers. Belgen staan veel te ver voor ( hoe is dat ooit gekomen btw....)
Blind dus op zes, Veltman centraal en Mazraoui back vermoed ik.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Veronica, 8?milotic schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:33:
iemand die weet welke zender het is bij t-mobile thuis
[ Voor 65% gewijzigd door Nibbz op 20-08-2019 20:36 ]
gewoon op Veronicamilotic schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:33:
iemand die weet welke zender het is bij t-mobile thuis
Ja sinds de CL weg is bij de NOS mute ik alles behalve de wedstrijd, zo ongeveer. Toen ik nog een TV-abbo had zette ik hem vaak eerst 3 kwartier op pauze zodat alle onzin doorgespoeld kon worden. Dat gerek tot aan de samenvattingen van de rest is ook echt verschrikkelijk
Maar goed, ik ben benieuwd vanavond. Op papier zou je zeggen dat het formaliteitje zou moeten zijn voor Ajax. Laat ze de Cyprioten maar compleet van de mat spelen.
Regeren is vooruitschuiven
Al twijfel ik er opsich niet aan dat Ajax hier gaat winnen. Denk een kleine 0-2.
Nee, grapje!milotic schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:36:
oh nu weer wel?
SBS 9
En mijn mede tweakers die wel kunnen kijken veel plezier natuurlijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Tomba op 20-08-2019 20:40 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Blijkbaar zien ik en volgens mij veel andere met mij het verkeerd dat we Veltman liever niet meer op CV zien door zijn niveau op die posities, ook omdat je dan nu 2 kleine CVs hebt maar ten Hag heeft dus andere dingen gezien maar het verbaasde mij wel.Gonadan schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:00:
Veltman, Mazraoui en Marin spelen.
Blind dus op zes, Veltman centraal en Mazraoui back vermoed ik.
Verder wel blij dat er vanaf nu ook VAR is, want je zou maar net door een niet gegeven rode kaart of penalty uitgeschakeld worden. Hopen voor het beste dus.

Hoop op een goed resultaat!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ziggo klant? Want dan zou je de Ziggo Go app kunnen proberen op een PC/tablet/smartphone.Maarten_E schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:47:
Heb geen tv tot mijn beschikking helaas, wordt Langs de Lijn met tweakers dan maar.
Hoop op een goed resultaat!
Nee, ben KPN klant, en donderdag wordt de boel pas geïnstalleerd.Deadsy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:48:
[...]
Ziggo klant? Want dan zou je de Ziggo Go app kunnen proberen op een PC/tablet/smartphone.
[ Voor 3% gewijzigd door Maarten_E op 20-08-2019 20:50 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De graspot staat ook op het spel voor sommige clubs.
Is toch weer een leuk bedrag voor bepaalde clubs
Liever een graspot dan een zaadpot vanavond.Deadsy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:52:
https://www.vi.nl/nieuws/...-op-het-spel-voor-graspot
Ja, zag het ook en dacht precies hetzelfdeNibbz schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:42:
die 2-0 van van de Beek tegen Tottenham!... hoe kon dat nou misgaan
PSN: DutchTrickle PVoutput
Klopt... 40miljoen voor Ajax en zo’n 7 miljoen voor de EL. Om het verschil nog maar groter te maken.Deadsy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:52:
https://www.vi.nl/nieuws/...-op-het-spel-voor-graspot
Life is what happens while you're busy making other plans
nja is voor een groot deel ook te danken aan de eigen prestaties en het ontbreken van PSVfrumper schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:00:
[...]
Klopt... 40miljoen voor Ajax en zo’n 7 miljoen voor de EL. Om het verschil nog maar groter te maken.
aye beter dan de vorige uit pot.Typhone schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:03:
Jammer Donny! Wel lekker fel beeld en kleuren.
Het financiële gat tussen CL en EL blijft enorm, iets wat mijn inziens best verkleind macht worden. CL mag zeker meer opleveren dan de EL maar ruim meer dan 5x zoveel inkomsten is nogal groot.Deadsy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:02:
[...]
nja is voor een groot deel ook te danken aan de eigen prestaties en het ontbreken van PSV
Edit: handig van Veltman daar een onnodige overtreding maken
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 20-08-2019 21:09 ]
Dit moet raak.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Blindtoolkist schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:11:
Kanonnen Veltman, een vuurpijl door het midden? Je bent toch geen F-je meer?
[ Voor 28% gewijzigd door DoeEensGek op 20-08-2019 21:14 ]
haha, ik hoor nu pas dat je dit letterlijk bedoelt
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dat hoeft soms ook niet. Vrije trap, corner.. Zoiets zie ik ze dan eerder uit scoren.Typhone schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:14:
Dit mag toch geen probleem zijn toch? Ik heb ze nog niet zien voetballen Apoel...
Dit soort tegenstanders zijn koren op zijn molen. Een paar acties en je speelt iedereen vrijDoeEensGek schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:13:
Neres is toch een genot om naar te kijken.
don't mistake lack of talent for genius.
Waarom speelt ie toch...Vos schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:15:
Ah Mazraoui weer geel.
Tja... zat ook met z’n hoofd op elleboog hoogte met die kamikaze actie van hemMartinusz schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:16:
Die krijgt gewoon een elleboog?
Met 10m (netto) salarisbudget? Dacht het niet.AcoLyte! schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:14:
Apoel stond vanochtend nog de post rond te brengen. Of brood te bakken. Geef ze even.
Mazraoui wordt zo'n speler die straks via wat (onbekende) buitenlandse clubs ergens bij ado terecht komt.Vos schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:15:
Ah Mazraoui weer geel.
Dat vind ik nou ook. Die vind ik totaal niet renderen so far en aan de minuten die hij krijgt ligt het toch echt niet...Origins schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:18:
Wat een domme voetballer is Marin.
Nee precies, of hij staat stijf van de zenuwen of het is gewoon een hele matige voetballer.Typhone schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:19:
[...]
Dat vind ik nou ook. Die vind ik totaal niet renderen so far en aan de minuten die hij krijgt ligt het toch echt niet...
Behalve zijn vrije trap heb ik hem nergens op iets goeds kunnen betrappen.
Wat schreef ie?:
Veltman moet ik niet meer opstellen
Mazraoui idem
Mazraoui idem
....
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.